flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок розгляду скарг, поданих учасниками процедур закупівель товарів, робіт та послуг до моменту укладання договору про закупівлю

«Затверджено»
на засіданні тендерного комітету
територіального управління державної судової
адміністрації в Дніпропетровській області
02.09.2009 року протокол № 1
 
ПОРЯДОК
розгляду тендерним комітетом територіального управління Державної судової
адміністрації в Дніпропетровській області скарг, поданих учасниками процедур закупівель товарів, робіт та послуг до моменту укладання договору про закупівлю.
 
          1.     Даний порядок розгляду тендерним комітетом територіального управління державної судової адміністрації в Дніпропетровській області скарг, поданих учасниками процедур закупівель товарів, робіт та послуг до моменту укладання договору про закупівлю ( далі – Порядок) розроблено відповідно до «Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» затвердженого Постановою КМУ від 17.10.2008 р. № 921 (зі змінами) (далі – Положення), наказу Міністерства економіки України «Про затвердження Типового положення про тендерний комітет» від 20.05.2009 р. № 470 та «Положення про тендерний комітет територіального управління державної судової адміністрації в Дніпропетровській області», затвердженого наказом начальника територіального управління державної судової адміністрації в Дніпропетровській області від 02.09.2009 року № 41/1-з.
 
          2. Порядок визначає процедуру розгляду скарг тендерним комітетом територіального управління державної судової адміністрації в Дніпропетровській області (далі – замовник), поданих учасниками процедур закупівель (далі - учасник),  до моменту укладення договору про закупівлю. У разі коли на день отримання замовником скарги укладено договір про закупівлю, замовник не приймає рішення за даною скаргою.
 
           3.  Будь-який учасник процедури закупівлі який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків унаслідок порушення замовником процедур закупівель, установлених Положенням, може оскаржити рішення, дії або бездіяльність замовника відповідно до цього Порядку.
 
           4. Об’єктом оскарження не може бути:
           - зроблений замовником вибір процедури закупівлі;
           - рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій.
 
           5. Скарга з приводу порушення замовником процедури закупівлі або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності подається учасником, що бере в ній участь, замовнику до укладення договору про закупівлю.
 
           Днем настання підстави для подання скарги вважається день допущення замовником порушення процедури закупівлі.
 
           У   разі,     коли   оскаржується кілька рішень, дій, а також    бездіяльність замовника, строк, необхідний для подання скарги, відраховується від дати останнього за часом такого рішення, дії, або бездіяльності. У такому разі скарга розглядається лише у частині, за якою не минув строк, встановлений  для подання скарги.
 
            6. Скарга повинна бути викладена українською мовою і оформляється з урахуванням наступного:
 
           - учасником - юридичною особою: на офіційному бланку (у разі наявності), за підписом уповноваженої особи, та скріплюється печаткою юридичної особи;
            - учасником - фізичною особою: за підписом учасника.
 
             7. Скарга повинна містити:
 
           1) відомості про учасника: повне найменування, юридична та фактична адреси, контактні телефони, факс – для юридичних осіб, прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання, контактні телефони – для фізичних осіб;
 
           2) відомості про замовника: найменування, місцезнаходження, телефони, телефакс, прізвище, ім'я та по батькові особи, відповідальної за здійснення процедур державних закупівель;
 
            3) відомості про процедуру закупівлі: вид процедури, предмет закупівлі, місце проведення процедури закупівлі;
 
            4) викладення змісту підстав, у зв'язку з якими вона подається;
 
           5) відомості про те, які саме рішення, дії, або бездіяльність замовника не відповідають вимогам Положення з посиланням на відповідні пункти, які права скаржника порушено, а також підтверджуючі документи (в разі наявності);
 
            6) номер оголошення та номер інформаційного бюлетеня "Вісник державних закупівель", у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до законодавства;
 
            7) копію довідки про включення учасника до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - для юридичних осіб - резидентів (для нерезидентів указується країна реєстрації, а замість ідентифікаційного коду за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України указується ідентифікаційний код із легалізованого витягу з торговельного, банківського чи судового реєстру або реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи);
 
             8) документ, що підтверджує подання учасником тендерної (цінової) пропозиції;
 
             9) вимоги скарги.
 
             8. Учасник має право включати до скарги й іншу інформацію, що стосується предмета скарги.
 
             Оформлена    скарга    скріплюється     швидкозшивачем з нанесенням на титульному аркуші дати та вихідного номера скарги (у разі його присвоєння). Усі копії документів, що додаються до скарги, завіряються печаткою учасника, який подав скаргу, якщо учасник є юридичною особою. Сторінки скарги повинні бути прошити, пронумеровані, містити опис наданих документів.
 
             Відповідальність за достовірність інформації, яка міститься у скарзі, несе скаржник.
 
             9. У випадку надходження скарги до замовника, скарга реєструється в установленому порядку реєстрації вхідної кореспонденції та на протязі одного робочого дня з моменту реєстрації передається голові тендерного комітету для ознайомлення. Днем отримання скарги вважається день її реєстрації. Скарга повинна подаватися поштою на адресу замовника або передана скаржником особисто.
 
            10. Розгляд скарг здійснюється тендерним комітетом замовника.
 
             До розгляду скарги може залучатись представник скаржника.
 
            Тендерний комітет має право приймати рішення за умови участі на засіданні щодо розгляду скарги не менше як 2/3 від складу тендерного комітету замовника. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість членів комітету, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів, голос голови тендерного комітету є вирішальним.
 
           11. Тендерний комітет має право залучати (без права голосу щодо прийняття рішень) до розгляду скарги співробітників замовника, юристів, експертів, консультантів, які залучаються до роботи тендерного комітету на договірних засадах відповідно до законодавства.
 
           12. У разі подання скарги замовник зупиняє процедуру закупівлі на строк, що не може перевищувати 20 робочих днів з дати отримання ним скарги, про що повідомляється протягом одного робочого дня Державне казначейство (відповідне обслуговуюче відділення). Датою зупинення процедури закупівлі вважається дата прийняття замовником рішення про зупинення процедури закупівлі. Після закінчення зазначеного строку замовник має право продовжити відповідну процедуру закупівлі, крім випадку, коли прийнято в установлений строк рішення про відміну торгів або визнання результатів торгів недійсними.
 
           13. Замовник не пізніше п'яти робочих днів після отримання скарги повідомляє учасника, який подав скаргу, учасника – переможця процедури закупівлі про її зміст, час і місце розгляду. Під час розгляду скарги зазначені особи мають право взяти участь у її розгляді.
 
           14. Скарга залишається без розгляду, якщо:
 
            - подана з порушенням вимог передбачених пунктом 6 даного Порядку;
 
            - зміст не відповідає пункту 7 цього Порядку;
 
           - об'єктом   оскарження   є зроблений замовником вибір процедури закупівлі або рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій;
 
            - на день отримання скарги укладено договір про закупівлю;
 
            - скарга була подана пізніше   ніж   протягом   15 календарних   днів   з   дня настання підстави для її подання;
 
            - у разі відкликання скарги учасником.
 
            У разі відкликання учасником скарги будь-які наступні скарги того самого учасника до тендерного комітету з того самого предмета оскарження в подальшому до розгляду не приймаються.
 
            15. Під час розгляду скарги, тендерний комітет має право вимагати від учасника, який подав скаргу, додаткову інформацію, у тому числі документи, які він вважає необхідними для її розгляду, та встановлювати строк надання такої інформації.
 
            16. Замовник протягом 20 робочих днів з дня отримання скарги приймає обґрунтоване рішення, в якому зазначаються:
 
             - у разі, коли скаргу не задоволено, - причини прийняття такого рішення;
 
             - у разі, коли скаргу задоволено повністю або частково - заходи, що вживатимуться для врегулювання конфлікту.
 
              Рішення про розгляд скарги надсилається уповноваженому органу протягом трьох робочих днів з дня його прийняття
 
            17. Примірник рішення за результатами розгляду скарги замовник протягом п'яти робочих днів з дня його прийняття надсилає учаснику, який подав скаргу і Державному казначейству ( відповідному обслуговуючому відділенню).
 
 
 
 Голова тендерного комітету -
заступник начальника управління-
начальник відділу планово-фінансової діяльності,
обліку та звітності ТУДСА в
Дніпропетровській області                        І.В. Базіна