flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Крітерії оцінки роботи ТУ ДСА України в Дніпропетровській області за І квартал 2014 року

 ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

щодо результатів роботи територіального управління Державної судової

адміністрації України в Дніпропетровській області

за І квартал 2014 року

 

 

1. СТАН ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

Кошторисом на 2014 рік для фінансування заходів організаційного забезпечення діяльності місцевих судів за бюджетною програмою 501040 «Здійснення правосуддя місцевими судами» за загальним фондом затверджено суму 130.892,6 тис. грн.

Протягом І кварталу 2014 року територіальним управлінням отримано кошти у сумі 26.577,2 тис. грн. (20,3%), що і склали касові видатки. Залишок коштів на кінець звітного періоду відсутній (форма №2-д фінансового звіту).

Фактичне фінасування склало 30.172,6 тис. грн., а залишок коштів становить 3.595,3 тис. грн. (13,5%), які будуть використані для виплати заробітної плати та нарахувань на заробітну плату протягом наступного кварталу 2014 року.

За загальним фондом рахується дебіторська заборгованість 8,5 тис.грн. за КЕКВ 2111 (заборгованість за невикористану відпустку працівниками судів). Кредиторська заборгованість відсутня.

Фінансування капітальних видатків за загальним фондом не передбачалось.

Згідно затвердженого кошторису розмір фінансування за спеціальним фондом на 2014 рік становить 40.536,6 тис. грн., з яких отримано 1.577,2 тис. грн., що становить 3,9% від затвердженої суми.

Касові видатки склали 1.576,5 тис. грн., залишок невикористаних коштів становить 0,69 тис. грн. (0,04%) та пов’язаний з відновленням касових видатків за відсотками банку та відшкодуванням міжміських розмов (форма №4-3д фінансового звіту).

Фактично профінансовано 8.277,4 тис. грн., а залишок коштів становить 6.700,2 тис. грн. (80,94%), які залишаються неолаченими казначейською службою.

На початок 2014 року в управлінні рахувалась кредиторська заборгованість на суму 15.928,8 тис. грн., оскільки залишились невиконаними платіжні доручення територіального управління внаслідок обмеження видатків казначейською службою.

У звітному періоді розмір кредиторської заборгованості зменшено на 950,9 тис. грн. шляхом оплати частини кредиторської зборгованості та розірвання з постачальником укладеного договору щодо закупівлі серверів на суму 797 700 грн.

В зв’язку з затриманням оплат ГУ ДКСУ в Дніпропетровській області станом на 01.04.2014 року кредиторська заборгованість становить 14.977,9 тис. грн.:

КЕКВ 2210 – 4.243,8 тис. грн. 

КЕКВ 2240 – 3.626,6 тис. грн. 

КЕКВ 2250 – 56,1 тис. грн. 

КЕКВ 2272 – 0,6 тис. грн. (оплачено 02.04.2014 року);

КЕКВ 2800 – 57,0 тис. грн.

КЕКВ 2282 – 14,2 тис. грн. 

КЕКВ 3110 – 6.078,4 тис. грн. за комп’ютерну техніку (326 комплектів), технічні засоби фіксування судового процесу (155 комплектів);

КЕКВ 3122 – 535,7 тис. грн. за придбання будівлі для Апостолівського районного суду;

КЕКВ 3132 – 365,5 тис. грн. за виконані експертні, погоджувальні та проведені капітальні ремонтні роботи у 4 судах області.

Для врегулювання ситуації щодо оплати платежів здійснюється судовий розгляд справи за позовом територіального управління до ГУ ДКСУ в Дніпропетровській області в апеляційній інстанції.

Фінансування капітальних видатків за спеціальним фондом у поточному році не передбачено.

Дебіторська заборгованість за спеціальним фондом на кінець звітного періоду відсутня.

 

 

2.  МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

Протягом І кварталу 2014 року територіальним управлінням укладено 84 договори щодо забезпечення діяльності судів необхідними послугами та матеріалами, з яких:

-   1 договір щодо забезпечення матеріально-технічних потреб судів;

-   63 господарські договори;

-   1 договір щодо забезпечення матеріально-технічних потреб ТУ ДСА України в Дніпропетровській області;

-   19 – пролонгація договорів, укладених у 2013 році за результатами проведених процедур закупівель відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» на суму 20% від сум попередньо укладених договорів

Згідно річного плану закупівель на підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 року №2289-VI  у І кварталі 2014 року територіальним управлінням оголошено 128 відповідних процедур закупівлі (з урахуванням лотів), у тому числі:

3 закупівлі (6 лотів) за процедурою відкритих торгів щодо:

                - послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н.в.і.у (код 62.09.2) - (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг технічної підтримки місцевих загальних судів Дніпропетровської області);

                    - послуги щодо консультування стосовно систем і програмного забезпечення (код 62.02.2) - (послуги із забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу суду у місцевих загальних судах Дніпропетровської області);

                    - послуги щодо оренди й експлуатування власної чи взятої у лізинг нерухомості, код 68.20.1»  4 лоти (оренда приміщень для розміщення служб Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська, Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська та ТУ ДСАУ в Дніпропетровській області, Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська).

42 закупівлі (100лотів) – процедура закупівлі в одного учасника, а саме: закупівля комунальних послуг, як то: електрична енергія, теплопостачання, газопостачання та послуги зв'язку.

У звітному періоді закупівля технічніх засобів для потреб судів області територіальним управлінням не здійснювалась.

Станом на 01.04.204 року рахується кредиторська заборгованість за КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», яка виникла в 2013 році через обмеження видатків казначейською службою за наступну техніку:

- 326 комплектів комп’ютерної техніки (програмно -апаратний комплекс у складі системного блоку, монітору, операційної системи, блоку безперебійного живлення та принтеру), що експлуатуються судами,

- 155 одиниць технічними засобами фіксування судового процесу, знаходяться на складі постачальника відповідно до договору зберігання.

В зв’язку з затриманням ГУ ДКСУ в Дніпропетровській області платежів розірвано договір та повернуто постачальнику 25 одиниць серверів на загальну суму 797 700,00 грн.

Станом на 01.04.2014 року в судах Дніпропетровської області знаходяться:

- 80  одиниць серверного обладнання, з яких 21 одиниця серверного обладнання враховуються на балансі судів, що становить 22,82%, а 59 одиниць враховуються на позабалансовому рахунку як орендавані;

- 955 одиниць комп’ютерів, з яких 845 одиниць комп’ютерної техніки враховується на балансі судів, це 51,36 % загальної кількості персональних комп’ютерів, а 110 одиниць враховуються на позабалансовому рахунку як орендовані;

- 240 одиниць технічних засобів фіксування судового процесу беспосередньо знаходиться на балансі судів, що становить 72,94% від необхідної кількості систем фіксування судового процесу.

На цей час залишаються морально застарілими та підлягають списанню:

- 12 одиниць серверного обладнання, а це – 57,14% від загальної кількості, що знаходиться на балансі;

- 125 одиниць комп’ютерної техніки (14,79% загальної кількості техніки);

- 66 засоби фіксування судового процесу (27,5%.), із них 19 засобів фіксування на базі цифрового магнітофону типу «Тритон», 47 засобів фіксування на базі персонального комп’ютера типу «Оберіг».

Потреба судів в новій компютерній техніці становить:

-          71 сервер;

-          800 одиниць комп’ютерної техніки.

Станом на 01.04.2014 року в судах області встановлено 56 систем обладнання для відеоконференцзв’язку: у 36 судах області по 1 системі та у 10 судах по 2 системи. Потреба в системах відеоконференцзв’язку становить 36 одиниць (39,13%).

41 місцевий загальний суд обладнаний  локальною мережею з підтвердженням її відповідності стандартам ANSI/EIA/TIA 568 B Cat. 5е, в 5 судах локальна мережа створена за зазначеними стандартами, але без підтвердження її сертифікації. Таким чином, в судах існує 1809 точок для підключення до мережі, з них підключені до мережі Інтернет 1463 робочих місця, 346 точки тимчасово не задіяні.

За І квартал 2014 року 46 місцевими загальними судами Дніпропетровської області до Єдиного державного реєстру судових рішень направлено в електронному вигляді 82 281 копія судових рішень, що складає 128,57 % від загальної кількості ухвалених судами рішень.

На посадах головного спеціаліста з інформаційних технологій в 46 судах області працює 42 особи, що становить 91,3 % від загальної кількості головних спеціалістів з інформаційних технологій. Вакансії наявні у 4 судах області, з яких у двох судах - Бабушкінському районному суді м.Дніпропетровська та Тернівському міському суді вакансії існують більше трьох місяців (4,34%).

 

 

3.   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДІВ ПРИМІЩЕННЯМИ

 

В Дніпропетровській області здійснюють діяльність 46 місцевих загальних судів.

Станом на 01.04.2014 року 46 загальних місцевих судів Дніпропетровської області розміщуються у 54 приміщеннях.  40 судів області займають по одному приміщенню, у двох приміщеннях розташовано Томаківський, Дніпропетровський районні суди, Новомосковський міськрайонний суд та Жовтневий районний суд м. Дніпропетровська, у трьох приміщеннях - Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу, Солонянський районний суд Дніпропетровської області.

Загальна площа 54 приміщень судів, в яких розміщені суди та які використовуються для здійснення правосуддя, складає 47 387,34 кв.м. та становить 100,44 % показника на звітну дату минулого року - загальна площа 54 приміщення станом на 01.04.2013 року складала 47 182,08 кв.м.

Станом на 01.04.2014 року на одного суддю області припадає 144,03 кв.м. площі приміщень судів, що складає 92,92 % від площі, передбаченої на одного суддю «Переліком вимог, що пред'являються до приміщень районних (міських) судів»,  погодженого Головою Ради суддів України 27 червня 2003 року та затвердженого Головою Державної судової адміністрації України 18 травня 2003 року (далі – Перелік). Станом на 01.04.2013 року ці показники відповідно складали 143,4 кв.м. площі приміщень судів, що складає 92,52% від площі, передбаченої Переліком вимог.

Зазначена площа приміщень судів, що припадає на одного суддю у розмірі 144,03 кв.м. становить 86,25% від середньої площі 167 кв.м. на одного суддю, передбаченої ДБН В.2.2-26:2010.

Зміна площ приміщень судів у звітному періоді відбулась із різних підстав. Так, із загальної кількості площ судів, що використовуються для відправлення правосуддя виключено площу 144,28 кв.м., яка отримана в оренду для розміщення Інгулецького районного суду за адресою: м. Кривий Ріг вул.Панаса Мирного, 20, оскільки фактично не використовується через необхідність проведення в цьому приміщенні поточних ремонтних робіт та здійснення монтажних робіт з підключення мережі комп’ютерної програми «Діловодство-3».

Також збільшено на 55,19 кв.м. площу, що використовує Дніпропетровський районний суд за рахунок передачі додаткових площ під час переукладання договору оренди на новий термін.

За результатами звірки технічної документації на приміщення Магдалинівського районного суду площа суду збільшена на 3,4 кв.м.

Станом на 01.04.2014 року відповідають Переліку приміщення 6 судів області, а саме: Індустріальний та Самарський районні суди м.Дніпропетровська, Жовтневий районний суд м. Кривого Рогу, Жовтоводський міський суд, П’ятихатський та  Юр’ївський районні суди, що становить 13,04%  судів області. Змін цього показника з 01.10.2012 року не відбувалось.

40 судів області мають приміщення, що знаходяться в нормальному або задовільному технічному стані. З цього числа 18 судів області для відповідності вимогам здійснення правосуддя мають недостатню кількість площі та потребують обладнання відповідною кількістю залів судових засідань та нарадчих кімнат, приміщеннями для конвою та камерами для підсудних, відселення сторонніх організацій, проведення ремонтних робіт тощо. До таких судів належать: Марганецький, Тернівський та Першотравенський міські суди; Нікопольський, Новомосковський та Павлоградський міськрайонні суди; Бабушкінський, Красногвардійський та Ленінський районні суди м. Дніпропетровська; Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська; Довгинцівський, Тернівський та Центрально-Міський районні суди м. Кривого Рогу; Апостолівський, Верхньодніпровський, Криворізький, Межевський та Софіївський районні суди Дніпропетровської області.

Для поліпшення умов функціонування судів необхідно проведення реконструкцій та капітальних ремонтів в судах. Вже не перший рік стоїть питання реконструкції приміщення Синельниківського міськрайонного суду, розташованого за адресою: м. Синельникове, вул. 40 років Жовтня, 38. Згідно розробленого кошторису на проведення реконструкції покрівлі цього приміщення потрібна сума 136 833,00 грн., без урахування вартості проекту. Загальна вартість робіт по приведенню будівлі суду до стану здійснення правосуддя, разом з проектом складає 1.500.000 грн. (згідно розрахунку за цінами 2011 року).  

Потребують реконструкції та проведення капітальних ремонтів приміщення наступних судів, у тому числі тих, що отримані в оренду у період з 2007 року: приміщення Дніпропетровського районного суду по вул.Тепличній, 2 в смт. Ювілейне; приміщення Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу по пр. Дзержинського, 1; приміщення Новомосковського міськрайонного суду по вул. В.Ковалівка, 10-а у м.Новомосковську; приміщення Магдалинівського районного суду по вул. 50-років Жовтня, 1 у смт. Магдалинівка; приміщення Нікопольського міськрайонного суду м. Нікополь вул. Шевченка, 201; приміщення Тернівського міського суду по вул. Лермонтова, 15-а у м. Тернівка, Васильківського районного суду по вул. Комсомольській, 23 в смт.Васильківка, Петриківського районного суду вул. Леваневського,15 в смт.Петриківка, Амур-Нижньодніпровського районного суду м Дніпропетровська по вул.. Новоселівська, 9 у м. Дніпропетровську.

Також потребують капітальних ремонтних робіт будівлі судів, які перебувають на балансі територіального управління, а саме капітального ремонту покрівлі будівель судів Межівського районного суду по вул. Московській, 21 у смт. Межова; Павлоградського міськрайонного суду по вул. Дніпровська, 135 у м. Павлограді; Софіївського районного суду по вул. Карпенко, 3  у смт. Софіївка; загальнобудівельних робіт у Апостолівському районному суді по вул. Визволення, 66 у м. Апостолово; та робіт з укріплення фасаду будівлі Петриківського районного суду вул. Леваневського,15 в смт. Петриківка.

Для забезпечення належними площами необхідно проведення реконструкції з добудовою приміщень Кіровського, Красногвардійського районних судів м. Дніпропетровська; Заводського районного суду м.Дніпродзержинська, Криворізького, Петриківського та Широківського районних судів області.

Лише за умови надання або побудови нових приміщень можливо забезпечити приміщеннями, що відповідають вимогам відправлення правосуддя 6 судів області: Амур-Нижньодніпровський, Бабушкінський та Жовтневий районні суди м. Дніпропетровська; Дніпровський районний суд м. Дніпродзержинська, Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу; Дніпропетровський районні суди.

Територіальним управлінням продовжується робота щодо приймання-передачі з комунальної у державну власність приміщень, в яких розміщуються Вільногірський, Першотравенський та Тернівський міські суди Дніпропетровської області.

Вже підготовлено та направлено для підписання до Дніпропетровської обласної адміністрації проект договору оренди приміщення для розміщення Томаківського районного суду за адресою: вул.Шосейна, 14-а в смт. Томаківка.

На цей час залишається непогашеною кредиторська заборгованість, що виникла за проведені у минулому році ремонтні роботи на суму 2.130.686,9 грн. та капітальні роботи на суму 365.479,02 грн.

На цей час продовжується оформлення правоустановчих документів на приміщення та технічної документації на право постійного користування земельними ділянками Заводського районного суду м. Дніпродзержинська, Павлоградського міськрайонного суду, Криворізького, Верхньодніпровського, Межівського районних судів Дніпропетровської області.

4.  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ СУДДІВ

ТА ОХОРОНИ ПРИМІЩЕНЬ СУДІВ

 

Із 46 судів області в 36 будівлях встановлено охоронну сигналізацію в приміщеннях канцелярій та архівів судів та 9 будівель обладнані охоронною сигналізацією в цілому (приміщення суду в цілому), які на підставі укладених договорів, взяті під централізовану охорону Державною службою охорони, ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д” , ТОВ „Служба Безпеки „Альянс – Гарант” та МВС України в Дніпропетровській області за допомогою „автодозвон”, що становить 83,33% приміщень судів, які задіяні для здійснення правосуддя.

З 211 залів судового засідання загальних місцевих судів Дніпропетровської області у 200 (94,8%)  встановлено системи бездротової тривожної сигналізації. В 35 судах між залами судового засідання з розгляду кримінальних справ та конвойним приміщенням встановлено 142 стаціонарні  тривожні кнопки та переговорний зв’язок.

СБСМ «Грифон» охороняються 25 судів Дніпропетровської області, які займають 27 приміщень, таким чином, судовою міліцією охороняється  50% приміщень судів, які задіяні для здійснення правосуддя. Охорона шести із зазначених приміщень здійснюється цілодобово.

З 21серпня 2013 року по теперішній час у Тернівському міському суді Дніпропетровської області не здійснюється охорона та підтримання громадського порядку силами СБСМ «Грифон» у зв’язку з незначною чисельністю підрозділу та великою завантаженістю батальйону. Але на цей час управлінням забезпечено повну охорону суду - все приміщення Тернівського міського суду обладнане охоронною сигналізацією (зали судового засідання, архів, канцелярії, кабінети суддів та прицівників суду, коридори), що виведена на пульт охорони ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д”.

Таким чином з 46 судів області охороняються:

- 12 судів цивільними охоронними структурами (сторожами);

- 45 судів ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д”.

В 46 судах Дніпропетровської області встановлено 13 пунктів пропуску,  9 камер схову для речей відвідувачів та 17 металодетекторів МДС-1, що складає 31,48% приміщень судів; 147 ручні металодетектори, 1 система відеоспостереження, 1 загородження з оргскла для підсудних (засуджених).

Проблемним питанням залишається технічне оснащення приміщень судів, а саме залів судових засідань та конвойних приміщень з камерами утримання підсудних та кімнатою для конвою; обладнанням окремого входу для конвоювання підсудних; відсутність спеціально огородженого в’їзду для конвойного автотранспорту; загородження із скла або оргскла; вентиляції.

На цей час приміщення лише 9 судів (Індустріальний, Красногвардійський, Ленінський, Самарський районні суди м. Дніпропетровська;  Жовтоводський міський; Павлоградський міськрайонний; П’ятихатський районний суд Дніпропетровської області, Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу, Петропавлівський районний суд Дніпропетровської області) частково відповідають вимогам технічного оснащення та можуть прийняти підсудних за кримінальними справами про злочини, за вчинення яких передбачено довічне позбавлення волі.

У звітному періоді управлінням облаштовано пункт пропуску громадян у Дзержинському районному суді м.Кривого Рогу.

Відповідно до Закону України „Про пожежну безпеку”, Положення про Державну пожежну охорону, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.1994 року № 508, та приписів СБП ГУ МНС України в Дніпропетровській області на усунененя порушень вимог пожежної безпеки необхідно виділення коштів у розмірі не менш ніж 2 732 207,33 грн. для встановлення в приміщеннях судів області автоматичної пожежно-охоронної сигналізації.

У 8 судах: Індустріальному, Ленінському та Красногвардійському районних судах м. Дніпропетровська, Баглійському районному суді м.Дніпродзержинська, Дніпропетровському, Криничанському та Томаківському районних, Жовтоводському міському судах встановлена пожежно-охорона сигналізація, яка знаходиться у робочому стані, що становить 14,81% приміщень судів.

Для забезпечення належної безпеки працівників суду, охорони приміщень судів та покращення їх технічного укріплення необхідно встановити:

- відеоспостереження в будівлях (приміщеннях) 46 судів області та по периметри прилеглої території, що потребує виділення коштів у розмірі не менш ніж 2 026 469,76 грн.;

- охоронну сигналізацію в будівлях (приміщеннях) 37 судів області в цілому (зали судового засідання, коридори, кабінети суддів, канцелярії, архіви та інше), що потребує виділення коштів у розмірі не менш ніж 1 162 111,80 грн.;

- грати на вікна у кількості 721 одиниць в 30 судах області  на суму не менш 648 900,00  грн.

 

5.  СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ

(ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ ЖИТЛОМ, САНАТОРНО-КУРОРТНЕ ЛІКУВАННЯ ТОЩО)

 

Протягом І кварталу 2014 року судді  місцевих судів Дніпропетровської області житла не отримували.

Станом на 01.04.2014 року на обліку щодо поліпшення житлових умов знаходиться 7 суддів.

 

6.  СТАН КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

Станом на 01.04.2014 року в територіальному управлінні фактично працює 35 державних службовця, що становить 112,9% від штатної чисельності у 31 одиницю. 5 працівників управління знаходяться у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею 3 річного віку та 4 особи обіймають посади на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку основних працівників.

Штатна чисельність суддів  та працівників апарату місцевих загальних судів Дніпропетровської області становить 1 700 одиниць, фактична чисельність  1 713 одиниць (з урахуванням осіб, що перебувають у відпустках, передбачених ст. 179 КЗпП України). Штатна чисельність суддів місцевих загальних судів області на звітну дату становить 329 одиниць, фактична чисельність 297 одиниць.

На виконання наказу Державної судової адміністрації України № 19 від 31.01.2014 року «Про проведення щорічної оцінки виконання керівниками апаратів місцевих і апеляційних судів та їх заступниками покладених на них обов’язків і завдань», в лютому 2014 року територіальним управлінням проведено щорічну оцінку виконання 63 керівниками апаратів місцевих судів та їх заступниками покладених на них обов’язків і завдань за підсумками роботи у 2013 році. З них підсумкову оцінку «висока» отримали 4 особи; «добра» - 58 осіб та 1 особа отримала підсумкову оцінку «задовільно».

Територіальним управлінням надані рекомендації керівникам апаратів місцевих судів області щодо організації проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань на місцях відповідно до Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань, затвердженого наказом Головного управління державної служби України від 31.10.2003 року № 122. За результатами щорічної оцінки спеціалістами відділу зроблено узагальнення та відповідний звіт надіслано до ДСА України.

Відповідно до наказу начальника територіального управління №20-К від 04.02.2014 року «Про проведення щорічної оцінки», проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями - працівниками управління покладених на них обов’язків і завдань за підсумками роботи у 2013 році. Щорічній оцінці  підлягало 18 працівників управління, які отримали  підсумкову оцінку «добре».

На виконання вимог статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», в березні  2014 року проведено роботу по приєднанню  до особових справ керівників апаратів місцевих судів та їх заступників, а також працівників територіального управління декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2013 рік.

Територіальним управлінням надавались роз’яснення судам області з наступних питань: щодо перенесення робочих днів; про порядок оформлення наказів про відпустки; щодо обчислення стажу роботи; щодо видання наказів про направлення на збори військовозобов’язаних; щодо суміщення та сумісництва; щодо присвоєння чергового рангу державного службовця у період перебування у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею три річного віку.

За звітний період проведено перевірки стану організації роботи в цілому і зокрема ведення кадрового діловодства у 4 судах області: у Амур-Нижньодніпровському та Жовтневому районних судах  м. Дніпропетровська - комплексні; у Апостолівському і Дніпропетровському районних судах Дніпропетровської області - повторні за результатами попередніх перевірок. Незначні недоліки з питань ведення кадрового діловодства виявлено в Амур-Нижньодніпровському районному суді м. Дніпропетровська, але всі недоліки усунуто під час проведення перевірки.

Територіальним управлінням постійно ведеться робота по направленню на адресу ДСА України карток обліку на виготовлення посвідчень суддям, а також направлення посвідчень для знищення.

На виконання листа Державної судової адміністрації України від 14.02.2014 р. №8-852/14 сформовано та надіслано до ДСАУ заявку на 2015 рік про підвищення кваліфікації у сфері фінансового моніторингу суддів та помічників суддів  місцевих судів Дніпропетровської області.

Протягом звітного періоду територіальним управлінням забезпечено проходження практики у судах області  1 студента Національного університету «Одеська юридична академія», 3 студентів Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого» та 1 студента Київського університету права Національної академії наук України.

Управління постійно проводить роботу щодо направлення на курси підвищення кваліфікації працівників апарату судів та суддів.

Протягом звітного періоду відповідно Графіку підготовки суддів та працівників апарату судів, затвердженого Національною школою суддів України пройшли навчання з підвищення кваліфікації в Дніпропетровському регіональному відділенні Національної школи суддів України 26 суддів, що становить 60,47% від запланованої  кількості у 43 особи.

Також пройшли підвищення кваліфікації 24 працівники апаратів місцевих загальних судів області, що становить 70,59 % від запланованої кількості у 34 особи.

Пройшли навчання з підвищення кваліфікації за курсом «Боротьба з легалізацією (відмиванням доходів), одержаних злочинним шляхом і фінансуванням тероризму»,  що проводились Регіональними відділами ДНЗПО Навчально-методичного центру ДКФМУ у Львівській та Харківський областях 2 судді (4,65% від запланованої кількості).

У звітному періоді працівниками територіального управління під час навчань з підвищення кваліфікації працівників місцевих загальних судів, що проводиться Дніпропетровським регіональним відділенням Національної школи суддів України прочитані лекції у загальній кількості 10 академічних годин.

 

7.  ВЗАЄМОДІЯ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

 

Територіальним управлінням пролонговано на 2014 рік договори по співробітництву з газетами "Наше місто" та "Вісті Придніпров'я".

У І кварталі 2014 року надруковано в інформаційно-правовій газеті "Правник" 2 оголошення про заміщення вакантних посад.

На веб-сайті "Судова Влада" опубліковано 4 статті щодо результатів роботи територіального управління у 2013 році: інформаційно-аналітичну довідку щодо результатів роботи територіального управління, аналітичний огляд щодо стану здійснення правосуддя загальними місцевими судами Дніпропетровської області; узагальнення обліково-статистичної роботи територіального управління та узагальнення роботи зі зверненнями громадян.

Відповідно до договору щодо закупівлі юридичних газет та журналів 46 судів області забезпечені періодичними виданнями до 01 липня 2014 року.

 

 

 

8.  СТАН ДОТРИМАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 

Протягом І кварталу 2014 року до територіального управління надійшло на виконання 26 контрольних документи від ДСА України. Всі контрольні завдання виконуються у встановлений термін.

Інформацію про стан виконання територіальним управлінням рішень колегій з позначкою «виконання постійно» за І квартал 2014 року надано до ДСА України 09.04.2014 року за вих№722/14.

 

9.  ІНШЕ

 

Начальником територіального управління у співпраці з головою апеляційного суду Дніпропетровської області та головами місцевих загальних судів проводиться активна робота щодо забезпечення належної організації діяльності місцевих судів.

Розгляд звернень громадян та запитів про надання інформації, що надходять на адресу територіального управління ведеться з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Протягом І кварталу 2014 року до територіального управління надійшло 49 звернень громадян, в тому числі скарг – 19 (38,8%), заяв – 30 (61,2%).

З усієї кількості звернень, які надійшли до управління протягом звітного періоду надійшло 1 повторна скарга (2%) та 2 дублетних звернення (4,1%).

У строк до 5 днів розглянуто 9 звернень (18,4%), до 15 днів – 13 (26,5%), до 30 днів – 26 (53,1%) та до 45 днів – 1 звернення (2%).

Слід зазначити, що до територіального управління протягом І кврталу 2014 року надійшло на 20 звернень меньше ніж за аналогічний період 2013 року.

Протягом звітного періоду до територіального управління надійшло 5 запитів на інформацію, на які надано відповіді у встановлені законодавством строки.

Територіальним управлінням 31.03.2014 року проведено виробничу нараду в режимі відеоконференцзв’язку з керівниками апаратів судів області, на яких обговорені питання дотримання працівниками апарату судів вимог Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міста Києва та Севастополя, апеляційному суді АР Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних та кримінальних справ, затвердженої наказом ДСА України від 17.12.2013 року №173 та подання статистичних звітів, отримання ЕПЦ.

З метою підвищення прозорості в діяльності судових органів, ознайомлення з роботою суду, у звітному періоді проведено 1 захід «День відкритих дверей».

Протягом І кварталу 2014 року територіальному управлінню пред’явлено 12  претензій, на які невідкладно надано обґрунтовані відповіді.

Територіальним управлінням претензії не пред’являлися.

У звітному періоді територіальним управлінням прийнято участь у  якості відповідача та представника відповідача – ДСА України у розгляді 5 судових справ, а саме:

- про стягнення недоотриманої заробітної плати ( у т.ч. 865 Постанова) - 1 справа;

- поновлення на роботі, компенсація тощо -4 справи.

У трьох з розглянутих за звітний період справах винесено постанови щодо відмови позивачам у задоволенні їх позовних вимог на загальну суму 196 310,80 грн.

Крім того, в суді першої інстанції частково задоволено позов територіального управління до ГУДКСУ в Дніпропетровській області та постановлено: дії ГУДКСУ визнати незаконними та зобов’язати  відповідача провести видатки на утримання судів у Дніпропетровській області.

На виконання листа ДСА України  від 15.03.2012 № 10-1343/12   територіальним управлінням проведено роботу щодо розгляду поданих заяв за нововиявленими обставинами (по Одинаку, по Горєлій та додатково подачі таких заяв до суду апеляційної інстанції, як такої, що винесла остаточне рішення).

Так, протягом звітного періоду Дніпропетровським окружним адміністративним судом за результатами розгляду поданих заяв за нововиявленими обставинами винесено постанову про відмову в задоволенні позовних вимог судді Баранник Н.П. (Постанова №865 КМУ) на загальну суму позовних вимог у розмірі  12 532,90 грн.

Представником територіального управління прийнято участь у 1 засіданні Методичної ради по правовій роботі при Головному управлінні юстиції у Дніпропетровській області.

 

ВИСНОВОК

 

У І кварталі 2014 року територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області проведено діяльність за всіма напрямками роботи.

Найбільшою перепоною у роботі управління є обмеження видатків казначейською службою, внаслідок чого на кінець звітного періоду рахується кредиторська заборгованість за спеціальним фондом 14.977,9 тис. грн., яка виникла ще на початок 2014 року.

На цей час на розгляді у апеляційній інстанції за скаргою відповідача перебуває справа за позовом територіального управління до ГУ ДКСУ в Дніпропетровській області, за результатами розгляду якого судом першої інстанції дії ГУДКСУ визнані незаконними та зобов’язано відповідача провести видатки на утримання судів у Дніпропетровській області.

Значною проблемою у роботі управління є погашення кредиторської заборгованості за капітальними видатками, яка станом на 01.04.2014 року склала 6.979,6 тис.грн., оскільки в Законі України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» відсутні витрати на капітальні видатки. Так, для зменшення кредиторської заборгованості за капітальними видатками спеціального фонду розірвано з постачальником договір щодо закупівлі серверів на суму 797 700 грн.

Але необхідно буде погасити кредиторську заборгованість, яку складають:

– 6.078,4 тис. грн. вартості придбаної комп’ютерної оргтехніки у кількості 326 комплектів, які вже експлуатуються судами області, а також 155 комплектів технічних засобів фіксування судового процесу, що знаходяться на складі постачальника відповідно до договору зберігання;

– 535,7 тис. грн. за придбання будівлі для Апостолівського районного суду;

– 365,5 тис. грн. за виконані експертні, погоджувальні та проведені капітальні ремонтні роботи у 4 судах області.

Для ефективного забезпечення виконання вимог спільних наказів МВС та ДСА України від 06.09.2004 року за №1003дск/149/04дск, від 12.09.2005 року за №102/765 щодо оснащення приміщень судів охоронною та протипожежною сигналізацією, встановлення відеоспостереження в приміщеннях судових установ та на прилеглій території, встановлення пунктів пропуску, огорожі, грат на вікна та заміни метелевих грат на огорожі зі скла для підсудних (засуджених) в залах судових засідань для розгляду кримінальних справ, стаціонарних металодетекторів та турнікетів необхідно не лише затвердження «Програми забезпечення безпеки працівників суду, охорони приміщень судів та покращення їх технічного укріплення на 2014-2015 роки» а й забезпечення належного фінансування капітальних видатків окремим призначенням на зазначені цілі.

Також актуальною залишається необхідність проведення капітальних ремонтних робіт та реконструкцій приміщень судів, у тому числі для створення, обладнення конвойних приміщень та окремих приміщень для затриманих за вчинення протиправних дій до прибуття чергового автомобіля, виділення капітальних коштів для повного забезпечення судів комп’ютерною та оргтехнікою, а також придбання меблів для судів та камер схову для речей відвідувачів.

В зв’язку з надзвичайними подіями із нападу на працівників суду та учасників судового процесу існує нагальна необхідність прийняття відповідних нормативно-правових документів щодо використання ручних металодетекторів судовими розпорядниками судів та співробітниками СБСМ «Грифон», а також забезпечення охорони усіх судів області співробітниками СБСМ «Грифон».