flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Крітерії оцінки роботи ТУ ДСА України в Дніпропетровській області за 12 місяців 2015 року

  

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області

за  12 місяців  2015 року

 

 

 

 

1. СТАН ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

Кошторисом на 2015 рік для фінансування заходів організаційного забезпечення діяльності місцевих судів за бюджетною програмою 501040 «Здійснення правосуддя місцевими судами» за загальним фондом затверджено суму 120.029,1 тис. грн.

Протягом 12 місяців 2015 року територіальним управлінням отримано кошти у сумі 120.029,1 тис. грн., що становить 100% від затвердженої суми кошторису.

Касові видатки склали 120.029,1 тис. грн., залишок невикористаних коштів за відповідними КЕКВ на кінець звітного періоду відсутній.

В продовж 12 місяців 2015 року здійснено фінансування капітальних видатків шляхом перерахування коштів з поточних рахунків на підставі затвердженої Довідки про зміни у 2015 році кошторису з поточних видатків на капітальні для погашення кредиторської заборгованості.

Згідно затвердженого кошторису розмір фінансування за спеціальним фондом на 2015 рік становить 88.980,7 тис. грн. з яких отримано 88.703,0 тис. грн., що становить 99,68% від затвердженої суми.

Касові видатки склали 88.663,9 тис. грн. Залишок невикористаних коштів становить 39,0 тис. грн. (0,04%), з яких:

-         КЕКВ 2210 – 0,05 коп.;

-         КЕКВ 2240 – 8.186,24 грн.;

-         КЕКВ 2271 – 0,58 коп.;

-         КЕКВ 2272 – 25 грн.;

-         КЕКВ 2273 – 0,72 коп.;

-         КЕКВ 2274 – 16.907,74 грн.;

-         КЕКВ 2282 – 320 грн.;

-         КЕКВ 2800 – 13.558,96 грн.;

-         КЕКВ 3110 – 8 грн.;

-         КЕКВ 3132 – 40,98 грн.

За спеціальним фондом у звітному періоді перераховано кошти на капітальні видатки в сумі 4.972,30 тис. грн.

Використано 4.972,30 тис. грн., що становить 100% від перерахованої суми. 

Станом на 01.01.2016 року кредиторська заборгованість за територіальним управлінням не рахується.  

Дебіторська заборгованість за спеціальним фондом на кінець звітного періоду відсутня.

 

2.  МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

Протягом 2015 року територіальним управлінням укладено 457 договорів  щодо забезпечення діяльності судів необхідними послугами та матеріалами, з яких:

-         45 договорів щодо забезпечення матеріально-технічних потреб судів;

-         248 господарських договорів;

-         4 договори щодо забезпечення матеріально-технічних потреб ТУ ДСА

  України в Дніпропетровській області;

-  160 договорів, укладено за результатами проведених процедур закупівель відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» (комунальні послуги та інші закупівлі);

Згідно річного плану закупівель, на підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 року №2289-VI,  за 12 місяців 2015 року територіальним управлінням оголошено та проведено 55 відповідних процедур закупівель (з урахуванням 272 лотів), у тому числі:

9 закупівель (9 лотів) за процедурою відкритих торгів щодо:

- послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н.в.і.у (код 62.09.2) - (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг технічної підтримки місцевих загальних судів Дніпропетровської області) - торги відмінено;

- послуги щодо консультування стосовно систем і програмного забезпечення (код 62.02.2) - (послуги із забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу суду у місцевих загальних судах Дніпропетровської області) – торги відмінено;

- послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп’ютерної техніки, інші, н.в.і.у. (код 62.09.2) – (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг технічної підтримки місцевих загальних судів Дніпропетровської області) – торги відбулися;

- послуги щодо консультування стосовно систем і програмного забезпечення (код 62.02.2) - (послуги із забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу суду у місцевих загальних судах Дніпропетровської області) – торги відбулися;

- папір і картон оброблені (папір А4) код 17.12.7 – торги відбулися;

- журнали та періодичні видання друковані (код 58.14.1) (періодика) – торги відбулися;

- ремонтування та технічне обслуговування електронного й оптичного устаткування (заправка картриджів) код 33.13.1 (десятий знак 33.13.11-10.00) – торги відбулися;

- ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування (ремонт ПК та оргтехніки) код 95.11.1 (десятий знак 95.11.10-00.00) – торги відбулися;

- журнали та періодичні видання друковані (код 58.14.1) (періодика) – торги відмінено.

46 закупівель (263 лоти) – переговорна процедура закупівлі, а саме: закупівля комунальних послуг, як то: електрична енергія, теплопостачання та газопостачання, послуги зв'язку, марки поштові.

 По 196 лотам укладено договори, які зареєстровані в органах Казначейства та по яких проведено оплату.

У звітному періоді закупівля технічних засобів для потреб судів області територіальним управлінням не здійснювалась.

Протягом 12 місяців 2015 року погашена кредиторська заборгованість за КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», яка виникла в 2013 році через обмеження видатків казначейською службою на придбання 326 комплектів комп’ютерної техніки (програмно-апаратний комплекс у складі системного блоку, монітору, операційної системи, блоку безперебійного живлення та принтеру), які експлуатуються судами.

Станом на 01.01.2016 року в судах Дніпропетровської області знаходяться:

- 76  одиниць серверного обладнання, з яких 16 одиниць серверного обладнання враховується на балансі судів, що становить 49,66%, а 60 одиниць враховуються на позабалансовому рахунку як орендовані;

- 748 одиниць комп’ютерів, з яких 627 одиниць комп’ютерної техніки враховується на балансі судів, це 33,44 % загальної кількості персональних комп’ютерів, а 121 одиниця враховуються на позабалансовому рахунку як орендовані;

- 182 одиниці технічних засобів фіксування судового процесу безпосередньо знаходиться на балансі судів, що становить 48,53% від необхідної кількості систем фіксування судового процесу. Потреба судів в засобах фіксування судового процесу становить 193 одиниці.

На підставі укладеного договору щодо послуг з технічного обстеження обладнання та роботи з первинної обробки брухту і відходів дорогоцінних металів від списаної електронної техніки, обладнання з ПП «УКРЕКОГРУПП» на суму 99.475,00 грн., територіальним управлінням проведено роботи по списанню техніки, яка морально застаріла та не підлягала ремонту.

Так, протягом 2015 року, територіальним управлінням списано:

-         6 одиниць серверного обладнання;

-         219 одиниць комп’ютерної техніки;

-         58 засіб фіксування судового процесу.

На цей час залишаються морально застарілими та підлягають списанню:

- 6 одиниць серверного обладнання, а це – 37,50% від загальної кількості, що знаходиться на балансі (16 одиниць);

- 28 засобів фіксування судового процесу (15,38%), із них 5 засобів фіксування на базі цифрового магнітофону типу «Тритон», 23 засоби фіксування на базі персонального комп’ютера типу «Оберіг».

У зв’язку із збільшенням штатної чисельності суддів в Дніпропетровській області на 45 одиниць, із яких 35 суддів вже приступив до обов’язків по відправленню правосуддя, потреба судів в новій комп’ютерній техніці становить:

-         76 серверів;

-         1248 одиниць комп’ютерної техніки;

-         193 засоби фіксування судового процесу.

Станом на 01.01.2016 року в судах області встановлено 56 систем обладнання для відео- конференцзв’язку: у 36 судах області по 1 системі та у 10 судах по 2 системи. Потреба в системах відеоконференцзв’язку становить 36 одиниць (39,13%).

41 місцевий загальний суд обладнаний  локальною мережею з підтвердженням її відповідності стандартам ANSI/EIA/TIA 568 B Cat. 5е.

В 5 судах локальна мережа створена за зазначеними стандартами, але без підтвердження її сертифікації. Таким чином, в судах існує 1927 точок для підключення до мережі, з них підключені до мережі Інтернет 1601 робочих місця, 326 точок тимчасово не задіяні.

За період з 01.01.2015 року по 01.10.2016 року 46 місцевими загальними судами Дніпропетровської області до Єдиного державного реєстру судових рішень направлено в електронному вигляді 508.536 копій судових рішень, що складає 130,28 % від загальної кількості ухвалених судами рішень.

На посадах головного спеціаліста з інформаційних технологій в 46 судах області працює 39 осіб, що становить 84,78 % від загальної кількості головних спеціалістів з інформаційних технологій. Вакансії наявні у 7 судах області: в Петропавлівському районному суді Дніпропетровської області, в Софіївському районному суді Дніпропетровської області та в Довгінцевському районному суді м. Кривого Рогу (6,52%) вакансія існує більш ніж 1 рік; в Магдалинівському районному суді Дніпропетровської області (2,17%) вакантна посада існує більше 6 місяців; в Верхньодніпровському районному суді Дніпропетровської області,  в Криворізькому районному суді Дніпропетровської області, Ленінському районному суді м. Дніпропетровська (6,52%) вакантна посада існує менше 6 місяців.  

3.   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДІВ ПРИМІЩЕННЯМИ

 

В Дніпропетровській області здійснюють діяльність 46 місцевих загальних судів.

Станом на 01.01.2015 року 46 загальних місцевих судів Дніпропетровської області розміщуються у 54 приміщеннях.  40 судів області займають по одному приміщенню, у двох приміщеннях розташовано Томаківський, Дніпропетровський районні суди Дніпропетровської області, Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області та Жовтневий районний суд м. Дніпропетровська, у трьох приміщеннях - Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу та Солонянський районний суд Дніпропетровської області.

Загальна площа 54 приміщень судів, в яких розміщені суди та які використовуються для здійснення правосуддя, складає 47.558,92 кв.м. Площа приміщень, які займають суди, протягом 2015 року потерпала незначних змін у зв’язку з переукладанням договорів оренди.

Ці зміни були враховані при переукладанні договорів оренди та становить 99,74 % показника на звітну дату минулого року - загальна площа 54 приміщення станом на 01.01.2015 року складала 47.679,25 кв.м.

Станом на 01.01.2016 року на одного суддю області припадає 126,82 кв.м. площі приміщень судів, що складає 81,81 % від площі (155 кв.м), передбаченої на одного суддю «Переліком вимог, що пред'являються до приміщень районних (міських) судів»,  погодженого Головою Ради суддів України 27 червня 2003 року та затвердженого Головою Державної судової адміністрації України 18 травня 2003 року (далі – Перелік).

Станом на 01.01.2015 року ці показники відповідно складали 127,14 кв.м. площі приміщень судів, що складало 82,02 % від площі, передбаченої Переліком вимог.

Зазначена площа приміщень судів, що припадає на одного суддю у розмірі 126,76 кв.м. становить 75,90% від середньої площі 167 кв.м. на одного суддю, передбаченої ДБН В.2.2-26:2010.

Станом на 01.01.2016 року відповідають Переліку приміщення 6 судів області, а саме: Індустріальний та Самарський районні суди м. Дніпропетровська, Жовтневий районний суд м. Кривого Рогу, Жовтоводський міський суд, П’ятихатський та  Юр’ївський районні суди, що становить 13,04%  судів області.

40 судів області мають приміщення, що знаходяться в нормальному або задовільному технічному стані. З цього числа 18 судів області для відповідності вимогам здійснення правосуддя мають недостатню кількість площі та потребують обладнання відповідною кількістю залів судових засідань та нарадчих кімнат, приміщеннями для конвою та камерами для підсудних, відселення сторонніх організацій, проведення ремонтних робіт тощо. До таких судів належать: Марганецький, Тернівський та Першотравенський міські суди; Нікопольський, Новомосковський та Павлоградський міськрайонні суди; Бабушкінський, Красногвардійський та Ленінський районні суди м. Дніпропетровська; Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська; Довгинцівський, Тернівський та Центрально-Міський районні суди м. Кривого Рогу; Апостолівський, Верхньодніпровський, Криворізький, Межевський та Софіївський районні суди Дніпропетровської області.

Для поліпшення умов функціонування судів необхідне проведення реконструкцій та капітальних ремонтів в судах. Вже не перший рік стоїть питання реконструкції приміщення Синельниківського міськрайонного суду, розташованого за адресою: м. Синельникове, вул. 40 років Жовтня, 38. Згідно розробленого кошторису на проведення реконструкції покрівлі цього приміщення потрібна сума 136.833,00 грн., без урахування вартості проекту. Загальна вартість робіт по приведенню будівлі суду до стану здійснення правосуддя, разом з проектом складає 1.500.000 грн. (згідно розрахунку за цінами 2011 року).  

Потребують реконструкції та проведення капітальних ремонтів приміщення наступних судів (у тому числі тих, що отримані в оренду у період з 2007 року): приміщення Дніпропетровського районного суду по вул. Тепличній, 2 в смт. Ювілейне; приміщення Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу по пр. Дзержинського, 1; Новомосковського міськрайонного суду по вул. В.Ковалівка, 10-а у м. Новомосковську; Нікопольського міськрайонного суду м. Нікополь вул. Шевченка, 201; Тернівського міського суду по вул. Лермонтова, 15-а у м. Тернівка; Васильківського районного суду по вул. Комсомольській, 23 в смт. Васильківка; Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська по вул. Новоселівська, 9 у м. Дніпропетровську; Томаківського районного суду по вул. Шосейна, 14 смт. Томаківка; Вільногірського міського суду по вул. Жовтнева, 14-а у м. Вільногірськ.

Також потребують капітальних ремонтних робіт будівлі судів, які перебувають на балансі територіального управління, а саме капітального ремонту покрівлі будівель судів: Межівського районного суду по вул. Московській, 21 у смт. Межова; Павлоградського міськрайонного суду по вул. Дніпровська, 135 у м. Павлограді; загальнобудівельних робіт у Апостолівському районному суді по вул. Визволення, 66 у м. Апостолово; робіт з укріплення фасаду будівлі Петриківського районного суду вул. Леваневського,15 в смт. Петриківка; робіт з монтажу системи опалення в приміщеннях Царичанського районного суду по вул. Театральній, 14-а в смт. Царичанка.

Для забезпечення належними площами необхідно проведення реконструкції з добудовою приміщень Кіровського, Красногвардійського районних судів м. Дніпропетровська; Заводського районного суду м. Дніпродзержинська, Криворізького, Петриківського та Широківського районних судів області.

Лише за умови надання або побудови нових приміщень можливо забезпечити приміщеннями, що відповідають вимогам відправлення правосуддя 6 судів області: Амур-Нижньодніпровський, Бабушкінський та Жовтневий районні суди м. Дніпропетровська; Дніпровський районний суд м. Дніпродзержинська, Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу; Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області.

Територіальним управлінням продовжується робота щодо приймання-передачі з комунальної у державну власність приміщення в якому розміщується Тернівський міський суд Дніпропетровської області.

На цей час продовжується оформлення правоустановчих документів на приміщення та технічної документації на право постійного користування земельними ділянками Заводського районного суду м. Дніпродзержинська, Павлоградського міськрайонного суду, Криворізького,  Верхньодніпровського, Царичанського та Межівського районних судів Дніпропетровської області.

Проведено роботу по оформленню свідоцтва на право власності на приміщення Царичанського районного суду Дніпропетровської області.

Станом на 01.01.2016 року кредиторська заборгованість щодо проведення поточних ремонтних робіт у 2014 році в сумі 1.198.560,50 грн.,  за 2013 рік за капітальні ремонтні роботи в сумі 364.159,02 грн. та за купівлю будівлі для Апостолівського районного суду Дніпропетровської області в сумі 535.708,89 грн. погашена повністю.

Протягом 2015 року проводилась робота по складанню проектно-кошторисної документації на рік для проведення  поточних ремонтних робіт в судах області.

Так, станом на 01.01.2016 року, проведено оплату за проведені поточні ремонти в 25 судах на загальну суму 3.147.862,02 грн.

Також, протягом листопада-грудня 2015 року проведено роботи з встановлення кнопки переговорного зв’язку для безперешкодного доступу мобільних груп населення до судів у 12 загальних місцевих судах Дніпропетровської області.

 

 

4.  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ СУДДІВ

ТА ОХОРОНИ ПРИМІЩЕНЬ СУДІВ

 

В Дніпропетровській області функціонують 46 загальних місцевих судів, які займають 54 будівлі, та мають 214 залів судових засідань, у т.ч. 154 з розгляду кримінальних справ.

В 30 будівлях встановлено охоронну сигналізацію тільки в приміщеннях канцелярій та архівах судів та 15 будівель обладнані охоронною сигналізацією в цілому (все приміщення суду), які на підставі укладених договорів взяті під централізовану охорону ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д” та ТОВ охоронна агенція «Союз-М» за допомогою системи „автодозвон”, що становить 85,19% приміщень судів, які задіяні для здійснення правосуддя.

Загальна кількість залів судового засідання збільшилася на 2 одиниці у зв’язку з облаштуванням залів судового засідання у приміщені Заводського районного суду м. Дніпродзержинська.

Кількість залів судового засідання з розгляду кримінальних справ зменшилося на 4 одиниці у зв’язку з переобладнанням трьох залів судового засідання на кабінети суддів переведених з Донецької та Луганської областей у приміщенні Самарського районного суду м. Дніпропетровська та один зал переобладнано для судді Петриківського районного суду Дніпропетровської області, який склав присягу.

На підставі Постанови КМУ від 09.11.2015 року № 906 «Про забезпечення охорони судів, інших органів та установ судової системи, а також установ судових експертиз» на період початку виконання в повному обсязі повноважень відомчою воєнізованою охороною Державної судової адміністрації, охорона судів, інших органів та установ судової системи, а також установ судових експертиз здійснюється підрозділами Національної гвардії та Національної поліції.

Таким чином, з листопада 2015 року забезпечення безпеки суддів та працівників апарату судів, під час виконання судом функцій по відправленню правосуддя, підтримання громадського порядку в суді, припинення проявів неповаги до суду, а також охорону приміщень суду, здійснюють підрозділи Національної гвардії та Національної поліції.

Ними охороняється 25 судів області, які займають 27 будівель, а саме: Красногвардійський, Бабушкінський, Кіровський, Ленінський, Індустріальний районні суди м. Дніпропетровська, Дніпровський, Заводський районні суди м. Дніпродзержинська, Саксаганський (займає три будівлі), Дзержинський, Довгинцівський, Жовтневий районні суди м. Кривого Рогу, Новомосковський, Нікопольський, Павлоградський міськрайонні суди Дніпропетровської області, Жовтоводський та Орджонікідзевський,  Першотравенський міські суди Дніпропетровської області,  Марганецький, Криворізький, Петриківський, П’ятихатський, Криничанський, Покровський, Межівський, Софіївський районні суди Дніпропетровської області.

Крім того, 14 судів області протягом ночі охороняються сторожами: Красногвардійський, Кіровський, Самарський, Ленінський, Індустріальний районні суди м. Дніпропетровська, Першотравенський та Орджонікідзевський міські суди Дніпропетровської області, Дніпровський районний суд м. Дніпродзержинська, Нікопольський, Синельниківський міськрайонні суди Дніпропетровської області, П’ятихатьський, Апостолівський, Солонянський та Томаківський районні суди Дніпропетровської області.

Станом на 01.01.2016 року приміщення 46 судів області забезпечені охороною:

-         25 охороняються підрозділами Національної гвардії та Національної поліції;

-         14 цивільними охоронними структурами (сторожами);

-         41 охороняються ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д” (охоронна сигналізація);

-         5 охороняються ТОВ охоронна агенція «Союз-М» (охоронна сигналізація).

На виконання  спільного наказу МВС України, МЮУ, Генпрокуратури України, Верховного суду України та СБУ від 16.10.1996 р. №705, Інструкції про порядок конвоювання та тримання в судах підсудних (засуджених) за вимогою судових органів ” в 46 судах області встановлено та забезпечено:

-         342 «тривожні кнопки»;

-         17 металодетектори МДС -1;

-         147 ручних металодетектори;

-         14 пунктів пропуску;

-         9 камер схову для речей відвідувачів;

-         1 система відео- спостереження;

-         1 загородження з оргскла для підсудних (засуджених);

-         в 35 судах області систему переговорного зв’язку між конвойними кімнатами та залами судового засідання з розгляду кримінальних справ.

В 9 судах області, а саме: Індустріальному, Ленінському та Красногвардійському районних судах м. Дніпропетровська, Баглійському районному суді м. Дніпродзержинська, Дніпропетровському, Криничанському, Томаківському, Криворізькому районних судах Дніпропетровської області та Жовтоводському міському суді Дніпропетровської області пожежно–охоронна сигналізація встановлена та знаходиться у робочому стані, що становить 16,66% приміщень судів.

Протягом 2015 року територіальним управлінням проведено заходи по забезпеченню безпеки та охорони приміщень судів області, а саме:

- в Криворізькому районному суді Дніпропетровської області проведено монтаж пожежної сигналізації на суму 71.429,94 грн.;

- в Саксаганському районному суді м. Кривого Рогу (вул. Демиденка, 3-а) встановлено охоронну сигналізацію (все приміщення) на суму 35.716,64 грн.;

- в приміщеннях канцелярії та архівах Ленінського та Самарського районних судів м. Дніпропетровська, Баглійського, Дніпровського та Заводського районних судах м. Дніпродзержинська, Тернівського районного суду м. Кривого Рогу, Царичанського та Петриківського районних судах Дніпропетровської області проведено заміну застарілого обладнання охоронної сигналізації, яке було встановлене в судах у 2003 році та не придатне для належного використання, на суму 61.311,59 грн.;

- проведено поточний ремонт конвойного приміщення та санвузлу у Межівському районному суді Дніпропетровської області;

- в Криничанському районному суді Дніпропетровської області облаштовано конвойне приміщення з окремим санвузлом;

- проведено закупівлю замків камерного типу на клітки для тримання підсудних та засуджених в залах судового засідання та конвойніх приміщеннях на суму 99.998,00 грн;

- в Жовтневому районному суді м. Дніпропетровська проведені роботи по монтажу обладнання охоронної сигналізації всього приміщення, за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Паторжинського, 18-А на суму      18.172,00 грн., придбаного у 2014 році (роботи проведені замість запланованих у Самарському районному суді м. Дніпропетровська, у зв’язку з ремонтом приміщень);

- в Амур-Нижньодніпровському районному суді м. Дніпропетровська проведено монтаж обладнання охоронної сигналізації всього приміщення за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Новоселівська, 9, на суму 9.402,00 грн., придбаного в 2014 році.

Для забезпечення безпеки працівників суду, охорони приміщень судів та покращення їх технічного укріплення необхідно встановити:

- відео- спостереження в будівлях (приміщеннях) 46 судів області та по периметру прилеглої території, що потребує виділення коштів у розмірі не менш ніж 2.026.469,76 грн.;

- охоронну сигналізацію в будівлях (приміщеннях) 30 судів області в цілому (зали судового засідання, коридори, кабінети суддів, канцелярії, архіви, та т.і.), що потребує виділення коштів у розмірі не менш ніж 1.082.111,80 грн.

Відповідно до Закону України «Про пожежну безпеку», Положення про Державну пожежну охорону, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.1994 року № 508, та приписів СБП ГУ МНС України в Дніпропетровській області на усунення порушень вимог пожежної безпеки, є

потреба в необхідності виділення коштів у розмірі не менш ніж 2.732.207,33 грн. для встановлення в приміщеннях судів області автоматичної пожежно-охоронної сигналізації.

Станом на 01.01.2016 року, територіальним управлінням проведено закупівлю обладнання для встановлення в приміщенні Криворізького районного суду Дніпропетровської області автоматичної пожежно-охоронної сигналізації на суму 25.566,55 грн.

В 30 судах Дніпропетровської області існує потреба по встановленню 747 грат на вікна.

Враховуючи, що фінансування здійснюється за рахунок державного бюджету та на підставі кошторису, затвердженого Державною судовою адміністрацією України, вищезазначене питання можливо вирішити при надходженні відповідних цільових коштів по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» у розмірі не менш ніж 655.200,00грн.

Взагалі для забезпечення безпеки працівників суду, охорони приміщень судів та покращення їх технічного укріплення необхідно виділення коштів у розмірі не менш ніж 6.495.988,89 грн.

 

 

5.  СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ

(ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ ЖИТЛОМ, САНАТОРНО-КУРОРТНЕ ЛІКУВАННЯ ТОЩО)

 

Протягом 2015 року судді загальних місцевих судів Дніпропетровської області службового житла не отримували.

Станом на 01.01.2016 року на обліку щодо поліпшення житлових умов знаходиться 15 суддів.

Кількість суддів, потребуючих поліпшення житлових умов, зростає у зв’язку з переведенням суддів із зони АТО.  

 

6.  СТАН КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

Станом на 01.01.2016 року в територіальному управлінні фактично працює 37 державних службовців, що становить 119,35% від штатної чисельності (31 одиниця). 8 працівників управління знаходяться у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку (1 з яких обіймав посаду згідно строкового трудового договору). У відпустці по вагітності та пологам знаходиться 2 працівника. Із 37 працівників управління 6 осіб обіймають посади на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку основних працівників.

Штатна чисельність суддів  та працівників апарату місцевих загальних судів Дніпропетровської області становить 1 879 одиниць. Фактична чисельність  працівників апарату місцевих судів - 1 376 одиницю (без урахування осіб, що перебувають у відпустках, передбачених ст. 179 КЗпП України, але з урахуванням тимчасово працюючих). Штатна чисельність суддів місцевих загальних судів області на звітну дату становить 375 одиниць, фактична чисельність 316 одиниць ( з них – 12 осіб знаходяться у відпустках, передбачених ст. 179 КЗпП України).

Наказом ДСА України від 05.09.2012 року № 104 збільшено штатну чисельність суддів у Петропавлівському районному суді Дніпропетровської області з 4 до 5 одиниць та Наказом ДСА України від 14.06.2014 року № 88 збільшено штатну чисельність суддів в Бабушкінському районному суді м. Дніпропетровська з 12 до 13 одиниць. Проте кількість працівників апарату збільшено лише у Бабушкінському районному суді м. Дніпропетровська. З метою належного організаційного забезпечення діяльності судді та судового процесу необхідно провести повну укомплектованість штату апарату суду та збільшити число працівників з розрахунку один секретар та один помічник на суддю. Так як на даний час не є можливим зробити перерозподіл працівників з числа існуючих в інших судах області, оскільки структура та штатна чисельність окремо взятого суду розроблялася та затверджувалася з урахуванням навантаження на кожного суддю в судах Дніпропетровської області.

На виконання вимог Закону України «Про судоустрій та статус суддів» (у редакції Закону України від 12.02.2015 року № 192-VIII) територіальним управлінням 30.03.2015 року затверджено нові структури та штатні розписи.

У зв’язку із збільшенням розміру мінімальної заробітної плати та внесенням змін до постанови Кабінету Міністрів України № 268 від 09.03.2006 року у частині збільшення розміру посадових окладів працівників апаратів судів, 22.09.2015 року територіальним управлінням затверджені штатні розписи місцевих загальних судів станом на 1.09.2015 та 09.09.2015 рік.

На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2015 року № 1013, з урахуванням 25% підвищення окладів, відділом кадрової роботи розроблений та направлений на затвердження до ДСА України штатний розпис територіального управління.

З урахуванням вимог Закону України «Про державний бюджет України на 2016 рік» територіальним управлінням затверджені штатні розписи місцевих загальних судів станом на 01.01.2016 року.

На виконання листа Державної судової адміністрації України               № 8-2439/15 від 10.02.2015 року «Щодо проведення щорічної оцінки виконання керівниками апаратів місцевих судів та їх заступниками покладених на них обов’язків і завдань», в лютому 2015 року територіальним управлінням проведено щорічну оцінку виконання 61 керівником апаратів місцевих судів та їх заступників покладених на них обов’язків і завдань за підсумками роботи у 2014 році. З них, підсумкову оцінку «висока» отримали 2 особи; «добра» - 58 осіб та 1 особа отримала підсумкову оцінку «задовільно».

Територіальним управлінням надані рекомендації керівникам апаратів місцевих судів області щодо організації проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань на місцях відповідно до Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань, затвердженого наказом Головного управління державної служби України від 31.10.2003 року № 122. За результатами щорічної оцінки спеціалістами відділу зроблено узагальнення та відповідний звіт надіслано до ДСА України.

Відповідно до наказу начальника територіального управління № 23-К від 20.02.2015 року «Про проведення щорічної оцінки», проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями - працівниками управління покладених на них обов’язків і завдань за підсумками роботи у 2014 році. Щорічній оцінці  підлягало 17 працівників управління, які отримали  підсумкову оцінку «добре».

На виконання вимог статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», в березні  2015 року проведено роботу по приєднанню  до особових справ керівників апаратів місцевих судів та їх заступників, а також працівників територіального управління декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2014 рік, копії яких  направлені до ДФС України.

На виконання вимог  Закону  України «Про очищення влади»,  постанови Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563  «Деякі  питання реалізації Закону України «Про очищення влади», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025-р «Про затвердження плану проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади», наказу Державної судової адміністрації України від 05 листопада 2014 року № 153 «Про затвердження Плану заходів Державної судової адміністрації України щодо реалізації Закону України «Про очищення влади» наказом ТУ ДСА України в Дніпропетровській області від 29 квітня 2015 року № 50-К  затверджено План заходів територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області щодо реалізації Закону України «Про очищення влади».

З метою реалізації Закону України «Про очищення влади» та на виконання наказу ТУ ДСА України в Дніпропетровській області від 29 квітня 2015 року № 50-К з 20 травня 2015 року розпочаті перевірки достовірності відомостей  щодо застосування заборон, передбачених  Законом України «Про очищення влади», до посадових і службових осіб територіального управління ДСА України в Дніпропетровській області, з 16 червня 2015 року – керівників апаратів місцевих судів Дніпропетровської області.

Станом на 01.01.2016 року вже пройшли перевірку 34 державних службовців територіального управління ДСА України в Дніпропетровській області, 35 керівників апаратів та 34 заступників керівників апаратів місцевих судів області. Про результати зазначених перевірок складені відповідні довідки.

Відповідно до Порядку проведення Державною судовою адміністрацією України перевірки відомостей стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, що передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком,  який затверджено наказом ДСА України від 05.06.2015 № 74, наказом начальника від 09.06.2015 3 22-з в територіальному управління визначено особу, відповідальну за проведення даної перевірки. Станом на 01.01.2016 року розглянуто 550 запитів.

На виконання наказу ДСА України від 03.09.2015 року № 163, заступник начальника відділу (відповідальна особа за ведення інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB») прийняла участь у навчальних заняттях з питань ведення Системи.

Спеціалістом відділу кадрової роботи, відповідальним за ведення військового обліку військовозобов’язаних та призовників, проведено оперативну нараду з відповідальними особами місцевих судів Дніпропетровської області, на якій обговорено питання щодо порядку бронювання на період мобілізації та на воєнний час осіб, які працюють в місцевих судах. Також, на нараді всі відповідальні особи отримали примірник витягу з Порядку бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.02.2015 № 45.

На виконання наказів Державної судової адміністрації України від 02.07.2015 року № 96 та від 11.08.2015 року № 127 спеціалістами відділу забезпечено передачу 31 суддівського досьє суддів місцевих загальних судів Дніпропетровської області.

Протягом звітного періоду територіальним управлінням на запити судів області письмово надавалися роз’яснення з наступних питань: щодо перенесення робочих днів; про порядок оформлення наказів про відпустки; щодо обчислення стажу роботи; щодо суміщення та сумісництва; щодо присвоєння чергового рангу державного службовця у період перебування у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку; щодо внесених змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів»; щодо порядку надання учбової відпустки в період  перебування особи у відпустці, передбаченої статтею 179 КЗпП України; щодо умов продовження перебування працівника на посаді основного працівника під час перебування останнього у відпустці по догляду за дитиною  та інше.

Спеціалістами відділу кадрової роботи постійно надаються консультації працівникам судів з кадрових питань.

За звітний період проведено перевірки стану організації роботи в цілому і зокрема ведення кадрового діловодства у 11 судах області: Бабушкінському, Самарському та Красногвардійському районних судах м. Дніпропетровська, Дніпровському районному суді м. Дніпродзержинська, Орджонікідзевському міському суді Дніпропетровської області, Центрально-міському районному суді м. Кривого Рогу, Васильківському, Верхньодніпровському, Томаківському, Софіївському та Петропавлівському районних судах Дніпропетровської області. Із зазначеного числа судів, повторна перевірка за результатами попередньої проведена у Самарському районному суді м. Дніпропетровська.

Незначні недоліки з питань ведення кадрового діловодства виявлено у Васильківському та Софіївському районних судах Дніпропетровської області, Красногвардійському районному суді м. Дніпропетровська та Орджонікідзевському міському суді Дніпропетровської області, але всі вони усунуті під час проведення перевірки.

Територіальним управлінням постійно ведеться робота по направленню на адресу ДСА України карток обліку на виготовлення посвідчень суддям, а також направлення посвідчень для знищення.

Спеціалістами відділу кадрової роботи організовано явку 33 суддів місцевих судів області на урочисту церемонію складання присяги в м. Києві.

Також, спеціалістами відділу прийнята участь у складанні проекту кошторису на 2016-2018 роки.

Підготовлені та направлені до Державної судової адміністрації України   пакети документів відносно 4 осіб для отримання направлення на навчання до Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, до Національного університету «Одеська юридична академія».

На виконання листа Дніпропетровського регіонального відділення Національної школи суддів України від 27.01.2015 року № 010-06/102, сформовано та надіслано заявку на 2016 рік щодо підвищення кваліфікації у сфері фінансового моніторингу суддів та помічників суддів місцевих судів Дніпропетровської області.

За направленням ДСА України територіальним управлінням забезпечено проходження практики у судах області 91 студента вищих навчальних закладів. 

Спеціалістами відділу проведена робота щодо забезпечення участі 17 делегатів XIII з’їзду суддів України з числа суддів місцевих загальних судів області. 

Управління постійно проводить роботу щодо направлення на курси підвищення кваліфікації працівників апарату судів та суддів.

Протягом звітного періоду відповідно Графіку підготовки суддів та працівників апарату судів, затвердженого Національною школою суддів України пройшли навчання з підвищення кваліфікації в Дніпропетровському регіональному відділенні Національної школи суддів України 421 суддя місцевих загальних судів, з яких 3 судді місцевих загальних судів пройшли підготовку безпосередньо в Національній школі суддів України у м. Києві, що становить 323,84% від запланованої  кількості у 130 осіб. З цього числа пройшли відповідну підготовку 282 судді місцевих загальних судів, періодичне навчання з метою підвищення рівня кваліфікації на семінарах - 136 суддів.

Також, протягом звітного періоду у Дніпропетровському РВ НШСУ пройшли підвищення кваліфікації 197 працівників апаратів місцевих загальних судів області, що становить 91,62 % від запланованої на 2015 рік  кількості у 215 осіб.

Територіальним управлінням спільно з регіональним відділенням НШСУ організовано проведення 12-13 листопада 2015 року підготовки керівників апаратів місцевих судів області на тему «Порядок створення та ведення суддівського досьє» за участю представників Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та Державної судової адміністрації України. У зазначеній підготовці прийняли участь 48 керівників апаратів місцевих судів області (з них: 46 – місцевих загальних та 2 спеціалізованих судів).

У звітному періоді працівниками територіального управління під час навчань з підвищення кваліфікації працівників місцевих загальних судів, що проводиться Дніпропетровським регіональним відділенням Національної школи суддів України прочитані лекції у загальній кількості 34 академічних годин.

        

7.  ВЗАЄМОДІЯ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

 

Територіальним управлінням проведена робота щодо пролонгування на 2015 рік договорів по співробітництву з газетами "Наше місто" та "Вісті Придніпров'я".

 За 2015 рік надруковано в газетах "Наше місто", "Вісті Придніпров'я" та в  інформаційно-правовій газеті "Правник" усього 16 інформацій:

- з питань кадрової роботи – 4 оголошення (про заміщення вакантних посад);

- про виклик до суду сторони по справі – 12 оголошень.

Територіальним управлінням постійно проводиться робота по розміщенню інформації на веб-сайті "Судова Влада" по всім напрямкам роботи.

Таким чином за 2015 рік на веб-сайті "Судова Влада" було опубліковано інформаційний матеріал в кількості 25 статей, а саме:

1.                       Інформаційно-аналітична довідка щодо рзультатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області за 2014 рік;

2.                       Узагальнення роботи територіального управління з розгляду звернень громадян, що надійшли протягом ІV кварталу 2014 року;

3.                       Узагальнення щодо виконання Закону України «Про звернення громадян» за результатами 2014 року територіального управління Державної судової адмімістрації України в Дніпропетровській області;

4.                       Додаток до річного плану закупівель на 2015 рік зі змінами від 17.02.2015 року;

5.                       Інформаційно-аналітична довідка щодо рзультатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області за І квартал 2015 року;

6.                       Узагальнення щодо виконання Закону України «Про звернення громадян» за результатами І півріччя 2015 року територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області;

7.                       Узагальнення роботи територіального управління з розгляду звернень громадян, що надійшли протягом І кварталу 2015  року;

8.                       Роз’яснення стосовно відряджень в межах України та за кордон та документів стосовно нарахування заробітної плати;

9.                       Наказ № 50-к від 29.04.2015 року Про затвердження Плану заходів територіального управління ДСА України в Дніпропетровській області щодо реалізації Закону України «Про очищення влади»;

10.                  План заходів територіального управління ДСА України в Дніпропетровській області щодо реалізації Закону України «Про очищення влади»;

11.                  Наказ № 54-к від 07.05.2015 року Про проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених Законом України «Про очищення влади» до посадових і службових осіб територіального управління ДСА України в Дніпропетровській області щодо реалізації;

12.                  Наказ № 55-к від 07.05.2015 року Про проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених Законом України «Про очищення влади» до керівників апаратів місцевих загальних судів Дніпропетровської області;

13.                  Наказ № 55-к від 07.05.2015 року Про проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених Законом України «Про очищення влади» до заступників керівників апаратів місцевих загальних судів Дніпропетровської області;

14.                  Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області за ІІ квартал 2015 року;

15.                  Узагальнення роботи територіального управління з розгляду звернень громадян, що надійшли протогом ІІІ кварталу 2015 року;

16.                  Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця територіального управління Державної суової адміністрації України в Дніпропетровській області;

17.                  Інформація щодо заповнення форми розрахункових документів на переказ у разі сплати судового збору;

18.                  Річний план закупівель на 2015 рік зі змінами від 28.09.2015 року;

19.                  Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адманістрації України в Дніпропетровській областіза 9 місяців 2015 року;

20.                  Узагальнення роботи територіального управління з розгляду звернень ромадян, що надійшли протягом 9 місяців 2015 року;

21.                  Три оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області;

22.                  Нікролог пам`яті судді Гнєзділова В.Є.;

23.                  Оголошення щодо набору на курси підготовки осіб для роботи в органах судової влади.

 

 

 

8.  СТАН ДОТРИМАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 

Протягом 2015 року до територіального управління надійшло на виконання 70 контрольний документ від ДСА України. Всі контрольні завдання виконано у встановлений термін.

Виконуються усі рішення колегій ДСА України. Інформацію про стан виконання територіальним управлінням рішень колегій з позначкою «виконання постійно» направляється у встановленні терміни. Остання інформація щодо стану виконання рішень з позначкою «виконання постійно» за ІV квартал 2015 року надано до ДСА України за вих. № 56/16 від 13.01.2016 року.

 

9.  ІНШЕ

 

Начальником територіального управління у співпраці з головою апеляційного суду Дніпропетровської області та головами місцевих загальних судів проводиться активна робота щодо забезпечення належної організації діяльності місцевих судів.

Розгляд звернень громадян та запитів про надання інформації, що надходять на адресу територіального управління знаходиться на контролі та ведеться з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Протягом 2015 року до територіального управління надійшло 208 звернень громадян, в тому числі скарг – 96 (46,15%), заяв – 111 (53,36%), клопотання – 1 (0,48%)

З усієї кількості звернень, які надійшли до управління протягом звітного періоду надійшло 13 дублетних звернень (6,25%) та 6 повторних (2,88%).

У строк до 5 днів розглянуто 29 звернень (13,94%), до 15 днів – 33 (15,86%), до 30 днів – 135 (64,90%) та до 45 днів – 8 звернення (3,84%), залишено без розгляду – 3 (1,44%).

Так, за 2 скаргами на організацію роботи суду, в ході перевірки фактів, територіальним управлінням ініційовано проведення в Бабушкінському районному суді м. Дніпропетровська та в Індустріальному районному суді м. Дніпропетровська службового розслідування відносно осіб, якими порушено Інструкцію з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ.

В Індустріальному районному суді до працівника суду, який порушив вищезазначену Інструкцію, застосовано дисциплінарне стягнення у вигляді догани.

За скаргою засудженого на організацію роботи Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська, ініційовано службову перевірку щодо встановлення факту порушення Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу. Так як, працівник, який порушив вимоги Інструкції, був звільнений до встановлення факту порушення, керівником апарату суду організовано роботу по усуненню виявленого порушення.

Протягом звітного періоду до територіального управління надійшло 26 запитів на отримання публічної інформації, на які надано відповіді у встановлені законодавством строки.

Територіальним управлінням за 12 місяців 2015 року здійснено низку заходів, щодо дотримання вимог інструкцій та нормативно-правових документів, які застосовуються у роботі апаратів судів області для покращення їх діяльності:

- 09.10.2015 року відбулась виробнича нарада з керівниками апаратів судів, на якій обговорювалися питання дотримання працівниками апарату суду вимог Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ;

- 23.12.2015 року відбулась виробнича нарада з керівниками апаратів судів, на якій надано методичні рекомендації щодо правильності заповнення та складання статистичних звітів за 2015 рік судами області з обговоренням найчастіше поширених помилок, які виявленні при складанні звіту за попередній період, з питань кадрової роботи та роботи з питань діловодства, а саме, дотримання вимог Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ та Положення про автоматизовану систему документообігу суду.

Протягом 2015 року територіальному управлінню пред’явлено 40  претензій, на які невідкладно надано обґрунтовані відповіді.

Територіальним управлінням претензії не пред’являлися.

У звітному періоді територіальним управлінням прийнято участь у якості позивача, відповідача та 3-ої особи, а також представника відповідача – ДСА України у розгляді 74 судовим справам, а саме:

у якості позивача – 1 справа про скасування рішення (касаційна інстанція);

у якості відповідача – 45 справ про поновлення на роботі, стягнення компенсації, про визнання неправомірними дій тощо;

- 1 справа за заявою про прийняття додаткової постанови і заміни сторони виконавчого провадження;

-  10 господарських справ (про стягнення заборгованості за газ);

- 9 справ про визнання дій неправомірними та зобов’язання вчинити певні дії (нарахування та виплата з/п відповідно до положень ст. 147 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», починаючи з 29.03.2015 року) (Закону України «Про прокуратуру»);

-  1 справа про відшкодування моральної шкоди внаслідок незаконного взяття і тримання під вартою;

-  1 справа про визнання протиправним і скасування рішення (наказу);

- 1 справа  про стягнення надміру отриманих коштів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

-  5  справ про стягнення заборгованості по заробітній платі.

На виконання листа ДСА України  від 15.03.2012 року № 10-1343/12   територіальним управлінням проведено роботу щодо розгляду поданих заяв за нововиявленими обставинами (по Одинаку, по Горєлій та додатково подачі таких заяв до суду апеляційної інстанції, як такої, що винесла остаточне рішення).

Протягом звітного періоду за результатами поданої представником ДСА України касаційної скарги по справі № 2-а-8377/08 за позовом суддів Жовтоводського міського суду, Вищім адміністративним судом України зазначену скаргу частково задоволено, а справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.

Судом першої інстанції справу роз’єднано, один з позивачів (Чепурнов Д.В.) свій позов відкликав.

Також, у справі № 2а/10915/10/0470 за позовом Поплавського В.Ю. постановою Вищого адміністративного суду України від 04.03.2015 року скасовано постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18.11.2010 року та постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 17.03.2011 року та прийнято нове рішення про відмову у задоволенні адміністративного позову.

Крім того, за результатами проведеної, територіальним управлінням, роботи, із 9 справ, поданих працівниками судів щодо нарахування та виплати з/п відповідно до положень ст. 147 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», починаючи з 29.03.2015 року, по 7 справам відмовлено у задоволенні позову у повному обсязі; ще 1 справа знаходиться на розгляді в апеляційній інстанції та 1 справа - в касаційній інстанції.

У справах за позовами Щербини Н.О. та Стрельникова О.О. «Про визнання незаконним і скасування наказу, зобов’язання вчинити дії (щомісячна доплата за вислугу років при стажі роботи до 3-х років)»- закрито провадження в зв’язку з відкликанням позивачами позовів. 

Задоволено апеляційну скаргу ТУ ДСА України в Дніпропетровській області по справі за позовом Максименка О.І. «щодо виплати середнього заробітку за весь період затримки остаточного розрахунку з 31.12.2010 року по день фактичного розрахунку».

Представником територіального управління прийнято участь у 2  засіданнях Методичної ради по правовій роботі при Головному територіальному управлінні юстиції у Дніпропетровській області.

На прохання Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області, представником територіального управління прийнято участь у семінарі на тему «Загальні умови проведення процедур у сфері державних закупівель» в якості лектора.

На підставі Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою та четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України  від 16 жовтня 2014 року № 563 та Порядку проведення Державною судової адміністрацією України перевірки достовірності відомостей відповідно до Закону України «Про очищення влади»,  затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 05 грудня 2014 року № 162, спеціалістами територіального управління здійснюється перевірка достовірності відомостей стосовно застосування вищевказаних заборон.

Згідно з наказом ТУ ДСА України в Дніпропетровській області від 21.11.2014 року № 50-з, в територіальному управлінні призначено двох відповідальних осіб на здійснення перевірок, передбачених Законом України «Про очищення влади». 

Станом на 01.01.2016 року надано відповіді на 3643 запитів, 44 запити надіслано за належністю до інших територіальних управлінь.

 

ВИСНОВОК

 

За 12 місяців 2015 року територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області забезпечено проведення діяльності за всіма напрямками роботи.

Незважаючи на низку заходів щодо поліпшення умов діяльності судів та суддів Дніпропетровської області, актуальними залишаються питання:

- отримання капітальних видатків для повного забезпечення судів комп’ютерною та оргтехнікою, а також придбання меблів для судів та камер схову для речей відвідувачів;

- проведення капітальних ремонтних робіт та реконструкцій приміщень судів, у тому числі для створення, обладнання конвойних приміщень та окремих приміщень для затриманих за вчинення протиправних дій до прибуття чергового автомобіля;

-  технічне оснащення приміщень судів, а саме: залів судових засідань та конвойних приміщень камерами утримання підсудних та кімнатою для конвою, обладнанням окремого входу для конвоювання підсудних, відсутністю спеціально огородженого в’їзду для конвойного автотранспорту та загородження із скла або оргскла, вентиляція, тощо.

- встановлення в приміщеннях судів області автоматичної пожежно-охоронної сигналізації.

У зв’язку з підвищенням рівня доступності до приміщень судів осіб з  обмеженими фізичними можливостями, актуальним на цей момент є продовження роботи  по обладнанню судів області пандусами чи кнопками виклику (переговорного пристрою) для людей з обмеженими фізичними можливостями.

Так,  станом на кінець звітного періоду лише в 7 будівлях судів встановлені пандуси.

В 2015 році почалась робота з встановлення кнопки переговорного зв’язку для безпосереднього доступу мало мобільних груп населення. Протягом  листопада-грудня 2015 року кнопки встановлено в 12 загальних місцевих судах Дніпропетровської області.

На даний час в бюджетному запиті на 2016 рік враховано потребу в облаштуванні такими майданчиками або кнопками виклику.

У зв’язку із мінами в законодавстві та ліквідації СБСМ «Грифон» з 7 листопада 2015 року, виникла потреба, щодо забезпечення роботи воєнізованої охорони для належної охорони судів Дніпропетровської області.

Станом на 01.01.2016 року, на підставі проведеної 31.12.2015 року наради з Головою Національної поліції, заступником Голови Адміністрації Президента України та заступником Голови ДСА України, продовжено здійснення  охорони судів, інших органів та установ судової системи, а також установ судових експертиз підрозділами Національної поліції та Національної гвардії України.

Але, лише повноцінне створення воєнізованої охорони надасть можливість якісно та кваліфіковано охороняти суди Дніпропетровської області.

 

 

 

Начальник  управління                                                               А. Ігнатьєва