flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Крітерії оцінки роботи ТУ ДСА України в Дніпропетровській області за 2012 рік

 ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області за 2012 рік

1. СТАН ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Кошторисом на 2012 рік для фінансування заходів організаційного забезпечення діяльності місцевих судів за бюджетною програмою 501040 «Здійснення правосуддя місцевими судами» за загальним фондом затверджено суму 107.923,7 тис. грн.

Протягом 2012 року територіальним управлінням отримано кошти у сумі 107.922,5 тис. грн., що становить 99,9% від затвердженої суми кошторису.

Касові видатки склали 107.922,5 тис. грн., залишок невикористаних коштів - відсутній.

На кінець звітного періоду за загальним фондом рахується дебіторська заборгованість 11,6 тис.грн. за КЕКВ 1111 (заборгованість за використану відпустку працівниками судів). Кредиторська заборгованість відсутня.

Фінансування капітальних видатків за загальним фондом у звітному періоді не здійснювалось.

Згідно затвердженого кошторису розмір фінансування за спеціальним фондом на 2012 рік становить 50.197,2 тис. грн., з яких отримано 38.842,2 тис. грн., що становить 77,4% від затвердженої суми.

Касові видатки склали 36.228,4 тис. грн.,  залишок невикористаних коштів становить 2.613,6 тис. грн. (7,2%), а саме:

КЕКВ 1131  - сума 743,1 тис. грн., не використано внаслідок невиконання платіжних доручень казначейською службою;

КЕКВ 1134  - 1.364,2 тис. грн., не використано внаслідок невиконання платіжних доручень казначейською службою;

КЕКВ 1140  -  13,0 тис. грн. не використано внаслідок невиконання платіжних доручень казначейською службою;

КЕКВ 1172  - 0,3 тис. грн., не використано внаслідок невиконання платіжних доручень казначейською службою.

КЕКВ 2110  - 493,0 тис. грн., не використано внаслідок невиконання платіжних доручень казначейською службою.

Дебіторська заборгованість за спеціальним фондом станом на кінець 2012 року відсутня.

У червні 2012 року розроблено та направлено до ДСАУ  бюджетний запит  на 2013 рік за КПКВ 0501010, КПКВ 0501040.

В зв’язку із прогнозованим збільшенням граничної чисельності суддів та працівників апаратів місцевих загальних судів з 01.01.2013 року територіальним управлінням проведено розподіл відповідних граничних обсягів видатків між КЕКВ за КПКВ 0501010, КПКВ 0501040, який направлено у  вересні 2012 року на адресу ДСА України.

 2.  МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Протягом 2012 року територіальним управлінням укладено 571 договір щодо забезпечення діяльності судів необхідними послугами та матеріалами, з яких:

-          43 договори – щодо забезпечення матеріально-технічних потреб судів

-          521 – господарські договори

-          7 договорів укладено на користь ТУ ДСА України в Дніпропетровській області.

 

Із зазначеної вище кількості договорів, 186 договорів укладено протягом 2012 року за результатами проведених процедур закупівель, відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель».

З метою запобігання виникнення заборгованості у 2013 році за комунальні послуги, а також для своєчасного матеріально-технічного забезпечення судів області, проведено роботу щодо пролонгації тендерних договорів на суму коштів, що не перевищує 20% від загальної вартості договору.

Згідно річного плану закупівель на підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 року №2289-VI у 2012 році територіальним управлінням оголошено та проведено 241 відповідну процедуру закупівлі (з урахуванням лотів), а саме:

11 закупівель (18 лотів) за процедурою відкритих торгів щодо:

- «Послуги зі здавання під найм власної нерухомості»  4 лоти (оренда приміщень для розміщення служб Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська, Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська та ТУ ДСАУ в Дніпропетровській області, Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська) – торги відмінено в зв’язку з поданням до участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

- «Послуги зі здавання під найм власної нерухомості»  4 лоти (оренда приміщень для розміщення служб Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська, Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська та ТУ ДСАУ в Дніпропетровській області, Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська) – торги відмінено в зв’язку з поданням до участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

- «Послуги  консультативні з програмного забезпечення і послуги з розроблення програмного забезпечення інші» (ДК 016-97: 72.20.3) (послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу у місцевих загальних судах Дніпропетровської області) – торги відбулися;

                - «Послуги  у сфері інформатизації інші» (ДК 016-97: 72.60.1) (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг технічної підтримки місцевих загальних судів) – торги відбулися;

- «Носії даних»  (ДК 016-97: 24.65.1) (диски CD-R в упаковці -паперовому конверті) – торги відбулися;

-   «Інші фарбувальні матеріали) (картриджі)» (код 24.30.2)– торги відбулися

- «Послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки» (код 72.50.1); Лот1- заправка картриджів і тонерів; Лот2-ремонт комп’ютерної техніки – торги відбулися по обом лотам;

-   «Папір для графічних робіт не крейдовий» (код – 21.12.1) ( папір для ксероксу) - торги відмінено в зв’язку з допуском до оцінки менше двох пропозицій конкурсних торгів;

          -   «Папір для графічних робіт не крейдовий» (код – 21.12.1) ( папір для ксероксу) - торги відмінено в зв’язку з відсутністю  подальшої потреби у закупівлі товару (крім того, в зв’язку зі скаргою ТОВ «Український папір» не залишалося часу для позитивного, тобто з укладенням договору, завершення даної процедури закупівлі);

         -   «Папір та картон гофровані, тара з паперу та картону» (код ДК 016-97  21.21.1) (папки та обкладинки) торги відбулися, укладено договір, зобов’язання закредитовано;

         -   «Устаткування для автоматичного оброблення інформації»  (ДК 016-97: 30.02.1) ( персональний комп’ютер (у комплекті) - 39 од., принтери - 50 од., МФУ А4 - 2 од., МФУ А3 -1 од., сервери - 6 од.) – торги відбулися, укладено договір, зобов’язання закредитовано.

 1 закупівлю за процедурою запиту цінових пропозицій :

                    - «Товари з паперу  чи картону шкільні та канцелярські» (Журнали реєстраційні) Код – 22.22.2

 По процедурі закупівлі в одного учасника проведено закупівлю по 222 лотам:

-   електрична енергія - 70 лотів;

- послуги з постачання водяної пари і гарячої води (включно з холодоагентами) - 50 лотів; 

-  послуги з розподілу води - 51 лот;

- газ природний (з врахуванням послуг з його транспортування, розподілу, постачання)  - 41 лот;

- послуги з передавання даних і повідомлень (зв'язок) – 4 лоти;

  - продукція друкована інша, код- 22.22.1 (марки поштові) -2 лоти;

  - послуги зі здавання під найм власної нерухомості  (оренда приміщень для розміщення служб Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська, Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська та ТУ ДСА в Дніпропетровській області, Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська і Апостолівського районного суду Дніпропетровської області) - 4 лоти.

 Територіальним управлінням, зокрема, здійснюється інформаційно-технічне забезпечення діяльності судів області.

У грудні 2012 року за результатами проведеної процедури відкритих торгів управлінням укладено договір на загальну суму 393.105 грн. на придбання:

- персональних комп’ютерів  (у комплекті) - 39 одиниць,

- принтерів - 50 одиниць,

- МФУ А4 - 2 одиниць,

- МФУ А3 -1 одиниць,

- серверів - 6 одиниць, зобов’язання закредитовано.

Також укладено договір на закупівлю комплектів для Системи технічної фіксації судового процесу «SRS Femida» у кількості 15 одиниць на загальну суму 99.900 грн.

Документообіг в усіх загальних місцевих судах області здійснюється за допомогою автоматизованої системи документообігу суду комп’ютерної програми «Діловодство – 3».

Протягом 2012 року 46 місцевими загальними судами Дніпропетровської області до Єдиного державного реєстру судових рішень направлено в електронному вигляді 342.225 копій судових рішень, що складає 110,33% від загальної кількості ухвалених судами рішень.

Для повного забезпечення місцевих загальних судів Дніпропетровської області в серверному обладнанні є нагальна потреба в  44 одиницях. На балансі судів Дніпропетровської області знаходяться 94 одиниці серверного обладнання, що складає 68,12 % загальної кількості. Морально застарілі 43 одиниці, це - 45,74% від загальної кількості, що експлуатується в судах області.

Потреба судів Дніпропетровської області в комп’ютерній техніці становить 1355 одиниць.

Станом на 01 січня 2013 року 41 місцевий загальний суд обладнаний  локальною мережею з підтвердженням її відповідності стандартам ANSI/EIA/TIA 568 B Cat. 5е, в 5 судах локальна мережа створена за зазначеними стандартами, але без підтвердження її сертифікації. Таким чином, в судах існує 1789 точок для підключення до мережі, з них підключені до мережі Інтернет 1436 робочих місць, 353 точки тимчасово не задіяні.

Штатна чисельність суддів складає 329 одиниць. На балансі судів перебуває 321 технічний засіб фіксування судового процесу: 72 засоби фіксування на базі цифрового магнітофону типу «Тритон» 113 засобів фіксування на базі персонального комп’ютера типу «Оберіг», 121 засіб фіксування на базі персонального комп’ютера типу «Камертон» та 15 комплектів системи технічної фіксації судового процесу "SRS Femida", що становить 97, 56 % від необхідної кількості систем фіксування судового процесу.

Із зазначеного числа пристроїв через моральну застарілість фактично потребують заміни 185 засоби фіксування, що становить 56,23 %.

Таким чином, фактична потреба в технічних засобах фіксування судового процесу складає 193 одиниці – 58,66%.

На посадах головного спеціаліста з інформаційних технологій  в 46 судах області працює 43 особи, що становить 4,35 % від загальної кількості головних спеціалістів з інформаційних технологій.

Так, в Юр’ївському районному суді Дніпропетровської області посада головного спеціаліста з інформаційних технологій вакантна до трьох місяців, в Індустріальному районному суді м. Дніпропетровська - більше шести місяців, а в Магдалинівському районному суді Дніпропетровської області зазначена посада вакантна більше одного року.

3.   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДІВ ПРИМІЩЕННЯМИ

 В Дніпропетровській області здійснюють діяльність 46 місцевих загальних судів.

Станом на 01.01.2013 року 46 загальних місцевих судів Дніпропетровської області розміщуються у 54 приміщеннях. З них 43 суди області розташовуються у 43 окремих будівлях, але для забезпечення діяльності Криничанського районного суду, Дзержинського та Довгинцівського районних судів м. Кривого Рогу, укладені договори оренди на додаткові площи для розміщення цих судів в одному приміщенні. Томаківський районний суд та Новомосковський міськрайонний суд розміщуються в двох приміщеннях, розташованих в двох окремих будівлях; Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу – в трьох приміщеннях, розташованих в трьох окремих будівлях.

Загальна площа 54 приміщень судів, в яких розміщені суди і які використовуються для здійснення правосуддя, складає 44 806,95 кв.м. та становить 100,14% показника на звітну дату минулого року - площа станом на 01.01.2012 року складала 44 743,53 кв.м. Протягом 2011-2012 років переукладалися існуючи договори оренди та укладені нові договори оренди, тому площа деяких судів змінилася.

Станом на 01.01.2013 року на одного суддю області припадає 136,2 кв.м. площі приміщень судів, що складає 87,9% від площі, передбаченої на одного суддю «Переліком вимог, що пред'являються до приміщень районних (міських) судів»,  погодженого Головою Ради суддів України 27 червня 2003 року та затвердженого Головою Державної судової адміністрації України 18 травня 2003 року  (далі – Перелік). Станом на 01.01.2012 року ці показники відповідно складали 136,41 кв.м. площі приміщень судів, що складає 88 % від площі, передбаченої Переліком вимог.

Зазначена площа приміщень судів, що припадає на одного суддю у розмірі 136,2 кв.м. становить 81,6% від середньої площі 167 кв.м. на одного суддю, передбаченої ДБН В.2.2-26:2010.

Станом на 01.01.2013 року відповідають Переліку приміщення 6 судів області, а саме: Індустріальний та Самарський районні суди м. Дніпропетровська, Жовтневий районний суд м. Кривого Рогу, Жовтоводський міський суд, П’ятихатський та  Юр’ївський районні суди, що становить 13,04%  судів області. Змін цього показника з 01.01.2012 року не відбувалось.

40 судів області мають приміщення, що знаходяться в нормальному або задовільному технічному стані. З цього числа 18 судів області для відповідності вимогам здійснення правосуддя мають недостатню кількість площі та потребують обладнання відповідною кількістю залів судових засідань та нарадчих кімнат, приміщеннями для конвою та камерами для підсудних, відселення сторонніх організації, проведення ремонтних робіт тощо. До таких судів належать: Марганецький, Тернівський та Першотравенський міські суди; Нікопольський, Новомосковський та Павлоградський міськрайонні суди; Бабушкінський, Красногвардійський та Ленінський районні суди м. Дніпропетровська; Баглійський районний суд м. Дніпродзержинська; Довгинцівський, Тернівський та Центрально-Міський районні суди м. Кривого Рогу; Апостолівський, Верхньодніпровський, Криворізький, Межевський та Софіївський районні суди Дніпропетровської області.

Для поліпшення умов функціонування судів необхідно проведення реконструкцій та капітальних ремонтів в судах. Вже не перший рік стоїть питання реконструкції приміщення Синельниківського міськрайонного суду, розташованого за адресою: м. Синельникове, вул. 40 років Жовтня, 38. Згідно розробленого кошторису на проведення реконструкції покрівлі цього приміщення потрібна сума 136 833,00 грн., без урахування вартості проекту. Загальна вартість робіт по приведенню будівлі суду до стану здійснення правосуддя, разом з проектом складає 1.500.000 грн. (згідно розрахунку за цінами 2011 року).  

Потребують реконструкції та проведення капітальних ремонтів приміщення наступних судів, у тому числі тих, що отримані в оренду у період з 2007 року: приміщення Дніпропетровського районного суду по             вул. Тепличній, 2 в смт. Ювілейне; приміщення Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу по пр. Дзержинського, 1; приміщення Новомосковського міськрайонного суду по вул. В.Ковалівка, 10-а у м.Новомосковську; нове приміщення Магдалинівського районного суду по вул. 50-років Жовтня, 1 у смт. Магдалинівка; приміщення Нікопольського міськрайонного суду м. Нікополь вул. Шевченка, 201; приміщення Тернівського міського суду по вул. Лермонтова, 15-а у м. Тернівка, приміщення Васильківського районного суду по  вул. Першотравневій, 199  в смт. Васильківка.

Також потребують капітальних ремонтних робіт суди, які перебувають на балансі ТУ ДСАУ в Дніпропетровській області, а саме: Криворізького районного суду по пр. Миру 5-а у м. Кривий Ріг; Межівського районного суду по вул. Московській, 21 у смт. Межова; Павлоградського міськрайонного суду по вул. Дніпровська, 135 у м. Павлограді; Солонянського районного суду по вул. Строменко, 1-а у смт. Солоне; Софіївського районного суду по вул. Карпенко, 3  у смт. Софіївка.

Необхідно провести капітальний ремонт системи опалення з встановленням газового опалення в Петропавлівському районному суді , так як це єдиний суд у Дніпропетровській області, що опалюється вугіллям.  Орієнтовна вартість робіт по цінам 2012 року складає: на проектування -51.383 грн., на  виконання робіт - 200.000 грн.

Сьогодні визначено для вирішення питання щодо забезпечення належними приміщеннями чотирьох судів області, а саме: Криничанського і Царичанського районних та Вільногірського і Першотравенського міських шляхом виділення додаткових площ в будівлях, частину яких займають ці суди. Вже вирішується питання щодо надання додаткових площ для розміщення Вільногірського міського суду за рахунок відселення районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Територіальним управлінням у 2012 році укладено договір оренди на нове приміщення для Васильківського районного суду площею 570,94 кв.м. за адресою: смт. Васильківка вул. Першотравнева, 199.

18.10.2012р. за №14т укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти, яким надано в оренду приміщення площею 700 кв.м по               вул. Визволення, 66 у м. Апостолове для розміщення Апостолівського районного суду. У зв’язку з тим, що власником будівлі планується продаж даного об’єкту нерухомості, залишається актуальним питання виділення із державного бюджету коштів для придбання приміщення для розміщення Апостолівського районного суду Дніпропетровської області за адресою:              м. Апостолове вул. Визволення, 66. В зазначеному приміщенні суд розміщується з 2008 року на умовах оренди,  внаслідок заборони державною санітарно-епідеміологічною службою експлуатації приміщення суду за адресою: м. Апостолове, вул. Леніна,73, що знаходиться в аварійному стані.

Також для забезпечення належними площами необхідно проведення реконструкції з добудовою приміщень Кіровського, Красногвардійського районних судів м. Дніпропетровська; Заводського районного суду м. Дніпродзержинська, Криворізького, Петриківського та Широківського районних судів.

В зв’язку з прогнозованим збільшенням штатної чисельності суддів з 01.07.2013 року  у 2012 році розпочато роботу по укладенню договорів оренди на додаткові або нові приміщення для Орджонікідзевського міського суду; Покровського районного суду; Інгулецького, Тернівського та Центрально-Міського районних судів м. Кривого Рогу. Укладено договори оренди додаткових площ для Солонянського районного суду;  Дзержинського та Довгинцівського районних судів м. Кривого Рогу. Ведеться робота  щодо приймання-передачі з комунальної у державну власність  приміщень, в яких розміщуються Вільногірський та Тернівський міські суди Дніпропетровської області.

Лише за умови надання або побудови нових приміщень можливо забезпечити приміщеннями, що відповідають вимогам відправлення правосуддя 7 судів області: Амур-Нижньодніпровський, Бабушкінський та Жовтневий районні суди м. Дніпропетровська; Дніпровський районний суд м. Дніпродзержинська, Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу; Томаківський, Дніпропетровський районні суди.

Відповідно до договору оренди від 01.12.2011 року Магдалинівському районному суду надано приміщення загальною площею 729,15 кв.м. за адресою: смт. Магдалинівка, вул. 50-років Жовтня, 1, але це приміщення необхідно переобладнати для здійснення правосуддя. Аналогічна ситуація складається і в Васильківському районному суді, договір оренди укладено 16.11.2012 року.  Приміщення площею 570,94 кв.м. потребує переобладнання для розміщення суду.    

Станом на 01.01.2013 року проведено поточні ремонтні роботи у приміщеннях 38 судів на загальну суму 3.772.103,60 грн., але у зв’язку з невиконанням казначейською службою платіжних доручень утворилась кредиторська заборгованість за виконані роботи на загальну суму 746.407 грн.

Також проведено роботи по підготовці судів до осінньо-зимового періоду,  а саме: проведено заміну системи електропостачання, заміну вікон, поточний ремонт системи опалення, поточний ремонт системи водопостачання. Технічне обслуговування системи теплопостачання було проведено лише для 7 судів в зв’язку з недофінансуванням КЕКВ 1165.

Станом на 01.01.2013 року отримано свідоцтво права власності серії САЕ №397004 від 13.07.2012р. на будівлю Баглійського районного суду м. Дніпродзержинська по пр. Конституції, 64 в м. Дніпродзержинську, яким закріплено площу приміщення 1095 кв.м. та для обслуговування будівлі Петриківського районного суду, отримано акт серії ЯЯ №054922 від 16.11.2012р. на право постійного користування земельною ділянкою площею 0,2454 га по вул. Леваневського, 19а в смт. Петриківка.

На цей час проводиться оформлення правоустановчих документів на приміщення та технічної документації на право постійного користування земельними ділянками Заводського районного суду м.Дніпродзержинська, Синельниківського міськрайонного суду, Криворізького, Петропавлівського,  Софіївського районних судів Дніпропетровської області.

 4.  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ СУДДІВ ТА ОХОРОНИ ПРИМІЩЕНЬ СУДІВ

Із 46 судів області в 38 будівлях встановлено охоронну сигналізацію в приміщеннях канцелярій та архівів судів та 8 будівель обладнані охоронною сигналізацією в цілому (приміщення суду в цілому), які на підставі укладених договорів, взяті під централізовану охорону Державною службою охорони, ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д” , ТОВ „Служба Безпеки „Альянс – Гарант” та МВС України в Дніпропетровській області за допомогою „автодозвон”, що становить 88,24% приміщень судів, які задіяні для здійснення правосуддя.

СБСМ «Грифон» охороняються 26 судів Дніпропетровської області, які займають 28 приміщень, таким чином, судовою міліцією охороняється 54,9%    приміщень судів, які задіяні для здійснення правосуддя. Збільшення зазначеного показника сталося внаслідок того, що з 05.06.2012 року Тернівський міський суд області охороняється працівниками СБСМ «Грифон» у робочий час. Охорона шести із зазначених приміщень здійснюється цілодобово.

Крім того, охорона 11 судів здійснюється іншими охоронними структурами, а саме 11 судів області протягом ночі охороняються сторожами, у попередній період було вказано 13 судів охорона яких здійснюється іншими охоронними структурами. У Синельниківському міськрайонному суді області припинено здійснення охорони приміщення суду співробітником Державної служби охорони Дніпропетровської області, а також у Жовтоводському міському суді області винесено з штатного розкладу суду посаду охоронник, який здійснював охорону суду у нічний час.

З 203 залів судового засідання загальних місцевих судів Дніпропетровської області у 200 (98,5%)  встановлено системи бездротової тривожної сигналізації та стаціонарні бездротові кнопки (тривожні кнопки).

Станом на 01.01.2013 року з 46 судів області 45 забезпечені охороною:

- 26 охороняються СБСМ «Грифон»;

- 1 співробітниками ДСО при УМВС України в Дніпропетровській області;

- 11 цивільними охоронними структурами (сторожами);

- 4 УДСО при УМВС України в Дніпропетровській області за договорами (сигналізація);

- 3 РВ ДМУ УМВС України в Дніпропетровській області за договорами за допомогою „автодозвон”;

- 1 охороняється ТОВ „Служба Безпеки „Альянс – Гарант”;

- 37 охороняються ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д”.

В зв’язку  з введенням нового Кримінального процесуального кодексу України з 19.11.2012 року проблемним питанням залишається технічне оснащення приміщень судів, а саме залів судових засідань та конвойних приміщень з камерами утримання підсудних та кімнатою для конвою, обладнанням окремого входу для конвоювання підсудних, відсутність спеціально огородженого в’їзду для конвойного автотранспорту; загородження із скла або оргскла, вентиляції, телефонного зв’язку. Виділення та обладнання приміщень для режимно-секретних органів стало найбільш актуальним.

На цей час приміщення лише 9 судів (Індустріальний, Красногвардійський, Ленінський, Самарський районні суди м. Дніпропетровська;  Жовтоводський міський; Павлоградський міськрайонний; П’ятихатський районний суд Дніпропетровської області, Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу, Петропавлівський районний суд Дніпропетровської області) частково відповідають вимогам технічного оснащення та можуть прийняти підсудних за кримінальними справами про злочини, за вчинення яких передбачено довічне позбавлення волі. Протягом 2012 року кошти на ці потреби не виділялись.

Станом на 01.01.2013 року конвоювання підсудних до чотирьох судів області: Красногвардійського, Бабушкінського, Ленінського районних судів м. Дніпропетровська та Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу здійснюють військові частини ВВ МВС України. 

За 2012 рік управлінням проведено наступні заходи по забезпеченню безпеки та охорони приміщень судів області, та проведено закупку:

- обладнання для встановлення в 28 судах системи «тривожна кнопка» між залами судового засідання з розгляду кримінальних справ та  приміщенням для конвою на загальну суму 74.442,66грн.;

- навісних замків на камери для підсудних та заарештованих в залах судових засіданнях з розгляду кримінальних справ та конвойних приміщеннях у кількості 740 шт. на загальну суму 99.988,80грн.;

- для безперебійної роботи охоронної сигналізації проведено закупку акумуляторів у кількості 43 шт. на загальну суму 6.640,00грн.;

- встановлено охоронну сигналізацію у приміщеннях трьох канцелярій Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська на загальну суму 10.564,20грн.;

- відновлено охоронну сигналізацію у приміщенні канцелярії та архіву Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу на загальну суму 12.010,00грн.;

- встановлено охоронну сигналізації у всьому приміщенні (зали судового засідання, коридори, кабінети, архів та т.і.) Петропавлівського та Широківського районних судах області на загальну суму 43.776,20грн.;

- встановлено в 6 судах області систему переговорного зв’язку між конвойними кімнатами та залами судового засідання по розгляду кримінальних справ на загальну суму 44.019,50грн.;

- встановлено 10 грат для утримання підсудних в залах судових засідань з розгляду кримінальних справ на загальну суму 35.000,00грн.;

У Жовтневому районному суді м. Кривого Рогу та Тернівському міському суді області проведено поточний ремонт приміщень для конвою та для утримання підсудних з урахуванням усіх вимог спільних наказів ДСА та МВС України від 12.09.2005р. №102/765 та від 06.09.2004р. №1003дск/149/04дск і Інструкції про порядок конвоювання та тримання в судах підсудних (засуджених) за вимогою судових органів, затвердженої спільним наказом МВС, МЮУ, СБУ, Генеральної прокуратури, Верховного суду від 16.10.1996р. №705/37/5/17-389/1-3/503/239.

Відповідно до Закону України «Про пожежну безпеку», Положення про Державну пожежну охорону, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.1994 року № 508 та приписів СБП ГУ МНС України в Дніпропетровській області на усунення порушень вимог пожежної безпеки, управлінням у звітному періоді проведено:

- ремонт протипожежної сигналізації в приміщенні Красногвардійського районного суду м. Дніпропетровська на загальну суму 9.916,80грн.;

- виконано проектування та складено робочу документацію по облаштуванню системи автоматичної пожежної сигналізації у приміщеннях Баглійського районного суду м. Дніпродзержинська; Солонянського, Томаківського, Дніпропетровського районних судів; Жовтоводського міського суду та Павлоградського і Синельниківського міськрайонних судів області на загальну суму 45.799,25грн.;

- монтаж пожежно-охоронної сигналізації у приміщенні Томаківського районного суду на загальну суму 36.712,00грн.;

- монтаж пожежно – охоронної сигналізації в приміщенні Криничанського районного суду на суму 25537,69грн.;

- монтаж пожежно – охоронної сигналізації у приміщенні Дніпропетровського районного суду області на загальну суму 30376,70грн.;

В судах Дніпропетровської області встановлено 12 пунктів пропуску, що становить 23,53% приміщень судів;  9 камер схову для речей відвідувачів, що становить 17,65% приміщень судів та 17 металодетекторів МДС -1, що складає 33%  приміщень судів;  в 35 судах встановлено переговорний зв’язок між конвойними кімнатами та залами судового засідання по розгляду кримінальних справ.

В Індустріальному, Ленінському та Красногвардійському районних судах м. Дніпропетровська, Криничанському та Томаківському районних судах встановлена пожежно-охорона сигналізація, яка знаходиться у робочому стані.

Для вирішення питання встановлення протипожежної системи в інших судах області, необхідно виділення  коштів за Програмою забезпечення безпеки працівників суду, охорони приміщень судів та покращення їх технічного укріплення на 2011-2013 роки  у розмірі не менш ніж 3.035.600 грн.

В судах області існує потреба по встановленню 699 грат на вікна, але зазначене питання можливо вирішити лише при надходженні відповідних цільових коштів по КЕКВ 2110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» у розмірі не менш ніж 629.100,00 грн. В звязку з проведенням ремонтних робіт в Царичанському, Межівському та Софіївському районних судах Дніпропетровської області на 18 одиниць збільшилася загальна кількість потреби у гратах на вікна.

10 вересня 2012 року проведено спільну нараду керівництва територіального управління, ГУМВС, СБСМ «Грифон» та УЦТрК ВВ в Дніпропетровській області щодо приведення технічного оснащення судів Дніпропетровської області у відповідність до Вимог спільних наказів ДСА України та МВС України від 12.09.2005 року №102/765 та від 06.09.2004 року №1003дск/149/04дск, стан забезпечення охорони приміщень судів та забезпечення безпеки суддів.

 5.  СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ (ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ ЖИТЛОМ, САНАТОРНО-КУРОРТНЕ ЛІКУВАННЯ ТОЩО)

               У лютому 2012 року надано службову квартиру судді Нікопольського міськрайонного суду Рунчевій О.В. загальною площею 29,2 кв.м., у липні 2012  року надано службову квартиру судді Павлоградського міськрайонного суду Бондаренко В.Б. житловою площею 17,6 кв.м., у серпні 2012 року надано квартиру судді Жовтневого районного суду м. Кривого Рогу Ваврушак Н.М., житловою площею 46,5 кв.м. та у вересні 2012 року надано службову квартиру судді Тернівського районного суду м. Кривого Рогу Мельнику Ю.П. житловою площею 27,7 кв.м.

Станом на 01.10.2012 року на обліку знаходилось 8 суддів, але у зв’язку з переведенням до апеляційного суду суддів Кислого М.М. та Крот  С.І. ,  отриманням квартири суддею Ваврушак Н.М. та поставлення до списку поліпшення житлових умов судді Кондус Л.А., станом на 01.01.2013 року 6 суддів місцевих загальних судів потребують поліпшення житлових умов.

6.  СТАН КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Відповідно штатного розпису територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області штатна чисельність працівників становить 31 одиницю.

Станом на 01.01.2013 року в територіальному управлінні фактично працює 33 державних службовця, що становить 106,45% від штатної чисельності. Із 33 працівників управління 3 особи обіймають посади на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку основних працівників. 1 посада є вакантною, проводиться конкурс.

Штатна чисельність суддів  та працівників апарату місцевих загальних судів Дніпропетровської області становить 1 700 одиниць, фактична чисельність 1 613 одиниць, з яких штатна чисельність суддів місцевих загальних судів області на звітну дату становить 329 одиниць, фактична чисельність 295 одиниць.

Територіальним управлінням у 2012 році підготовлено та затверджено структуру апарату місцевих загальних судів Дніпропетровської області на 01.01.2012 року. Розроблено штатні розписи станом на  01.01.2012 року, 01.04.2012 року, 01.07.2012 року, 01.10.2012  року, 01.12.2012 року та 01.01.2013 року у зв’язку із збільшенням  посадових окладів.

                  Згідно наказу начальника  управління № 14-К від 20.02.2012 року всі працівники управління переведені на посади згідно затвердженого штатного розпису, у зв’яжу  зі зміною структури територіального управління у 2011 році.

У зв’язку з набранням чинності з 20 листопада 2012 року нового Кримінального процесуального кодексу України, територіальним управлінням проведена робота по вивченню та узагальненню потреб місцевих загальних судів області щодо збільшення кількості суддів та працівників апарату судів. Зазначене узагальнення направлено до Державної судової адміністрації України листом від 13.06.2012 р. № 1387/12.

На виконання наказів ДСАУ від 16 липня 2012 року № 84 та 23 серпня 2012 року № 99 територіальним управлінням затверджена структура і штатна чисельність працівників апаратів місцевих загальних судів та Дніпропетровського окружного адміністративного суду на 2013 рік.

Спільно з відділом планово-фінансової діяльності, обліку та звітності проведена робота по розподілу граничних обсягів видатків між КЕКВ.

                За звітний період проведено 18 перевірок стану організації роботи в цілому і зокрема ведення кадрового діловодства у 12 судах області: Амур-Нижньодніпровському, Кіровському, Ленінському та Індустріальному районних судах  м. Дніпропетровська; Баглійському та Заводському районних судах м. Дніпродзержинська; Саксаганському, Центарльно-Міському Жовтневому та Інгулецькому районних судах м. Кривого Рогу; Криворізькому, Широківському, Царичанському, Межівському і Покровському районних судах Дніпропетровської області; Першотравенському та Орджонікідзевському міських судах Дніпропетровської області; Синельниківському міськрайонному суді Дніпропетровської області. Під час перевірок в 6 судах виявлено недоліки з питань ведення кадрового діловодства. З них, в 5 судах області недоліки усунені під час перевірки,  3 судам на усунення недоліків надавався відповідний термін. Із зазначеного числа судів повторна перевірка за результатами попередньої проведена у Жовтневому та Саксаганському  районних судах м. Кривого Рогу.

Територіальним управлінням надавались роз’яснення судам області з наступних питань: щодо порядку обчислення стажу працюючим суддям; щодо встановлення щомісячних доплат; щодо декларування доходів державних службовців, отриманих у 2011  році; щодо порядку виготовлення посвідчень суддів, призначених на посаду вперше (обраних безстроково) та суддів, призначених на адміністративні посади; щодо строків та порядку видачі заробітної плати; щодо внесених змін до Закону України «Про судоустрій та статус суддів», (а саме щодо припинення виплати грошового утримання працюючим суддям, щодо заробітної плати суддів, щодо суддівського стажу та ін.); щодо повернення помилково сплачених сум податку на доходи фізичних осіб з сум щомісячного грошового утримання працюючих суддів; щодо збільшення тривалості щорічної основної відпустки судді; щодо складання звітів за формами №3-ПН, №4-ПН, №5-ПН. Також, у зв’язку   із набранням чинності статтями 129, 130 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», територіальним управлінням проведено перевірку правильності здійснення розрахунків стажу роботи на посаді судді, що дає право отримання щомісячної доплати за вислугу років  та відповідності встановлених відсотків щомісячних доплат працюючим суддям процедури вимогам зазначеного Закону. Працівниками  відділу кадрової роботи постійно надаються консультації працівникам судів з кадрових питань.

Територіальним управлінням постійно ведеться робота по направленню на адресу ДСА України карток обліку на виготовлення посвідчень суддям, а також направлення посвідчень для знищення.

На підставі листа Державної судової адміністрації України від 16.03.2012р. №7-1368/12 забезпечено своєчасне подання суддями та державними службовцями апаратів місцевих судів Дніпропетровської області декларацій про доходи за 2011 рік.

На виконання наказу Державної судової адміністрації України від 01.11.2012 року №143 розроблені та затверджені профілі професійної компетентності посад керівників апаратів судів та їх заступників.

За звітний період перевірено 78 пакетів документів щодо виплати грошової винагороди за сумлінну безперервну працю в органах державної влади працівникам апаратів місцевих загальних судів. За результатами перевірки виплачено 65 грошових винагород.

Протягом звітного періоду територіальним управлінням забезпечено проходження у судах області:  виробничої практики 2 студентів Національного університету Державної податкової служби України; 1 студента Національного університету «Одеська юридична академія»; 10 студентів ДІ МАУП та 37 студентів Національного університету «Юридична академія України  ім. Ярослава Мудрого». Також забезпечено проведення одноденної ознайомчої практики для 64 студентів Дніпропетровського міського юридичного ліцею.

Підготовлено та направлено місцевим судам Дніпропетровської області повідомлення про оголошення прийому в магістратуру на факультет підготовки професійних суддів при Національному університеті «Юридична академія України ім. Я. Мудрого» на денну та заочну форму навчання.

За результатами роботи до Державної судової адміністрації України надіслано пакети документів відносно 10 осіб для отримання направлення ДСАУ на навчання до Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого», до Національного університету «Одеська юридична академія», а також до Інституту підготовки професійних суддів при Національному університеті «Одеська юридична академія». Всі особи,  рекомендовані територіальним управлінням, отримали направлення Державної судової адміністрації України на навчання до зазначених  вищих навчальних закладів.

Управління постійно проводить роботу щодо направлення на курси підвищення кваліфікації працівників апарату судів та суддів.

Протягом звітного періоду відповідно Графіку підготовки суддів та працівників апарату судів, затвердженого Національною школою суддів України пройшли навчання з підвищення кваліфікації в регіональному відділенні Національної школи суддів України 114 працівників апарату суду: 17 керівників апаратів судів; 12 – заступників керівників; 36 секретарів судових засідань; 20 консультантів; 11 секретарів суду  та 18 помічників суддів місцевих загальних судів області, що становить 103,63 % від запланованої кількості у 110 особи та 121 суддів місцевих загальних судів, що становить 135,95% від запланованої кількості у 89 осіб.

Також протягом звітного періоду у Дніпропетровському РВ НШСУ пройшли підвищення кваліфікації 790 суддів, що становить 858,7% від запланованої  кількості у 92 особи. З цього числа пройшли відповідну підготовку 17 суддів місцевих загальних судів, періодичне навчання з метою підвищення рівня кваліфікації на семінарах - 773 судді.

Пройшли навчання з підвищення кваліфікації за курсом «Боротьба з легалізацією (відмиванням доходів), одержаних злочинним шляхом і фінансуванням тероризму»,  що проводились Регіональними відділами ДНЗПО «Навчально-методичного центру ДКФМУ у Київській, Харківській та Львівській областях, 12 суддів, та 4 працівника апарату суду: 1 керівник апарату суду, 1 заступник керівника апарату суду та 2 помічника судді. Таким чином, відсоток суддів, що пройшли підвищення кваліфікації в інших закладах становить 17,65% від запланованої кількості, працівників апарату судів відповідно 3,64%.

У звітному періоді працівниками територіального управління під час навчань з підвищення кваліфікації працівників місцевих загальних судів, що проводиться Дніпропетровським регіональним відділенням Національної школи суддів України прочитані лекції у загальній кількості 160 академічні години.

На виконання наказу ДСАУ від 20.02.2012 року №74/к територіальним управлінням у лютому 2012 року проведено щорічну оцінку виконання 67 керівниками апаратів місцевих судів та їх заступниками покладених на них обов’язків і завдань за підсумками 2011 року. Проведено щорічну оцінку 11 працівників територіального управління та доведено до відома керівників апаратів місцевих загальних судів Дніпропетровської області про необхідність проведення щорічної оцінки у судах за підсумками 2011 року. 

Управлінням постійно проводиться робота по заповненню та внесенню оновлень в Єдину інформаційну систему обліку суддівських кадрів.

                                                                                                     7.  ВЗАЄМОДІЯ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

 Територіальним управлінням пролонговано на 2012 рік договори, укладені у 2011 році по співробітництву з газетами "Наше місто" та "Вісті Придніпров'я".

За 2012 рік надруковано в газетах "Наше місто", "Вісті Придніпров'я" та в інформаційно-правовій газеті "Правник" 16 оголошень, у тому числі оголошення про заміщення вакантних посад; виклик до суду сторони по справі, розміщення некрологу.

В лютому 2012 року надруковано ексклюзивне видання книги присвяченої 80-річчю з Дня заснування Дніпропетровської області, в якій опубліковано статтю начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області на тему: "Структурна організація територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області та основних завдань покладених на управління"

За 2012 рік на веб-сайті "Судова Влада" опубліковано 13 статей щодо результатів роботи територіального управління, аналітичну та статистичну інформацію щодо стану здійснення правосуддя загальними місцевими судами Дніпропетровської області, узагальнення щодо роботи зі зверненнями громадян, окремих напрямів ведення кадрової роботи у місцевих загальних судах.

У червні 2012 року здійснено закупівлю для 46 судів області газети «Закон і Бізнес» та Часопис цивільного та кримінального судочинства на  друге півріччя 2012 року.

 

8.  СТАН ДОТРИМАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 

Протягом 2012 року до територіального управління надійшло на виконання 177 контрольних документів, у тому числі від ДСА України – 173. Всі контрольні завдання виконано у встановлений термін.

Інформацію про стан виконання територіальним управлінням рішень колегій з позначкою «виконання постійно» за 2012 рік надано до ДСА України 13.04.2012 року за вих. №909/12; 11.07.2012 року за вих. №1654/12; 12.10.2012 року за вих. №2338/12 та 14.01.2013 року за вих. № 135/13.

 9.  ІНШЕ

 Начальником територіального управління у співпраці з головою апеляційного суду Дніпропетровської області та головами місцевих загальних судів проводиться активна робота щодо забезпечення належної організації діяльності місцевих судів.

За участі територіального управління завершено ліквідаційну процедуру військового місцевого суду Дніпропетровського гарнізону.

Розгляд звернень громадян та запитів про надання інформації, що надходять на адресу територіального управління ведеться з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Протягом 2012 року до територіального управління надійшло 272 звернень громадян, в тому числі скарг – 182 (66,9%), заяв – 90 (33,1%).

За цей період надійшло 4 повторних звернень, що становить 1,5% та 5 дублетних звернень що становить 1,8%.

Більшість звернень, що надходили до територіального управління розглядалися у строк до 5 днів – 111 звернень (40,8%), до 15 днів – 56 звернень (20,6%), до 30 днів – 91 звернення (33,5%) та до 45 днів – 14 звернень (5,1%).

Слід зазначити, що до територіального управління протягом 2012 року надійшло на 81 звернення більше ніж протягом 2011 року. Збільшення кількості звернень сталося, в основному, внаслідок направлення прокурором Довгинцівського району Кривого Рогу 41 скарги громадян, що не відносяться до компетенції територіального управління. Зокрема, 35 скарг громадян із зазначеного числа стосувались здійснення перевірки наявності підстав для притягнення судді до відповідальності та порушення кримінальної справи стосовно судді. Підставою для всіх звернень стала незгода скаржників з рішеннями, що виносились суддями Довгинцівського районного суду м. Кривого Рогу за справами про виплату пенсій дітям війни. За текстом скарги співпадають одна з одною, оскільки написані за одним взірцем. У відповіді скаржникам надано роз’яснення положень чинного законодавства щодо притягнення суддів до відповідальності та порядку оскарження судових рішень.

Також збільшення кількості звернень сталося внаслідок направлення значної кількості скарг громадянином Покусай В.П. Так, від зазначеного скаржника надійшло 29 скарг, з яких 4 скеровані ДСА України для надання пояснень з поставлених питань. У своїх зверненнях Покусай В.П. скаржиться на порушення вимог Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді під час розгляду справ за його позовами у місцевих судах м. Дніпропетровська та просить притягти до відповідальності працівників апаратів судів та керівників апаратів судів. Чотири скарги із зазначеного числа не обґрунтовані, а саме: підставою для двох скарг стала вимога здійснити перерозподіл справи іншому судді апеляційного суду Дніпропетровської області та незгода з наданою за цією скаргою відповіддю територіального управління, а підставою для двох інших скарг стало не надання суддею часткової роздруківки технічного запису судового засідання. За фактами, викладеними у скаргах Покусая В.П. у судах проведено 8 службових розслідувань. За результатами чотирьох розслідувань комісіями з проведення службового розслідування процесуальних порушень не виявлено, але в одному випадку запропоновано провести збори працівників апарату суду щодо дотримання вимог Інструкції з діловодства, в іншому - зробити зауваження секретарю судового засідання; за результатами чотирьох службових розслідувань на 5 працівників апаратів судів накладені дисциплінарні стягнення у вигляді догани.

В звязку з великим надходженням до територіального управління скарг на порушення працівниками апарату місцевих судів положень Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, управлінням  29.09.2012 року за вих. № 2222/12 до судів направлено лист про невідкладне проведення зборів працівників апарату суду, на яких обговорити питання дотримання вимог Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах.

Територіальним управлінням 12.10.2012 року та 21.12.2012 року проведено виробничі наради з керівниками апаратів судів області, на яких обговорювались питання дотримання працівниками апарату судів вимог Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, а також звернуто увагу на те, що у разі неналежного виконання працівниками апарату суду своїх обов’язків, територіальним управлінням буде ставитися питання щодо  проведення службових розслідувань та притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників апарату судів.

Протягом звітного періоду до територіального управління надійшло 15 запитів на інформацію, на які надано відповіді у встановлені законодавством строки.

З метою підвищення прозорості в діяльності судових органів, ознайомлення з роботою суду, місцевими загальними судами Дніпропетровської області у 2012 році проведено заходи «День відкритих дверей», а саме: Солонянським, Петриківським, Томаківським, П’ятихатським, Магдалинівським, Верхньодніпровським, Межівським, Апостолівським та Криворізьким  районними судами Дніпропетровської області;  Вільногірським та Тернівським міськими судами Дніпропетровської області; Саксаганським, Дзержинським, Довгинцівським, Жовтневим та Тернівським районними судами м. Кривого Рогу; Баглійським районним судом м. Дніпродзержинська та Нікопольським міськрайонним судом Дніпропетровської області.

                 Протягом 2012 року територіальному управлінню пред’явлено 200 претензій, на які у той же день надано обґрунтовані відповіді. Більша частина претензій отримана в зв’язку з невиконанням умов договорів щодо оплати послуг за електропостачання. Завдяки своєчасно проведеним заходам більша частина спірних питань вирішена на стадії претензійної роботи.

За звітний період 2012 року територіальним управлінням прийнято участь у  якості відповідача та представника відповідача – ДСА України у 60 судових справах , а саме:

- про зобов’язання вчинити певні дії (в т.ч. «пенсійні справи») – 28 справ;

- господарські справи (стягнення заборгованості за постачання ел.енергії) – 12 справ;

- податок – 6 справ.

- про стягнення недоотриманих заробітної плати ( 865 постанова) -13 справ;

- зарахування стажу -1 справа.

На виконання листа ДСА України  від 15.03.2012 № 10-1343/12   територіальним управлінням подано 20 заяв за нововиявленими обставинами (з урахуванням подачі заяв за  нововиявленими по Одинаку, по Горєлій та додатково подачі таких заяв до суду апел.інстанції, як такої, що винесла остаточне рішення). Також на адресу ГУДКСУ в Дніпропетровській області направлено листа за вих. № 1277/12 від 29.05.2012  з проханням подавати до суду заяви за нововиявленими обставинами по справам, в яких ДСА України відмовлено у їх задоволенні або заяви повернуто.

Отримано офіційну відповідь, що лист ТУ ДСА (з додатками) направлено на адресу Державної казначейської служби України – для розгляду.

Представником територіального управління Савчук О.М. прийнято участь у 4 засіданнях Методичної ради по правовій роботі при Головному управлінні юстиції у Дніпропетровській області, членом якої вона є.

 ВИСНОВОК

 Протягом 2012 року територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області забезпечено ведення діяльності по всім напрямкам роботи, реалізацію положень Закону України «Про судоустрій і статус суддів», виконання рішень колегій ДСА України та контрольних завдань.

Найбільш актуальною проблемою у діяльності управління залишається недостатність фінансування для проведення заходів по забезпеченню діяльності судів області: необхідність проведення капітальних ремонтних робіт та реконструкцій; технічного укріплення та охорони приміщень; обладнання охоронно-пожежної сигналізації та конвойних приміщень; придбання комп’ютерної та оргтехніки, засобів фіксації судового процесу. Також через законодавчу неврегульованість неможливе проведення управлінням списання основних засобів, у тому числі комп’ютерної та оргтехніки, яка знаходиться в неробочому стані.

Також відсутність фактичних коштів на виконання казначейською службою платіжних доручень територіального управління значно ускладнює виконання договірних зобов’язань та призводить до виникнення кредиторської заборгованості на кінець звітних періодів.

Територіальним управління розпочата робота по укладенню договорів оренди на додаткові або нові приміщення, оскільки в зв’язку із прогнозованим збільшенням штатної чисельності суддів та працівників апаратів місцевих загальних судів виникає необхідність у збільшенні площ приміщень судів до встановлених нормативів 33 судам області.

Існує гостра необхідність в виділенні із державного бюджету коштів для придбання приміщення для розміщення Апостолівського районного суду Дніпропетровської області за адресою: м. Апостолове вул. Визволення, 66.