flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналітичне узагальнення потреби та кошторисних призначень для місцевих загальних судів Дніпропетровської області на 2021-2023 роки по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»

Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області, проведено аналітичне узагальнення потреби та кошторисних призначень для місцевих загальних судів Дніпропетровської області на 2021-2023 роки по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар».

Для забезпечення діяльності місцевих загальних судів Дніпропетровської області проектом індивідуального кошторису бюджетної установи на 2021 рік по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» територіальним управлінням розраховано потребу та визначено видатки на загальну суму 44 609 900,00 грн., а виділено   21 635 300,00 грн., що на 52 % менше  потреби, а саме:

Предмет закупівлі

Проект кошторису на 2021 рік,

44 609 900,00 грн.

Виділено та розподілено у 2021 році, 21 635 300,00 грн.

Дефіцит фінансування в %

Поштові марки

19 880 300,00

15 378 000,00

23

Папір

7 800 000,00

1 984 500,00

75

Диски

4 000 000,00

782 100,00

80

Конверти

563 800,00

342 590,00

39

Картриджи

1 000 000,00

49 995,36

95

Інше*

11 365 800,00

3 098 114,64

73

Інше* ( канц.товари, хоз.товари, миючи та дезінфікуючи засоби, матеріали для ремонтних робіт, матеріали для пожежного обладнання та сигналізації).

Територіальним управлінням, враховуючи звіти місцевих загальних судів про розгляд судових справ, з урахуванням навантаження суддів, 10 березня 2021 року до ДСА Україна направлялась інформація щодо видатків на відправлення поштової кореспонденції на 2021 рік, з уточненням середньомісячної потреби  2 200 000,00 грн., тобто 26 400 000,00 на рік.

Крім того, 12 квітня 2021 року вих. № 1815/21, 24 червня 2021 року вих. №3559/21 та 29 липня 2021 року вих. № 4159/21 територіальним управлінням направлено листи до ДСА України, щодо виділення додаткових коштів на КЕКВ 2210 (копія листів додається).

Для забезпечення діяльності місцевих загальних судів Дніпропетровської області проектом індивідуального кошторису бюджетної установи на 2022 рік по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» територіальним управлінням розраховано потребу та визначено видатки на загальну суму 40 487 600,00 грн., а виділено   25 380 900,00 грн., що на 37 % менше  потреби, а саме:

Предмет закупівлі

Проект кошторису на 2022 рік,

40 487 600,00 грн.

Виділено та розподілено у 2022 році, 25 380 900,00 грн.

Дефіцит фінансування в %

Поштові марки

21 202 100,00

16 689 339,50

21

Папір

8 738 500,00

3 775 693,80

57

Диски

4 333 300,00

800 800,00

82

Конверти

641 600,00

489 300,00

24

Картриджи

1 080 900,00

170 214,00

84

Інше*

4 491 200,00

3 455 552,70

23

Інше* ( канц.товари, хоз.товари, миючи та дезінфікуючи засоби, матеріали для ремонтних робіт, матеріали для пожежного обладнання та сигналізації).

Для забезпечення діяльності місцевих загальних судів Дніпропетровської області проектом індивідуального кошторису бюджетної установи на 2023 рік по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» територіальним управлінням розраховано потребу та визначено видатки на загальну суму 40 487 700,00 грн., а виділено   19 244 600,00 грн., що на 52 % менше  потреби, а саме:

Предмет закупівлі

Проект кошторису на 2023 рік,

40 487 700,00 грн.

Виділено та розподілено у 2023 році, 19 344 600,00 грн.

Дефіцит фінансування в %

Поштові марки

21 202 100,00

9 000 000,00

58

Папір

8 738 500,00

3 600 390,00

59

Диски

4 333 300,00

532 000,00

87

Конверти

641 600,00

359 400,00

44

Картриджи

1 080 900,00

765 142,80

29

Інше*

4 491 300,00

5 087 667,20

-

Інше* ( канц.товари, хоз.товари, миючи та дезінфікуючи засоби, матеріали для ремонтних робіт, матеріали для пожежного обладнання та сигналізації).

Відповідно до постанов КМУ № 1070 від 4 грудня 2019 року та № 641 від 22 липня 2020 року, а також наказу ДСА України № 494 від 30 грудня 2022р. про попередню оплату, закупівля маркованої продукції відбувається при 100 відсотковій передоплаті.

Територіальним управлінням з початку року було укладено договори на марковану продукцію на загальну суму 4 900 000,00 грн., з яких згідно плану фінансування  оплачено 3 512 950,00 грн. та залишок у розмірі  1 387 050,00 грн.  сплатиться у червні місяці поточного року. Територіальним управлінням проведено ряд процедур закупівель відкритих торгів, украдено договори та поставлено товар (безоплатно), у зв’язку першочерговою оплатою маркованої продукції. В нижченаведеній таблиці щомісячний стан фінансування та оплата маркованої продукції у 2023 році:

Місяць

План фінансування на 2023 рік

по КЕКВ 2210, грн.

Заплановано  витрати на марковану продукцію в 2023 році, грн.

Витрачено на марковану продукцію в 2023 році, грн.

I

65 000,00

 

-

II

690 200,00

 

-

III

131 600,00

 

-

IV

1 602 200,00

 

 1 950 000,00

 1 950 000,00

V

1 726 400,00

1 562 950,00

1 562 950,00

VI

1 472 600,00

1 387 050,00

-

VII

2 227 100,00

2 200 000,00

-

VIII

1 968 300,00

1 900 000,00

-

IX

2 231 200,00

 

-

X

2 301 600,00

 

-

XI

2 516 100,00

 

-

XII

2 412 300,00

 

-

Разом:

19 344 600,00

9 000 000,00

3 512 950,00

Залишок коштів на суму 4 100 000,00 грн. територіальне управління планує вибрати після надходження фінансування в липні та серпні місяцях поточного року.

В травні поточного року керівництво АТ «Укрпошти» повідомило про можливе підвищення вартості поштових номіналів з 1 липня 2023 року на 25-30%, що призведе до збільшення суми потреби на вище зазначені відсотки.

Також, територіальним управлінням на початок року проведено аналіз потреби в маркованій продукції на 2023 рік для місцевих загальних судів Дніпропетровської області та загальна сума на рік склала 33 141 000,00 гривень (2 761 750,00 грн. на місяць). Враховуючи наведено, територіальне управління ДСА України в Дніпропетровській області звертається до Вас з проханням збільшити кошторисні призначення на 2023 рік по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» для придбання маркованої продукції на 24 141 000,00 грн. відповідно до потреб судів.

Розрахунок маркованої продукції відповідно потреб судів та з урахуванням навантаження суддів на 2023 рік:

33 141 000,00 грн. (потреба на 2023 р.) - 9 000 000,00 грн. (виділено у 2023 р.)  = 24 141 000,00 грн. (потреба до кінця 2023 року).