flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Крітерії оцінки роботи ТУ ДСА України в Дніпропетровській області за І квартал 2012 року

 ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області за І квартал  2012 року

1. СТАН ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

           Кошторисом на 2012 рік для фінансування заходів організаційного забезпечення місцевих судів за бюджетною програмою 501040 «Здійснення правосуддя місцевими судами» за загальним фондом затверджено суму        75 995,2 тис. грн.

Протягом І кварталу 2012 року територіальним управлінням отримано кошти у сумі 23 521,1 тис. грн., що становить 25,8% від затвердженої суми кошторису.

Касові видатки склали 19 598,7 тис. грн., залишок невикористаних коштів за відповідними КЕКВ становить 3 922,4 тис. грн. (16,7%), а саме:

- КЕКВ 1111 - сума 2 873, 089 тис. грн., оскільки 2 690,3 тис. грн. профінансовано 30.04.2012 року, після здійснення бухгалтерією управління нарахування працівникам судів заробітної плати за березень 2012 року та подачі платіжних документів до казнайчества;

- КЕКВ 1120  - 977,273 тис. грн., оскільки 976,600 тис. грн. профінансовано 30.04.2012 року, після здійснення бухгалтерією управління нарахування працівникам судів заробітної плати за березень 2012 року та подачі платіжних документів до казнайчества;

КЕКВ 1161  - 71,329 тис. грн., оскільки триває процедура закупівлі в одного учасника відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель». Договори, укладені без застосування тендеру є нікчемними.

КЕКВ 1165  - 0,743 тис. грн., оскільки здійснюється переукладення договорів на поточний рік постачальниками послуг.

На кінець звітного періоду за загальним фондом рахується дебіторська заборгованість в сумі 780 грн. за КЕКВ 1140 (проїздні квитки) та 8 024,79 грн. за КЕКВ 1111 (заборгованість за використану відпустку працівниками судів). Кредиторська заборгованість відсутня.

Фінансування капітальних видатків за загальним фондом у звітному періоді не здійснювалось.

Згідно затвердженого кошторису розмір фінансування за спеціальним фондом на 2012 рік становить 75 246,6 тис. грн., з яких отримано управлінням 10 521 тис. грн., що становить 14% від затвердженої суми.

Касові видатки склали 7 799,1 тис. грн.,  залишок невикористаних коштів становить 2 721,9 тис. грн. (25,9%), а саме:

- КЕКВ 1111 - сума 1 236, 591 тис. грн., оскільки протягом кварталу фінансування здійснювалось частково та не в повних обсягах, грошові кошти залишені для здійснення фінасування термінових виплат (оплата відпусток та надання материіальної допомоги на оздоровлення); 

- КЕКВ 1120  - 479,948 тис. грн., оскільки протягом кварталу фінансування здійснювалось частково та не в повних обсягах, грошові кошти залишені для здійснення фінасування термінових виплат (оплата відпусток та надання материіальної допомоги на оздоровлення); 

КЕКВ 1131  - 12,377 тис. грн., оскільки готувався договір на пошиття мантій для суддів на суму 11,000 тис. грн. Оплата за договором здійснена 12.04.2012 року;

КЕКВ 1134  - 104,436 тис. грн., кошти акумулювались для здійснення оплати за послуги телефонного зв’язку. 05.04.2012 року після отримання актів звірок всі кошти використано за призначенням;

оскільки триває процедура закупівлі в одного учасника відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель»:

КЕКВ 1161  - 567,620 тис. грн.,

КЕКВ 1162  -  26,079 тис. грн., 

КЕКВ 1163  - 286,505 тис. грн., 

КЕКВ 1164  -    0,473 тис. грн., 

КЕКВ 1165  - 7,907 тис. грн., оскільки здійснюється переукладення договорів на поточний рік постачальниками послуг.

 Фінансування капітальних видатків за спеціальним фондом у звітному періоді не здійснювалось.

Дебіторська та кредиторська заборгованість за спеціальним фондом відсутня.

 2.  МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 Згідно річного плану закупівель на підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 року №2289-VI у 2011 році територіальним управлінням оголошено та проведено 140 відповідних процедур закупівлі (з урахуванням лотів), а саме:

2 закупівлі за процедурою відкритих торгів щодо:

- послуги зі здавання під найм власної нерухомості  4 лоти (оренда приміщень для розміщення служб Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська, Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська та ТУ ДСА в Дніпропетровській області, Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська) – торги відмінено в зв’язку з поданням до участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

- послуги зі здавання під найм власної нерухомості  4 лоти (оренда приміщень для розміщення служб Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська, Бабушкінського районного суду м.Дніпропетровська та ТУ ДСА в Дніпропетровській області, Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська) – торги відмінено в зв’язку з поданням до участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

та 132 процедури закупівлі в одного учасника (комунальні послуги), в тому числі:

- Електрична енергія - 43 лоти;

- Послуги з постачання водяної пари і гарячої води (включно з холодоагентами) - 29 лотів; 

- Послуги з розподілу води - 43 лоти;

- Газ природний (з врахуванням послуг з його транспортування, розподілу, постачання)  - 15 лотів;

- Послуги з передавання даних і повідомлень – 2 лоти.

За результатами проведених процедур закупівель протягом І кварталу 2012 року управлінням укладено 62 договори щодо забезпечення судів необхідними комунальними послугами по 100 лотам.

Крім того, управлінням укладено 7 договорів щодо забезпечення матеріально-технічних потреб судів області.

Територіальним управлінням здійснюється інформаційно-технічне забезпечення судів області.

Відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 № 2453-ІV з 1 січня 2011 року документообіг в усіх загальних місцевих судах області здійснювався за допомогою автоматизованої системи документообігу суду - комп’ютерної програми «Документообіг загальних судів», а з 01 березня 2012 року за допомогою комп’ютерної програми «Діловодство – 3».

Протягом І кварталу 2012 року 46 місцевими загальними судами Дніпропетровської області до Єдиного державного реєстру судових рішень направлено в електронному вигляді 74889 копій судових рішень, що складає 100,35 % від загальної кількості ухвалених судами рішень.

Станом на 01 квітня 2012 року потреба в серверному обладнанні для повного забезпечення місцевих загальних судів Дніпропетровської області складає 44 одиниці. На балансі судів Дніпропетровської області знаходяться 94 одиниці серверного обладнання, що складає 68,12 % загальної кількості серверного обладнання, необхідного для повного забезпечення судів. Морально застарілі 43 одиниці, це - 45,74% від загальної кількості серверного обладнання, що експлуатується в судах області.

Потреба місцевих загальних судів Дніпропетровської області в забезпеченні персональними комп’ютерами становить 1056 одиниць. На балансі перебуває 584 одиниці комп’ютерів, це – 35,6 % загальної кількості персональних компьютерів, необхідних для забезпечення  належного рівня роботи судів. Морально застарілі та потребують заміни 247 комп’ютерів – це 42,29 % загальної техніки, що експлуатується в судах.

Станом на 01 квітня 2012 року 41 місцевий загальний суд обладнений  локальною мережею з підтвердженням її відповідності стандартам ANSI/EIA/TIA 568 B Cat. 5е, в 5 судах локальна мережа створена за зазначеними стандартами, але без підтвердження її сертифікації. Таким чином, підключеними до мережі Інтернет є 1349 робочих місць.

Потреба у технічних засобах фіксування судового процесу за встановленими нормативами становить 328 одиниць.

Станом на 01 квітня 2012 року на балансі судів перебуває 306 технічних засобів фіксування судового процессу: 72 засоби фіксування на базі цифрового магнітофону типу «Тритон» та 234 одиниці фіксування на базі персонального комп’ютера типу «Оберіг» та «Камертон», що становить 48,26% необхідної кількості систем фіксування судового процесу. Із зазначеного числа пристроїв через моральну застарілість фактично потребують заміни 185 засоби фіксування, що становить 60,46%.

На посадах головного спеціаліста з інформаційних технологій  в 46 судах області працює 40 осіб. В 4 судах області: Самарському районному суді м. Дніпропетровська, Довгінцівському районному суді м. Кривого Рогу, Магдалинівському та Солонянському районних судах зазначені посади  вакантні більш ніж шість місяців, що становить 8,7 % від загальної кількості судів. В Баглійському районному суді м. Дніпродзержинська посада вакантна 3 місяці та в Софіївському районному суді посада вакантна 1 місяць.

 3.   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДІВ ПРИМІЩЕННЯМИ

 В Дніпропетровській області здійснюють діяльність 46 місцевих загальних судів.

Станом на 01.04.2012 року 46 загальних місцевих судів Дніпропетровської області розміщуються у 51 приміщенні. 42 суди області займають по одному приміщенню, у двох приміщеннях розташовані Томаківський, Дніпропетровський районні суди та Новомосковський міськрайонний суд, у трьох приміщеннях - Саксаганський районний суд м.Кривого Рогу. 

Загальна площа 51 приміщення судів, в яких розміщені суди і які використовуються для здійснення правосуддя складає 44 783,73 кв.м. та становить 100,73% показника на звітну дату минулого року - площа станом на 01.04.2011 року складала 44 458,2 кв.м. Наприкінці 2011 року переукладалися договори оренди, тому площа деякіх судів збільшилась або зменшилась на декілька метрів за рахунок уточнення.

Станом на 01.04.2012 року на одного суддю області припадає 136,53 кв.м. площі приміщень судів, що складає 88,08% від площі, передбаченої “Переліком вимог, що пред'являються до приміщень районних (міських) судів” погодженого Головою Ради суддів України 27 червня 2003 року, та затвердженого Головою Державної судової адміністрації України 18 травня 2003 року площі на одного суддю (далі – Перелік). Станом на 01.04.2011 року ці показники відповідно складали 135,5 кв.м. або 87,42% від площі, передбаченої Переліком вимог.

Станом на 01.04.2012 року відповідають Переліку приміщення 6 судів області, а саме: Індустріальний та Самарський районні суди м.Дніпропетровська, Жовтневий районний суд м. Кривого Рогу, Жовтоводський міський суд, П’ятихатський, Юр’ївський районні суди, що становить 13,04%  судів області, змін цього показника з 01.01.2011 року не відбувалось.

40 судів судів області, мають приміщення, що знаходяться в нормальному або задовільному технічному стані. З цього числа 18 судів області для відповідності вимогам здійснення правосуддя мають недостатню кількість площі та потребують обладнання приміщень відповідною кількістю залів судових засідань та нарадчих кімнат, приміщеннями для конвою та камерами для підсудних, відселення сторонніх організації, проведення ремонтних робіт тощо. До таких судів належать: Марганецький, Тернівський та Першотравенський міські суди, Нікопольський, Новомосковський та Павлоградський міськрайонні суди, Бабушкінський, Красногвардійський та Ленінський районні суди м.Дніпропетровська, Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська, Довгинцівський, Тернівський та Центрально-Міський районні суди м.Кривого Рогу, Апостолівський, Верхньодніпровський, Криворізький, Межевський та Софіївський районні суди Дніпропетровської області.

Для поліпшення умов функціонування судів необхідно проведення реконструкцій та капітальних ремонтів в судах. Вже не перший рік стоїть питання реконструкції приміщення Синельниківського міськрайонного суду, розташованого за адресою: м. Синельникове, вул. 40 років Жовтня, 38. Згідно розробленого кошторису на проведення реконструкції покрівлі цього приміщення потрібна сума 136 833,00 грн., без урахування вартості проекту. Загальна вартість робіт по приведенню будівлі до стану здійснення правосуддя, разом з проектом складає 1 500 000 грн. (згідно розрахунку за цінами 2011 року).  

Потребують реконструкції та проведення капітальних ремонтів приміщення наступних судів, у тому числі тих, що отримані в оренду у період з 2007 року: приміщення Дніпропетровського районного суду по вул. Тепличній, 2 в смт. Ювілейне; приміщення Петропавлівського районного суду по вул. Жовтневій, 69 в смт. Петропавлівка; приміщення Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу по пр. Дзержинського, 1; приміщення Апостолівського районного суду по вул. Визволення, 66 в м. Апостолове; приміщення Новомосковського міськрайонного суду по вул. В.Ковалівка, 10-а у м.Новомосковську; нове приміщення Магдалинівського районного суду по вул. 50-років Жовтня, 1 у смт. Магдалинівка; приміщення Нікопольського міськрайонного суду м. Нікополь вул. Шевченка, 201 у м.Нікополі; приміщення Тернівського міського суду по вул. Лермонтова, 15-а у м. Тернівка.

Також потребують капітальних ремонтних робіт суди, які перебувають на балансі ТУ ДСАУ в Дніпропетровській області, а саме: Криворізького районного суду по пр. Миру 5-а у м. Кривий Ріг; Межівського районного суду по вул. Московській, 21 у смт. Межова; Павлоградського міськрайонного суду по вул. Дніпровська, 135 у м. Павлограді; Солонянського районного суду по вул. Строменко, 1-а у смт. Солоне; Софіївського районного суду по вул. Карпенко, 3  у смт. Софіївка.

Два суди області: Криничанський і Царичанський районні суди можуть бути забезпечені належними приміщеннями при вирішенні питання щодо виділення додаткових площ в будівлях, частину яких займають ці суди.

Також для забезпечення належними площами необхідно проведення реконструкції з добудовою приміщень Кіровського, Красногвардійського районних судів м. Дніпропетровська, Заводського районного суду м.Дніпродзержинська, Дзержинського та Інгулецького районних судів м.Кривого Рогу, Орджонікідзевського міського суду, Покровського,  Петриківського, Солонянського та Широківського районних судів.

Лише за умови надання або побудови нових приміщень можливо забезпечити приміщеннями, що відповідають вимогам відправлення правосуддя  9 судів області: Амур-Нижньодніпровський, Бабушкінський та Жовтневий районні суди м.Дніпропетровська; Дніпровський районний суд м.Дніпродзержинська, Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу; Вільногірський та Першотравенський міські суди; Томаківський, Дніпропетровський районні суди.

Відповідно до договору оренди від 01.12.2011 року Магдалинівському районному суду надано приміщення загальною площею 729,15 кв.м. за адресою: смт. Магдалинівка, вул.. 50-років Жовтня, 1, але це приміщення необхідно переобладнати для здійснення правосуддя. 

Станом на 01.04.2012 року проведено поточні ремонтні роботи у приміщеннях 8 судів на загальну суму 603 352,23 грн.

Залишається актуальним виділення із державного бюджету коштів для придбання приміщення для розміщення Апостолівського районного суду Дніпропетровської області.

В зазначеному приміщенні суд розміщується з 2008 року на умовах оренди внаслідок заборони державною санітарно-епідеміологічною службою експлуатації приміщення суду за адресою: м. Апостолове, вул. Леніна,73, що знаходиться в аварійному стані.

Протягом першого кварталу 2012 року управлінням продовжується  робота щодо оформлення правоустановчих документів на приміщення судів та права користування зельними ділянками.

 4.  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ СУДДІВ ТА ОХОРОНИ ПРИМІЩЕНЬ СУДІВ

 Із 46 судів області в 38 будівлях встановлено охоронну сигналізацію в приміщеннях канцелярій та архівів судів та в 8 будівлях обладнані охоронною сигналізацією в цілому ( всі приміщення суду), які на підставі укладених договорів, взяті під централізовану охорону Державною службою охорони, ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д” , ТОВ „Служба Безпеки „Альянс – Гарант” та МВС України в Дніпропетровській області за допомогою „автодозвон”, що становить 88,24% приміщень судів, які задіяні для здійснення правосуддя. На цей час відсутня охоронна сигналізація в Апостолівському районному суді Дніпропетровської області, встановлення якої заплановано при надходженні відповідного фінансування. 

СБСМ «Грифон» охороняються 25 судів Дніпропетровської області, які займають 27 приміщень, таким чином, судовою міліцією охороняється 52,94% приміщень судів, які задіяні для здійснення правосуддя. Охорона шести із зазначених приміщень здійснюється цілодобово.

Крім того, охорона 13 судів здійснюється іншими охоронними структурами: 1 суд охороняється Державною службою охорони МВС України та 12 судів області протягом ночі охороняються сторожами.

З 203 залах судового засідання загальних місцевих судів Дніпропетровської області у 200 встановлено системи бездротової тривожної сигналізації та стаціонарні бездротові кнопки (тривожні кнопки).

Станом на 01.04.2012 року з 46 судів області 45 забезпечені охороною:

- 25 охороняються СБСМ «Грифон»;

- 1 співробітниками ДСО при УМВС України в Дніпропетровській області;

- 12 цивільними охоронними структурами (сторожами);

- 4 УДСО при УМВС України в Дніпропетровській області за договорами (сигналізація);

- 3 РВ ДМУ УМВС України в Дніпропетровській області за договорами за допомогою „автодозвон”;

- 1 охороняється ТОВ „Служба Безпеки „Альянс – Гарант”;

- 37 охороняються ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д”.

Проблемним питанням залишається відповідність технічного укріплення приміщень судів вимогам, що встановлені спільними наказами ДСАУ та МВС України від 12.09.2005 року №102/765 та від 06.09.2004 року №1003дск/149/04дск. В зв’язку з набуттям чинності Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 року № 2453-VI, яким доповнено підсудність місцевим загальним судам кримінальних справ про злочини, за вчинення яких передбачено покарання у виді довічного позбавлення волі та злочини проти основ національної безпеки України, справ про злочини осіб, які мають військове звання, проблема технічного оснащення приміщень судів, а саме залів судових засідань та конвойних приміщень з камерами утримання підсудних та кімнатою для конвою, обладнанням окремого входу для конвоювання підсудних, спеціально огороженого в’їзду для конвойного автотранспорту, решітчатого загородження з замками камерного типу, вентиляціїї, телефонного зв’язку, необхідності виділення та обладнання приміщень для режимно-секретних органів стала найбільш актуальною.

На цей час приміщення лише 9 судів (Індустріальний, Красногвардійський, Ленінський,  Самарський районні суди м.Дніпропетровська, Жовтоводський міський,  Павлоградський міськрайонний, П’ятихатський районний суд Дніпропетровської області, Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу, Петропавлівський районний суд Дніпропетровської області) частково відповідають вимогам технічного оснащення та можуть прийняти підсудних за кримінальними справами про злочини, за вчинення яких передбачено довічне позбавлення волі. Протягом І кварталу 2012 року кошти на ці потреби не виділялись.

На виконання  спільного наказу МВС України, МЮУ, Генпрокуратури України, Верховного суду України та СБУ від 16.10.96р. №705, Інструкції про порядок конвоювання та тримання в судах підсудних (засуджених) за вимогою судових органів, у першому кварталі 2012 року:

- встановлено охоронну сигналізацію у приміщеннях трьох канцелярій Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська на загальну суму 10564,20грн.;

- відновлено охоронну сигналізацію у приміщенні канцелярії та архіву Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу на загальну суму 12010,00грн.;

 - встановлено охоронну сигналізацію у всьому приміщенні (зали судового засідання, коридори, кабінети, архів та т.і.) Петропавлівського та Широківського районних судах області на загальну суму 43776,20грн.;

- проведено ремонт протипожежної сигналізації в приміщенні Красногвардійського районного суду м. Дніпропетровська на загальну суму 9916,80грн.;

- встановлено в  10 судах області систему переговорного зв’язку між конвойними кімнатами та залами судового засідання по розгляду кримінальних справ на загальну суму 44 019,50грн.;

- було здійснено оплату встановлення 10 грат для утримання підсудних в залах судових засідань з розгляду кримінальних справ на загальну суму 35000,00грн., які були закуплені у 2010 році;

- виконано проектування та складення робочої документації по влаштуванню системи автоматичної пожежної сигналізації у приміщенні Баглійського районного суду м. Дніпродзержинськ та Жовтоводського міського суду Дніпропетровської області на загальну суму 11928,03грн.

В судах Дніпропетровської області встановлено 12 пунктів пропуску, що становить 23,53% приміщень судів, 8 камер схову для речей відвідувачів, що становить 15,7% приміщень судів та 17 металодетекторів МДС -1, що складає 33% приміщень судів.

Нажаль, іноді виникають деякі ускладнення по забезпеченню належної охорони будівель судів області.

В приміщеннях Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська, Баглійського районного суду м.Дніпродзержинська, Апостолівського районного суду Дніпропетровської області на 2012 рік заплановано встановлення охоронної сигналізації у приміщеннях будівель цих судів в цілому (загальна сума видатків становить 71840,45 грн.)

В Індустріальному, Ленінському та Красногвардійському районних судах м. Дніпропетровська пожежно-охорона сигналізація встановлена та знаходиться у робочому стані.

В першому кварталі 2012 року управлінням проведено монтаж пожежно–охоронної сигналізації в приміщенні Криничанського районного суду Дніпропетровської області на суму 25537,69грн. На даний час проводяться дії по узгодженню та виведенню сигналізації на пульт спостереження пожежної частини.

Для вирішення питання встановлення протипожежної системи в інших судах області, необхідно виділення  коштів за Програмою забезпечення безпеки працівників суду, охорони приміщень судів та покращення їх технічного укріплення на 2011-2013 роки  у розмірі не менш ніж 3 075 000 грн.

В 30 судах області існує потреба по встановленню 682 грат на вікна, але зазначене питання можливо вирішити лише при надходженні відповідних цільових коштів за загальним фондом по КЕКВ 2110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування” у розмірі не менш ніж 613 800,00 грн.

 5.  СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ

(ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ ЖИТЛОМ, САНАТОРНО-КУРОРТНЕ ЛІКУВАННЯ ТОЩО)

               У лютому 2012 року надано службову квартиру судді Никопольського міськрайонного суду Рунчевій О.В. загальною площею 29,2 кв.м

Станом на 01.04.2012 року поліпшення житлових умов потребують ще 9 суддів місцевих загальних судів.

 6.  СТАН КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 Відповідно штатного розпису територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області штатна чисельність працівників становить 31 одиницю.

Станом на 01 квітня 2012 року в територіальному управлінні фактично працює 31 державний службовець, що становить 100,00% від штатної чисельності. Із 31 працівників управління 1 особа обіймає посаду провідного спеціаліста у відділі кадрової роботи на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку, основного працівника. Також існує 1 вакантна посада у відділі планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності.

Штатна чисельність працівників апарату місцевих загальних судів Дніпропетровської області станом на 01 січня 2012 року становить 1 699 одиниць, фактична чисельність 1 629 одиниць.

Штатна чисельність суддів місцевих загальних судів області на звітну дату становить 328 одиниць, фактична чисельність 291 одиниці.

Територіальним управлінням Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області підготовлено та затверджено структуру та штатну чисельність апарату місцевих судів Дніпропетровської області, введено в дію штатні розписи станом на 01.01.2012 року та  01.04.2012 року щодо збільшення  посадових окладів.

                 Згідно затвердженого штатного розпису  територіального управління ДСА України в Дніпропетровській області станом на 01.08.2011  року всіх працівників  управління згідно чинного законодавства попереджено про зміну  структури територіального управління.  Згідно наказу начальника  управління № 14-К від 20.02.2012 року всі працівники управління переведені на посади згідно затвердженого штатного розпису.

                Проблемним питанням кадрового забезпечення судів залишається збільшення штатної чисельності працівників апарату суду.

Так, станом на 01.04.2012 року кількість штатних посад помічників суддів та секретарів судового засідання місцевих загальних судів області відповідають штатній кількості посад суддів. Але необхідно забезпечити належну роботу канцелярій судів області та служби судових розпорядників, що утворені відповідно ст.149 Закону України «Про судоустрій та статус суддів». Для цього є потреба у введенні наступних посад апарату судів, а саме: - секретарів суду у 4 судах: Васильківському, Петропавлівському, Софіївському, Томаківському районних судах Дніпропетровської області,      - архіваріусів у 7 судах: Вільногірському міському, Апостолівському, Криворізькому, Криничанському, Покровському, П’ятихатському та Юр’ївському районних судах, - старших судових розпорядників в 13 судах: Вільногірському міському, Криничанському, Магдалинівському, Петриківському, Петропавлівському, Покровському, Солонянському, Томаківському, Царичанському, Широківському, Юріївському районних судах Дніпропетровської області. Також є необхідність збільшення кількості посад секретарів суду та посад архіваріусів на 1 штатну одиницю у 3 судах: Нікопольському, Новомосковському, Синельниківському міськрайонних судах, що мають в роботі значний обсяг документообігу. А всього є потреба  у збільшенні штатної чисельності працівників 19 апаратів судів на 30 одиниць.

За результатами проведеної роботи щодо визначення потреби в додаткових одиницях посад прибиральників службового приміщення згідно норм обслуговування на прибирання, передбаченого збірником «Нормативи чисельності робітників, зайнятих обслуговуванням громадських будинків» встановлено, що  в 28 місцевих судах Дніпропетровської області необхідне збільшення  штатної чисельності  посад прибиральниць на 37 одиниць.

                У І кварталі  2012  році проведено 3 перевірки вивчення стану організації роботи в цілому і зокрема ведення кадрового діловодства у 3 судах області: Амур-Нижньодніпровському районному суді м. Дніпропетровська, Саксаганському районному суді м. Кривого Рогу, Синельниківському міськрайонному суді Дніпропетровської області. Під час перевірок в 2 судах виявлено недоліки з питань ведення кадрового діловодства. З них, в 1 суді області недоліки усунені під час перевірки, в 1 суді на усунення недоліків надавався відповідний термін. Повторні перевірки за результатами попередніх не проводились.

Територіальним управлінням надавались роз’яснення судам області з наступних питань: щодо порядку обчислення стажу працюючим суддям; щодо встановлення щомісячних доплат; щодо декларування доходів державних службовців, отриманих у 2011  році; щодо порядку виготовлення посвідчень суддів, призначених на посаду вперше (обраних безстроково) та суддів, призначених на адміністративні посади; щодо строків та порядку видачі заробітної плати; щодо внесених змін до Закону України «Про судоустрій та статус суддів», (а саме щодо припинення виплати грошового утримання працюючим суддям, щодо заробітної плати суддів, щодо суддівського стажу та ін.). Також, у зв’язку   із набранням чинності статтями 129, 130 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», територіальним управлінням проведено перевірку правильності здійснення розрахунків стажу роботи на посаді судді, що дає право отримання щомісячної доплати за вислугу років  та відповідності встановлених відсотків щомісячних доплат працюючим суддям процедури вимогам зазначеного Закону. Працівниками  відділу кадрової роботи постійно надаються консультації працівникам судів з кадрових питань.

Територіальним управлінням постійно ведеться робота по направленню на адресу ДСА України карток обліку на виготовлення посвідчень суддям, а також направлення посвідчень для знищення.

На підставі листа Державної судової адміністрації України від 16.03.2012р. №7-1368/12 забезпечено своєчасне подання суддями та державними службовцями апаратів місцевих судів Дніпропетровської області декларацій про доходи за 2011 рік.

Протягом 1 кварталу 2012 року територіальним управлінням забезпечено проходження у судах області  виробничої практики 2 студентів Національного університету Державної податкової служби України.

 Територіальним управлінням підготовлено та направлено місцевим судам Дніпропетровської області повідомлення про оголошення прийому в магістратуру на факультет підготовки професійних суддів при Національному університеті «Юридична академія України ім. Я. Мудрого» на денну та заочну форму навчання.

Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровської області постійно проводить роботу щодо направлення на курси підвищення кваліфікації працівників апарату судів та суддів.

Протягом звітного періоду відповідно Графіку підготовки суддів та працівників апарату судів, затвердженого Національною школою суддів України пройшли навчання з підвищення кваліфікації в регіональному відділенні Національної школи суддів України 32 працівників апарату суду: 14 секретарів судових засідань, 18 помічників суддів місцевих загальних судів області, що становить 82,05 % від запланованої кількості та 16 суддів місцевих загальних судів, що становить 61,54% від запланованої кількості.

Також, направлено на навчання з підвищення кваліфікації за курсом «Боротьба з легалізацією (відмиванням доходів), одержаних злочинним шляхом і фінансуванням тероризму»,  що проводились Регіональними відділами ДНЗПО «Навчально-методичного центру ДКФМУ у Київській, Харківській та Львівській областях, 10 суддів, що становить 38,46% від запланованої кількості, а також 1 керівник апарату суду, 1 заступник керівника апарату суду та 2 помічника судді, що становить 10,26% від запланованої кількості. Проте слід зазначити, що  всі бажаючі пройти навчання  підтвердили  свою участь, але  Регіональний відділ ДНЗПО  у Львівській області  не мав можливості щодо їх розміщення. Тому, 3 особам  запропоновано пройти навчання в інший період протягом року.

У звітному періоді працівниками територіального управління під час навчань з підвищення кваліфікації працівників місцевих загальних судів, що проводиться Дніпропетровським регіональним відділенням Національної школи суддів України прочитані лекції у загальній кількості 10 академічних годин.

На виконання наказу ДСАУ від 20.02.2012 року №74/к територіальним управлінням у лютому 2012 року проведено щорічну оцінку виконання 67 керівниками апаратів місцевих судів та їх заступниками покладених на них обов’язків і завдань за підсумками 2011 року. Проведено щорічну оцінку 11 працівників територіального управління та доведено до відома керівників апаратів місцевих загальних судів Дніпропетровської області про необхідність проведення щорічної оцінки у судах за підсумками 2011 року. 

Управлінням постійно проводиться робота по заповненню та внесенню оновлень в Єдину інформаційну систему обліку суддівських кадрів.                                                                       

7.  ВЗАЄМОДІЯ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

 У І кварталі 2012 року надруковано в газеті "Вісті Придніпров'я" та  інформаційно-правовій газеті "Правник"  2 інформації:

- з питань кадрової роботи – 1 оголошення про заміщення вакантних посад;

-  про виклик до суду сторони по справі – 1 оголошення.

В лютому 2012 року надруковано ексклюзивне видання книги присвяченої 80-річчю з Дня заснування Дніпропетровської області, в якій опубліковано статтю начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області на тему: "Структурна організація територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області та основні завдання, покладенні на управління"

У звітному періоді на веб-сайті "Судова Влада" опубліковано інформаційний матеріал "Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи територіального управління державної судової адміністрації в Дніпропетровській області за 2011 рік".

 8.  СТАН ДОТРИМАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 Протягом I кварталу 2012 року до територіального управління надійшло на виконання 43 контрольних документа, у тому числі від ДСА України - 39 контрольних документа. Всі контрольні завдання виконуються у встановлений термін.

Інформацію про стан виконання територіальним управлінням рішень колегій з позначкою «виконання постійно» за I квартал 2012 року надано до ДСА України 13.04.2012 року за вих.№909/12.

 9.  ІНШЕ

 Начальником територіального управління у співпраці з головою апеляційного суду Дніпропетровської області та головами місцевих загальних судів велась активна робота щодо забезпечення належної організації діяльності місцевих судів.

За участі територіального управління завершено ліквідаційну процедуру військового місцевого суду Дніпропетровського гарнізону.

Розгляд звернень громадян та запитів про надання інформації, що надходять на адресу територіального управління ведеться з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян” та Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

Протягом I кварталу 2012 року до територіального управління надійшло 88 звернень громадян, в тому числі скарг – 61 (69,3%), заяв – 27 (30,7%).

За цей період надійшло 3 повторних звернення, що становить 3,4% та 1 дублетне звернення що становить 1,1%.

Більшість звернень розглянуто у строк до 5 днів – 49 звернень (56%), до 15 днів – 14 (16%), до 30 днів – 22 (25%), до 45 днів – 3 (3%).

Слід зазначити, що до територіального управління в I кварталі 2012 року надійшло на 50 звернень більше ніж I кварталі 2011 році, що складає 57%. Збільшення кількості звернень сталося, в основному,  внаслідок направлення прокурором Довгинцівського району Кривого Рогу 35 скарг громадян щодо здіснення перевірки наявності підстав для притягнення судді до відповідальності та порушення кримінальної справи стосовно судді. Підставою для всіх зверненень стала незгода скаржників з рішеннями, що виносились суддями Довгинцівського районного суду м.Кривого Рогу за справами про виплати пенсій дітям війни. За текстом скарги співпадають одна з одною, оскільки написані за одним взірцем. У відповіді скаржникам надано роз’яснення положень чинного законодавства щодо притягнення суддів до відповідальності.

Протягом звітного періоду до територіального управління надійшло 2 запита на інформацію, на які надано відповіді у встановлені законодавством строки. 

Протягом 2011 року територіальному управлінню пред’явлено 104 претензій та попереджень про припинення надання послуг, більшість з яких щодо заборгованості за електричну енергію та газопостачання. На всі претензії надано обгрунтовані відповіді.

Представником територіального управління прийнято участь у  розгляді 34 судових справ у якості відповідача, у 30 справах із зазначеного числа забезпечено представництво ДСА України (про визнання неправомірним бездіяльності, перерахунок заробітної плати суддям тощо). Крім того, на виконання листа ДСА України  від 15.03.2012 № 10-1343/12 (рішення по Одинаку) до Дніпропетровського окружного адміністративного суду подано 11 заяв про розгляд справ за нововиявленими обставинами та 3 доповнення до апеляційних скарг.

Представником територіального управління Савчук О.М. прийнято участь у 1 засіданні Методичної ради по правовій роботі при Головному управлінні юстиції у Дніпропетровській області, членом якої вона є.

 ВИСНОВОК

 Протягом І кварталу 2012 року територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області забезпечено ведення діяльності по всім напрямкам роботи, реалізацію положень Закону України «Про судоустрій і статус суддів», виконання рішень колегій ДСА України та контрольних завдань.

Найбільш актуальною проблемою у діяльності управління залишається недостатність фінансування для проведення заходів по забезпеченню діяльності судів області: необхідність проведення капітальних ремонтних робіт та реконструкцій; технічного укріплення та охорони приміщень; обладнання охоронно-пожежної сигналізації та конвойних приміщень; придбання комп’ютерної та оргтехніки, засобів фіксації судового процесу. Також через законодавчу неврегульованість неможливе проведення управлінням списання основних засобів, у тому числі комп’ютерної та оргтехніки, яка знаходиться в неробочому стані.  

 

З повагою

 Начальник управління                                                                  А. Ігнатьєва