Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області за І квартал 2013 року
1. СТАН ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Кошторисом на 2013 рік для фінансування заходів організаційного забезпечення діяльності місцевих судів за бюджетною програмою 501040 «Здійснення правосуддя місцевими судами» за загальним фондом затверджено суму 122.471,6 тис. грн.
Протягом І кварталу 2013 року територіальним управлінням отримано кошти у сумі 28.616,5 тис. грн., що становить 23,4% від затвердженої суми кошторису.
Касові видатки склали 27.981,0 тис. грн., залишок невикористаних коштів за відповідними КЕКВ становить 635,5 тис. грн. (2,22%), а саме:
КЕКВ 2111 (1111) - 222,8 тис. грн., які будуть використані для виплати працівникам судів заробітної плати протягом ІІ кварталу 2013 року;
КЕКВ 2120 (1120) – 412,7 тис. грн., які будуть використані для проведення нарахувань на заробітну плату працівників судів протягом ІІ кварталу 2013 року.
На кінець звітного періоду за загальним фондом рахується дебіторська заборгованість 9,8 тис.грн. за КЕКВ 2111 (1111) (заборгованість за використану відпустку працівниками судів). Кредиторська заборгованість відсутня.
Фінансування капітальних видатків за загальним фондом у звітному періоді не здійснювалось.
Згідно затвердженого кошторису розмір фінансування за спеціальним фондом на 2013 рік становить 42.109,5 тис. грн., з яких отримано 5.166,1 тис. грн., що становить 12,3% від затвердженої суми.
Касові видатки склали 2.740,6 тис. грн., залишок невикористаних коштів становить 2.425,5 тис. грн. (46,95%).
Так, кредиторська заборгованість внаслідок відсутності фактичних коштів склала 902,9 тис. грн., у тому числі:
КЕКВ 2210 (1131) – 489,6 тис. грн.
КЕКВ 2240 (1134) – 396,1 тис. грн.
КЕКВ 2250 (1140) – 17,5 тис. грн.
Внаслідок проведення фінансування видатків 28.03.2013 року, також залишилась невикористаною сума розміром 1.368,1 тис. грн.:
КЕКВ 2210 (1131) – 1.000,0 тис. грн.
КЕКВ 2240 (1134) – 350,0 тис. грн.
КЕКВ 2272 (1162) – 3,5 тис. грн.
КЕКВ 2273 (1163) – 0,2 тис. грн.
КЕКВ 2274 (1164) – 10,0 тис. грн.
КЕКВ 2275 (1166) – 4,3 тис. грн.
Дебіторська заборгованість за спеціальним фондом на кінець звітного періоду становить за КЕКВ 2250 (відрядження, проїздні квитки) 0,5 тис. грн.
За спеціальним фондом на капітальні видатки отримано 493,1 тис. грн., з яких використано 493,0 тис. грн. (99,98%).
2. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Протягом І кварталу 2013 року територіальним управлінням укладено 193 договори щодо забезпечення діяльності судів необхідними послугами та матеріалами, з яких:
- 1 договір щодо забезпечення матеріально-технічних потреб судів;
- 110 господарських договорів;
- 1 договір щодо забезпечення матеріально-технічних потреб ТУ ДСА України в Дніпропетровській області;
- 81 договір укладено за результатами проведених процедур закупівель відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель», з них: 1 - щодо забезпечення матеріально-технічних потреб судів; 80 - господарські договори щодо надання комунальних послуг.
З метою запобігання виникнення заборгованості у 2013 році, а також для своєчасного матеріально-технічного забезпечення судів області, проведено роботу щодо пролонгації та реєстрації в казначейській службі тендерних договорів на суму коштів, що не перевищує 20% від загальної вартості попередньо укладеного договору.
Згідно річного плану закупівель на підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 року №2289-VI у І кварталі 2013 року територіальним управлінням оголошено та проведено всього 95 відповідних процедур закупівлі (з урахуванням лотів), а саме:
2 закупівлі (5 лотів) за процедурою відкритих торгів щодо:
- «Послуги щодо оренди й експлуатування власної чи взятої у лізинг нерухомості, код 68.20.1» 4 лоти (оренда приміщень для розміщення служб Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська, Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська та ТУ ДСАУ в Дніпропетровській області, Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська) – торги відмінено в зв’язку з поданням до участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів та оголошено повторні торги;
- «Продаж і купівля нерухомості (код 68.10.1) - (купівля будівлі для Апостолівського районного суду Дніпропетровської області) - торги відмінено в зв’язку з поданням до участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів та оголошено повторні торги.
44 закупівлі ( 90 лотів) за процедурою закупівлі в одного учасника:
- електрична енергія – 44 лоти;
- пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води код 35.30.1- 28 лотів;
- газ природний (з врахуванням послуг з його транспортування, розподілу, постачання) - 15 лотів;
- послуги з передавання даних і повідомлень (зв'язок) – 2 лоти;
- Послуги щодо видавання друкованої продукції, інші, код- 58.19.1 (марки поштові) - 1 лот.
Також у звітному періоді оголошено процедури закупівель у сфері інформаційно-технічного забезпечення судів.
Документообіг в усіх загальних місцевих судах області здійснюється за допомогою автоматизованої системи документообігу суду комп’ютерної програми «Діловодство – 3».
У І кварталі 2013 року 46 місцевими загальними судами Дніпропетровської області до Єдиного державного реєстру судових рішень направлено в електронному вигляді 76 421 копію судових рішень, що складає 109,2% від загальної кількості ухвалених судами рішень.
Для повного забезпечення місцевих загальних судів Дніпропетровської області в серверному обладнанні є нагальна потреба в 38 одиницях. На балансі судів Дніпропетровської області знаходяться 100 одиниць серверного обладнання, що складає 72,46 % загальної кількості. Морально застарілі 43 одиниці, це – 43 % від загальної кількості, що експлуатується в судах області.
На балансі судів області перебуває 623 одиниці комп’ютерів, це – 36 % загальної кількості персональних комп’ютерів, необхідних для забезпечення належного рівня роботи судів.
З 623 персональних комп’ютерів 54 комп’ютера знаходяться в неробочому стані та підлягають списанню, а це 9,25 % від загальної кількості техніки, що експлуатується в судах. Морально застарілі та потребують заміни 193 комп’ютери – це 33,04 %. Так, 39,65 % загальної кількості техніки, в судах практично не експлуатується та підлягають заміні.
Таким чином, потреба судів Дніпропетровської області в комп’ютерній техніці становить 1355 одиниць.
Станом на 01 квітня 2013 року 41 місцевий загальний суд обладнаний локальною мережею з підтвердженням її відповідності стандартам ANSI/EIA/TIA 568 B Cat. 5е, в 5 судах локальна мережа створена за зазначеними стандартами, але без підтвердження її сертифікації. Таким чином, в судах існує 1809 точок для підключення до мережі, з них підключені до мережі Інтернет 1455 робочих місць, 354 точки тимчасово не задіяні.
Штатна чисельність суддів складає 329 одиниць. На балансі судів перебуває 327 технічних засобів фіксування судового процесу: 78 засобів фіксування на базі цифрового магнітофону типу «Тритон», 113 засобів фіксування на базі персонального комп’ютера типу «Оберіг», 121 засіб фіксування на базі персонального комп’ютера типу «Камертон» та 15 комплектів системи технічної фіксації судового процесу "SRS Femida", що становить 99,39 % від необхідної кількості систем фіксування судового процесу.
Із зазначеного числа пристроїв через моральну застарілість фактично потребують заміни 193 засоби фіксування.
Таким чином, фактична потреба в технічних засобах фіксування судового процесу складає 191 одиниці – 58,66%.
На посадах головного спеціаліста з інформаційних технологій в 46 судах області працює 46 осіб, що становить 100 % від загальної кількості головних спеціалістів з інформаційних технологій.
3. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДІВ ПРИМІЩЕННЯМИ
В Дніпропетровській області здійснюють діяльність 46 місцевих загальних судів.
Станом на 01.04.2013 року 46 загальних місцевих судів Дніпропетровської області розміщуються у 54 приміщенні. 40 судів області займають по одному приміщенню, у двох приміщеннях розташовані Томаківський, Дніпропетровський, Васильківський районні суди та Новомосковський міськрайонний суд, у трьох приміщеннях - Саксаганський районний суд м.Кривого Рогу, Солонянський районний суд Дніпропетровської області.
Загальна площа 54 приміщень судів, в яких розміщені суди і які використовуються для здійснення правосуддя, складає 47 182,08 кв.м. та становить 105,36 % показника на звітну дату минулого року - загальна площа 51 приміщення станом на 01.04.2012 року складала 44 783,73 кв.м.
Станом на 01.04.2013 року на одного суддю області припадає 143,4 кв.м. площі приміщень судів, що складає 92,52 % від площі, передбаченої на одного суддю «Переліком вимог, що пред'являються до приміщень районних (міських) судів», погодженого Головою Ради суддів України 27 червня 2003 року та затвердженого Головою Державної судової адміністрації України 18 травня 2003 року (далі – Перелік). Станом на 01.04.2012 року ці показники відповідно складали 136,53 кв.м. площі приміщень судів, що складає 88,08% від площі, передбаченої Переліком вимог.
Зазначена площа приміщень судів, що припадає на одного суддю у розмірі 143,4 кв.м. становить 85,87% від середньої площі 167 кв.м. на одного суддю, передбаченої ДБН В.2.2-26:2010.
Станом на 01.04.2013 року відповідають Переліку приміщення 6 судів області, а саме: Індустріальний та Самарський районні суди м.Дніпропетровська, Жовтневий районний суд м. Кривого Рогу, Жовтоводський міський суд, П’ятихатський та Юр’ївський районні суди, що становить 13,04% судів області. Змін цього показника з 01.04.2012 року не відбувалось.
40 судів області мають приміщення, що знаходяться в нормальному або задовільному технічному стані. З цього числа 18 судів області для відповідності вимогам здійснення правосуддя мають недостатню кількість площі та потребують обладнання відповідною кількістю залів судових засідань та нарадчих кімнат, приміщеннями для конвою та камерами для підсудних, відселення сторонніх організацій, проведення ремонтних робіт тощо. До таких судів належать: Марганецький, Тернівський та Першотравенський міські суди; Нікопольський, Новомосковський та Павлоградський міськрайонні суди; Бабушкінський, Красногвардійський та Ленінський районні суди м. Дніпропетровська; Баглійський районний суд м. Дніпродзержинська; Довгинцівський, Тернівський та Центрально-Міський районні суди м. Кривого Рогу; Апостолівський, Верхньодніпровський, Криворізький, Межевський та Софіївський районні суди Дніпропетровської області.
Для поліпшення умов функціонування судів необхідно проведення реконструкцій та капітальних ремонтів в судах. Вже не перший рік стоїть питання реконструкції приміщення Синельниківського міськрайонного суду, розташованого за адресою: м. Синельникове, вул. 40 років Жовтня, 38. Згідно розробленого кошторису на проведення реконструкції покрівлі цього приміщення потрібна сума 136 833,00 грн., без урахування вартості проекту. Загальна вартість робіт по приведенню будівлі суду до стану здійснення правосуддя, разом з проектом складає 1.500.000 грн. (згідно розрахунку за цінами 2011 року).
Потребують реконструкції та проведення капітальних ремонтів приміщення наступних судів, у тому числі тих, що отримані в оренду у період з 2007 року: приміщення Дніпропетровського районного суду по вул. Тепличній, 2 в смт. Ювілейне; приміщення Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу по пр. Дзержинського, 1; приміщення Новомосковського міськрайонного суду по вул. В.Ковалівка, 10-а у м.Новомосковську; нове приміщення Магдалинівського районного суду по вул. 50-років Жовтня, 1 у смт. Магдалинівка; приміщення Нікопольського міськрайонного суду м. Нікополь вул. Шевченка, 201; приміщення Тернівського міського суду по вул. Лермонтова, 15-а у м. Тернівка.
Також потребують капітальних ремонтних робіт суди, які перебувають на балансі ТУ ДСАУ в Дніпропетровській області, а саме: Криворізького районного суду по пр. Миру 5-а у м. Кривий Ріг; Межівського районного суду по вул. Московській, 21 у смт. Межова; Павлоградського міськрайонного суду по вул. Дніпровська, 135 у м. Павлограді; Солонянського районного суду по вул. Строменко, 1-а у смт. Солоне; Софіївського районного суду по вул. Карпенко, 3 у смт. Софіївка.
Заплановано у 2013 році проведення капітальних ремонтних робіт за КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів»: дахів Саксаганського районного сулу м. Кривого Рогу, Покровського та Солонянського районних судів Дніпропетровської області, а також ремонт відмостків Криворізького районного суду Дніпропетровської області на загальну суму 660 000,00 грн.
Сьогодні приорітетним для вирішення визначено питання забезпечення належними приміщеннями чотирьох судів області, а саме: Криничанського і Царичанського районних та Вільногірського і Першотравенського міських сідів області шляхом виділення додаткових площ в будівлях, частину яких займають ці суди. Вже вирішується питання щодо надання додаткових площ для розміщення Вільногірського міського суду за рахунок відселення районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану.
Також для забезпечення належними площами необхідно проведення реконструкції з добудовою приміщень Кіровського, Красногвардійського районних судів м. Дніпропетровська; Заводського районного суду м. Дніпродзержинська, Криворізького, Петриківського та Широківського районних судів.
В зв’язку з прогнозованим збільшенням штатної чисельності суддів з 01.07.2013 року у 2013 році продовжується робота по укладенню договорів оренди на додаткові або нові приміщення для Орджонікідзевського міського суду; Покровського районного суду; Інгулецького, Тернівського та Центрально-Міського районних судів м. Кривого Рогу, Томаківському районному суду, Першотравенському міському суду, Солонянському районному суду.
Також проводиться робота щодо пошуку та отримання в оренду приміщень, які вивільняються після укрупнення військових комісаріатів та станцій переливання крові в районах Дніпропетровської області.
Територіальним управлінням у І кварталі 2013 року укладено нові договори оренди на приміщення для Васильківського районного суду площею 981,5 кв.м. за адресою: смт. Васильківска, вул. Комсомольська, 23, на додаткові площі в будівлі де розміщюється Жовтневий районний суд м.Кривого Рогу площею 352,4 кв.м. за адресою: м. Кривий Ріг вул. Невська, 3, Інгулецький районний суд м. Кривого Рогу площею 144,28 кв.м. за адресою: м. Кривий Ріг вул. Панаса Мирного, 20.
Ведеться робота щодо приймання-передачі з комунальної у державну власність приміщень, в яких розміщуються Вільногірський та Тернівський міські суди Дніпропетровської області.
Лише за умови надання або побудови нових приміщень можливо забезпечити приміщеннями, що відповідають вимогам відправлення правосуддя 7 судів області: Амур-Нижньодніпровський, Бабушкінський та Жовтневий районні суди м. Дніпропетровська; Дніпровський районний суд м. Дніпродзержинська, Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу; Томаківський, Дніпропетровський районні суди.
Станом на 01.04.2013 року проведено поточні ремонтні роботи у приміщеннях 2 судів на загальну суму 199893 грн. Також погашено невиконану казначейською службою кредиторську заборгованість за виконані у 2012 році роботи на загальну суму 746.407 грн.
У І кварталі 2013 року проведено грошову оцінку землі для 6 судів Дніпропетровської області, а саме: Баглійського районного суду м.Дніпродзержинська, Павлоградського міськрайонного суду, Петриківського, П’ятихатського, Солонянського, Юр’ївського районних судів Дніпропетровської області.
На цей час продовжується оформлення правоустановчих документів на приміщення та технічної документації на право постійного користування земельними ділянками Заводського районного суду м.Дніпродзержинська, Синельниківського міськрайонного суду, Криворізького, Петропавлівського, Софіївського районних судів Дніпропетровської області.
ТА ОХОРОНИ ПРИМІЩЕНЬ СУДІВ
Із 46 судів області в 38 будівлях встановлено охоронну сигналізацію в приміщеннях канцелярій та архівів судів та 8 будівель обладнані охоронною сигналізацією в цілому (приміщення суду в цілому), які на підставі укладених договорів, взяті під централізовану охорону Державною службою охорони, ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д” , ТОВ „Служба Безпеки „Альянс – Гарант” та МВС України в Дніпропетровській області за допомогою „автодозвон”, що становить 88,24% приміщень судів, які задіяні для здійснення правосуддя.
СБСМ «Грифон» охороняються 26 судів Дніпропетровської області, які займають 28 приміщень, таким чином, судовою міліцією охороняється 51,85% приміщень судів, які задіяні для здійснення правосуддя. Охорона шести із зазначених приміщень здійснюється цілодобово.
З 206 залів судового засідання загальних місцевих судів Дніпропетровської області у 200 (97,1%) встановлено системи бездротової тривожної сигналізації та стаціонарні бездротові кнопки (тривожні кнопки).
Станом на 01.04.2013 року з 46 судів області 45 забезпечені охороною:
- 26 охороняються СБСМ «Грифон»;
- 12 цивільними охоронними структурами (сторожами);
- 45 охороняються ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д”.
В зв’язку з введенням з 19.11.2012 року нового Кримінального процесуального кодексу України проблемним питанням залишається технічне оснащення приміщень судів, а саме залів судових засідань та конвойних приміщень з камерами утримання підсудних та кімнатою для конвою, обладнанням окремого входу для конвоювання підсудних, відсутність спеціально огородженого в’їзду для конвойного автотранспорту; загородження із скла або оргскла, вентиляції, телефонного зв’язку. Виділення та обладнання приміщень для режимно-секретних органів стало найбільш актуальним.
На цей час приміщення лише 9 судів (Індустріальний, Красногвардійський, Ленінський, Самарський районні суди м. Дніпропетровська; Жовтоводський міський; Павлоградський міськрайонний; П’ятихатський районний суд Дніпропетровської області, Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу, Петропавлівський районний суд Дніпропетровської області) частково відповідають вимогам технічного оснащення та можуть прийняти підсудних за кримінальними справами про злочини, за вчинення яких передбачено довічне позбавлення волі. Протягом звітного періоду кошти на ці потреби не виділялись.
Станом на 01.04.2013 року конвоювання підсудних до чотирьох судів області: Красногвардійського, Бабушкінського, Ленінського районних судів м. Дніпропетровська та Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу здійснюють військові частини ВВ МВС України.
У І кварталі 2013 року управлінням проведено наступні заходи по забезпеченню безпеки та охорони приміщень судів області:
- у Кіровському районному суді м. Дніпропетровська проведено монтаж охоронної сигналізації всього приміщення суду та встановлено відео спостереження на загальну суму 35332,60грн.;
- для безперебійної роботи охоронної сигналізації судів області проведено закупівлю обладнання на загальну суму 11200,75грн.;
- у 26 судах області встановлено міський телефонний зв'язок в приміщеннях конвою.
Відповідно до Закону України „Про пожежну безпеку”, Положення про Державну пожежну охорону, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.1994 року № 508, та приписів СБП ГУ МНС України в Дніпропетровській області на усунення порушень вимог пожежної безпеки, управлінням за дев’ять місяців проведено:
- проведено монтаж 68 вогнегасників «САМ-6» у приміщеннях архіву судів м. Дніпропетровська на загальну суму 10200,00грн.
Для вирішення питання встановлення протипожежної системи в інших судах області, необхідно виділення коштів за Програмою забезпечення безпеки працівників суду, охорони приміщень судів та покращення їх технічного укріплення на 2011-2013 роки у розмірі не менш ніж 3 035 600,00 грн.
В судах Дніпропетровської області встановлено 12 пунктів пропуску, 9 камер схову для речей відвідувачів та 17 металодетекторів МДС -1, що складає 31,48% приміщень судів; в 35 судах встановлено переговорний зв’язок між конвойними кімнатами та залами судового засідання по розгляду кримінальних справ.
В Індустріальному, Ленінському та Красногвардійському районних судах м. Дніпропетровська, Дніпропетровському, Криничанському та Томаківському районних судах встановлена пожежно-охорона сигналізація, яка знаходиться у робочому стані, що становить 11,11% приміщень судів.
В судах області існує потреба по встановленню 699 грат на вікна, але зазначене питання можливо вирішити лише при надходженні відповідних цільових коштів по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» у розмірі не менш ніж 629.100,00 грн.
5. СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ
(ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ ЖИТЛОМ, САНАТОРНО-КУРОРТНЕ ЛІКУВАННЯ ТОЩО)
Протягом І кварталу 2013 року судді місцевих судів Дніпропетровської області житла не отримували.
Станом на 01.04.2013 року на обліку щодо поліпшення житлових умов знаходиться 6 суддів.
6. СТАН КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Відповідно штатного розпису територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області штатна чисельність працівників становить 31 одиницю.
Станом на 01.04.2013 року в територіальному управлінні фактично працює 32 державних службовця, що становить 103,23% від штатної чисельності. Із 32 працівників управління 3 особи обіймають посади на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку основних працівників. Дві посади є вакантними, проводиться конкурс.
За звітний період 3 державним службовцям - спеціалістам територіального управління виплачено грошову винагороду за сумлінну безперервну працю в органах державної влади у розмірі однієї середньомісячної заробітної плати.
Штатна чисельність суддів та працівників апарату місцевих загальних судів Дніпропетровської області становить 1 700 одиниць, фактична чисельність 1 580 одиниць, з яких штатна чисельність суддів місцевих загальних судів області на звітну дату становить 329 одиниць, фактична чисельність 292 одиниць.
На виконання наказу Державної судової адміністрації України № 42/к від 31.01.2013 року «Про проведення щорічної оцінки виконання керівниками апаратів місцевих і апеляційних судів та їх заступниками покладених на них обов’язків і завдань», в лютому 2013 року територіальним управлінням проведено щорічну оцінку виконання 67 керівниками апаратів місцевих судів та їх заступниками покладених на них обов’язків і завдань за підсумками роботи у 2012 році. З них підсумкову оцінку «висока» отримали 7 осіб; «добра» - 59 осіб та 1 особа отримала підсумкову оцінку «задовільно».
Відповідно до наказу начальника територіального управління №2-о від 05.03.2013 року «Про проведення щорічної оцінки», проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями-працівниками ТУ покладених на них обов’язків і завдань за підсумками роботи у 2012 році. У зв’язку з тим, що в лютому 2012 року здійснено реорганізацію в управлінні, щорічній оцінці підлягало 6 працівників управління, які отримали підсумкову оцінку «добре».
На виконання вимог статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», в березні 2013 року проведено роботу по приєднанню до особових справ керівників апаратів місцевих судів та їх заступників, а також працівників територіального управління декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2012 рік.
Територіальним управлінням надавались роз’яснення судам області з наступних питань: щодо декларування доходів державних службовців, отриманих у 2012 році; щодо порядку виготовлення посвідчень суддів, призначених на посаду вперше (обраних безстроково) та суддів, призначених на адміністративні посади; щодо строків та порядку видачі заробітної плати; щодо складання звітів за формами №3-ПН, №4-ПН, №5-ПН, про порядок притягнення державних службовців до дисциплінарної відповідальності; про порядок присвоєння державним службовцям чергового рангу достроково у межах відповідної категорії посад.
За звітний період проведено 3 перевірки стану організації роботи в цілому і зокрема ведення кадрового діловодства у 3 судах області: Ленінському районному суді м.Дніпропетровська; Дзержинському районному суді м.Кривого Рогу; Верхньодніпровському районному суді Дніпропетровської області. Під час перевірок в жодному суді не виявлено недоліків з питань ведення кадрового діловодства. Із зазначеного числа судів повторна перевірка за результатами попередньої проведена у Ленінському районному суді м. Дніпропетровська.
Територіальним управлінням постійно ведеться робота по направленню на адресу ДСА України карток обліку на виготовлення посвідчень суддям, а також направлення посвідчень для знищення.
На виконання листа Державної судової адміністрації України від 11.03.2013 р. №8-1304/13 сформовано та надіслано до ДСАУ заявку на 2014 рік про підвищення кваліфікації і сфері фінансового моніторингу суддів та помічників суддів місцевих судів Дніпропетровської області.
Управління постійно проводить роботу щодо направлення на курси підвищення кваліфікації працівників апарату судів та суддів.
Протягом звітного періоду відповідно Графіку підготовки суддів та працівників апарату судів, затвердженого Національною школою суддів України пройшли навчання з підвищення кваліфікації в регіональному відділенні Національної школи суддів України 14 помічників суддів та 36 секретарів судового засідання місцевих загальних судів області, що становить 111,11 % від запланованої кількості у 45 осіб.
Також протягом звітного періоду у Дніпропетровському РВ НШСУ пройшли підвищення кваліфікації 62 судді, що становить 248% від запланованої кількості у 25 осіб. З цього числа пройшли відповідну підготовку 10 суддів місцевих загальних судів, періодичне навчання з метою підвищення рівня кваліфікації на семінарах - 52 судді.
Пройшли навчання з підвищення кваліфікації за курсом «Боротьба з легалізацією (відмиванням доходів), одержаних злочинним шляхом і фінансуванням тероризму», що проводились Регіональним відділом ДНЗПО Навчально-методичного центру ДКФМУ у Львівській області, 1 суддя та 1 помічник судді. Таким чином, відсоток суддів, що пройшли підвищення кваліфікації в інших закладах становить 4% від запланованої кількості, працівників апарату судів відповідно 2,22%.
У звітному періоді працівниками територіального управління під час навчань з підвищення кваліфікації працівників місцевих загальних судів, що проводиться Дніпропетровським регіональним відділенням Національної школи суддів України прочитані лекції у загальній кількості 20 академічних годин.
Управлінням постійно проводиться робота по заповненню та внесенню оновлень в Єдину інформаційну систему обліку суддівських кадрів.
7. ВЗАЄМОДІЯ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
На веб-сайті "Судова Влада" опубліковано 5 статей щодо результатів роботи територіального управління, аналітичну та статистичну інформацію щодо стану здійснення правосуддя загальними місцевими судами Дніпропетровської області, узагальнення щодо роботи зі зверненнями громадян, узагальнення надсилання суддями місцевих загальних судів Дніпропетровської області копій судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень.
За результатами проведеної процедури відкритих торгів готується до укладання договір щодо закупівлі для 46 судів області юридичних газет та журналів.
8. СТАН ДОТРИМАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Також, управлінням направлено детальну інформацію про стан виконання рішень з позначкою «виконання постійно» за I квартал 2013 року 12.04.2013 року за вих.№819/13.
Начальником територіального управління у співпраці з головою апеляційного суду Дніпропетровської області та головами місцевих загальних судів проводиться активна робота щодо забезпечення належної організації діяльності місцевих судів.
Розгляд звернень громадян та запитів про надання інформації, що надходять на адресу територіального управління ведеться з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Протягом I кварталу 2013 року до територіального управління надійшло 69 звернень громадян, в тому числі скарг – 38 (55%), заяв – 31 (45%).
З усієї кількості звернень, які надійшли до управління протягом звітного періоду надійшло 6 дублетних звернень, що становить 8,7 %.
Більшість звернень розглянуто у строк до 5 днів – 17 звернень (24,6%), до 15 днів – 19 (27,5%), до 30 днів – 31 (45%) та до 45 днів – 2 звернення (2,9%).
Слід зазначити, що до територіального управління в I кварталі 2013 року надійшло на 19 звернень менш ніж в I кварталі 2012 році, що складає 27,5%.
Значна кількість звернень отримано територіальним управлінням від громадянина Руденка А.П.. Так, від зазначеного громадянина надійшло 16 звернень, з них 3 дублетні, що скеровані Державною судовою адміністрацією України для надання інформації з поставлених питань. У своїх зверненнях Руденко А.П. піднімає питання щодо порушень вимог Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді під час розгляду кримінальної справи за обвинуваченням Руденка А.П. та на неправомірні дії керівника та працівників апарату Дзержинського районного суду м Кривого Рогу. За результатами їх розгляду територіальне управління звернуло увагу керівника апарату суду на забезпечення дотримання працівниками апарату суду положень Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді.
Територіальним управлінням 01.03.2013 року проведено виробничу нараду з керівниками апаратів судів області, на якій обговорені питання дотримання працівниками апарату судів вимог Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, ведення кадрового діловодства, результати подання статистичних звітів.
Протягом звітного періоду до територіального управління надійшло 5 запитів на інформацію, на які надано відповіді у встановлені законодавством строки.
З метою підвищення прозорості в діяльності судових органів, ознайомлення з роботою суду, у звітному періоді проведено заходи «День відкритих дверей» у Томаківському районному суді та Орджонікідзевському міському суді Дніпропетровської області.
Протягом І кварталу 2013 року територіальному управлінню пред’явлено 2 претензії, на які невідкладно надано обґрунтовані відповіді.
На підставі результатів перевірки територіального управління у І кварталі 2013 року територіальним управлінням Рахункової палати по Дніпропетровській та Запрорізькій областях, пред’явлено 4 претензії до постачальників послуг надання водяної пари і гарячої води (теплопостачання), на які отримано відповіді.
У звітному періоді територіальним управлінням прийнято участь у якості відповідача та представника відповідача – ДСА України у 24 судових справах , а саме:
- про зобов’язання вчинити певні дії (в т.ч. «пенсійні справи») – 5 справ;
- страхування -1 справа;
- податок – 1 справа.
- про стягнення недоотриманої заробітної плати ( у т.ч. 865 Постанова) - 10 справ;
- поновлення на роботі, компенсація -7 справ.
На виконання листа ДСА України від 15.03.2012 № 10-1343/12 територіальним управлінням проводиться робота щодо розгляду поданих заяв за нововиявленими обставинами (по Одинаку, по Горєлій та додатково подачі таких заяв до суду апел.інстанції, як такої, що винесла остаточне рішення).
Так, 06.03.2013 року Дніпропетровським окружним адміністративним судом за результатами розгляду поданої заяви за нововиявленими обставинами винесено постанову про задоволення заяви ДСА України та скасування постанови суду від 22.02.2010, в задоволенні позовних вимог судді Кочкової Н.О відмовлено повністю.
Представником територіального управління Савчук О.М. прийнято участь у 2 засіданнях Методичної ради по правовій роботі при Головному управлінні юстиції у Дніпропетровській області, членом якої вона є.
ВИСНОВОК
Протягом І кварталу 2013 року територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області забезпечено ведення діяльності по всім напрямкам роботи, реалізацію положень Закону України «Про судоустрій і статус суддів», виконання рішень колегій ДСА України та контрольних завдань.
Найбільш актуальною проблемою у діяльності управління залишається недостатність фінансування для проведення заходів по забезпеченню діяльності судів області: необхідність проведення капітальних ремонтних робіт та реконструкцій; технічного укріплення та охорони приміщень; обладнання охоронно-пожежної сигналізації та конвойних приміщень; придбання комп’ютерної та оргтехніки, засобів фіксації судового процесу.
Відсутність фактичних коштів на виконання казначейською службою платіжних доручень територіального управління значно ускладнює виконання договірних зобов’язань та призвело до виникнення кредиторської заборгованості за результатами І кварталу 2013 року.