flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Крітерії оцінкт роботи ТУ ДСА в Дніпропетровській області за І півріччя 2011 року

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області за I півріччя 2011 року
 
1. СТАН ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
 
Кошторисом на 2011 рік для фінансування заходів організаційного забезпечення місцевих судів за бюджетною програмою 501040 «Здійснення правосуддя місцевими судами» за загальним фондом затверджено суму        94 966,4 тис. грн.
Протягом І півріччя 2011 року територіальним управлінням отримано кошти у сумі 41 304,0 тис. грн., що становить 43,5% від затвердженої суми. Касові видатки склали 40 081,7 тис. грн., а залишок невикористаних коштів становить 1 222,3 грн. (2,96%).
На кінець звітного періоду наявна дебіторська заборгованість у сумі     6 458,31 грн., з яких 5 878,31 грн. – заборгованість за використану відпустку працівниками судів, 580,00 грн. – авансові видатки на придбання проїздних квитків. 
В зв’язку з недофінансуванням видатків бюджету за загальним фондом на початок 2011 року рахувалась кредиторська заборгованість за укладеними договорами на загальну суму 589 514,31 грн, яку частково погашено за рахунок отриманого фінансування.
Фінансування капітальних видатків за загальним фондом у звітному періоді не здійснювалось.
Таким чином, станом на 01.07.2011 року кредиторська заборгованість становить 25 056,14 грн., з яких 667,25 грн. – оплата за поштові марки (КЕКВ 1131), 0,60 грн. – оплата за теплопостачання (КЕКВ 1161), 205,19 грн. - оплата за водопостачання (КЕКВ 1162), 383,10 грн. - оплата за електроенергію (КЕКВ 1163) та 23 800,00 грн. за капітальний ремонт приміщення Амур-Нижньодніпровського районного суду м.Дніпропетровська (КЕКВ 2133), яка виникла внаслідок недофінансування у 2008 році та продовжує враховуватись через відсутність з 2009 року по цей час фінансування капітальних видатків у розмірі, необхідному для погашення цієї заборгованості.
Згідно затвердженого кошторису розмір фінансування за спеціальним фондом у 2011 році становить 8 032,2 тис. грн.
У І півріччі 2011 року територіальним управлінням отримано кошти у сумі 3 651,5 тис. грн., що становить 45,5% від затвердженої суми. Касові видатки склали 3 640,8 тис. грн., а залишок невикористаних коштів                    10,7 тис. грн. (0,29%).
На капітальні видатки за спеціальним фондом перераховано          800,00 тис. грн., які у повному обсязі використані на оплату пристроїв для запису судового процесу та персональних комп’ютерів.
Через недостатність фінансування станом на 01.01.2011 року рахувалась кредиторська заборгованість за КЕКВ 1134 на загальну суму      29 300,00 грн. (оплата за послуги охорони, звязку та спецзвязку), яка повністю погашена за рахунок отриманого фінансування у І кварталі 2011 року.
Станом на 01.07.2011 року фактична заборгованість за спожиті судами комунальні послуги становить 1 261 555,48 грн., з яких 789 658,87 грн. – оплата теплопостачання (КЕКВ 1161), 14 158,58 грн. - оплата водопостачання та водовідведення (КЕКВ 1162), 345 854,39 грн. – оплата електроенергії (КЕКВ 1163), 111 883,64 грн. – оплата газопостачання (КЕКВ1164).
 
2. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
 
Згідно річного плану закупівель на підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 року №2289-VI у 2011 році територіальним управлінням оголошено 18 торгів (з урахуванням лотів), а саме:
17 закупівель за процедурою відкритих торгів щодо:
-                     послуги зі здавання під найм власної нерухомості 4 лоти (оренда приміщень для розміщення служб Амур-Нижньодніпровського районного суду м.Дніпропетровська, Бабушкінського районного суду м.Дніпропетровська та ТУ ДСА в Дніпропетровській області, Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, Дніпровського районного суду м.Дніпродзержинська);
-                     машини друкарські та лічильні;
-                     інші фарбувальні матеріали (картриджи та тонери);
-                     папір та картон гофровані, тара з паперу та картону (папки та обкладинки) – торги відмінено;
-                     папір та картон гофровані, тара з паперу та картону (папки та обкладинки) – торги відбулися;
-                     послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки: лот 1 – заправка картриджів і тонерів, лот 2 – ремонт комп’ютерної та оргтехніки;
-                     папір для графічних робіт некрейдовий (папір для ксерокса) – торги відмінено;
-                     папір для графічних робіт некрейдовий (папір для ксерокса) – торги відбулися;
-                     продукти нафтоперероблення рідкі (бензин А-92);
-                     носії данних (диски);
-                     видання періодичні (передплата);
-                     апаратура записувальна та відтворювальна звуку та зображення (пристрій для запису судового процесу);
-                     устаткування для автоматичного оброблення інформації (персональний компютер);
-                     послуги консультативні з програмного забезпечення і послуги з розроблення програмного забезпечення інші;
та 1 процедура закупівлі в одного учасника:
- продукція друкована інша (марки поштові). 
Протягом І півріччя 2011 року управлінням укладено 114 договорів щодо забезпечення матеріально-технічних потреб судів областіта 260договорів щодо забезпечення судів необхідними комунальними послугами.
Територіальним управлінням здійснюється інформаційно-технічне забезпечення судів області.
Відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 № 2453-ІV з 1 січня 2011 року документообіг в усіх загальних місцевих судах області здійснюється за допомогою автоматизованої системи документообігу - комп’ютерної програми «Документообіг загальних судів».
З 1 січня по 30 червня 2011 року 46 місцевими загальними судами Дніпропетровської області до Єдиного державного реєстру судових рішень направлено 188 671 електронних копій судових рішень за допомогою комп’ютерної програми «Документообіг загальних судів», що складає 77,3 % від загальної кількості ухвалених судами рішень.
Станом на 01 липня 2011 року потреба в серверному обладнанні для повного забезпечення місцевих загальних судів Дніпропетровської області складає 44 одиниці. На балансі судів Дніпропетровської області знаходяться 94 одиниці серверного обладнання, що складає 68,12 % загальної кількості серверного обладнання, необхідного для повного забезпечення судів. Морально застарілі 43 одиниці, це - 45,74% від загальної кількості серверного обладнання, що експлуатується в судах області.
За результатами проведення процедури відкритих торгів у ІІ кварталі 2011 року територіальним управлінням здійснено закупівлю персональних комп’ютерів в кількості 90 одиниць на суму 399 951 грн. та технічних засобів фіксування судового процесу типу «Камертон» у кількості 32 одиниціна суму 399 360 грн.
Потреба місцевих загальних судів Дніпропетровської області в забезпеченні персональними комп’ютерами становить 1056 одиниць. На балансі перебуває 584 одиниці комп’ютерів, це – 35,6 % загальної кількості персональних компьютерів, необхідних для забезпечення належного рівня роботи судів. Морально застарілі та потребують заміни 247 комп’ютерів – це 42,29 % загальної техніки, що експлуатується в судах.
На цей час всього 12 місцевих загальних судів із 46 обладнані локальною мережею, що відповідає стандартам ANSI/EIA/TIA 568 BCat. 5е, ще в 5 судах локальна мережа створена за зазначеними стандартами, але без підтвердження її сертифікації. В 29 судах області існує часткова локальна мережа на 5-10 точок підключення. Таким чином, підключеними до мережі Інтернет є 889 робочих місця.
Потреба у технічних засобах фіксування судового процесу за встановленими нормативами становить 328 одиниць.
Станом на 01 липня 2011 року на балансі судів перебуває 311 технічних засобів фіксування судового процессу: 77 засобів фіксування на базі цифрового магнітофону типу «Тритон» та 234 одиниці фіксування на базі персонального комп’ютера типу «Оберіг» та «Камертон», що становить 48,67% необхідної кількості систем фіксування судового процесу. Із зазначеного числа пристроїв через моральну застарілість фактично потребують заміни 190 засобів фіксування, що становить 61,09%.
На посадах головного спеціаліста з інформаційних технологій в 46 судах області працюють 42 особи. Лише в одному суді - Самарському районному суді м. Дніпропетровська, зазначена посада є вакантною більш ніж один рік, що становить 2,17 % загальної кількості судів. У двох судах області - Васильківському та Магдалинівському районних судах вакансії відкрились в І кварталі 2011 року, в Жовтневому районному суді м. Дніпропетровська вакансія відкрилась в ІІ кварталі 2011 року.
 
3.   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДІВ ПРИМІЩЕННЯМИ
 
В Дніпропетровській області здійснюють діяльність 46 місцевих загальних судів.
Станом на 01.07.2011 року 46 загальних місцевих судів Дніпропетровської області розміщуються у 51 приміщенні. 42 суди області займають по одному приміщенню, у двох приміщеннях розташовані Томаківський, Дніпропетровський районні суди та Новомосковський міськрайонний суд, у трьох приміщеннях - Саксаганський районний суд м.Кривого Рогу. 
Загальна площа 51 приміщення судів, в яких розміщені суди і які використовуються для здійснення правосуддя складає 44 458,2 кв.м.
Змін кількості приміщень судів та їх площі з 01.07.2010 року не відбувалось.
Станом на 01.07.2011 року на одного суддю області припадає 135,5 кв.м. площі приміщень судів, що складає 87,42% від площі, передбаченої “Переліком вимог, що пред'являються до приміщень районних (міських) судів” погодженого Головою Ради суддів України 27 червня 2003 року, та затвердженого Головою Державної судової адміністрації України 18 травня 2003 року площі на одного суддю (далі – Перелік). Ці показники були такими самими і станом на 01.07.2010 року
Станом на 01.07.2011 року відповідають Переліку приміщення 6 судів області, а саме: Індустріальний та Самарський районні суди м.Дніпропетровська, Жовтневий районний суд м. Кривого Рогу, Жовтоводський міський суд, П’ятихатський, Юр’ївський районні суди, що становить 13,04% судів області, змін цього показника з 01.07.2010 року не відбувалось.
З 36 приміщень судів області, які мають нормальний або задовільний технічний стан, 18 судів області для відповідності вимогам здійснення правосуддямають недостатню кількість площі та потребують обладнання приміщень відповідною кількістю залів судових засідань та нарадчих кімнат, приміщеннями для конвою та камерами для підсудних, відселення сторонніх організації, проведення ремонтних робіт тощо. До таких судів належать: Марганецький, Тернівський та Першотравенський міські суди, Нікопольський та Новомосковський, Павлоградський міськрайонні суди, Бабушкінський, Красногвардійський та Ленінський районні суди м.Дніпропетровська, Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська, Довгинцівський, Тернівський та Центрально-Міський районні суди м.Кривого Рогу, Апостолівський, Верхньодніпровський, Криворізький, Межевський та Софіївський районні суди Дніпропетровської області.
Для поліпшення умов функціонування судів необхідно проведення реконструкцій та капітальних ремонтів в судах. Вже не перший рік стоїть питання реконструкції приміщення Синельниківського міськрайонного суду, розташованого за адресою: м. Синельникове, вул. 40 років Жовтня, 38. Згіднорозробленого кошторису на проведення реконструкції покрівлі цього приміщення потрібна сума 136 833,00 грн., без урахування вартості проекту.
Потребують реконструкції та проведення капітальних ремонтів приміщення, орендовані для судів у 2007 – 2008 рр., а саме: приміщення Дніпропетровського районного суду по вул. Тепличній, 2 в смт. Ювілейне; приміщення Васильківського районного суду по вул. Комсомольській, 23 в смт. Васильківка, приміщення Петропавлівського районного суду по вул. Жовтневій, 69 в смт. Петропавлівка; приміщення Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу по пр. Дзержинського, 1.
Два суди області: Криничанський, Царичанський районні суди можуть бути забезпечені належними приміщеннями при вирішенні питання щодо виділення додаткових площ в будівлях, частину яких займають ці суди.
Також для забезпечення належними площами необхідно проведення реконструкції з добудовою приміщень Кіровського, Красногвардійського районних судів м. Дніпропетровська, Заводського районного суду м.Дніпродзержинська, Дзержинського та Інгулецького районних судів м.Кривого Рогу, Орджонікідзевського міського суду, Покровського, Петриківського, Солонянського та Широківського районних судів.
Лише за умови надання або побудови нових приміщень можливо забезпечити приміщеннями, що відповідають вимогам відправлення правосуддя 10 судів області: Амур-Нижньодніпровський, Бабушкінський та Жовтневий районні суди м.Дніпропетровська; Дніпровський районний суд м.Дніпродзержинська, Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу, Вільногірський міський суд, Магдалинівський, Першотравенський, Томаківський та Дніпропетровський районні суди.
У 2011 році, у разі виділення фінансування, планується проведення капітальних ремонтних робіт у Апостолівському, Солонянському, Криворізькому, Петриківському, Магдалинівському, Межівському, районних судах, Саксаганському районному суду м. Кривого Рогу, Тернівському міському, Синельниківському міськрайонному суді, а також поточних ремонтних робіт у Ленінському, Амур-Нижньодніпровському та Бабушкінському районних судах м. Дніпропетровська, Баглійському районному суді м. Дніпродзержинська, Інгулецькому, Тернівському, Центрально-Міському районних судах м. Кривого Рогу, Жовтоводському, Орджонікідзевському, та Першотравенському міських судах, Синельниківському, Павлоградському та Нікопольському міськрайонних судах, Апостолівському, Васильківському, Дніпропетровському, Петропавлівському, Покровському, П’ятихатському, Софіївському, Томаківському та Юр’ївському районних судах Дніпропетровської області. Орієнтовна вартість робіт складає 2 410 000 грн., з яких на капітальні ремонтні роботи 1 285 000 грн., на поточні ремонтні роботи 1 125 000 грн.
Також необхідно провести капітальний ремонт системи опалення з встановленням газового або електричного опалення в Петропавлівському районному суді у зв’язку з тим, що це єдиний суд у Дніпропетровській області який опалюється вугіллям, орієнтовна вартість робіт 300 000 грн.
У першому півріччі 2011 року в терміновому порядку відновлено електропроводку у приміщенні Нікопольського міськрайонного суду для здійснення належного функціонування КП «Діловодство загальних судів» на суму 3 181,58 грн., профінансовано кредиторську заборгованість за поточні ремонтні роботи в Царичанському районному суді та Ленінському районному суді м. Дніпропетровська на загальну суму 54 347,06 грн., та проведено поточний ремонт конвойної кімнати в Красногвардійському районному суді м.Дніпропетровська на суму 9 998,28 грн.
Залишається актуальним виділення із державного бюджету коштів для придбання приміщення для розміщення Апостолівського районного суду м.Дніпропетровська.
В зазначеному приміщенні суд розміщується з 2008 року на умовах оренди внаслідок заборони державною санітарно-епідеміологічною службою експлуатації приміщення суду за адресою: м. Апостолове, вул. Леніна,73, що знаходиться в аварійному стані.
 
4. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ СУДДІВ
ТА ОХОРОНИ ПРИМІЩЕНЬ СУДІВ
Із 46 судів області в 45 будівлях встановлено охоронну сигналізацію в приміщеннях канцелярій та архівів судів, які на підставі укладених договорів, взяті під централізовану охорону Державною службою охорони, ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д” , ТОВ „Служба Безпеки „Альянс – Гарант” та МВС України в Дніпропетровській області за допомогою „автодозвон”, що становить 88,24% приміщень судів, які задіяні для здійснення правосуддя. На цей час відсутня охоронна сигналізація в Апостолівському районному суді Дніпропетровської області. Проведення робіт з обладнання приміщення охоронною сигналізацією заплановано після проведення процедури державних закупівель та укладення договору оренди приміщення для Апостолівського районного суду.
СБСМ «Грифон» охороняються 25 судів Дніпропетровської області, які займають 27 приміщень, таким чином, судовою міліцією охороняється 52,94% приміщень судів, які задіяні для здійснення правосуддя. Охорона п’яти із зазначених приміщень здійснюється цілодобово.
Крім того, охорона 16 судів здійснюється іншими охоронними структурами: 1 суд охороняється Державною службою охорони МВС України та 15 судів області протягом ночі охороняються сторожами.
В 200 залах судового засідання загальних місцевих судів Дніпропетровської області встановлено системи бездротової тривожної сигналізації та стаціонарні бездротові кнопки (тривожні кнопки).
Станом на 01.07.2011 року з 46 судів області 45 забезпечені охороною:
- 25 охороняються СБСМ «Грифон»;
- 1 співробітниками ДСО при УМВС України в Дніпропетровській області;
- 15 цивільними охоронними структурами (сторожами);
- 4 УДСО при УМВС України в Дніпропетровській області за договорами (сигналізація);
- 4 РВ ДМУ УМВС України в Дніпропетровській області за договорами за допомогою „автодозвон”;
- 1 охороняється ТОВ „Служба Безпеки „Альянс – Гарант”;
- 36 охороняються ТОВ охоронно-детективне агентство „Ягуар-Д”.
Проблемним питанням залишається відповідність технічного укріплення приміщень судів вимогам, що встановлені спільними наказами ДСАУ та МВС України від 12.09.2005 року №102/765 та від 06.09.2004 року №1003дск/149/04дск. В зв’язку з набуттям чинності Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 року № 2453-VI, яким доповнено підсудність місцевих загальних судів кримінальними справами про злочини, за вчинення яких передбачено покарання у виді довічного позбавлення волі та злочини проти основ національної безпеки України, справи про злочини осіб, які мають військове звання, проблема технічного оснащення приміщень судів, а саме залів судових засідань та конвойних приміщень з камерами утримання підсудних та кімнатою для конвою, обладнання окремого входу для конвоювання підсудних, спеціально огороженого в’їзду для конвойного автотранспорту, решітчатого загородження з замками камерного типу, вентиляціїї, телефонного зв’язку, необхідності виділення та обладнання приміщень для режимно-секретних органів стала найбільш актуальною. Але у І півріччі 2011 року кошти на ці потреби не виділялись. На цей час приміщення лише 7 судів (Індустріальний, Красногвардійський, Ленінський, Самарський районні суди м.Дніпропетровська, Жовтоводський міський, Павлоградський міськрайонний, П’ятихатський районний суд Дніпропетровської області) частково відповідають вимогам технічного оснащення та можуть прийняти підсудних за кримінальними справами про злочини, за вчинення яких передбачено довічне позбавлення волі.
На виконання  спільного наказу МВС України, МЮУ, Генпрокуратури України, Верховного суду України та СБУ від 16.10.96р. №705, Інструкції про порядок конвоювання та тримання в судах підсудних (засуджених) за вимогою судових органів:
- в 46 судах у конвойних кімнатах та залах судового засідання для розгляду кримінальних справ встановлено замки камерного типу;
- в 29 судах області встановлено систему переговорного зв’язку між конвойними кімнатами та залами судового засідання по розгляду кримінальних справ.
В судах Дніпропетровської області встановлено 11 пунктів пропуску, що становить 11,76% приміщень судів, 6 камер схову для речей відвідувачів, що становить 21,57% приміщень судів та 17 металодетекторів МДС -1, що складає 33% приміщень судів.
Нажаль, іноді виникають деякі ускладнення по забезпеченню належної охорони будівель судів області.
Встановлення охоронної сигналізації в приміщенні Апостолівського районного суду Дніпропетровської області та відновлення сигналізації в Дзержинському районному суді м. Кривого Рогу заплановано у третьому кварталі поточного року за КЕКВ 1134 «Оплата послуг» на загальну суму 30 693,15 грн.
В 10 загальних місцевих судах необхідно встановити переговорний зв’язок між залами судового засідання для розгляду кримінальних справ та конвойним приміщенням, що потребує фінансування у розмірі 50 200,00грн.
В приміщеннях 9 судів області вмонтована пожежно-охоронна сигналізація, яка не функціонує доволі довгий час, та не відповідає вимогам пожежного нагляду у зв’язку з її віковою давниною.
В Індустріальному, Ленінському та Красногвардійському районних судах м. Дніпропетровська пожежно-охорона сигналізація встановлена та знаходиться у робочому стані.
Для вирішення питання встановлення протипожежної системи в інших судах області, необхідно виділення коштів за Програмою забезпечення безпеки працівників суду, охорони приміщень судів та покращення їх технічного укріплення на 2011-2013 роки у розмірі не менш ніж 3 075 000 грн.
В 30 судах області існує потреба по встановленню 635 грат на вікна, але зазначене питання можливо вирішити лише при надходженні відповідних цільових коштів за загальним фондом по КЕКВ 2110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування” у розмірі не менш ніж 592 200,00 грн.
 
5. СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ
(ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ ЖИТЛОМ, САНАТОРНО-КУРОРТНЕ ЛІКУВАННЯ ТОЩО)
           
У січні 2011 року Виконкомом Орджонікідзевської міської ради надано службову 3-х кімнатну квартиру судді Орджонікідзевського міського суду Чаплицькому В.В. житловою площею 38,18 кв.м.
Станом на 01.07.2011 року поліпшення житлових умов потребують ще 9 суддів місцевих загальних судів.
Згідно договору „Про санаторно-курортне лікування суддів та суддів у відставці та членів їх сімей” № 2 від 06.10.2009р., територіальним управлінням була здійснена оплата 14 путівок для відпочинку суддів загальних місцевих судів у санаторно–курортному лікувальному центрі „Феміда”. На цей час залишаються невикористаними 5 путівок на суму        27 343,00 грн., які будуть надані суддям у третьому кварталі.
У першому півріччі 2011 року у санаторно-курортному лікувальному центрі «Феміда» судді загальних місцевих судів не відпочивали.
                                
6. СТАН КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
 
Відповідно штатного розпису територіального управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області штатна чисельність працівників становить 31 одиницю. Станом на 01 липня 2011 року в територіальному управлінні фактично працює 31 державний службовець, що становить 100% від штатної чисельності. Із 31 працівників управління 1 особа обіймає посаду провідного спеціаліста сектору інформаційних технологій  на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку основного працівника. На заміщення 1 вакантної посади внаслідок звільнення працівника у зв’язку з досягненням граничного віку перебування на державній службі оголошено проведення конкурсу.
Штатна чисельність працівників апарату місцевих загальних судів Дніпропетровської області станом на 01 липня 2011 року становить 1 699 одиниць, фактична чисельність 1596 одиниць.
Штатна чисельність суддів місцевих загальних судів області на звітну дату становить 328 одиниць, фактична чисельність 291 одиниць.
Територіальним управлінням Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області підготовлено та затверджено структуру та штатну чисельність апарату місцевих судів Дніпропетровської області та штатні розписи станом на 01.01.2011 року, а також зміни до штатних розписів місцевих загальних судів Дніпропетровської області станом на 01.02.2011 року щодо виведення посади помічника голови суду, станом на 01.04.2011 року щодо збільшення посадових окладів.
            Проблемним питанням кадрового забезпечення судів залишається збільшення штатної чисельності працівників апарату суду. Так, станом на 01.07.2011 року кількість штатних посад помічників суддів та секретарів судового засідання місцевих загальних судів області відповідають штатній кількості посад суддів. Але для забезпечення належної роботи канцелярій судів області, що утворені відповідно ст.149 Закону України «Про судоустрій та статус суддів» та відсутності посад секретарів суду у 4 судах: Васильківському, Петропавлівському, Софіївському, Томаківському районних судах Дніпропетровської області, відсутністю посад архіваріусів у 7 судах: Вільногірському міському, Апостолівському, Криворізькому, Криничанському, Покровському, П’ятихатському та Юр’ївському районних судах та необхідності збільшення кількості посад секретарів суду та посад архіваріусів на 1 штатну одиницю у 3 судах: Нікопольському, Новомосковському, Синельниківському міськрайонних судах, що мають в роботі значний обсяг документообігу необхідне збільшення штатної чисельності працівників апаратів судів на 17 одиниць в 14 судах області. Зазначена потреба буде збільшена за результатами роботи щодо визначення потреби в додаткових одиницях посад прибиральників службового приміщення згідно норм обслуговування на прибирання, передбаченого збірником «Нормативи чисельності робітників, зайнятих обслуговуванням громадських будинків» та посад сторожів. 
У звітному періоді проведено вивчення стану організації роботи в цілому і зокрема ведення кадрового діловодства 8 судів області: Самарського районного суду м.Дніпропетровська (повторна перевірка за результатами попередньої), Кіровського районного суду м. Дніпропетровська, Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу, Софіївського, Томаківського, Петропавлівського, Магдалинівського районних судів, Нікопольського міськрайонного суду Дніпропетровської області. Під час перевірок в 6 судах виявлено недоліки з питань ведення кадрового діловодства. В 2 судах області недоліки усунені під час перевірки, 4 судам на усунення недоліків надавались відповідні терміни. Інформація за результатами перевірок направлена до цих судів. Також здійснено перевірку в Тернівському районному суді м.Кривого Рогу за скаргою судді Коноваленка М.І. щодо втручання в роботу КП ДЗС. За результами перевірки ознак втручання в роботу КП ДЗС не виявлено, про що повідомлено ДСА України та суддю Коноваленка М.І.
Територіальним управлінням надавались роз’яснення судам області з питань: щодо дисциплінарних стягнень; щодо декларування доходів державних службовців, отриманих у 2010 році; щодо строків та порядку видачі заробітної плати; щодо внесених змін до Закону України «Про судоустрій та статус суддів», а саме щодо виплати грошового утримання працюючим суддям, щодо заробітної плати суддів, щодо суддівського стажу та ін. Також, у зв’язку з введенням в дію Положення про помічника судді місцевого загального суду, затвердженого рішенням Ради суддів України № 14 від 25.03.2011 року, розроблено та направлено по судам лист-роз`яснення щодо процедури виконання вимог зазначеного Положення. Працівниками сектору кадрової роботи постійно надаються консультації працівникам судів з кадрових питань.
На підставі подань двадцяти шести місцевих загальних судів Дніпропетровської області щодо заміни печаток та штампів у зв’язку з їх зносом та неможливістю подальшого використання, територіальним управлінням проведено роботу щодо заміни 20 гербових печаток та 26 штампів.
Також територіальним управлінням проведена робота та направлена до ДСА України відповідна інформація щодо замовлення на виготовлення бланків посвідчень встановленого зразка працівникам судів області.
На підставі листа Державної судової адміністрації України від 24.03.2011р. №7-1975/11 забезпечено своєчасне подання державними службовцями апаратів місцевих судів Дніпропетровської області декларацій про доходи за 2010 рік. Також відповідно до роз’яснень Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політики від 25.03.2011 року №04-39/10-99 забезпечено подання суддями місцевих загальних судів декларацій про доходи за 2010 рік.
Протягом І півріччя 2011 року територіальним управлінням забезпечено проходження у судах області: виробничої практики 6 студентів Дніпропетровського інституту Міжрегіональної академії управління персоналом, 6 студентів юридичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка; навчальної практики 59 студентів 4-го курсу Національної юридичної академії України ім. Ярослава Мудрого, 1 студента Академії адвокатури України, 5 студентів Національного університету «Києво-Могилянська академія» та 5 студентів Національного університету Одеської юридичної академії. Всього в місцевих загальних судах Дніпропетровської області пройшли стажування 82 студента.
Територіальним управлінням за результатами попереднього інформування направлено до ДСА України список осіб – працівників судів області та територіального управління, які виявили бажання навчатися у Національній академії державного управління при Президентові України та її регіональних відділеннях в зв’язку з оголошенням цим навчальним закладом прийому слухачів на денну, вечірньо-заочну, заочно-дистанційну форми навчання з освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра за спеціальностями “Управління суспільним розвитком” та “Державне управління”.
Територіальним управлінням підготовлено та направлено місцевим судам Дніпропетровської області повідомлення про здійснення прийому документів до Інституту підготовки професійних суддів при Національному університеті «Одеська юридична академія» на денну форму навчання за рахунок коштів Державного бюджету України за направленням ДСАУ. Станом на 01.07.2011 року до управління не звернулася жодна особа, яка б виявила бажання вступити до зазначеного закладу.
До ДСА України та Головного управління державної служби України направлено документи для погодження продовження терміну перебування на державній службі стосовно 2 працівників місцевих загальних судів області та 1 працівника територіального управління. На цей час всім трьом працівникам відмовлено в подовженні терміну перебування на державній службі.
За результами розгляду подань щодо виплати грошової винагороди державним службовцям за сумлінну безперервну працю в органах державної влади, зразкове виконання трудових обов’язків протягом І півріччя 2011 року грошова винагорода виплачена 16 державним службовцям місцевих загальних судів області.
У першому півріччі 2011 року до ДСА України направлено для погодження 3 пакети документів щодо призначення щомісячного грошового утримання працюючим суддям місцевих загальних судів Дніпропетровської області та 6 пакетів документів щодо отримання погодження на виплату вихідної допомоги у зв’язку з виходом судді у відставку. Всі документи направлені з дотриманям встановлених строків.
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровської області постійно проводить роботу щодо направлення на курси підвищення кваліфікації працівників апарату судів.
Відповідно Графіку підготовки суддів та працівників апарату судів на І півріччя 2011 року, затвердженого Національною школою суддів України, протягом І півріччя 2011 року пройшли навчання з підвищення кваліфікації в регіональному відділенні Національної школи суддів України 21 працівник апарату суду: 2 старших секретаря, 5 секретарів, 5 секретарів судових засідань, 3 консультанта та 6 помічників суддів місцевих загальних судів області, що становить 72,41 % від запланованої кількості у 29 осіб та 15 суддів місцевих загальних судів, що становить 88,24% від запланованої кількості у 17 осіб.
Крім запланованих відповідно Графіку курсів та семінарів 4 суддів, що становить 23,53% від запланованої кількості прийняли участь у семінарах, що проводились Регіональними відділами ДНЗПО «Навчально-методичного центру ДКФМУ у Харьківській та Львівській областях.
Заступник начальника управління – начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСАУ в Дніпропетровській області прийняла участь у навчально-практичному семінарі «Фінансовий менеджмент у судовій системі: українська практика та європейські стандарти» для керівників фінансових служб. 
У звітному періоді працівниками територіального управління під час навчань з підвищення кваліфікації працівників місцевих загальних судів, що проводиться Дніпропетровським регіональним відділенням Національної школи суддів України прочитані лекції у загальній кількості 58 академічних годин.
Спільно зі службою регіональної інформаційно-технічної підтримки судових процесів в Дніпропетровській області ДП «Інформаційні судові системи» проведено 1 семінар для головних спеціалістів з інформаційних технологій місцевих загальних судів щодо використання комп’ютерної програми «Документоообіг загальних судів» в яких взяли участь 46 працівників з 43 судів області.
Територіальним управлінням у ІІ кварталі 2011 року проведено 2 виробничі наради з керівниками загальних місцевих судів області з питань організації діяльності судів та складання звітів за І півріччя 2011 року.
На виконання наказу ДСАУ від 28.04.2011 року №447/к територіальним управлінням у травні 2011 року проведено щорічну оцінку виконання 32 керівниками апаратів місцевих судів покладених на них обов’язків і завдань за підсумками 2010 року, також проведено щорічну оцінку 21 працівнику територіального управління та доведено до відома керівників апаратів місцевих загальних судів Дніпропетровської області про необхідність проведення щорічної оцінки у судах за підсумками 2010 року. 
Управлінням постійно проводиться робота по заповненню та внесенню оновлень в Єдину інформаційну систему обліку суддівських кадрів.
 
7. ВЗАЄМОДІЯ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
 
За перше півріччя 2011 року надруковано в газетах "Наше місто", "Вісті Придніпров'я" та в інформаційно-правовій газеті "Правник" усього 14 інформацій:
- з питань кадрової роботи – 3 оголошення про заміщення вакантних посад;
- про виклик до суду сторони по справі – 10 оголошень;
- розміщення некрологу – 1 оголошення.
Територіальним управлінням постійно розміщюється інформація по всім напрямкам роботи управління на веб-сайті «Судова Влада».
В першому півріччя 2011 року на веб-сайті "Судова Влада" було опубліковано 15 статей щодо результатів роботи територіального управління за 2010 рік та І квартал 2011 року, узагальнення за відповідними напрямками роботи, інформація щодо порядку доступу до публічної інформації, підсумки виробничих нарад.
 
8. СТАН ДОТРИМАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ
 
Протягом Iпівріччя 2011 року до територіального управління з Державної судової адміністрації України надійшло на виконання 49 контрольних документів, які виконані у встановлені терміни. З інших центральних органів контрольних документів ненадходило.
Також, вчасно територіальним управлінням виконувалися усі рішення колегій ДСА України.
 
9. ІНШЕ
 
Начальником територіального управління протягом І півріччя 2011 року велась активна робота щодо забезпечення належної організації діяльності місцевих судів. Так, після проведених ремонтних робіт у приміщенні суду відкрито приміщення Петропавлівського районного суду Дніпропетровської області. Начальник управління разом з головою апеляційного суду Дніпропетровської області здійснив виїзди в Новомосковський міськрайонний, Вільногірський міський, Петропавлівський, Межевський, П’ятихатський, Петриківський районні суди з питань забезпечення роботи суду та призначення голів цих судів. Під час цих виїздів проведені робочі зустрічі з головами місцевих та районних рад, головами райдержадміністрацій, на яких обговорені питання щодо забезпечення роботи відповідних судів та визначені приоритетні напрямки подальшої співпраці.
Розгляд звернень громадян, що надходять на адресу територіального управлінняведеться з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян” та інших нормативних актів, постійно ведеться аналітична та розяснювальна робота.
Протягом I півріччя 2011 року до територіального управління надійшло 100 звернень громадян, в тому числі скарг – 44 (44%), заяв – 56 (56%).
За цей період надійшло 1 повторне звернення, що становить 1,0% та 1 дублетне звернення що становить 1,0%.
Більшість звернень розглянуто у строк до 5 днів – 35 звернення (35%), до 15 днів – 41 (41%), до 30 днів – 24 (24%).
Слід зазначити, що до територіального управління в I півріччі 2011 року надійшло на 31 звернення більше ніж I півріччі 2010 року, так кількість заяв збільшилась на 34 одиниці, а кількість скарг зменшилось на 3 одиниці.
В зв’язку з набранням чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” начальником територіального управління видано наказ від 26.05.2011 року за №8-О, яким затверджено Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні ТУ ДСАУ в Дніпропетровській області, визначена відповідальна особа за ведення зазначеної роботи, утворено відповідний розділ на веб-сайті територіального управління, визначено порядок взаємодії підрозділів з ведення зазначеної роботи, а також вжиті інші організаційні заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації.
Протягом звітного періоду до територіального управління надійшло 3 запити на інформацію. На всі запити надано відповіді у встановлені строки. 
Протягом І півріччя 2011 року територіальному управлінню пред’явлено 511 претензій та попереджень про припинення надання послуг, більшість з яких щодо заборгованості за електричну енергію та газопостачання. На всі претензії надано обгрунтовані відповіді.
Представником територіального управління прийнято участь у розгляді 40 судових справ у якості відповідача, у 34 справах із зазначеного числа забезпечено представництво ДСА України (про визнання неправомірним бездіяльності, перерахунок заробітної плати суддям тощо). Крім того, в зв’язку з прийняттям ВАСУ постанови від 13.04.2011 року у справі за позовом Горєлої Н.Н. у суди направлено 9 заяв про розгляд справ за нововиявленими обставинами; 4 доповнення до заперечень на позови та 8 доповнень до апеляційних скарг. 
Представника територіального управління включено до складу Методичної ради по правовій роботі при Головному управлінні юстиції у Дніпропетровській області, який взяв участь у 3 засіданнях зазначеної Ради.
 
ВИСНОВОК
 
Протягом І півріччя 2011 року територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області забезпечено ведення діяльності по всім напрямкам роботи, реалізацію положень Закону України «Про судоустрій і статус суддів», виконання контрольних завдань та рішень колегій ДСА України.
Найбільш актуальною проблемою у діяльності управління є недостатність фінансування із державного бюджету для проведення заходів по забезпеченню діяльності судів області: необхідність проведення капітальних ремонтних робіт та реконструкцій, технічного укріплення та охорони приміщень, обладнання охоронно-пожежної сигналізації та конвойних приміщень, придбання комп’ютерної та оргтехніки, засобів фіксації судового процесу.
Дефіцит асигнувань на поточний бюджетний рік за КПКВ 0501040 складає 37 067 440,00 грн., з яких за відповідними   КЕКВ 1111 –         24 494 300 грн., КЕКВ 1120 – 8 916 040,00 грн., КЕКВ 1161 – 1 650 000,00 грн., КЕКВ 1162 – 36 600,00 грн., КЕКВ 1163 – 1 730 000,00 грн., КЕКВ 1164 – 240 000,00 грн.
Станом на 01.07.2011 року залишок невикористаних коштів за бюджетною програмою 501040 «Здійснення правосуддя місцевими судами» за загальним фондом становив 1 222 341,26 грн. Зазначений залишок виник внаслідок того, що значні суми, а саме за КЕКВ 1134 сума 265 000,00 грн. (залишок коштів на 29.06.2011 року за цією КЕКВ у сумі 162 500 грн. був повністю використаний 29.06.2011 року) та за КЕКВ 1131 сума 371 000,00 грн. надійшла 29.06.2011 року. Про отримане фінансування територіальне управління було повідомлено випискою держказначейства лише 30.06.2011 року – в останній робочий день місяця. Використати зазначені кошти у останній робочий день місяця територіальне управління не мало реальної можливості в зв’язку з проведенням ГУДКУ в Дніпропетровській області значних перерахувань під час опрацювання платежів по виплаті заробітної плати працівникам 46 місцевих судів Дніпропетровської області та фактичну відсутність доведених коштів. Більша частина отриманих 29.06.2011 року коштів використана територіальним управлінням 04.07.2011 та 07.07.2011 року, а повністю кошти, отримані 29.06.2011 року використані 12.07.2011 року.
Таким чином, станом на 12.07.2011 року із 1 222 341,26 грн. використано 728 787,44 грн. залишок становить 493 553,82 грн., які будуть використані протягом місяця.
Станом на 01.07.2011 року залишок невикористаних коштів за бюджетною програмою 501040 «Здійснення правосуддя місцевими судами» за спеціальним фондом становив 10 666,49 грн. Із зазначених коштів станом на 08.07.2011 року використано суму у розмірі 9 556,48 грн. (охорона, спеціальний звязок та інше).
 
 
З повагою
 
В.о. начальника управління                                                          А.П. Москалець