Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З метою створення умов для незалежного здійснення правосуддя місцевими загальними судами Дніпропетровської області територіальне управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області протягом 2017 – поточного періоду 2020 року спрямовувало свою роботу на організаційне забезпечення діяльності судів області, яке становило заходи фінансового, матеріально-технічного, кадрового, інформаційного та організаційно-технічного характеру.
Використання бюджетних коштів визначається за тими напрямками, від котрих залежить функціонування місцевих загальних судів області.
В Дніпропетровській області функціонують 46 місцевих загальних судів, штатна чисельність яких становить: 374 судді та 1509 працівників апаратів судів.
46 судів області розташовуються в 54 будівлях, у власності територіального управління перебуває 26 приміщень та 28 приміщень суди займають на підставі укладених договорів оренди.
В судах облаштовано 236 зали судових засідань, у тому числі 155 з розгляду кримінальних справ. Станом на 20 травня 2020 року, всі 155 залів з розгляду кримінальних справ обладнані загородженням зі спеціального скла. На встановлення в залах судових засідань загороджень зі спеціального скла територіальним управлінням укладено договори в 2017 році на суму 173 000,00 грн., в 2018 році на суму 5 006 500,00 грн. та в 2019 році на суму 3 446 000,00 грн.
Один із пріоритетів в роботі територіального управління – забезпечення судів належними приміщеннями та збільшення площ приміщень шляхом укладання договорів оренди. Так, наприклад, за рахунок оренди площу Кіровського районного суду м. Дніпропетровська збільшено майже в 4 рази - з 471,2 кв.м. до 1836,2 кв.м.; Інгулецького районного суду м. Кривого Рогу - майже в 5 раз - з 683,9 кв.м. до 3549,0 кв.м. Ще в трьох судах області збільшення площі відбулося також за рахунок оренди нових приміщень. Відповідно до Державних будівельних норм України, суд має займати площу з розрахунку – 250 кв.м. на кожного суддю.
(Кіровський районний суд м. Дніпропетровська)
(Інгулецький районний суд м. Кривого Рогу)
Протягом 2017-2019 років проведено капітальні ремонти будівель Апостолівського і Томаківського районних судів області, Новомосковського міськрайонного суду. Завершується капітальний ремонт будівлі для розміщення Кіровського районного суду м. Дніпропетровська. Капітально відремонтовані дахи: Дзержинського, Саксаганського, Жовтневого районних судів м. Кривого Рогу; Заводського районного суду м. Дніпродзержинська, Вільногірського міського суду та Юр’ївського районного суду. З використанням зберігаючих технологій проведено капітальні ремонти фасадів Тернівського міського суду, Межівського та Петриківського районних судів, Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська, Нікопольського та Павлоградського міськрайонних судів. В Самарському районному суді м. Дніпропетровська та Софіївському районному суді області проведені капітальні ремонти підвалів, а в Царичанському районному суді області – капітальний ремонт конвойного приміщення з облаштуванням окремого виходу.
(Апостолівський районний суд Дніпропетровської області)
(Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області)
Наприкінці 2019 року розпочаті ремонтні роботи нових приміщень Інгулецького районного суду м. Кривого Рогу та Синельниківського міськрайонного суду. Нажаль, в поточному періоді 2020 року ці ремонтні роботи призупинені у зв’язку з відсутністю коштів.
На проведення в судах Дніпропетровської області таких масштабних капітальних ремонтних робіт територіальним управлінням укладено договори: в 2017 році на суму 12 935 839,07 грн., в 2018 році на суму 22 500 000,00 грн. та в 2019 році на суму 16 999 746,63 грн. На проведення поточних ремонтних робіт укладені договори: в 2017 році на суму 8 321 957,16 грн., в 2018 році на суму 9 868 219,21 грн. та в 2019 році на суму 7 314 503,51 грн.
Ще один пріоритетний напрямок - забезпечення судів області технічними засобами безпеки. Договори на охоронну сигналізацію укладені: в 2017 році на суму 140 557,38 грн., в 2018 році на суму 454 656,58 грн., в 2019 році на 462 032,89 грн. та в 2020 році на 805 197,00 грн. На пожежну сигналізацію договори укладено: в 2017 році на суму 319 886,96 грн., в 2018 році на суму 580 104,78 грн., в 2019 році на 953 115,55 грн. та в 2020 році на 395 307,18 грн.
Умови сьогодення викреслюють ще один пріоритетний напрямок у діяльності управління, а саме: інформатизція та діджиталізація. Для забезпечення потреб місцевих загальних судів Дніпропетровської області придбано:
в 2017 році – 280 персональних компʼютери, 27 одиниць оргтехніки (принтер та/або багатофункціональний пристрій), 1 систему відеоконференцзвʼязку, 2 технічні засоби фіксування судового процесу та 20 одиниць мережевого та комунікаційного обладнання;
в 2018 році – 39 одиниць серверного обладнання, 222 персональні компʼютери, 263 одиниці оргтехніки (принтер та/або багатофункціональний пристрій), 6 систем відеоконференцзвʼязку, 18 технічних засобів фіксування судового процесу та 72 одиниці мережевого і комунікаційного обладнання;
в 2019 році – 3 одиниці серверного обладнання, 409 персональних компʼютери, 494 одиниці оргтехніки (принтер та/або багатофункціональний пристрій), 11 сканерів, 30 систем відеоконференцзвʼязку та 50 технічних засобів фіксування судового процесу.
На теперішній час на балансі місцевих загальних судів області знаходиться – 79 серверів (83,7 % від необхідної кількості), 1 618 персональних компʼютери, ( 111,12 % від необхідної кількості персональних компʼюетерів відповідно до фактично пацюючих суддів та працівників судів), 784 одиниці оргтехніки (принтер та/або багатофункціональний пристрій), 229 сканерів, 132 системи відеоконференцзвʼязку, 220 технічних засобів фіксування судового процесу.
Окрім приміщень, охорони та інформатизації, для нормальної роботи судів необхідно належне забезпечення канцелярським приладдям, маркованою продукцією та всілякими матеріальними цінностями. Так, територіальним управлінням проведена робота по забзпеченню судів області:
в 2017 році – папером на суму 4 528 800,00 грн., маркованою продукцією на суму 10 055 600,00 грн. загородженнями зі спеціального скла на суму – 1 173 000,00 грн. компʼютерним обладнанням на суму 6 733 633,00 грн. та іншими матеріальними цінностями необхідними для діяльності судів на суму 7 721 032,00 грн.
в 2018 році – меблями на суму 3 332 348,00 грн., папером на суму 4 635 684,72 грн., маркованою продукцією на суму 16 840 010,00 грн. загородженнями зі спеціального скла на суму – 5 006 500,00 грн. компʼютерним обладнанням на суму 25 725 934,00 грн. та іншими матеріальними цінностями необхідними для діяльності судів на суму 21 138 174,28 грн.
в 2019 році – меблями на суму 1 772 606,00 грн., папером на суму 3 671 340,00 грн., маркованою продукцією на суму 14 700 000,00 грн. загородженнями зі спеціального скла на суму – 3 446 000,00 грн. компʼютерним обладнанням на суму 27 661 047,00 грн. та іншими матеріальними цінностями необхідними для діяльності судів на суму 13 938 589,00 грн.
в 2020 році – маркованою продукцією на суму – 1 000 000,00 грн.,конвертами на суму – 378 798,00 грн., дисками, для фіксації судового процесу на суму – 588 000,00 грн., папером на суму – 359 328,00 грн., та мантіями на суму – 360 000,00 грн.
Необхідно зазначити, що територіальним управлінням протягом:
2017 року укладено 716 договорів на суму 74 131 275,76 грн., з них в інтересах судів - 702 договори на суму 73 777 041,27 грн. та 14 договорів на суму 354 234,49 грн. в інтересах територіального управління,
2018 року укладено 1 038 договорів на суму 141 859 293,87 грн., з них в інтересах судів укладено 1 019 договорів на суму 141 596 070,49 грн. та 19 договорів на суму 263 223,38 грн. – в інтересах територіального управління;
2019 року укладено 888 договорів на суму 118 698 675,16 грн., з них в інтересах судів укладено 874 договори на суму 118 359 714,94 грн. та 14 договорів на суму 338 960,22 грн., укладено на забезпечення територіального управління
І півріччя 2020 року укладено 288 договорів на суму 17 904 100,92 грн., з для забезпечення судів укладено 283 договори на суму 17 837 165,72 грн. та 5 договорів на суму 66 935,20 грн., укладено на забезпечення територіального управління