Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області за 12 місяців 2016 року |
1. СТАН ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Кошторисом на 2016 рік для фінансування заходів організаційного забезпечення діяльності місцевих судів за бюджетною програмою 501040 «Здійснення правосуддя місцевими судами» за загальним фондом затверджено суму 168.150,30 тис. грн.
Протягом 12 місяців 2016 року територіальним управлінням отримано кошти у сумі 168.150,30 тис. грн., що становить 100% від затвердженої суми кошторису.
Касові видатки склали 168.150,1 тис. грн.
Залишок невикористаних коштів на кінець звітного періоду становить 0,2 тис. грн., з яких:
- КЕКВ 2240 – 3,17 грн.;
- КЕКВ 2271 – 32,21 грн.;
- КЕКВ 2274 – 58,56 грн.;
- КЕКВ 2282 – 30 грн.;
- КЕКВ 2730 – 40 грн.
Станом на кінець звітного періоду, кредиторська заборгованість та дебіторська заборгованість за загальним фондом, відсутня.
Згідно затвердженого кошторису розмір фінансування за спеціальним фондом на 2016 рік становить 148.630,80 тис. грн., з яких отримано 148.589,10 тис. грн., що становить 99,97% від затвердженої суми.
Касові видатки склали 148.589,10 тис. грн. Залишок невикористаних коштів відсутній.
За спеціальним фондом у звітному періоді перераховано кошти на капітальні видатки в сумі 12.513,8 тис. грн.
Використано 12.513,8 тис. грн., що становить 100% від перерахованої суми.
Кредиторська заборгованість та дебіторська заборгованість за спеціальним фондом на кінець звітного періоду - відсутня.
2. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Протягом 2016 року територіальним управлінням укладено 538 договорів щодо забезпечення діяльності судів необхідними послугами та матеріалами, з яких:
- 79 договорів щодо забезпечення матеріально-технічних потреб судів;
- 312 господарських договорів;
- 13 договорів щодо забезпечення матеріально-технічних потреб ТУ ДСА України в Дніпропетровській області;
- 125 договорів, укладено за результатами проведених процедур закупівель, відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель»;
- 9 договорів, укладено за результатами проведених процедур закупівель, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» через систему PROZORRO.
Згідно річного плану закупівель, на підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 року № 1197-VІI, за 2016 рік територіальним управлінням оголошено та проведено 26 відповідних процедур закупівель (з урахуванням 171 лоту), у тому числі:
15 закупівель (148 лотів) - переговорна процедура закупівлі, а саме: закупівля комунальних послуг, як то, електрична енергія, теплопостачання та газопостачання, послуги зв’язку, марки поштові. Крім того, за даною процедурою закупівлі закуплено послуги із забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу суду у місцевих загальних судах Дніпропетровської області та послуги з центрального адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг технічної підтримки місцевих загальних судів Дніпропетровської області.
11 закупівель (23 лота) – процедура відкритих торгів на закупівлю: комп’ютерної техніки, засобів фіксації, дисків, паперу офісного, послуг щодо ремонту комп’ютерної техніки, з яких – 5 торгів (за 13 лотами) – відмінено.
За всіма закупівлями – укладено 125 договорів (по 139 лотам), які зареєстровані в органах Казначейства та за якими оплату проведено.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ територіальним управлінням створено тендерні комітети – на здійснення допорогових закупівель та на проведення понадпорогових закупівель; розроблено та затверджено відповідні положення для зазначених тендерних комітетів. Крім того, вся передбачена законодавством інформація щодо планування та проведення територіальним управлінням закупівель, розміщена на майданчику PROZORRO.
Через систему PROZORRO територіальним управлінням проведено 28 закупівель, з яких:
- 19 допорогові закупівлі (з яких 2 скасовано та на 3 не відбулося);
- 9 переговорна процедура закупівлі (всі торги відбулися, з яких 8 закупівель комунальних послуг, 1 – закупівля послуг надсилання SMS повідомлень).
Крім того, оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю газу природного для забезпечення місцевих загальних судів м. Дніпро та Дніпропетровської області на 2017 рік – на очікувану вартість.
На початку 2016 року територіальним управлінням розпочато процедуру закупівель (відкриті торги) комп’ютерної техніки та засобів фіксації, які відбулися 31.03.2016 року. Після чого, територіальним управлінням, в ІІ кварталі 2016 року, укладено договір № 296/16 від 15.04.2016 року та здійснено закупівлю комп’ютерної техніки, а саме:
- 24 одиниць серверного обладнання;
- 218 одиниць комп’ютерної техніки;
- 138 одиниць оргтехніки;
- 11 систем фіксування судового процесу.
На підставі договорів № 29/2016 від 13.04.2016 року та 32/2016 від 22.04.2016 року територіальним управлінням здійснено списання комп’ютерної техніки, а саме:
- 8 одиниць серверного обладнання;
- 54 одиниць комп’ютерів;
- 54 одиниць оргтехніки;
- 30 систем фіксування судового процесу.
Станом на 01.01.2017 року в судах Дніпропетровської області знаходяться:
- 92 одиниці серверного обладнання, з яких 32 одиниці серверного обладнання враховується на балансі судів, що становить 34,78% від одиниць серверного обладнання, якими повинні бути забезпечені суди області (92 одиниці), а 60 одиниць враховуються на позабалансовому рахунку як орендовані;
- 905 одиниць комп’ютерів, з яких 791 одиниця комп’ютерної техніки враховується на балансі судів, це 53,19% від потрібної кількості персональних комп’ютерів, а 114 одиниць враховуються на позабалансовому рахунку як орендовані;
- 206 одиниць технічних засобів фіксування судового процесу безпосередньо знаходиться на балансі судів, що становить 66,45% від необхідної кількості систем фіксування судового процесу. Потреба судів в засобах фіксування судового процесу становить 104 одиниці.
Станом на 01.01.2017 року потреба судів Дніпропетровської області в новій комп’ютерній техніці становить:
- 60 серверів;
- 767 одиниць комп’ютерної техніки;
- 104 засобів фіксування судового процесу.
Станом на 01.01.2017 року в судах області встановлено 56 систем обладнання для відеоконференцзв’язку: у 36 судах області по 1 системі та у 10 судах по 2 системи. Потреба в системах відеоконференцзв’язку становить 36 одиниць (60,87%).
41 місцевий загальний суд обладнаний локальною мережею з підтвердженням її відповідності стандартам ANSI/EIA/TIA 568 B Cat. 5е.
В 5 судах локальна мережа створена за зазначеними стандартами, але без підтвердження її сертифікації. Таким чином, в судах існує 1969 точок для підключення до мережі, з них підключені до мережі Інтернет 1690 робочих місць, 279 точок тимчасово не задіяні.
За період з 01.01.2016 року по 31.12.2016 року 45 місцевими загальними судами Дніпропетровської області до Єдиного державного реєстру судових рішень направлено в електронному вигляді 463.033 копії судових рішень, що складає 108,55% від загальної кількості ухвалених судами рішень.
Станом на 01.01.2017 року в Магдалинівському районному суді Дніпропетровської області не здійснюється правосуддя, у зв’язку з досягненням одного із суддів 65-ти річного віку та закінченням строку повноважень трьох інших суддів суду.
Тому, з початку 2016 року, Магдалинівським районним судом Дніпропетровської області судові рішення до Єдиного державного реєстру судових рішень не відправляються.
На посадах головного спеціаліста з інформаційних технологій в 46 судах області працює 40 осіб, що становить 86,96 % від загальної кількості головних спеціалістів з інформаційних технологій.
Вакансії наявні у 6 судах області: в Петропавлівському районному суді Дніпропетровської області та в Довгінцевському районному суді м. Кривого Рогу (4,34%) вакансія існує більше ніж 1 рік, в Магдалинівському районному суді Дніпропетровської області (2,17 %) вакансія існує більше шести місяців, в Вільногірському міському суді Дніпропетровської області, Амур-Нижньодніпровському районному суді м. Дніпропетровська та Кіровському районному суді м. Дніпропетровська вакансія існує менше 6 місяців (6,52%).
3. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДІВ ПРИМІЩЕННЯМИ
В Дніпропетровській області здійснюють діяльність 46 місцевих загальних судів.
Станом на 01.01.2017 року 46 загальних місцевих судів Дніпропетровської області розміщуються у 54 приміщеннях. 40 судів області займають по одному приміщенню, у двох приміщеннях розташовано Томаківський, Дніпропетровський районні суди Дніпропетровської області, Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області та Жовтневий районний суд м. Дніпропетровська, у трьох приміщеннях - Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу та Солонянський районний суд Дніпропетровської області.
Загальна площа 54 приміщень судів, в яких розміщені суди та які використовуються для здійснення правосуддя, складає 48.484,21 кв.м.
Площа судів збільшилась за рахунок укладання договорів оренди на додаткові площі для Дзержинського та Тернівського районних судів м. Кривого Рогу, Дніпропетровського районного суду Дніпропетровської області, Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська та Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська.
Так, площа приміщень, які займають суди, протягом 2015 року потерпала незначних змін у зв’язку з переукладанням договорів оренди. Ці зміни були враховані при переукладанні договорів оренди та становлять 101,94% показника на звітну дату минулого року - загальна площа 54 приміщень станом на 01.01.2016 року складала 47.558,92 кв.м.
Станом на 01.01.2017 року на одного суддю області припадає 126,82 кв.м. площі приміщень судів, що складає 81,82% від площі (155 кв.м), передбаченої на одного суддю «Переліком вимог, що пред'являються до приміщень районних (міських) судів», погодженого Головою Ради суддів України 27 червня 2003 року та затвердженого Головою Державної судової адміністрації України 18 травня 2003 року (далі – Перелік).
Станом на 01.01.2016 року ці показники відповідно складали 126,82 кв.м. площі приміщень судів, що складало 81,81 % від площі, передбаченої Переліком вимог.
Зазначена площа приміщень судів, що припадає на одного суддю у розмірі 126,82 кв.м. становить 75,94% від середньої площі 167 кв.м. на одного суддю, передбаченої ДБН В.2.2-26:2010.
Станом на 01.01.2017 року відповідають Переліку приміщення 6 судів області, а саме: Індустріальний та Самарський районні суди м. Дніпропетровська, Жовтневий районний суд м. Кривого Рогу, Жовтоводський міський суд, П’ятихатський та Юр’ївський районні суди, що становить 13,04% судів області.
40 судів області мають приміщення, що знаходяться в нормальному або задовільному технічному стані. З цього числа 18 судів області для відповідності вимогам здійснення правосуддя мають недостатню кількість площі та потребують обладнання відповідною кількістю залів судових засідань та нарадчих кімнат, приміщеннями для конвою та камерами для підсудних, відселення сторонніх організацій, проведення ремонтних робіт тощо. До таких судів належать: Марганецький, Тернівський та Першотравенський міські суди; Нікопольський, Новомосковський та Павлоградський міськрайонні суди; Бабушкінський, Красногвардійський та Ленінський районні суди м. Дніпропетровська; Баглійський районний суд м. Дніпродзержинська; Довгинцівський, Тернівський та Центрально-Міський районні суди м. Кривого Рогу; Апостолівський, Верхньодніпровський, Криворізький, Межевський та Софіївський районні суди Дніпропетровської області.
Для поліпшення умов функціонування судів необхідне проведення реконструкцій та капітальних ремонтів в судах.
Вже не перший рік стоїть питання реконструкції приміщення Синельниківського міськрайонного суду, розташованого за адресою: м. Синельникове, вул. 40 років Жовтня, 38. Для проведення реконструкції будівлі необхідно виділити 10.000.000 грн.
Потребують реконструкції та проведення капітальних ремонтів приміщення наступних судів (у тому числі тих, що отримані в оренду у період з 2007 року): приміщення Дніпропетровського районного суду по вул. Тепличній, 2 в смт. Слобожанське; приміщення Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу по пр. Дзержинського, 1; Новомосковського міськрайонного суду по вул. В.Ковалівка, 10-а у м. Новомосковську; Нікопольського міськрайонного суду м. Нікополь вул. Шевченка, 201; Тернівського міського суду по вул. Лермонтова, 15-а у м. Тернівка; Васильківського районного суду по вул. Спортивна, 23 в смт. Васильківка; Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська по вул. Новоселівська, 9 у м. Дніпропетровську.
Також потребує капітального ремонту приміщення для вимог здійснення правосуддя приміщення по вул. Володимира Антонюка,
Також потребують капітальних ремонтних робіт будівлі судів, які перебувають на балансі територіального управління, а саме капітального ремонту покрівлі будівель судів: Павлоградського міськрайонного суду по вул. Дніпровська, 135 у м. Павлограді; робіт з укріплення фасаду будівлі Петриківського районного суду вул. Леваневського,15 в смт. Петриківка.
Для забезпечення належними площами необхідно проведення реконструкції з добудовою приміщень Красногвардійського районного суду м. Дніпропетровська; Заводського районного суду м. Дніпродзержинська, Криворізького, Петриківського та Широківського районних судів області.
Лише за умови надання або побудови нових приміщень можливо забезпечити приміщеннями, що відповідають вимогам відправлення правосуддя 5 судів області: Амур-Нижньодніпровський, Бабушкінський та Жовтневий районні суди м. Дніпропетровська; Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу; Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області.
Територіальним управлінням продовжується робота щодо приймання-передачі з комунальної у державну власність приміщення в якому розміщується Тернівський міський суд Дніпропетровської області.
На цей час продовжується оформлення правоустановчих документів на приміщення та технічної документації на право постійного користування земельними ділянками Заводського районного суду м. Дніпродзержинська, Павлоградського міськрайонного суду, Криворізького та Верхньодніпровського районних судів Дніпропетровської області.
Оформлено право установчі документи на приміщення та право постійного користування земельною ділянкою Апостолівського районного суду Дніпропетровської області та оформлено право постійного користування земельною ділянкою для Межівського районного суду Дніпропетровської області.
Наприкінці 2016 року проведено вишукувальні роботи для складання проектно-кошторисної документації на капітальні ремонтні роботи для 3 судів (Новомосковського, Павлогардського та Синельниківського міськрайонних судів Дніпропетровської області).
Так, станом на 01.01.2017 року, проведені поточні ремонти в 29 судах на загальну суму 5.431.476,27 грн.
Також, проведено 3 капітальних ремонти приміщень Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, Томаківського районного суду Дніпропетровської області та Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу на загальну суму 4.000.000 грн.
Станом на 01.01.2017 проведено роботи з встановлення кнопки переговорного зв’язку для безперешкодного доступу мобільних груп населення до судів у 46 загальних місцевих судах Дніпропетровської області.
Також проведено закупівлю 3 газових котлів для місцевих судів Дніпропетровської області.
4. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ СУДДІВ
ТА ОХОРОНИ ПРИМІЩЕНЬ СУДІВ
В Дніпропетровській області функціонують 46 загальних місцевих судів, які займають 54 будівлі, та мають 215 залів судових засідань, у т.ч. 154 зали з розгляду кримінальних справ.
В 26 будівлях встановлено охоронну сигналізацію тільки в приміщеннях канцелярій та архівах судів та 21 будівля обладнана охоронною сигналізацією в цілому (все приміщення суду), які на підставі укладених договорів взяті під централізовану охорону ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д” за допомогою системи „автодозвон”, що становить 87,04% приміщень судів, які задіяні для здійснення правосуддя.
Порівняно з 2015 роком, загальна кількість залів судового засідання зменшилася на 1 одиницю у зв’язку з облаштуванням у приміщені Красногвардійського районного суду м. Дніпропетровська кабінету для працівників суду із зали судового засідання.
У другому кварталі 2016 року при проведенні поточного ремонту у приміщенні Баглійського районного суду м. Дніпродзержинська створено та облаштовано 1 зал судового засідання з розгляду цивільних справ.
У третьому кварталі 2016 року у приміщенні Ленінського районного суду м. Дніпропетровська створено та облаштовано 1 зал судового засідання з розгляду цивільних справ.
На підставі Постанови КМУ від 09.11.2015 року № 906 «Про забезпечення охорони судів, інших органів та установ судової системи, а також установ судових експертиз» на період до початку виконання в повному обсязі повноважень відомчою воєнізованою охороною Державної судової адміністрації, охорона судів, інших органів та установ судової системи, а також установ судових експертиз здійснюється підрозділами Національної гвардії та Національної поліції.
Таким чином, забезпечення безпеки суддів та працівників апарату судів, під час виконання судом функцій по відправленню правосуддя, підтримання громадського порядку в суді, припинення проявів неповаги до суду, а також охорону приміщень суду здійснюється підрозділами Національної гвардії та Національної поліції.
Ними охороняється 22 суди області, які займають 24 будівлі, а саме: Красногвардійський, Бабушкінський, Кіровський, Ленінський, Індустріальний районні суди м. Дніпропетровська, Дніпровський, Заводський районні суди м. Дніпродзержинська, Саксаганський (займає три будівлі), Дзержинський, Довгинцівський, Жовтневий районні суди м. Кривого Рогу, Нікопольський, Новомоськовський, Павлоградський міськрайонні суди Дніпропетровської області, Жовтоводський, Марганецький та Орджонікідзевський, Першотравенський міські суди Дніпропетровської області, Криворізький, П’ятихатський, Покровський, Межівський районні суди Дніпропетровської області.
У 2016 року охорону 4 приміщень судів Дніпропетровської області підрозділами Національної гвардії та Національної поліції зупинено, а саме: Новомосковський міськрайонний та Софіївський районний суди Дніпропетровської області з 01.05.2016 року та Петриківський районний суд Дніпропетровської області з 22.06.2016 року, Криничанський районний суд Дніпропетровської області з 01.07.2016 року.
У зв’язку з реорганізацією Апостолівського ВП Нікопольського ВП ГУНП в Дніпропетровській області з 15.11.2016 року охорону приміщення Апостолівського районного суду Дніпропетровської області зупинено.
З 21.12.2016 року відновлено цілодобову охорону приміщення Новомосковського міськрайонного суду Дніпропетровської області розташованого за адресою: м. Новомосковськ, вул. В. Ковалівка, 10-Б, працівниками Новомосковського МВ поліції.
Крім того, 14 судів області протягом ночі охороняються сторожами: Амур-Нижньодніпровський, Кіровський, Самарський, Ленінський, Індустріальний районні суди м. Дніпропетровська, Орджонікідзевський міський суд Дніпропетровської області, Дніпровський районний суд м. Дніпродзержинська, Нікопольський, Синельниківський міськрайонні суди Дніпропетровської області, Петриківський, П’ятихатьський, Апостолівський, Солонянський та Томаківський районні суди Дніпропетровської області.
Станом на 31.12.2016 року будівлі та приміщення 46 судів області забезпечені охороною:
- 22 охороняються підрозділами Національної гвардії та Національної поліції;
- 14 цивільними охоронними структурами (сторожами);
- 47 охороняються ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д” (охоронна сигналізація).
На виконання спільного наказу МВС України, МЮУ, Генпрокуратури України, Верховного суду України та СБУ від 16.10.1996 р. № 705, Інструкції про порядок конвоювання та тримання в судах підсудних (засуджених) за вимогою судових органів ” в 46 судах області встановлено та функціонують:
- 342 «тривожні кнопки»;
- 17 металодетектори МДС -1;
- 147 ручних металодетектори;
- 14 пунктів пропуску;
- 9 камер схову для речей відвідувачів;
- 1 система відеоспостереження;
- 23 загородження з оргскла для підсудних (засуджених);
- в 35 судах області систему переговорного зв’язку між конвойними кімнатами та залами судового засідання з розгляду кримінальних справ.
В 10 судах області, а саме: Індустріальному, Ленінському та Красногвардійському районних судах м. Дніпропетровська, Баглійському районному суді м. Дніпродзержинська, Саксаганському районному суді м. Кривого Рогу, Дніпропетровському, Криничанському, Томаківському, Криворізькому районних судах Дніпропетровської області та Жовтоводському міському суді Дніпропетровської області пожежно–охоронна сигналізація встановлена та знаходиться у робочому стані, що становить 18,52% приміщень судів.
За 2016 рік територіальним управлінням проведено наступні заходи по забезпеченню безпеки та охорони приміщень судів області, а саме:
- в Вільногірському міському суді Дніпропетровської області проведено монтаж охоронної сигналізації (всього приміщення суду) на суму 62.258,80 грн.;
- в приміщеннях канцелярії та архівах Межівського, Криничанського, Царичанського, Юріївського, Солонянського, Покровського, Томаківського та Магдалинівського районних судах Дніпропетровської області проведено заміну застарілого обладнання охоронної сигналізації, яке було встановлене в судах у 2003 році та не придатне для належного використання, на суму 36.094,38 грн.;
- в Верхньодніпровському районному суді Дніпропетровської області при проведенні поточного ремонту облаштовано конвойне приміщення з окремим санвузлом;
- в Тернівському районному суді м. Кривого Рогу проведено поточний ремонт конвойного приміщення та окремого санвузлу для конвойної роти та підсудних (засуджених);
- проведено закупівлю аптечок першої медичної допомоги на суму 106.240,00 грн.;
- проведено закупівлю переносних опромінювачів для обеззараження залів судового засідання, конвойних приміщень та камер для підсудних (засуджених) на суму 199.999,50 грн;
- проведено закупівлю обладнання та монтаж охоронної сигналізації в приміщенні Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу на суму 44.197,20 грн.;
- проведено закупівлю обладнання та монтаж охоронної сигналізації в приміщенні Баглійського районного суду м. Дніпродзержинська на суму 80.721,08 грн;
- проведено монтаж охоронної сигналізації в приміщенні Кіровського районного суду м. Дніпропетровська на суму 3.585,00 грн;
- проведено закупівлю обладнання та монтаж охоронної сигналізації в приміщенні Красногвардійського районного суду м. Дніпропетровська на суму 40.057,08 грн.;
- при проведенні поточного ремонту Красногвардійського районного суду м. Дніпропетровська облаштовано секретну кімнату та ремонт у конвойному приміщенні;
- проведено закупівлю обладнання та матеріалів для встановлення охоронної сигналізації в будівлях та приміщеннях судів Дніпропетровської області на суму 73.529,32 грн.;
- проведено закупівлю акумуляторів 7А/ч для безперебійної роботи охоронної та пожежної сигналізації на суму 7.121,98 грн.;
Проведено монтаж 22 загороджень зі скла в зали судового засідання з розгляду кримінальних справ у приміщеннях Амур-Нижньодніпровському, Бабушкінському, Красногвардійському, Жовтневому, Ленінському, Самарському районних судах м. Дніпропетровська, Баглійському, Дніпровському, Заводському районних судах м. Дніпродзержинська, Дзержинському, Довгінцевському, Жовтневому, Інгулецькому, Саксаганському, Тернівському, Центрально-Міському районних судах м. Кривого Рогу, Павлоградсьому, Нікопольському, Синельниківському, Новомосковському міськрайонних судах області, Апостолівському та П’ятихатському районних судах Дніпропетровської області на суму 1.150.000,00 грн;
- підключено на пульт спостереження ТОВ охоронно-детективне агентство «Ягуар-Д» (охоронна сигналізація)будівлю у якої розташовано архів Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська , за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Паторжинського, 18.
В березні 2016 року під час обстеження Царичанського районного суду Дніпропетровської області Царичанським ВП Новомосковського відділу поліції з метою організації конвоювання та тримання в судах обвинувачених (підсудних) висунуто вимогу забезпечення підсудних окремим туалетом в приміщенні суду.
На прикінці червня 2016 року територіальним управлінням проведено роботу, щодо забезпечення засуджених (підсудних) туалетом в приміщенні суду, а саме, переобладнано кімнату для службового інвентарю під туалетне приміщення (проведено поточні ремонтні роботи) та встановлено біотуалет.
На теперішній час Царичанським районним судом Дніпропетровської області подано заявку на повторне обстеження до Царичанського ВП Новомосковського відділу поліції.
Додатково направлено лист до Царичанської районної ради для виділення додатково приміщення на першому поверсі для розміщення конвойного приміщення з камерами для підсудних, туалетом та залом судових засідань.
Для забезпечення безпеки працівників суду, охорони приміщень судів та покращення їх технічного укріплення необхідно встановити:
- відеоспостереження в будівлях (приміщеннях) 46 судів області та по периметру прилеглої території, що потребує виділення коштів у розмірі не менш ніж 2.026.469,76 грн.;
- охоронну сигналізацію в будівлях (приміщеннях) 33 судів області в цілому (зали судового засідання, коридори, кабінети суддів, канцелярії, архіви, та т.і.), що потребує виділення коштів у розмірі не менш ніж 1.700.000,00 грн.
Відповідно до Закону України «Про пожежну безпеку», Положення про Державну пожежну охорону, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.1994 року № 508, та приписів СБП ГУ МНС України в Дніпропетровській області на усунення порушень вимог пожежної безпеки, територіальним управлінням проведено закупівлю:
- обладнання та монтаж пожежно-охоронної сигналізації в приміщенні Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Демиденко, 3-А, на суму 71.843,86 грн;
- вогнегасників ВВК 3,5 – 87 шт. та ВП-5 – 91 шт. на суму 99.999,66 грн.
Для встановлення в приміщеннях судів області автоматичної пожежно-охоронної сигналізації необхідно виділення коштів у розмірі не менш ніж 2.732.207,33 грн.
В 31 суді Дніпропетровської області існує потреба по встановленню 757 грат на вікна.
Станом на 31.12.2016 року загальна кількість вікон, які необхідно обладнати гратами, зменшилося на 1 одиницю, та встановлених грат зменшилося на 3 одиниці у зв’язку з демонтуванням трьох грат з вікон та закладанням 4 вікон у приміщенні Апостолівського районного суду Дніпропетровської області.
Порівняно з попередніми звітними періодами 2016 року, загальна кількість вікон, які необхідно обладнати гратами збільшилося на 5 одиниць, у зв’язку з облаштуванням додаткової площі у приміщенні Покровського районного суду Дніпропетровської області.
Порівняно з попередніми кварталами 2016 року загальна кількість вікон обладнаних гратами збільшилося на 17 одиниць та загальна кількість вікон, які необхідно обладнати гратами зменшилося на 10 одиниць, а саме:
- обладнано 4 вікна гратами а приміщенні Довгінцевського районного суду м. Кривого Рогу;
- укладено договір оренди, згідно якого частина першого поверху будівлі суду, розташованої за адресою: м. Дніпродзержиньск, вул. Петровського, 166, віднесено до приміщення Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська де встановлено 16 вікон з гратами та 12 вікон, які необхідно обладнати гратами;
- при проведенні поточного ремонту в приміщенні Широківського районного суду Дніпропетровської області, замінено 3 дерев’яних вікна на пластикові вікна, які необхідно обладнати гратами;
- в приміщенні конвою Покровського районного суду Дніпропетровської області необхідно обладнати 1 вікно гратами;
- при проведенні поточного ремонту в приміщенні Апостолівського районного суду Дніпропетровської області закладено 1 вікно у туалеті та, у зв’язку з розконсервуванням частини приміщень кількість вікон, які необхідно обладнати гратами, збільшилося на 8 одиниць;
- при проведенні поточного ремонту в приміщенні Верхньодніпровського районного суду Дніпропетровської області замінено 18 дерев’яних вікон на пластикові з гратами.
Враховуючи, що фінансування здійснюється за рахунок державного бюджету та на підставі кошторису, затвердженого Державною судовою адміністрацією України, вищезазначене питання можливо вирішити при надходженні відповідних цільових коштів по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» у розмірі не менш ніж 757.000,00грн.
Взагалі для забезпечення безпеки працівників суду, охорони приміщень судів та покращення їх технічного укріплення необхідно виділення коштів у розмірі не менш ніж 6.495.988,89 грн.
22 липня 2016 року, за ініціативою керівництва Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області, проведено міжвідомчу нараду між ГУНП в Дніпропетровській області та територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області на якій обговорювались питання охорони приміщень загальних місцевих судів Дніпропетровської області, конвоювання спецконтингенту до загальних місцевих судів області та стан дисципліни під час несення служби поліцейськими ППОП ГУНП в Дніпропетровській області.
16 серпня 2016 року проведено спільну нараду керівництва ГУНП, ЦТУ НГУ, ВЧ 3024 НГУ, УПО та ТУ ДСАУ в Дніпропетровській області, щодо організації охорони приміщень судів, інших органів та установ судової системи на території Дніпропетровської області.
5. СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ
(ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ ЖИТЛОМ, САНАТОРНО-КУРОРТНЕ ЛІКУВАННЯ ТОЩО)
Протягом 2016 року судді загальних місцевих судів Дніпропетровської області службового житла не отримували.
Станом на 01.01.2017 року на обліку щодо поліпшення житлових умов знаходиться 16 суддів.
6. СТАН КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Станом на 01.01.2017 року в територіальному управлінні фактично працює 39 державних службовців, що становить 125,81% від штатної чисельності (31 одиниця). 10 працівників управління знаходяться у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку (1 з яких обіймає посаду згідно строкового трудового договору). Із 39 працівників управління 8 осіб обіймають посади на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основних працівників.
Штатна чисельність суддів та працівників апарату місцевих загальних судів Дніпропетровської області становить 1 879 одиниць. Фактична чисельність працівників апарату місцевих судів - 1 368 одиниць (з урахуванням осіб, що перебувають у відпустках, передбачених ст. 179 КЗпП України, але з урахуванням тимчасово працюючих). Штатна чисельність суддів місцевих загальних судів області на звітну дату становить 375 одиниць, фактична чисельність 310 одиниць.
Наказом ДСА України від 05.09.2012 року № 104 у 2015 році збільшено штатну чисельність суддів у Петропавлівському районному суді Дніпропетровської області з 4 до 5 одиниць та Наказом ДСА України від 14.06.2014 року № 88 збільшено штатну чисельність суддів в Бабушкінському районному суді м. Дніпропетровська з 12 до 13 одиниць.
Проте, на даний час, кількість працівників апарату збільшено лише у Бабушкінському районному суді м. Дніпропетровська.
Оскільки на даний час не має можливості зробити перерозподіл одиниць працівників апаратів судів в межах затвердженої граничної чисельності у судах області, з метою належного організаційного забезпечення діяльності судді та судового процесу необхідно збільшити чисельність працівників апаратів місцевих загальних судів Дніпропетровської області для повної укомплектованості штату апарату Петропавлівського районного суду Дніпропетровської області із розрахунку один секретар судового засідання та один помічник на суддю.
На виконання Закону України «Про державний бюджет на 2016 рік» та Закону України «Про державну службу», з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України: від 06.04.2016 року № 292 (зі змінами); від 06.04.2016 року № 268; від 05.05.2016 року № 323 та наказу Міністерства праці та соціальної політики від 16.05.2016 року № 515, територіальним управлінням затверджені штатні розписи місцевих загальних судів станом на 01.05.2016 року та 01.12.2016 року.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 року № 292, в редакції постанови Кабінету Міністрів України № 8-4954, відділом по роботі з персоналом розроблений штатний розпис, з урахуванням підвищення посадових окладів на 10%, територіального управління станом на 01.05.2016 року який був затверджений ДСА України.
На виконання наказу ДСА України від 28.01.2016 року № 23/к «Про проведення щорічної оцінки виконання керівниками апаратів апеляційних судів та їх заступниками покладених на них обов’язків і завдань у 2015 році», в лютому 2016 року територіальним управлінням організовано проведення щорічної оцінки виконання обов’язків і завдань за підсумками роботи у 2015 році 69 керівників апаратів місцевих судів та їх заступників. З них, підсумкову оцінку «висока» отримали 2 особи; «добра» - 66 осіб та 1 особа отримала підсумкову оцінку «задовільно».
Територіальним управлінням надані рекомендації керівникам апаратів місцевих судів області щодо організації проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань на місцях відповідно до Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань, затвердженого наказом Головного управління державної служби України від 31.10.2003 року № 122.
Відповідно до наказу начальника територіального управління № 17-К від 05.02.2016 року «Про проведення щорічної оцінки», проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями - працівниками управління покладених на них обов’язків і завдань за підсумками роботи у 2015 році. Щорічній оцінці підлягало 16 працівників управління, які отримали підсумкову оцінку «добре».
На виконання вимог статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», в березні 2016 року проведено роботу по приєднанню до особових справ керівників апаратів місцевих судів та їх заступників, а також працівників територіального управління декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік, копії яких направлені до територіальних органів за податковими адресами суб’єктів декларування.
На виконання рішення НАЗК від 10.06.2016 року № 3, начальником територіального управління, його заступником та керівниками самостійних структурних підрозділів управління, а також керівниками апаратів місцевих судів області та їх заступниками до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, подані електроні декларації. Всіма суб’єктами декларування декларації подані вчасно.
З метою реалізації Закону України «Про очищення влади» та на виконання наказу ТУ ДСА України в Дніпропетровській області від 29 квітня
2015 року № 50-К з 20 травня 2015 року розпочаті перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених Законом України «Про очищення влади», до посадових і службових осіб територіального управління ДСА України в Дніпропетровській області, з 16 червня 2015 року – керівників апаратів місцевих судів Дніпропетровської області.
Станом на 01.01.2017 року пройшли перевірку всі державні службовці територіального управління ДСА України в Дніпропетровській області. Також, завершена перевірка відносно 49 керівників апаратів та 46 заступників керівників апаратів місцевих судів області. Про результати зазначених перевірок складені відповідні довідки.
Відповідно до Порядку проведення Державною судовою адміністрацією України перевірки відомостей стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, що передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, який затверджено наказом ДСА України від 05.06.2015 № 74 за звітний період розглянуто 411 запитів.
На виконання наказу ДСА України від 03.09.2015 року № 163 та з урахуванням вимог Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 року № 889-VIII в інформаційно-аналітичній системі «Кадри-WEB» введений в дію штатний розпис управління та наповнений персональними даними працівників.
Спеціалістами відділу регулярно проводиться моніторинг стану роботи в інформаційно-аналітичній системі «Кадри-WEB» у місцевих загальних судах області.
За результатами моніторингу головам місцевих судів Дніпропетровської області направлений лист з пропозицією заслухати на зборах суддів звіти керівників апаратів судів щодо наповнення Системи, а в разі необхідності – ініціювати проведення службового розслідування у відношенні відповідальних працівників, які недбало поставились до виконання роботи з наповнення Системи. У більшості місцевих судів області на зборах суддів заслухали звіти керівників апаратів про проведену роботу з наповнення Системи.
На відеоконференції з керівниками апаратів та відповідальними особами, яка відбулась 09.11.2016 року обговорювався стан наповнення Системи, а також надана допомога у заповненні стажів суддів.
Станом на 01.01.2017 року майже у всіх судах робота з наповнення Системи закінчена. На даний час робота у Системі активно продовжується.
Спеціалістом відділу по роботі з персоналом, відповідальним за ведення військового обліку військовозобов’язаних та призовників, проведено оперативну нараду з відповідальними особами місцевих судів Дніпропетровської області, на якій обговорено питання щодо порядку бронювання на період мобілізації та на воєнний час осіб, які працюють в місцевих судах. Також, на нараді всі відповідальні особи отримали примірник витягу з Порядку бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.02.2015 № 45.
На виконання наказу Державної судової адміністрації України від 25.11.2016 року № 204 спеціалістами відділу забезпечено передачу 441 суддівського досьє, з них: 368 – суддів місцевих загальних судів Дніпропетровської області, 39 – суддів господарського суду Дніпропетровської області та 34 суддівських досьє суддів Дніпропетровського окружного адміністративного суду.
Протягом звітного періоду спеціалістами відділу забезпечено складання та подачу наступних звітів:
- КСДС – до Державної судової адміністрації України;
- статистичний звіт за формою № 9-ДС – до Головного управління статистик у Дніпропетровській області;
- звіт про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню – до Державної служби зайнятості;
- звіт про заброньованих працюючих військовозобов’язаних – до військового комісаріату;
- звіт за формою № 1-ПДО – до національного агентства з питань державної служби.
На виконання листа ДСА України від 17.02.2016 року № 1/15-12/112, спеціалістами відділу підготовлені пропозиції щодо формування державного замовлення на підготовку працівників у Національній академії державного управління при Президентові України.
У зв’язку з набранням чинності Закону України «Про державну службу» та з метою уникнення неоднозначного тлумачення норм законодавства у сфері державної служби, вдосконалення діяльності кадрових підрозділів, територіальним управлінням організовано та проведено:
- оперативну нараду з керівниками апаратів апеляційних і місцевих спеціалізованих судів;
- оперативну нараду у режимі відеоконференції з керівниками апаратів та спеціалістами з питань персоналу місцевих загальних судів;
- робочу зустріч у режимі «запитання – відповіді» з керівниками апаратів місцевих загальних судів області та начальником Межрегіонального управління Національного агентства з питань державної служби у Дніпропетровській та Запорізькій областях.
З метою добору осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки, керуючись Законом України «Про державну службу», Порядком проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246, у листопаді 2016 року територіальним управлінням проведено конкурс на зайняття посад керівників апаратів судів та їх заступників, за результатами якого визначено 6 переможців.
Відділом по роботі з персоналом 09.08.2016 року в приміщенні Дніпропетровської облдержадміністрації організовано участь суддів та працівників апаратів місцевих загальних та апеляційних судів (усього понад 55 осіб) у тренінгу, який проводили Національне агентство з питань запобігання корупції та програма Розвитку ООН, для ознайомлення декларантів з ключовими положеннями законодавства щодо декларування та навчання їх користуванню новою системою електронного декларування. В зазначеному заході також приймав участь представник територіального управління.
22.12.2016 року представниками НАЗК та Програми розвитку ОНН проводиться інформаційно-просвітницький тренінг за темою «Конфлікт інтересів – виявляємо, не допускаємо, врегульовуємо», в якому взяли участь представники суддівського корпусу області та територіального управління.
12.12.2016 року призначено на посаду керівника апарату Софіївського районного суду Дніпропетровської області та заступника керівника апарату Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська, відносно 4 осіб триває спеціальна перевірка.
Призначення керівника апарату Софіївського районного суду Дніпропетровської області та заступника керівника апарату Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська відбулось відповідно до частини четвертої ст. 152 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02.06.2016 року № 1402-VIII, а саме, за погодженням з головою відповідного суду.
За звітний період проведено 11 перевірок стану організації роботи в цілому і зокрема ведення кадрового діловодства у 9 судах області: Дніпровському та Заводському районних судах м. Дніпродзержинська, Довгінцевському районному суді м. Кривого Рогу, Новомосковському та Синельниківському міськрайонних судах Дніпропетровської області, Апостолівському районному суді Дніпропетровської області, П’ятихатському, Покровському районних судах Дніпропетровської області, Бабушкінському районному суді м. Дніпропетровська. Незначні недоліки з питань ведення кадрового діловодства виявлено у Дніпровському районному суді м. Дніпродзержинська, але всі вони усунуті під час проведення перевірки. В Бабушкінському районному суді м. Дніпропетровська та Заводському районному суді м. Дніпродзержинська надано час для усунення недоліків, виявлених під час проведення перевірок. При проведені повторної перевірки в вищезазначених судах, недоліки усунуті.
Територіальним управлінням постійно ведеться робота по направленню на адресу ДСА України карток обліку на виготовлення посвідчень суддям, а також направлення посвідчень для знищення.
За направленням ДСА України територіальним управлінням забезпечено проходження практики у судах області 74 студента вищого навчального закладу.
Управління постійно проводить роботу щодо направлення на курси підвищення кваліфікації працівників апарату судів та суддів.
Протягом звітного періоду відповідно Графіку підготовки суддів та працівників апарату судів, затвердженого Національною школою суддів України 399 суддів місцевих загальних судів пройшли навчання з підвищення кваліфікації, з них, 386 – в Дніпропетровському регіональному відділенні Національної школи суддів України, 1 - у Харківському регіональному відділенні Національної школи суддів України, 1 – в Одеському РВ НШСУ, 8 суддів – у Київському РВ НШСУ, 1 особа – у Львівському регіональному відділені та 2 судді – у Черновецькому регіональному відділені Національної школи суддів України. Це становить 210% від запланованої кількості у 190 осіб. З цього числа пройшли відповідну підготовку 151 суддя місцевих загальних судів, періодичне навчання з метою підвищення рівня кваліфікації на семінарах – 248 суддів.
Також, протягом звітного періоду у Дніпропетровському РВ НШСУ пройшли підвищення кваліфікації 201 працівник апаратів місцевих загальних судів області, що становить 162,09 % від запланованої кількості у 124 особи.
У звітному періоді працівниками територіального управління під час навчань з підвищення кваліфікації працівників місцевих загальних судів, що проводиться Дніпропетровським регіональним відділенням Національної школи суддів України прочитані лекції у загальній кількості 16 академічних годин.
Спеціалістами відділу по роботі з персоналом постійно надаються консультації працівникам судів з питань проходження державної служби та управління персоналом.
7. ВЗАЄМОДІЯ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Територіальним управлінням пролонговано на 2016 рік договори по співробітництву з газетами «Наше місто», «Урядовий кур’єр» та «Вісті Придніпров'я».
За 2016 рік надруковано в газетах «Наше місто», «Урядовий кур’єр», «Вісті Придніпров'я» та в інформаційно-правовій газеті «Правник» усього 38 інформацій, а саме: про виклик до суду сторони по справі.
Територіальним управлінням постійно проводиться робота по розміщенню інформації на веб-сайті «Судова Влада» по всім напрямкам роботи.
Таким чином за 2016 рік на веб-сайті «Судова Влада» опубліковано інформаційний матеріал в кількості 50 статей, а саме:
1. Інформаційно-аналітична довідка щодо рзультатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області за 2015 рік;
2. Узагальнення роботи територіального управління з розгляду звернень громадян, що надійшли протягом ІV кварталу 2015 року;
3. Додаток до річного плану закупівель на 2016 рік зі змінами від 21.03.2016 року;
4. Узагальнення обліково-статистичної роботи територіалнього управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області за 2015 рік;
5. Аналітичний огляд стану здійснення правосуддя загальними місцевими судами Дніпропетровської області у 2015 році;
6. Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області за І квартал 2016 року;
7. Узагальнення щодо виконання Закону України «Про звернення громадян» за резултатами 2015 року територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області;
8. Інформація щодо надходження справ і матеріалів до місцевих загальних судів Дніпропетровської області за 2015 рік;
9. Інформація щодо середьомісячного надходження справ і матеріалів на одного суддю місцевих загальних судів Дніпропетровської області за 2015 рік;
10. Зведений звіт за 2015 рік за формою № 1;
11. Зведений звіт за 2015 рік за формою № 1-1;
12. Зведений звіт за 2015 рік за формою № 1-1-ОП;
13. Зведений звіт за 2015 рік за формою № 1-Л;
14. Зведений звіт за 2015 рік за формою № 6-8;
15. Зведений звіт за 2015 рік за формою № 2-А;
16. Зведений звіт за 2015 рік за формою № 2-Ц;
17. Зведений звіт за 2015 рік за формою № 3;
18. Зведений звіт за 2015 рік за формою № 4;
19. Зведений звіт за 2015 рік за формою № 10;
20. Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області за 6 місяців 2016 року;
21. Інформація про електронне декларування;
22. Інформація щодо надходження справ і матеріалів до місцевих загальних судів Дніпропетровської області за І піврпіччя 2016 року;
23. Інформація щодо середньомісячного надходження справ і матеріалів на одного суддю місцевих загальних судів Дніпропетровської області за І півріччя 2016 року;
24. Зведений звіт І півріччя 2016 року за формою № 1;
25. Зведений звіт за І півріччя 2016 року за формою № 1-1;
26. Зведений звіт за І пірвіччя 2016 року за формою № 1-1-ОП;
27. Зведений звіт за І пірвіччя 2016 року за формою № 1-Л;
28. Зведений звіт за І пірвіччя 2016 року за формою № 6-8;
29. Зведений звіт за І пірвіччя 2016 року за формою № 2-А;
30. Зведений звіт за І пірвіччя 2016 року за формою № 2-Ц;
31. Зведений звіт за І пірвіччя 2016 року за формою № 3;
32. Зведений звіт за І пірвіччя 2016 року за формою № 4;
33. Зведений звіт за І пірвіччя 2016 року за формою № 10;
34. Оголошення конкурсу на заміщення вкантної посади державного службовця в Нікопольському міськрайонному суді Дніпропетровської області;
35. Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця в Амур-Нижньодніпровському районному суді м. Дніпропетровська;
36. Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця в Амур-Нижньодніпровському районному суді м. Дніпропетровська;
37. Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця в Покровському районному суді Дніпропетровської області;
38. Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця в Софіївському районному суді Дніпропетровської області;
39. Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця в Апостолівському районному суді Дніпропетровської області;
40. Продовжено прийом документів на участь у конкурсі;
41. Результати проведених конкурсів на заміщення вакантних посад державної служби категорії «Б»;
42. Оголошення конкурсу на заміщення тимчасово вакантної посади державного службовця в ТУ ДСА України в Дніпропетровській області;
43. Умови проведення конкурсу на заміщення тимчасово вакантної посади державного службовця в ТУ ДСА України в Дніпропетровській області;
44. Результати проведеного конкурсу на заміщення тимчасово вакантної посади державного службовця в ТУ ДСА України в Дніпропетровській області;
45. Наказ № 20-о від 02.11.2016 року «Про проведення конкурсів на заміщення тимчасово вакантних посад заступників керівника апарату Нікопольського міськрайонного суду та Апостолівського районного суду Дніпропетровської області;
46. Наказ № 21-о від 02.11.2016 року «Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади заступника керівника апарату Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська;
47. Наказ № 22-о від 02.11.2016 року «Про проведення конкурсів на заміщення вакантних посад керівників апарату Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська та Покровського районного суду Дніпропетровської області;
48. Наказ № 23-о від 02.11.2016 року «Про проведення конкурсу на заміщення тимчасово вакантної посади керівника апарату Софіївського районного суду Дніпропетровської області;
49. Наказ № 23-о від 08.12.2016 року «Про проведення конкурсу на заміщення тимчасово вакантної посади головного спеціаліста відділу по роботі з персоналом ТУ ДСА України в Дніпропетровській області;
50. Крітерії оцінки роботи ТУ ДСА України в Дніпропетровській області за 9 місяців 2016 року.
8. СТАН ДОТРИМАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Протягом 12 місяців 2016 року до територіального управління надійшло на виконання 59 контрольних документів від ДСА України. Всі контрольні завдання виконано у встановлений термін.
Виконуються усі рішення колегій ДСА України. Інформацію про стан виконання територіальним управлінням рішень колегій з позначкою «виконання постійно» направляється у встановленні терміни. Остання інформація щодо стану виконання рішень з позначкою «виконання постійно» за ІV квартал 2016 року надано до ДСА України за вих. № 40/17 від 11.01.2016 року.
9. ІНШЕ
Начальником територіального управління у співпраці з головою апеляційного суду Дніпропетровської області та головами місцевих загальних судів проводиться активна робота щодо забезпечення належної організації діяльності місцевих судів.
Розгляд звернень громадян та запитів про надання інформації, що надходять на адресу територіального управління знаходиться на контролі та ведеться з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Протягом 2016 року до територіального управління надійшло 249 звернення громадян, в тому числі скарг – 167 (67,07%), заяв – 81 (32,53%), відкритий лист працівників суду – 1 (0,40%).
З усієї кількості звернень, які надійшли до управління протягом звітного періоду надійшло 10 дублетних звернень (4,02%) та 6 повторних (2,41%).
У строк до 5 днів розглянуто 23 звернення (9,24%), до 15 днів – 39 (15,66%), до 30 днів – 171 (68,67%), до 45 днів – 10 звернень (4,02%) та залишено без розгляду – 2 (0,80%), 4 звернення (1,60%) знаходиться на розгляді.
Протягом звітного періоду до територіального управління надійшло 59 запитів на отримання публічної інформації, на які надано відповіді у встановлені законодавством строки.
Протягом 2016 року територіальному управлінню пред’явлено 3 претензії, на які невідкладно надано обґрунтовані відповіді.
Територіальним управлінням претензії не пред’являлися.
У звітному періоді територіальним управлінням прийнято участь у якості позивача, відповідача та 3-ої особи, а також представника відповідача – ДСА України у розгляді 205 судових справ, а саме:
у якості відповідача:
- про визнання бездіяльності протиправною та зобов’язання вчинити певні дії (вихідна допомога судді 10 з/п) – 9 справ;
- зарахування стажу судді та надання довічного грошового утримання – 1 справа;
- господарські справи (про стягнення заборгованості за газ та тепло) – 9 справ;
- про визнання дій неправомірними та зобов’язання вчинити певні дії (нарахування та виплата з/п відповідно до положень ст. 147 Закону України «Про судоустрій та статус суддів», починаючі з 29.03.2015 року), (Закону України «Про прокуратуру») – 177 справ;
- про відшкодування моральної шкоди внаслідок незаконного взяття і тримання під вартою – 1 справа;
- про визнання протиправними і скасування рішення (наказу) – 1 справа;
- про відшкодування моральної шкоди внаслідок незаконного взяття і тримання під вартою – 1 справа;
- про визнання протиправними і скасування рішення (наказу) – 1 справа;
- про стягнення надміру отриманих коштів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 1 справа;
- про стягнення заборгованості по заробітній платі – 4 справи;
у якості позивача:
- про скасування актів – 2 справи.
На виконання наказу ДСА України від 03.11.2016 року № 224 «Про запровадження автоматизованої системи діловодства «ДО-ДСА» та Реєстру судових справ ДСА України», юридичним сектором територіального управління до РСС ДСА України забезпечено реєстрацію документів, що містять інформацію стосовно судових справ, в яких учасником процесу є ТУ ДСА України в Дніпропетровській області, дата відкриття провадження в суді першої інстанції яких відбулася після 01.01.2010 року.
Представником територіального управління прийнято участь в 3 засіданнях Методичної ради по правовій роботі при Головному територіальному управлінні юстиції у Дніпропетровській області.
Крім того представником територіального управління при Головному територіальному управлінні юстиції у Дніпропетровській області, проведено лекцію для бюджетних організацій на тему «Новели тендерного законодавства, теоретичні та практичні аспекти».
Територіальним управлінням за 2016 рік проведено заходи, щодо покращення та дотримання вимог у роботі апаратів судів області:
- 15.06.2016 року виробнича нарада з керівниками апаратів судів, на якій обговорювались питання складання статистичних звітів за І півріччя 2016 року, отримання ЕПЦ, ведення та дотримання вимог Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АР Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ та здача статистичних звітів, а також ведення кадрового діловодства;
- 18.11.2016 року семінар з керівниками апаратів судів щодо вимог при утилізації і списанні техніки і матеріальних цінностей, які знаходяться на балансі судів області;
- 16.12.2016 року виробнича нарада з керівниками апаратів судів щодо поставки техніки для судів області;
- 21.12.2016 року відео конференція з керівниками судів щодо обговорення методичних рекомендацій при складанні статистичних звітів за 2016 рік судами області з обговоренням найчастіше поширених помилок, які виявленні при складанні звіту за попередній період.
На виконання вимог Закону України «Про очищення влади» спеціалісти територіального управління продовжують здійснювати перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою та четвертою статті 1 цього Закону.
За звітний період на адресу територіального управління надійшло 9 запитів, які, на підставі постанови КМУ від 25 березня 2015 року № 167, повернуті без перевірки.
ВИСНОВОК
За 2016 року територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області забезпечено проведення діяльності за всіма напрямками роботи.
Так, за ініціативою начальника територіального управління організована нарада в Дніпропетровській міській Раді за участю Голови Філатова Б.А., Голів місцевих загальних судів м. Дніпропетровська, Голів апеляційного суду Дніпропетровської області та Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду по сприянню у вирішенні питання забезпечення суддів м. Дніпропетровська приміщеннями для здійснення правосуддя та для поліпшення житлових умов суддів, виділення квартир у м. Дніпропетровські.
Також начальник територіального управління прийняла участь у Дніпропетровському регіональному судовому форумі щодо регіональних проблем правосуддя, на якому виступила з доповіддю за тематикою «Забезпечення судової влади в Дніпропетровській області» та прийняла участь у проведенні круглого столу для представників суддівської спільноти Дніпропетровського регіону спільно з представниками судової системи Литовської республіки щодо конфлікту інтересів в діяльності суддів та інших представників судової системи та його врегулювання.
За ініціативою Дніпропетровської обласної організації Союзу юристів України та при сприянні Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області, 27.04.2016 року, начальник територіального управління прийняла участь у черговій звітно-виборчий конференції Дніпропетровської обласної організації Союзу юристів України з питань діяльності за звітний період.
10.06.2016 року начальник територіального управління прийняла участь у презентації електронних сервісів на державному порталі iGov.org.ua за участю представників команди-розробника порталу iGov.org.ua із залученням представників засобів масової інформації, запрошенням Міністра юстиції України Петренко П.Д., заступника Міністра юстиції – керівника апарату Онищенко Г.В., голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Резніченка В.М. та керівництва Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області.
Незважаючи на низку заходів щодо поліпшення умов діяльності судів та суддів Дніпропетровської області, актуальними залишаються питання:
- отримання капітальних видатків для повного забезпечення судів комп’ютерною та оргтехнікою, а також придбання меблів для судів та камер схову для речей відвідувачів;
- виділення додаткових капітальних видатків для проведення ремонтних робіт у 2017 році в Павлоградському, Новомосковському міськрайонних судах Дніпропетровської області, Самарському районному суді м. Дніпропетровська, Заводському районному суді м. Дніпродзержинська в розмірі 5.000.000 грн.;
- проведення капітальних ремонтних робіт та реконструкцій приміщень судів, у тому числі для створення, обладнання конвойних приміщень та окремих приміщень для затриманих за вчинення протиправних дій до прибуття чергового автомобіля;
- технічне оснащення приміщень судів, а саме: залів судових засідань та конвойних приміщень камерами утримання підсудних та кімнатою для конвою, обладнанням окремого входу для конвоювання підсудних, відсутністю спеціально огородженого в’їзду для конвойного автотранспорту та загородження із скла або оргскла, вентиляція, тощо.
- встановлення в приміщеннях судів області автоматичної пожежно-охоронної сигналізації.
У зв’язку з підвищенням рівня доступності до приміщень судів осіб з обмеженими фізичними можливостями, актуальним на цей момент є продовження роботи по обладнанню судів області пандусами.
Станом на кінець звітного періоду в 46 місцевих судах Дніпропетровської області встановлено вже встановлено кнопки виклику (переговорного пристрою) для людей з обмеженими фізичними можливостями.
Пандуси встановлені в 7 будівлях судів Дніпропетровської області. Роботи по встановленню тривають.
На підставі наказу ДСА України від 05.09.2012 року № 104 у 2015 році було збільшено штатну чисельність суддів у Петропавлівському районному суді Дніпропетровської області з 4 до 5 одиниць та Наказом ДСА України від 14.06.2014 року № 88 збільшено штатну чисельність суддів в Бабушкінському районному суді м. Дніпропетровська з 12 до 13 одиниць.
Проте, на даний час, кількість працівників апарату збільшено лише у Бабушкінському районному суді м. Дніпропетровська.
З метою належного організаційного забезпечення діяльності судді та судового процесу залишається проблема повної укомплектованості штату апарату суду та збільшення числа працівників з розрахунку один секретар та один помічник на суддю в Петропавлівському районному суді Дніпропетровської області.
У зв’язку із багаторазовими зверненнями обвинувачених (засуджених) та перевірками місцевих судів Дніпропетровської області уповноваженим з прав людини, з приводу цих звернень, в 2016 році почалася робота з монтажу загороджень зі скла в залах судового засідання з розгляду кримінальних справ у приміщеннях суду.
Так в звітному періоді вже встановлено 22 загородження зі скла, але для забезпечення всіх судів Дніпропетровської області такими загородженнями, потрібно 1.500.000,00 грн.
З моменту ліквідації СБСМ «Грифон» з 7 листопада 2015 року та на підставі проведеної 31.12.2015 року наради з Головою Національної поліції, заступником Голови Адміністрації Президента України та заступником Голови ДСА України, продовжено здійснення охорони судів, інших органів та установ судової системи, а також установ судових експертиз підрозділами Національної поліції та Національної гвардії України.
Нагальною потребою сьогодні є забезпечення судів охороною. Після введення в дію Закону України «Про національну поліцію» та забезпечення охорони в судах представниками національної поліції, рівень охорони не відповідає бажаному.
Ця проблема є штучною у зв’язку з тим, що до теперішнього часу не пройшов державну реєстрацію в Мінюсті наказ МВС України «Про затвердження Тимчасового порядку охорони судів, інших органів та установ судової системи, а також установ судових експертиз» у територіального управління відсутній механізм контролю роботи працівників Національної поліції в суді.
Також, на початку року, керівництвом Національної поліції в Дніпропетровській області була висунута неправомірна вимога, щодо здійснення охорони на договірних засадах, що суперечить постанові Кабінету Міністрів України від 09.11.2015 року № 905 «Про забезпечення охорони судів, інших органів та установ судової системи, а також установ судових експертиз».
22.07.2016 року, за ініціативою керівництва Головою управління Національної поліції в Дніпропетровській області, проведено міжвідомчу нараду ГУНП в Дніпропетровській області та територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області на якій обговорювались питання охорони приміщень загальних місцевих судів області, конвоювання спецконтингенту до загальних місцевих судів області та стан дисципліни під час несення служби поліцейськими ППОП ГУНП в Дніпропетровській області.
16.08.2016 року проведено спільну нараду керівництва ГУНП, ЦТУ НГУ, ВЧ 3024 НГУ, УПО та ТУ ДСАУ в Дніпропетровській області, щодо організації охорони приміщень судів, інших органів та установ судової системи на території Дніпропетровської області.
Для вирішення питання постійної охорони судів необхідно найближчим часом розпочати роботу Служби судової охорони.
Також, суттєвою на даний час є проблема належного конвоювання підсудних (засуджених) осіб до приміщень судів Дніпропетровської області. Конвоювання здійснюється з порушенням часу, призначення розгляду провадження відносно вищезазначених осіб.
Взагалі, для територіального управління пріоритетними завданнями на 2017-2018 роки є:
- проведення капітальних ремонтних робіт Павлоградському, Синельниківському міськрайонному суді Дніпропетровської області, Самарському районному суді м. Дніпропетровська та Заводському районному суді м. Дніпродзержинська;
- відкриття Апостолівського та Томаківського районних судів Дніпропетровської області після закінчення проведення капітальних робіт до стану здійснення правосуддя;
- закупівля техніки для забезпечення судів Дніпропетровської області;
- забезпечення всіх судів Дніпропетровської області загородженнями зі скла в залах судового засідання з розгляду кримінальних справ;
- облаштування приміщень судів Дніпропетровської області відповідно норм ДБН В.2.2.-26:2010 «Будинки і споруди. Суди» та забезпечення належних умов роботи конвойної служби відповідно Інструкції затвердженої наказом МВС № 60дск від 20.01.2005 року;
- проведення робіт по комплексній системі захисту інформації в судах Дніпропетровської області;
- реалізація державної політики у сфері проходження державної служби;
- підвищення професіоналізму, досягнення укомплектованості кваліфікаційними працівниками;
- прогнозування кадрового забезпечення, визначення стратегічного бачення, професійного розвитку та раціонального використання кадрів та трудових ресурсів;
- аналіз кількісного та якісного складу кадрів з урахуванням сучасних реалій та потреб місцевих загальних судів та територіального управління ДСА України в Дніпропетровській області;
- підготовка кваліфікованих спеціалістів з питань персоналу. Проведення не рідше 1 разу на квартал навчання у режимі відео конференції х судами області;
- співпраця з Дніпропетровським регіональним відділенням національної школи суддів з метою організації процесу підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників апаратів судів, а також суддів області;
- організація роботи з інформаційно-аналітичною системою «Кадри-WEB» в судах області;
- проведення конкурсного добору на державну службу, гарантування рівного доступу до державної служби.
Начальник управління А. Ігнатьєва