flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Крітерії оцінкт роботи ТУ ДСА в Дніпропетровській області за 2011 рік

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
щодорезультатівроботитериторіальногоуправлінняДержавноїсудовоїадміністраціїУкраїни в Дніпропетровськійобласті за  2011рік
 
 
1. СТАН ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
 
Кошторисом на 2011 рік для фінансування заходів організаційного забезпечення місцевих судів за бюджетною програмою 501040 «Здійснення правосуддя місцевими судами» за загальним фондом затверджено суму        95 386,5 тис. грн.
Протягом року територіальним управлінням отримано кошти у сумі 95 386,5 тис. грн., що становить 100% від затвердженої суми. Касові видатки склали 95 386,5 тис. грн., які використані у повному обсязі.
На кінець звітного періоду за загальним фондом рахується дебіторська заборгованість в сумі 780 грн. за КЕКВ 1140 (проїздні квитки), кредиторська заборгованість відсутня.
Кредиторську заборгованість на загальну суму 589 514,31 грн, яка рахувалась на початок 2011 року в зв’язку з недофінансуванням видатків бюджету, повністю погашено протягом року.
Капітальних видатків за загальним фондом у звітному періоді профінансовано на суму 23,8 грн. для погашення кредиторської заборгованості за капітальний ремонт приміщення Амур-Нижньодніпровського районного суду м.Дніпропетровська (КЕКВ 2133), яка виникла внаслідок недофінансування у 2008 році.
Згідно затвердженого кошторису розмір фінансування за спеціальним фондом у 2011 році становив 13 692,9 тис. грн., з яких отримано управлінням 7 538 тис. грн., що становить 55,1% від затвердженої суми. Касові видатки склали 7 538 тис. грн., які використані у повному обсязі.
На капітальні видатки за спеціальним фондом перераховано          800,00 тис. грн., які у повному обсязі використані на оплату пристроїв для запису судового процесу та персональних комп’ютерів.
Через недостатність фінансування станом на 01.01.2012 року рахується кредиторська заборгованість на загальну суму 2 151 226,24 грн., з яких за КЕКВ 1134 - 2 127 426,24 грн. (оплата за поточні ремонти приміщень судів, ремонт комп’ютерної техніки), за КЕКВ 1131 – 2 979,25 грн. (канцтовари), за КЕКВ 2110 – 23 800 грн. (грати на вікна).
 
2. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
 
Згідно річного плану закупівель на підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 року №2289-VI у 2011 році територіальним управлінням оголошено та проведено 25 відповідні процедури закупівлі (з урахуванням лотів), а саме:
21 закупівель за процедурою відкритих торгів щодо:
-                     послуги зі здавання під найм власної нерухомості 4 лоти (оренда приміщень для розміщення служб Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська, Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська та ТУ ДСА в Дніпропетровській області, Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська) – торги по 1 та 2 лотам відмінено;
-                     послуги зі здавання під найм власної нерухомості 2 лоти (оренда приміщень для розміщення служб Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська, Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська та ТУ ДСА в Дніпропетровській області);
-                     машини друкарські та лічильні;
-                     інші фарбувальні матеріали (картриджи та тонери);
-                     папір та картон гофровані, тара з паперу та картону (папки та обкладинки) – торги відмінено;
-                     папір та картон гофровані, тара з паперу та картону (папки та обкладинки) – торги відбулися;
-                     послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки: лот 1 – заправка картриджів і тонерів, лот 2 – ремонт комп’ютерної та оргтехніки;
-                     папір для графічних робіт некрейдовий (папір для ксерокса) – торги відмінено;
-                     папір для графічних робіт некрейдовий (папір для ксерокса) – торги відмінено;
-                     папір для графічних робіт некрейдовий (папір для ксерокса) – торги відбулися;
-                     продукти нафтоперероблення рідкі (бензин А-92);
-                     носії данних (диски);
-                     видання періодичні (передплата);
-                     апаратура записувальна та відтворювальна звуку та зображення (пристрій для запису судового процесу);
-                     устаткування для автоматичного оброблення інформації (персональний компютер);
-                     послуги консультативні з програмного забезпечення і послуги з розроблення програмного забезпечення інші;
та 4 процедури закупівлі в одного учасника:
- продукція друкована інша (марки поштові) – 2 процедури;
-                     послуги зі здавання під найм власної нерухомості (оренда приміщень для розміщення служб Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська),
-                     послуги зі здавання під найм власної нерухомості (оренда Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська та ТУ ДСА в Дніпропетровській області);
Протягом 2011 року управлінням укладено 60 договорів щодо забезпечення матеріально-технічних потреб судів областіта 554 договорів та додаткових угод щодо забезпечення судів необхідними комунальними послугами.
Територіальним управлінням здійснюється інформаційно-технічне забезпечення судів області.
Відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 № 2453-ІV з 1 січня 2011 року документообіг в усіх загальних місцевих судах області здійснюється за допомогою автоматизованої системи документообігу суду - комп’ютерної програми «Документообіг загальних судів».
Протягом року 46 місцевими загальними судами Дніпропетровської області до Єдиного державного реєстру судових рішень направлено 334 314 електронних копій судових рішень за допомогою комп’ютерної програми «Документообіг загальних судів», що складає 73 % від загальної кількості ухвалених судами рішень.
Станом на 01 січня 2012 року потреба в серверному обладнанні для повного забезпечення місцевих загальних судів Дніпропетровської області складає 44 одиниці. На балансі судів Дніпропетровської області знаходяться 94 одиниці серверного обладнання, що складає 68,12 % загальної кількості серверного обладнання, необхідного для повного забезпечення судів. Морально застарілі 43 одиниці, це - 45,74% від загальної кількості серверного обладнання, що експлуатується в судах області.
За результатами проведення процедури відкритих торгів у ІІ кварталі 2011 року територіальним управлінням здійснено закупівлю персональних комп’ютерів в кількості 90 одиниць на суму 399 951 грн. та технічних засобів фіксування судового процесу типу «Камертон» у кількості 32 одиниціна суму 399 360 грн.
Потреба місцевих загальних судів Дніпропетровської області в забезпеченні персональними комп’ютерами становить 1056 одиниць. На балансі перебуває 584 одиниці комп’ютерів, це – 35,6 % загальної кількості персональних компьютерів, необхідних для забезпечення належного рівня роботи судів. Морально застарілі та потребують заміни 247 комп’ютерів – це 42,29 % загальної техніки, що експлуатується в судах.
Станом на 01 січня 2012 року 41 місцевий загальний суд обладнений локальною мережею з підтвердженням її відповідності стандартам ANSI/EIA/TIA 568 BCat. 5е, в 5 судах локальна мережа створена за зазначеними стандартами, але без підтвердження її сертифікації. Таким чином, підключеними до мережі Інтернет є 1315 робочих місць.
Потреба у технічних засобах фіксування судового процесу за встановленими нормативами становить 328 одиниць.
Станом на 01 січня 2012 року на балансі судів перебуває 306 технічних засобів фіксування судового процессу: 72 засоби фіксування на базі цифрового магнітофону типу «Тритон» та 234 одиниці фіксування на базі персонального комп’ютера типу «Оберіг» та «Камертон», що становить 48,26% необхідної кількості систем фіксування судового процесу. Із зазначеного числа пристроїв через моральну застарілість фактично потребують заміни 185 засоби фіксування, що становить 60,46%.
На посадах головного спеціаліста з інформаційних технологій в 46 судах області працює 44 особи. В Магдалинівському районному суді та в Солонянському районному суді Дніпропетровської області зазначені посади вакантні більш ніж шість місяців, що становить 4,35 % загальної кількості судів.
 
3.   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДІВ ПРИМІЩЕННЯМИ
 
В Дніпропетровській області здійснюють діяльність 46 місцевих загальних судів.
Станом на 01.01.2012 року 46 загальних місцевих судів Дніпропетровської області розміщуються у 51 приміщенні. 42 суди області займають по одному приміщенню, у двох приміщеннях розташовані Томаківський, Дніпропетровський районні суди та Новомосковський міськрайонний суд, у трьох приміщеннях - Саксаганський районний суд м.Кривого Рогу. 
Загальна площа 51 приміщення судів, в яких розміщені суди і які використовуються для здійснення правосуддя складає 44 743,53 кв.м. та становить 100,08% показника на звітну дату минулого року - площа станом на 01.01.2011 року складала 44 458,2 кв.м. Зменшення площі до зазначеного розміру відбулось за результатами нових замірів площі будівлі Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська. Відповідно до договору оренди від 17.08.2011 року, укладеного з управлінням комунального господарства м.Дніпропетровська площа будівлі по вул. Паторжинського, 18а у м. Дніпропетровську, в якій розміщується Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська становить 630,8 кв.м. Також відбулось збільшення площі відповідно договору оренди, площа Тернівського міського суду, складає 931,3 кв.м.
Станом на 01.01.2012 року на одного суддю області припадає 136,41 кв.м. площі приміщень судів, що складає 88% від площі, передбаченої “Переліком вимог, що пред'являються до приміщень районних (міських) судів” погодженого Головою Ради суддів України 27 червня 2003 року, та затвердженого Головою Державної судової адміністрації України 18 травня 2003 року площі на одного суддю (далі – Перелік). Станом на 01.01.2011 року ці показники відповідно складали 135,5 кв.м. або 87,42% від площі, передбаченої Переліком вимог.
Станом на 01.01.2012 року відповідають Переліку приміщення 6 судів області, а саме: Індустріальний та Самарський районні суди м.Дніпропетровська, Жовтневий районний суд м. Кривого Рогу, Жовтоводський міський суд, П’ятихатський, Юр’ївський районні суди, що становить 13,04% судів області, змін цього показника з 01.01.2011 року не відбувалось.
З 36 приміщень судів області, які мають нормальний або задовільний технічний стан, 18 судів області для відповідності вимогам здійснення правосуддямають недостатню кількість площі та потребують обладнання приміщень відповідною кількістю залів судових засідань та нарадчих кімнат, приміщеннями для конвою та камерами для підсудних, відселення сторонніх організації, проведення ремонтних робіт тощо. До таких судів належать: Марганецький, Тернівський та Першотравенський міські суди, Нікопольський, Новомосковський та Павлоградський міськрайонні суди, Бабушкінський, Красногвардійський та Ленінський районні суди м.Дніпропетровська, Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська, Довгинцівський, Тернівський та Центрально-Міський районні суди м.Кривого Рогу, Апостолівський, Верхньодніпровський, Криворізький, Межевський та Софіївський районні суди Дніпропетровської області.
Для поліпшення умов функціонування судів необхідно проведення реконструкцій та капітальних ремонтів в судах. Вже не перший рік стоїть питання реконструкції приміщення Синельниківського міськрайонного суду, розташованого за адресою: м. Синельникове, вул. 40 років Жовтня, 38. Згідно розробленого кошторису на проведення реконструкції покрівлі цього приміщення потрібна сума 136 833,00 грн., без урахування вартості проекту. Загальна вартість робіт по приведенню будівлі до стану здійснення правосуддя, разом з проектом складає 1 500 000 грн .
Потребують реконструкції та проведення капітальних ремонтів приміщення наступних судів, у тому числі тих, що отримані в оренду у період з 2007 року: приміщення Дніпропетровського районного суду по вул. Тепличній, 2 в смт. Ювілейне; приміщення Петропавлівського районного суду по вул. Жовтневій, 69 в смт. Петропавлівка; приміщення Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу по пр. Дзержинського, 1, приміщення Апостолівського районного суду по вул. Визволення, 66 в м. Апостолове, приміщення Новомосковського міськрайонного суду по вул. В. Ковалівка, 10-а у м.Новомосковську, нове приміщення Магдалинівського районного суду по вул. 50-років Жовтня, 1 у смт. Магдалинівка, приміщення Нікопольського міськрайонного суду м. Нікополь вул. Шевченка, 201 у м.Нікополі, приміщення Тернівського міського суду по вул. Лермонтова, 15-а у м. Тернівка.
Також потребують капітальних ремонтних робіт суди, які перебувають на балансі ТУ ДСАУ в Дніпропетровській області, а саме: Криворізького районного суду по пр. Миру 5-а у м. Кривому Розі, Межівського районного суду по вул. Московській, 21 у смт. Межова, Павлоградського міськрайонного суду по вул. Дніпровська, 135 у м. Павлограді, Солонянського районного суду по вул.. Строменко, 1-а у смт. Солоне, Софіївського районного суду по вул. Карпенко, 3 у смт. Софіївка.
Два суди області: Криничанський і Царичанський районні суди можуть бути забезпечені належними приміщеннями при вирішенні питання щодо виділення додаткових площ в будівлях, частину яких займають ці суди.
Також для забезпечення належними площами необхідно проведення реконструкції з добудовою приміщень Кіровського, Красногвардійського районних судів м. Дніпропетровська, Заводського районного суду м.Дніпродзержинська, Дзержинського та Інгулецького районних судів м.Кривого Рогу, Орджонікідзевського міського суду, Покровського, Петриківського, Солонянського та Широківського районних судів.
Лише за умови надання або побудови нових приміщень можливо забезпечити приміщеннями, що відповідають вимогам відправлення правосуддя 10 судів області: Амур-Нижньодніпровський, Бабушкінський та Жовтневий районні суди м.Дніпропетровська; Дніпровський районний суд м.Дніпродзержинська, Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу, Вільногірський міський суд, Магдалинівський, Першотравенський, Томаківський та Дніпропетровський районні суди.
У 2011 році проведено поточні ремонтні роботи у 20 судах на загальну суму 1 306,593,51 грн.
У І кварталі 2011 року профінансовано кредиторську заборгованість за попередній рік за поточні ремонтні роботи в Царичанському районному суді та Ленінському районному суді м. Дніпропетровська на загальну суму 54 347,06 грн., але станом на 01.01.2012 року кредиторська заборгованість за поточні ремонти приміщень судів складає 1 695 174,57 грн.
Залишається актуальним виділення із державного бюджету коштів для придбання приміщення для розміщення Апостолівського районного суду м.Дніпропетровська.
В зазначеному приміщенні суд розміщується з 2008 року на умовах оренди внаслідок заборони державною санітарно-епідеміологічною службою експлуатації приміщення суду за адресою: м. Апостолове, вул. Леніна,73, що знаходиться в аварійному стані.
Протягом року управлінням проводилась робота щодо оформлення правоустановчих документів на приміщення судів та права користування зельними ділянками. Так, управлінням отримано Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою, на якій розташовується будівля Баглійського районного суду м.Дніпродзержинська.
 
4. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ СУДДІВ
ТА ОХОРОНИ ПРИМІЩЕНЬ СУДІВ
Із 46 судів області в 45 будівлях встановлено охоронну сигналізацію в приміщеннях канцелярій та архівів судів, які на підставі укладених договорів, взяті під централізовану охорону Державною службою охорони, ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д” , ТОВ „Служба Безпеки „Альянс – Гарант” та МВС України в Дніпропетровській області за допомогою „автодозвон”, що становить 88,24% приміщень судів, які задіяні для здійснення правосуддя. На цей час відсутня охоронна сигналізація в Апостолівському районному суді Дніпропетровської області, встановлення якої заплановано при надходженні відповідного фінансування. 
СБСМ «Грифон» охороняються 25 судів Дніпропетровської області, які займають 27 приміщень, таким чином, судовою міліцією охороняється 52,94% приміщень судів, які задіяні для здійснення правосуддя. Охорона п’яти із зазначених приміщень здійснюється цілодобово.
Крім того, охорона 15 судів здійснюється іншими охоронними структурами: 1 суд охороняється Державною службою охорони МВС України та 14 судів області протягом ночі охороняються сторожами.
З 204 залах судового засідання загальних місцевих судів Дніпропетровської області у 200 встановлено системи бездротової тривожної сигналізації та стаціонарні бездротові кнопки (тривожні кнопки).
Станом на 01.01.2012 року з 46 судів області 45 забезпечені охороною:
- 25 охороняються СБСМ «Грифон»;
- 1 співробітниками ДСО при УМВС України в Дніпропетровській області;
- 14 цивільними охоронними структурами (сторожами);
- 4 УДСО при УМВС України в Дніпропетровській області за договорами (сигналізація);
- 3 РВ ДМУ УМВС України в Дніпропетровській області за договорами за допомогою „автодозвон”;
- 1 охороняється ТОВ „Служба Безпеки „Альянс – Гарант”;
- 36 охороняються ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д”.
Проблемним питанням залишається відповідність технічного укріплення приміщень судів вимогам, що встановлені спільними наказами ДСАУ та МВС України від 12.09.2005 року №102/765 та від 06.09.2004 року №1003дск/149/04дск. В зв’язку з набуттям чинності Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 року № 2453-VI, яким доповнено підсудність місцевим загальним судам кримінальних справ про злочини, за вчинення яких передбачено покарання у виді довічного позбавлення волі та злочини проти основ національної безпеки України, справ про злочини осіб, які мають військове звання, проблема технічного оснащення приміщень судів, а саме залів судових засідань та конвойних приміщень з камерами утримання підсудних та кімнатою для конвою, обладнанням окремого входу для конвоювання підсудних, спеціально огороженого в’їзду для конвойного автотранспорту, решітчатого загородження з замками камерного типу, вентиляціїї, телефонного зв’язку, необхідності виділення та обладнання приміщень для режимно-секретних органів стала найбільш актуальною. Протягом 2011 року кошти на ці потреби не виділялись. На цей час приміщення лише 9 судів (Індустріальний, Красногвардійський, Ленінський, Самарський районні суди м.Дніпропетровська, Жовтоводський міський, Павлоградський міськрайонний, П’ятихатський районний суд Дніпропетровської області, Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу, Петропавлівський районний суд Дніпропетровської області) частково відповідають вимогам технічного оснащення та можуть прийняти підсудних за кримінальними справами про злочини, за вчинення яких передбачено довічне позбавлення волі.
На виконання  спільного наказу МВС України, МЮУ, Генпрокуратури України, Верховного суду України та СБУ від 16.10.96р. №705, Інструкції про порядок конвоювання та тримання в судах підсудних (засуджених) за вимогою судових органів:
- в 46 судах у конвойних кімнатах та залах судового засідання для розгляду кримінальних справ встановлено замки камерного типу;
- в 29 судах області встановлено систему переговорного зв’язку між конвойними кімнатами та залами судового засідання по розгляду кримінальних справ.
В судах Дніпропетровської області встановлено 11 пунктів пропуску, що становить 21,6% приміщень судів, 8 камер схову для речей відвідувачів, що становить 15,7% приміщень судів та 17 металодетекторів МДС -1, що складає 33% приміщень судів.
Нажаль, іноді виникають деякі ускладнення по забезпеченню належної охорони будівель судів області.
Встановлення охоронної сигналізації в приміщенні Апостолівського районного суду Дніпропетровської області та відновлення сигналізації в Дзержинському районному суді м. Кривого Рогу заплановано та буде здійснено при надходженні відповідних коштів за КЕКВ 1134 «Оплата послуг» на загальну суму 30 693,15 грн.
У зв’язку з відсутністю фізичної охорони у ночі в приміщеннях Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська, Петропавлівського і Апостолівського районних судів Дніпропетровської області, необхідно встановлення охоронної сигналізації у всіх приміщеннях будівель цих судів в цілому, яке заплановано та буде здійснено при надходженні відповідних коштів за КЕКВ 1134 «Оплата послуг» на загальну суму 66 708,45 грн.
Відновлення сигналізації в Дзержинському районному суді м. Кривого Рогу та взяття під охорону трьох канцелярій Бабушкінського районного суду м.Дніпропетровська теж заплановано, та буде здійснено при надходженні відповідних коштів за КЕКВ 1134 «Оплата послуг» на загальну суму 22574,20 грн.
В 10 загальних місцевих судах необхідно встановити переговорний зв’язок між залами судового засідання для розгляду кримінальних справ та конвойним приміщенням, що потребує фінансування у розмірі 68 020,0грн.
В приміщеннях 9 судів області вмонтована пожежно-охоронна сигналізація, яка не функціонує доволі довгий час, та не відповідає вимогам пожежного нагляду у зв’язку з її віковою давниною.
В Індустріальному, Ленінському та Красногвардійському районних судах м. Дніпропетровська пожежно-охорона сигналізація встановлена та знаходиться у робочому стані.
Для вирішення питання встановлення протипожежної системи в інших судах області, необхідно виділення коштів за Програмою забезпечення безпеки працівників суду, охорони приміщень судів та покращення їх технічного укріплення на 2011-2013 роки у розмірі не менш ніж 3 075 000 грн.
В 30 судах області існує потреба по встановленню 656 грат на вікна, але зазначене питання можливо вирішити лише при надходженні відповідних цільових коштів за загальним фондом по КЕКВ 2110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування” у розмірі не менш ніж 592 200,00 грн.
 
5. СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ
(ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ ЖИТЛОМ, САНАТОРНО-КУРОРТНЕ ЛІКУВАННЯ ТОЩО)
               
У січні 2011 року надано службову 3-х кімнатну квартиру судді Орджонікідзевського міського суду Чаплицькому В.В. житловою площею 38,18 кв.м. та в квітні 2011 року видано ордер на 3-х кімнатну службову квартиру судді Томаківського районного суду Дніпропетровської області Омеко М.В. житловою площею 41,9 кв.м.
Станом на 01.01.2012 року поліпшення житлових умов потребують ще 9 суддів місцевих загальних судів.
Згідно договору „Про санаторно-курортне лікування суддів та суддів у відставці та членів їх сімей” № 2 від 06.10.2009 року, територіальним управлінням була здійснена оплата 14 путівок для відпочинку суддів загальних місцевих судів у санаторно–курортному лікувальному центрі „Феміда”. У 2011 році у санаторно-курортному лікувальному центрі «Феміда» відпочили 4 судді загальних місцевих судів.
 
6. СТАН КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
 
Відповідно штатного розпису територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області штатна чисельність працівників становить 31 одиницю. Станом на 01 січня 2012 року в територіальному управлінні фактично працює 33 державних службовця, що становить 106,45% від штатної чисельності. Із 33 працівників управління 2 особи обіймають посаду провідних спеціалістів у секторі інформаційних технологій, забезпечення ведення Єдиного державного реєстру судових рішень та секторі обліку суддівських кадрів на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку основних працівників.
Штатна чисельність працівників апарату місцевих загальних судів Дніпропетровської області станом на 01 січня 2012 року становить 1 699 одиниць, фактична чисельність 1 629 одиниць.
Штатна чисельність суддів місцевих загальних судів області на звітну дату становить 328 одиниць, фактична чисельність 291 одиниці.
Територіальним управлінням Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області підготовлено та затверджено структуру та штатну чисельність апарату місцевих судів Дніпропетровської області та штатні розписи станом на 01.01.2011 року, 01.04.2011 року та 01.10.2011 року щодо збільшення посадових окладів, а також зміни до штатних розписів місцевих загальних судів Дніпропетровської області станом на 01.02.2011 року щодо виведення посади помічника голови суду та станом на 01.12.2011 року щодо створення служби судових розпорядників та введення посади старшого судового розпорядника.
                 Згідно затвердженого штатного розпису територіального управління ДСА України в Дніпропетровській області станом на 01.08.2011 року всіх працівників управління згідно чинного законодавства попереджено про зміну структури територіального управління.
                Проблемним питанням кадрового забезпечення судів залишається збільшення штатної чисельності працівників апарату суду.
Так, станом на 01.01.2012 року кількість штатних посад помічників суддів та секретарів судового засідання місцевих загальних судів області відповідають штатній кількості посад суддів. Але для забезпечення належної роботи канцелярій судів області, служби судових розпорядників, що утворені відповідно ст.149 Закону України «Про судоустрій та статус суддів» та відсутності посад секретарів суду у 4 судах: Васильківському, Петропавлівському, Софіївському, Томаківському районних судах Дніпропетровської області, відсутністю посад архіваріусів у 7 судах: Вільногірському міському, Апостолівському, Криворізькому, Криничанському, Покровському, П’ятихатському та Юр’ївському районних судах, відсутністю посад старших судових розпорядників в 13 судах: Вільногірському міському, Криничанському, Магдалинівському, Петриківському, Петропавлівському, Покровському, Солонянському, Томаківському, Царичанському, Широківському, Юріївському районних судах Дніпропетровської області   та необхідності збільшення кількості посад секретарів суду та посад архіваріусів на 1 штатну одиницю у 3 судах: Нікопольському, Новомосковському, Синельниківському міськрайонних судах, що мають в роботі значний обсяг документообігу необхідне збільшення штатної чисельності працівників апаратів судів на 30 одиниць в 19 судах області.
За результатами проведеної роботи щодо визначення потреби в додаткових одиницях посад прибиральників службового приміщення згідно норм обслуговування на прибирання, передбаченого збірником «Нормативи чисельності робітників, зайнятих обслуговуванням громадських будинків» встановлено, що в 28 місцевих судах Дніпропетровської області необхідне збільшення штатної чисельності посад прибиральниць на 37 одиниць.
                У 2011 році проведено 16 перевірок вивчення стану організації роботи в цілому і зокрема ведення кадрового діловодства у 15 судах області: Самарського районного суду м.Дніпропетровська (повторна перевірка за результатами попередньої), Кіровського, Красногвардійського, Бабушкінського районних судів м.Дніпропетровська, Дзержинського, Жовтневого та Тернівського районних судів м.Кривого Рогу, Софіївського, Томаківського, Петропавлівського, Магдалинівського, П’ятихатського, Царичанського  районних судів, Дніпровського районного суду м.Дніпродзержинська, Нікопольського міськрайонного суду Дніпропетровської області (проводилось дві перевірки: планова та контрольна за результатами попередньої). Під час перевірок в 11 судах виявлено недоліки з питань ведення кадрового діловодства. В 3 судах області недоліки усунені під час перевірки, 8 судам на усунення недоліків надавались відповідні терміни. Також здійснено перевірку в Тернівському районному суді м.Кривого Рогу за скаргою судді Коноваленка М.І. щодо втручання в роботу КП ДЗС. За результами перевірки ознак втручання в роботу КП ДЗС не виявлено, про що повідомлено ДСА України та суддю Коноваленка М.І. За скаргою начальника відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м.Кривому Розі Дніпропетровської області територіальним управлінням спільно з представником ДП ІСС проводилась перевірка роботи КП ДЗС Дзержинського районного суду м.Кривого Рогу. За результами перевірки ознак втручання в роботу КП ДЗС не виявлено, про що повідомлено ДСА України та фонд.
Територіальним управлінням надавались роз’яснення судам області з наступних питань: щодо дисциплінарних стягнень; щодо декларування доходів державних службовців, отриманих у 2010 році; щодо строків та порядку видачі заробітної плати; щодо внесених змін до Закону України «Про судоустрій та статус суддів», (а саме щодо виплати грошового утримання працюючим суддям, щодо заробітної плати суддів, щодо суддівського стажу та ін.) У зв’язку з введенням в дію Положення про помічника судді місцевого загального суду, затвердженого рішенням Ради суддів України № 14 від 25.03.2011 року та внесенням зміни до зазначеного Положення, розроблено та направлено по судам листи-роз`яснення щодо процедури виконання вимог зазначеного Положення. Також, у зв’язку   з веденням в дію  Положення про службу судових розпорядників та організацію її діяльності, затвердженого рішенням Ради суддів України № 32 від 24.06.2011 року, розроблено та направлено по судам листи-роз`яснення щодо процедури виконання вимог зазначеного Положення. Працівниками сектору кадрової роботи постійно надаються консультації працівникам судів з кадрових питань.
Територіальним управлінням проведено роботу щодо заміни 20 гербових печаток та 26 штампів для судів області та забезпечення судів бланками посвідчень працівників апарату суду встановленого зразка, виготовленими ДСА України. Територіальним управлінням забезпечено направлення на адресу ДСА України карток обліку на виготовлення посвідчень суддям, а також направлення посвідчень для знищення.
На підставі листа Державної судової адміністрації України від 24.03.2011р. №7-1975/11 забезпечено своєчасне подання державними службовцями апаратів місцевих судів Дніпропетровської області декларацій про доходи за 2010 рік. Також відповідно до роз’яснень Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політики від 25.03.2011 року №04-39/10-99 забезпечено подання суддями місцевих загальних судів декларацій про доходи за 2010 рік.
Протягом 2012 року територіальним управлінням забезпечено проходження у судах області: виробничої практики 6 студентів Дніпропетровського інституту Міжрегіональної академії управління персоналом, 6 студентів юридичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка; навчальної практики 59 студентів 4-го курсу Національної юридичної академії України ім. Ярослава Мудрого, 1 студента Академії адвокатури України, 5 студентів Національного університету «Києво-Могилянська академія» та 5 студентів Національного університету Одеської юридичної академії. Всього в місцевих загальних судах Дніпропетровської області пройшли стажування 82 студента.
Територіальним управлінням за результатами попереднього інформування направлено до ДСА України список осіб – працівників судів області та територіального управління, які виявили бажання навчатися у Національній академії державного управління при Президентові України та її регіональних відділеннях в зв’язку з оголошенням цим навчальним закладом прийому слухачів на денну, вечірньо-заочну, заочно-дистанційну форми навчання з освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра за спеціальностями “Управління суспільним розвитком” та “Державне управління”.
Територіальним управлінням підготовлено та направлено місцевим судам Дніпропетровської області повідомлення про здійснення прийому документів до Інституту підготовки професійних суддів при Національному університеті «Одеська юридична академія» на денну форму навчання за рахунок коштів Державного бюджету України за направленням ДСАУ.
До ДСА України та Головного управління державної служби України направлено документи для погодження продовження терміну перебування на державній службі стосовно 2 працівників місцевих загальних судів області та 1 працівника територіального управління. Всім трьом працівникам відмовлено в подовженні терміну перебування на державній службі.
За результами розгляду подань щодо виплати грошової винагороди державним службовцям за сумлінну безперервну працю в органах державної влади, зразкове виконання трудових обов’язків протягом 2011 року грошова винагорода виплачена 39 державним службовцям місцевих загальних судів області.
У 2011 році до ДСА України направлено для погодження 9 пакетів документів щодо призначення щомісячного грошового утримання працюючим суддям місцевих загальних судів Дніпропетровської області та 7 пакетів документів щодо отримання погодження на виплату вихідної допомоги у зв’язку з виходом судді у відставку. Всі документи направлені з дотриманням встановлених строків.
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровської області постійно проводить роботу щодо направлення на курси підвищення кваліфікації працівників апарату судів та суддів.
Протягом року відповідно Графіку підготовки суддів та працівників апарату судів, затвердженого Національною школою суддів України пройшли навчання з підвищення кваліфікації в регіональному відділенні Національної школи суддів України 79 працівників апарату суду: 2 старших секретаря, 5 секретарів, 16 секретарів судових засідань, 12 консультантів, 11 судових розпорядників, 15 помічників суддів та 18 керівників апарату суду місцевих загальних судів області, що становить 90,8% від запланованої кількості у 87 осіб та 53 судді місцевих загальних судів, що становить 100% від запланованої кількості.
Крім запланованих відповідно Графіку курсів та семінарів 4 суддів, що становить 23,53% від запланованої кількості прийняли участь у семінарах, що проводились Регіональними відділами ДНЗПО «Навчально-методичного центру ДКФМУ у Харьківській та Львівській областях. А також проведено навчання за темою «Фіксація судового процесу» для 85 секретарів судового засідання, що становить 97,7% від запланованої кількості.
Заступник начальника управління – начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСАУ в Дніпропетровській області прийняла участь у навчально-практичному семінарі «Фінансовий менеджмент у судовій системі: українська практика та європейські стандарти» для керівників фінансових служб. 
У звітному періоді працівниками територіального управління під час навчань з підвищення кваліфікації працівників місцевих загальних судів, що проводиться Дніпропетровським регіональним відділенням Національної школи суддів України прочитані лекції у загальній кількості 148 академічних годин.
Спільно зі службою регіональної інформаційно-технічної підтримки судових процесів в Дніпропетровській області ДП «Інформаційні судові системи» проведено 1 семінар для головних спеціалістів з інформаційних технологій місцевих загальних судів щодо використання комп’ютерної програми «Документоообіг загальних судів» в яких взяли участь 46 працівників з 43 судів області.
Територіальним управлінням у 2011 року проведено 3 виробничі наради з керівниками загальних місцевих судів області з питань організації діяльності судів та складання звітів.
На виконання наказу ДСАУ від 28.04.2011 року №447/к територіальним управлінням у травні 2011 року проведено щорічну оцінку виконання 32 керівниками апаратів місцевих судів покладених на них обов’язків і завдань за підсумками 2010 року, також проведено щорічну оцінку 21 працівнику територіального управління та доведено до відома керівників апаратів місцевих загальних судів Дніпропетровської області про необхідність проведення щорічної оцінки у судах за підсумками 2010 року. 
Управлінням постійно проводиться робота по заповненню та внесенню оновлень в Єдину інформаційну систему обліку суддівських кадрів.
 
7. ВЗАЄМОДІЯ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
 
За 2011 рік надруковано в газетах "Наше місто", "Вісті Придніпров'я" та в інформаційно-правовій газеті "Правник" усього 19 інформацій:
- з питань кадрової роботи – 5 оголошень про заміщення вакантних посад;
- про виклик до суду сторони по справі – 13 оголошень;
- розміщення некрологу – 1 оголошення.
У звітному періоді на веб-сайті "Судова Влада" було опубліковано 25 статей щодо результатів роботи територіального управління за перше півріччя 2011 рік, узагальнення за відповідними напрямками роботи, інформація щодо порядку доступу до публічної інформації, підсумки виробничих нарад.
 
8. СТАН ДОТРИМАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ
 
Протягом 2011 року до територіального управління з Державної судової адміністрації України надійшло на виконання 110 контрольних документів, які виконані у встановлені терміни. Так, від ДСА України надійшло 105 контрольних документів, від інших центральних органів – 5 документів.
Також, вчасно територіальним управлінням виконувалися усі рішення колегій ДСА України.
 
9. ІНШЕ
 
Начальником територіального управління протягом року велась активна робота щодо забезпечення належної організації діяльності місцевих судів. Так, після проведених ремонтних робіт у приміщенні суду відкрито приміщення Петропавлівського районного суду Дніпропетровської області. Начальник управління разом з головою апеляційного суду Дніпропетровської області здійснив виїзди в Новомосковський міськрайонний, Вільногірський міський, Петропавлівський, Межевський, П’ятихатський, Петриківський районні суди з питань забезпечення роботи суду та призначення голів цих судів. Під час цих виїздів проведені робочі зустрічі з головами місцевих та районних рад, головами райдержадміністрацій, на яких обговорені питання щодо забезпечення роботи відповідних судів та визначені приоритетні напрямки подальшої співпраці.
Територіальним управлінням надавалась практична допомога в завершенні ліквідаційної процедури військового місцевого суду Дніпропетровського гарнізону.
Розгляд звернень громадян, що надходять на адресу територіального управлінняведеться з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян” та інших нормативних актів, постійно ведеться аналітична та розяснювальна робота.
Протягом 2011 року до територіального управління надійшло 191 звернення громадян, в тому числі скарг – 111 (58,1%), заяв – 80 (41,9%).
За цей період надійшло 1 повторне звернення, що становить 0,5% та 3 дублетних звернення що становить 1,6%.
Більшість звернень розглянуто у строк до 5 днів – 73 звернення (38,2%), до 15 днів – 48 (25,1%), до 30 днів – 67 (35,1%), до 45 днів – 3 (1,6%).
Слід зазначити, що до територіального управління за 2011 рік надійшло на 7 звернень більше ніж за 2010 рік, так кількість заяв збільшилась на 31 одиниць, а кількість скарг зменшилось на 15 одиниць.
В зв’язку з набранням чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” начальником територіального управління видано наказ від 26.05.2011 року за №8-О, яким затверджено Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні ТУ ДСАУ в Дніпропетровській області, визначена відповідальна особа за ведення зазначеної роботи, утворено відповідний розділ на веб-сайті територіального управління, визначено порядок взаємодії підрозділів з ведення зазначеної роботи, а також вжиті інші організаційні заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації.
Протягом звітного періоду до територіального управління надійшло 9 запитів на інформацію. На всі запити надано відповіді у встановлені законодавством строки. 
Протягом 2011 року територіальному управлінню пред’явлено 861 претензію та попередження про припинення надання послуг, більшість з яких щодо заборгованості за електричну енергію та газопостачання. На всі претензії надано обгрунтовані відповіді.
Представником територіального управління прийнято участь у розгляді 66 судових справ у якості відповідача, у 54 справах із зазначеного числа забезпечено представництво ДСА України (про визнання неправомірним бездіяльності, перерахунок заробітної плати суддям тощо). Крім того, в зв’язку з прийняттям ВАСУ постанови від 13.04.2011 року у справі за позовом Горєлої Н.Н. у суди направлено 9 заяв про розгляд справ за нововиявленими обставинами; 4 доповнення до заперечень на позови та 8 доповнень до апеляційних скарг. У четвертому кварталі 2011 року територіальним управлінням подано 1 позовну заяву про відшкодування збитків, заподіяних внаслідок ДТП до фізичної особи Полосухіна Г.В.
Представника територіального управління включено до складу Методичної ради по правовій роботі при Головному управлінні юстиції у Дніпропетровській області, який взяв участь у 4 засіданнях зазначеної Ради.
 
 
ВИСНОВОК
 
Протягом 2011 року територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області забезпечено ведення діяльності по всім напрямкам роботи, реалізацію положень Закону України «Про судоустрій і статус суддів», виконання контрольних завдань та рішень колегій ДСА України.
Територіальним управлінням забезпечено повне використаняя коштів, отриманих протягом року для забезпечення здійснення правосуддя судами.
Найбільш актуальною проблемою у діяльності управління залишається недостатність фінансування для проведення заходів по забезпеченню діяльності судів області: необхідність проведення капітальних ремонтних робіт та реконструкцій, технічного укріплення та охорони приміщень, обладнання охоронно-пожежної сигналізації та конвойних приміщень, придбання комп’ютерної та оргтехніки, засобів фіксації судового процесу.
Також протягом року постійною була проблема своєчасного здійснення платежів за отримані судами комунальні послуги, що спричинило надходження великої кількості претензійних листів на адресу управління.
 
 
З повагою
 
Начальник управління                                                                   А. Ігнатьєва