flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Крітерії оцінки роботи ТУ ДСА в Дніпропетровській області за 9 місяців 2009 року.

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
щодо результатів роботи територіального управління державної судової адміністрації в Дніпропетровській області за 9 місяців 2009 року

 
 
 
 
 
1. СТАН ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
 
Згідно кошторису на 2009 рік територіальному управлінню для фінансування заходів щодо організаційного забезпечення місцевих судів за бюджетною програмою 501040 «Здійснення правосуддя місцевими судами» за загальним фондом затверджено суму у розмірі 76 085,09 тис. грн.
За 9 місяців 2009 року територіальним управлінням отримано кошти згідно плану асигнувань у сумі 55 529,0тис. грн., що становить 73% від затвердженої на рік суми. Касові видатки за звітний період становлять 55 529,04 тис. грн. і характеризують 100% використання отриманих коштів.
Фінансування капітальних видатків за загальним фондом у звітному періоді не здійснювалось.
Згідно затвердженого кошторису розмір фінансування за спеціальним фондом становив 2 118,7 тис. грн..
У звітному періоді територіальним управлінням отримано кошти згідно плану асигнувань у сумі 2 003,29 тис. грн., що становить 94,6% від затвердженої на рік суми. Касові видатки за звітний період становлять 2 003,29 тис. грн. і характеризують 100% використання отриманих коштів.
На капітальні видатки за спеціальним фондом отримано 395,90 тис. грн.., які використані у повному обсязі на оплату придбаних у минулому році металодетекторів, а також придбання комп’ютерної техники та багатофункціональних пристроїв.
В зв’язку зі значним недофінансуванням у минулому році видатків бюджету на початок 2009 року за укладеними договорами виникла кредиторська заборгованість у сумі 803,31 тис. грн.
Протягом 9 місяців 2009 року за рахунок отриманого фінансування погашена кредиторська заборгованість на суму 483 792,45 грн., знята в зв’язку з розірванням договорів кредиторська заборгованість на суму 291 313,52 грн., а всього на 775 105,97 тис. грн. (у тому числі за рахунок спецфонду на суму 163,5 тис. грн.).
Станом на 01.10.2009 року залишок кредиторської заборгованості за укладеними територіальним управлінням договорами становить 32,7 тис. грн., яка складається з:
- капітальний ремонт адміністративних об’єктів КЕКВ 2132 (ремонт приміщення Амур-Нижньодніпровського районного суду м.Дніпропетровська) – 28 200,00 грн. (заборгованість, що виникла внаслідок недофінансування у 2008 році);
- послуги водопостачання 1 778,07 грн. (поточна заборгованість),
- електроенергія 2 612,81 грн. (поточна заборгованість),,
- вивіз сміття – 93,26 грн. (поточна заборгованість),
 
2. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
 
За затвердженим кошторисом видатків територіального управління державної судової адміністрації в Дніпропетровській області на 2009 рік та на підставі проведеного аналізу забезпечення та потреб судів області на початку року складено річний план закупівель відповідно до Положення «Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти».
Згідно річного плану закупівель тендерним комітетом проведено процедуру закупівлі в одного учасника по предмету закупівлі «Послуги із здавання під наїм власної нерухомості» для укладення договорів оренди приміщень для розміщення служб Апостолівського районного суду Дніпропетровської області.
Також проведено процедуру запиту цінових пропозицій по закупівлі комп’ютерної техніки.
На цей час проводиться процедура закупівлі в одного учасника по предмету закупівлі «Послуги із здавання під наїм власної нерухомості» для укладення договору оренди приміщень для розміщення служб Амур-Нижньодніпровського районного суду м.Дніпропетровська.
В зв’язку з відмовою Міністерства економіки України (листи від 05.05.2009 за вих. №3305-27/698, від 22.04.2009 року за вих. №3305-27/679) щодо погодження процедури закупівлі в одного учасника по предмету закупівлі «Послуги із здавання під наїм власної нерухомості» для укладення договорів оренди приміщень Бабушкінського районного суду м.Дніпропетровська та Дніпровського районного суду м.Дніпродзержинська тендерним комітетом проведено відкриті торги за тим же предметом закупівлі, але через відсутність тендерних пропозицій торги не відбулися.
Орендодавцями зазначених приміщень подано позови щодо пролонгації договорів оренди нежитлових приміщень 2008 року на 2009 рік до господарського суду Дніпропетровської області, яким позови задоволено у повному обсязі.
Станом на 01 жовтня 2009 року укладено всі із запланованих 255 договорів щодо забезпечення діяльності судів необхідними комунальними послугами.
Протягом звітного періоду для матеріально-технічного забезпечення судів області укладено та виконано договори щодо закупівлі:
-          маркованої продукції - на суму 790 689,92 грн.;
-          канцелярських товарів9 516,58грн.;
          -   папіру для графічних робіт не крейдований (Папір для ксероксу) – 52162,32грн.;
          -    папір для факсу 3 120,00 грн.;
          -    заправки картриджів і тонерів – 9 000,00 грн.;
          -    картриджів і тонерів – 13 476,00 грн.;
          -    носіїв даних (диски, дискети та ін. магнітні носії)  - 89 997,60 грн.;
          - послуг з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки – 32 995,00 грн.;
-          бензину моторного А-92 – 55 920,34 грн.
-          багатофункціональних пристроїв - 50 023,20 грн.;
-          телефонів – 6621,42 грн.;
-          ниток та шпагатів – 65 140,74 грн.;
-          журналів – 61 884,00грн.;
-          повістки про виклик до суду – 99 998,90 грн.;
-          обкладинок на справи – 99 000,94 грн.;
-          господарчих товарів – 9 997,50 грн.
Територіальним управлінням проводиться робота по інформаційно-технічному забезпеченню судів області.
З метою своєчасного та належного виконання Рішення колегії Державної судової адміністрації України від 19 грудня 2008 року № 5/4 територіальним управлінням в ІІІ кварталі 2009 року проведено узагальнення стану забезпечення функціонування та наповнення Єдиного державного реєстру судових рішень.
За результатами узагальнення головам судів області запропоновано:
- посилити контроль за періодичністю та повнотою надсилання судом копій судових рішень до інформаційно-технічного адміністратора Реєстру;
- забезпечити ефективне використання наявного в місцевих загальних судах області спеціалізованого програмного забезпечення – програмного комплексу «Паром» для забезпечення внесення до Реєстру текстів судових рішень в електронному вигляді шляхом надсилання копій судових рішень з використанням електронного цифрового підпису;
- вживати заходів дисциплінарного впливу до працівників, яких визначено в судах відповідальними особами за надсилання копій судових рішень до інформаційно-технічного адміністратора Реєстру, винних у порушенні вимог щодо направлення судових рішень до Єдиного державного реєстру.
Також постійно ведеться робота щодо мінімізації відправлення судами Дніпропетровської області копій судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень в паперовому вигляді.
Станом на 01 жовтня 2009 року направлення копій рішень до реєстру здійснюється судами наступним чином:
- 38 місцевих загальних судів надсилають копії судових рішень в електронному вигляді, з них 15 судів направляють копії судових рішень як в електронному так і паперовому вигляді,
- 7 місцевих загальних судів Дніпропетровської області надсилають копії судових рішень лише в паперовому вигляді,
За 9 місяців 2009 року до Єдиного державного реєстру судових рішень місцевими загальними судами Дніпропетровської області всього відправлено в електронному вигляді – 97040 рішень, що складає 46,2 % від загальної кількості ухвалених судами рішень за звітний період.
Станом на 01 жовтня 2009 року потреба в серверному обладнанні для повного забезпечення місцевих загальних судів Дніпропетровської області складає 44 одиниці. На балансі судів Дніпропетровської області знаходяться 94 одиниці серверного обладнання, що складає 68,12 % загальної кількості серверного обладнання, необхідного для повного забезпечення судів.
43 одиниці із наявного серверного обладнання морально застарілі, що складає 45,74% від загальної кількості серверного обладнання, що експлуатується в судах області.
Потреба місцевих загальних судів Дніпропетровської області в забезпеченні комп’ютерною технікою становить 1177 одиниць, що розрахована з урахуванням комп’ютерної техніки, що знаходиться на балансі судів.
Станом на 01 жовтня 2009 року на балансі місцевих загальних судів Дніпропетровської області знаходиться 448 одиниць комп’ютерів, що складає 27,57% загальної кількості комп’ютерної техніки, необхідної для забезпечення належного рівня роботи судів Дніпропетровської області.
Морально застарілі та потребують заміни 247 комп’ютерів – це 55,13 % загальної кількості комп’ютерної техніки, що експлуатується в судах.
Для вирішення цієї проблеми у третьому кварталі 2009 року проведено процедуру закупівлі 34 одиниць комп’ютерної техніки на суму 182 376,00 грн. та 20 одиниць багатофункціональних пристроїв на суму 50 023,20 грн. Розпорядженням начальника управління від 13 серпня 2009 року № 5 затверджено розподіл комп’ютерної техніки та рекомендовано головам місцевих загальних судів області використовувати поставлену комп’ютерну техніку для надсилання копій судових рішень в електронному вигляді із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення – програмного комплексу «Паром» та електронного цифрового підпису.
На постійному контролі управління знаходиться питання обладнання судів локальною мережею.
Так, станом на 01 жовтня 2009 року 12 місцевих загальних судах обладнано локальною мережею, що відповідає стандартам ANSI/EIA/TIA 568 BCat. 5е, де обладнано 323 точки підключення. В 7 судах із заначеного числа мережі знаходяться в робочому стані та використовуються ними під час роботи. Для забезпечення роботи локальних мереж у 5 судах: Тернівському та Саксаганському районних судах м. Кривого Рогу, Васильківському, Межівському, Царичанському районних судах Дніпропетровської області  необхідно поставити відповідне комунікаційне обладнання та провести роботи з введення в експлуатацію мережі.
Також в 33 судах області встановлена часткова локальна мережа. Із зазначеного числа судів знаходиться в робочому стані та використовується мережа в 30 судах, де обладнано 349точки підключення.
Станом на 01 жовтня 2009 року 45місцевих загальних судів Дніпропетровської області підключені до глобальної інформаційної системи за технологією ADSL. Вирішується питання щодо забезпечення технічних можливостей для підключення до глобальної інформаційної системи за технологією ADSL Синельниківського міськрайонного суду.
Таким чином, враховуючи наявність працюючих локальних мереж в 45 судах області до мережі Інтернет підключені 363 робочих місця.
Відповідно до нормативів, затверджених головою ДСА України 15.05.2003 року та погоджених рішенням Ради суддів України 27 червня 2003 року потреба у технічних засобах фіксування судового процесу становить 325 одиниць. За 9 місяців 2009 року через неможливість відновлення технічних характеристик проведено списання 13 засобів фіксування «Тритон».
Станом на 01 жовтня 2009 року на балансі управління перебуває 281 технічний засіб фіксування судового процессу: 96 засобів фіксування на базі цифрового магнітофону типу «Тритон» та 185 одиниць фіксування на базі персонального комп’ютера типу «Оберіг» та «Камертон», що становить 46,37 % необхідної кількості систем фісування судового процесу. Із зазначеного числа пристроїв через моральну застарілість фактично потребують заміни 208 засобів фіксування.
За 9 місяців 2009 року територіальним управлінням в мережі Інтернет на власному веб-сайті розміщено 10 статей щодо діяльності управління.
У першому та третьому кварталах 2009 року територіальним управлінням здійснена перевірка достовірності інформації, яка містилась на власних веб-сайтах місцевих загальних судів Дніпропетровської області. Для подальшого самостійного оновлення судами інформації на власних веб-сайтах територіальним управлінням отримано та направленодо судів логіни та паролі доступу до веб-сторінок.
Також у звітному періоді проведена робота по роз’ясненню судам порядку отримання оновлень комп’ютерної правової системи «ЛІГА-ЗАКОН» з використанням послуги доступу до глобальної інформаційної системи за технологією ADSL та електронної пошти. Всі 45 судів, в яких  підключено послуги доступу до глобальної інформаційної системи за технологією ADSL самостійно отримують оновлення комп’ютерної правової системи «ЛІГА:ЗАКОН» за допомогою електронної пошти.
В 40 судах області головними спеціалістами з інформаційних технологій проведені роботи з підключення до VPN – мережі маршрутизаторів CISCO 2811-SEC/K9.
Проблемним остається питання призначення на посаду головного спеціаліста з інформаційних технологій у 4 судах області, а саме: Індустріальному, Красногвардійському, Самарському районних судах м.Дніпропетровська та Баглійському районному суді м.Дніпродзержинська, де ці посади є вакантними більш ніж один рік, що становить 8,7 % загальної кількості судів.
В 46 місцевих загальних судах Дніпропетровської області на посаду головного спеціаліста з інформаційних технологій місцевих загальних судів станом на 01 жовтня 2009 року призначено 42 особи, в 4 місцевих загальних судах Дніпропетровської області посада головного спеціаліста з інформаційних технологій залишається вакантною, що складає 1,84 % загальної кількості.
З метою забезпечення належної роботи місцевих загальних судів Дніпропетровської області територіальним управлінням у телефонному режимі постійно надається допомога працівникам судів у вирішенні будь-яких технічних або організаційних проблем, пов’язаних з експлуатацією техніки та програмно-технологічного комплексу автоматизованої системи «Судова статистика» (Атлант).
Управлінням постійно проводиться робота по заповненню та внесенню оновлень в Єдину інформаційну систему обліку суддівських кадрів.
 
3.   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДІВ ПРИМІЩЕННЯМИ
 
В Дніпропетровській області здійснюють діяльність 46 місцевих загальних судів.
Станом на 01.10.2009 року 46 загальних місцевих судів Дніпропетровської області розміщуються у 51 приміщенні. Більша кількість судів займають по одному приміщенню, окрім Томаківського, Дніпропетровського районних судів та Новомосковського міськрайонного суду- два приміщення, Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу – три приміщення. 
Станом на 01.10.2008 року 46 загальних місцевих судів Дніпропетровської області розміщувались у 50 приміщеннях. У ІІ кварталі 2009 рокупочато використання під архів ще одного приміщення Дніпропетровського районного суду по вул. Тепличній, 2 в смт. Ювілейне.
У критеріях оцінки за 9 місяців 2008 року було зазначено 54 приміщення судів, так як в це число були включені приміщення, які не використовувались судами у зв’язку з необхідністю в проведенні капітальних ремонтів, реконструкцій тощо. До таких приміщень належать: приміщення Апостолівського районного суду по вул. Леніна, 73 в м. Апостолове, приміщення Петропавлівського районного суду по вул. Жовтневій, 69 в смт. Петропавлівка; приміщення Синельниківського міськрайонного суду по вул. 40 років Жовтня, 38 у м. Синельникове; приміщення Васильківського районного суду по вул. Комсомольській, 23 в смт. Васильківка.
Станом на 01.10.2009 року загальна площа 51 приміщення судів, в яких розміщені суди і які використовуються для здійснення правосуддя складає 42 230,2 кв.м.. На звітну дату минулого року загальна площа 50 приміщень складала 39 709,23 кв.м.. Таким чином відсоток забезпеченості стосовно минулого року становить 106,35%.
Станом на 01.10.2009 року на одного суддю області припадає 129,9 кв.м. площі приміщень судів, що складає 83,8% від передбаченої “Переліком вимог, що пред'являються до приміщень районних (міських) судів” погодженого Головою Ради суддів України 27 червня 2003 року, та затвердженого Головою Державної судової адміністрації України 18 травня 2003 року площі на одного суддю (далі – Перелік).
Станом на 01.10.2008 року на одного суддю припадало 122,18 кв.м., що складало 78,83% від передбаченої переліком вимог розміру площі на одного суддю.
Станом на 01.10.2009 року розмірам площі за Переліком відповідають приміщення 15 судів, що становить 33 % судів області, а саме: Жовтоводський, Марганецький, Тернівський та Першотравенський міські суди, Нікопольський міськрайонний суд, Індустріальний та Самарський районні суди м. Дніпропетровська, Жовтневий, Тернівський та Центрально-Міський районні суди м. Кривого Рогу, П’ятихатський, Юр’ївський, Покровський, Апостолівський та Петропавлівський районні суди.
Станом на 01.10.2009 року повністю відповідають положенням Переліку приміщення 6 судів області, а саме: Індустріальний та Самарський  районні суди м. Дніпропетровська, Жовтневий районний суд м. Кривого Рогу, Жовтоводський міський суд, П’ятихатський, Юр’ївський районні суди.
10 судів області використовують площу, відповідно встановлених норм, але для відповідності вимогам здійснення правосуддя необхідно обладнати приміщення відповідною кількістю залів судових засідань та нарадчих кімнат, приміщеннями для конвою та камерами для підсудних, відселити сторонні організації, провести поточні ремонти тощо. До таких судів належать: Жовтоводський, Марганецький, Тернівський та Першотравенський міські суди, Нікопольський міськрайонний суд, Індустріальний та Самарський районні суди м. Дніпропетровська, Жовтневий, Тернівський та Центрально-Міський районні суди м. Кривого Рогу, П’ятихатський, Юр’ївський, Покровський, Апостолівський та Петропавлівський районні суди Дніпропетровської області.
Із зазначених 15 судів області 8 судів: Тернівський, Марганецький, Першотравенський міські суди, Нікопольський та Новомосковський міськрайонні суди, Тернівський, Центрально-Міський районні суди м.Кривого Рогу, Покровський районні суди знаходяться у будівлі разом зі сторонніми організаціями.
Станом на 01.10.2008 року вимогам здійснення правосуддя та Переліку відповідали приміщення 16 судів, що становить 35% від загального числа судів області, а саме: Жовтоводський, Марганецький, Тернівський та Першотравенський міські суди, Нікопольський міськрайонний суд, Індустріальний та Самарський районні суди м. Дніпропетровська, Жовтневий, Тернівський та Центрально-Міський районні суди м.Кривого Рогу, Васильківський, П’ятихатський, Юр’ївський, Покровський, Апостолівський та Петропавлівський районні суди. 
Із заначеного переліку зараз виключено Васильківський районний суд через оспорення договору оренди приміщення іншим орендарем. 
Мають нормальний або задовільний технічний стан та частково відповідають вимогам щодо здійснення судочинства приміщення 15 судів, але мають недостатню кількість площі Бабушкінський, Ленінський, Красногвардійський районні суди м.Дніпропетровська; Баглійський районний суд м. Дніпродзержинська; Дзержинський, Довгинцівський та Саксаганський районні суди м. Кривого Рогу; Павлоградський та Новомосковський міськрайонні суди, Орджонікідзевський міський суд; Криворізький, Межевський, Петриківський, Софіївський та Дніпропетровський районні суди.
Таким чином, станом на 01.10.2009 року 34 приміщення судів мають нормальний або задовільний стан, що становить 67 % від загальної кількості приміщень судів на звітну дату.
Територіальним управлінням проводяться заходи щодо поліпшення умов розміщення судів та приведення приміщень судів у відповідність затвердженим вимогам здійснення правосуддя.
Так, у ІІ кварталі 2009 року з Криничанською районною радою укладено договір оренди щодо надання одного додаткового кабінету площею 17,87 кв.м. для Криничанського районного суду в будівлі за адресою: смт. Кринички, вул. Виконкомівська, 17, частину якої займає суд.
Для поліпшення умов, необхідних для функціонування судів, ТУ ДСА в Дніпропетровській області з початку 2009 року було проведено поточні ремонти приміщень Заводського районного суду м. Дніпродзержинська, Петриківського районного суду Дніпропетровської області та Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровську на загальну суму 55 798,8 грн.
За результатами проведених переговорів з балансоутримувачами та власниками приміщень за їх кошти у першому півріччі 2009 року частково проведені поточні ремонтні роботи 6 приміщень судів: Заводського районного суду м. Дніпродзержинська, Довгинцівського районного суду м. Кривого Рогу, Межевського, Покровського, Софіївського, Солонянського районних судів Дніпропетровської області.
Для поліпшення умов функціонування судів необхідно проведення реконструкцій та капітальних ремонтів в судах. Так, вже не перший рік гостро стоїть питання реконструкції приміщення Синельниківського міськрайонного суду, розташованого за адресою: м. Синельникове, вул. 40 років Жовтня, 38. Не зважаючи на прийняття 26 листопада 2008 року Кабінетом Міністрів України постанови «Про деякі питання організації бюджетного процесу» за №1036 управлінням проведено розробку нової проектно-кошторисної документації на проведення реконструкції покрівлі цього приміщення, сума якої складає 98 577 грн.
Потребують реконструкції та проведення капітальних ремонтів приміщення, орендовані для судів у 2007 – 2008 роках, а саме: приміщення Дніпропетровського районного суду по вул. Тепличній, 2 в смт. Ювілейне; приміщення Васильківського районного суду по вул. Комсомольській, 23 в смт. Васильківка, приміщення Петропавлівського районного суду по вул. Жовтневій, 69 в смт. Петропавлівка; приміщення Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу по пр. Дзержинського, 1.
На 2009 рік розроблено проектно-кошторисну документацію на проведення капітальних ремонтних робіт у Апостолівському, Криворізькому районних судах, Саксаганському районному суді м.Кривого Рогу, Жовтоводському міському суді, а також поточних ремонтних робіт у Дзержинському, Тернівському районних судах м.Кривого Рогу, Нікопольському міськрайонному, Тернівському міському, Апостолівському, Криворізькому, Криничанському, Широківському, Софіївському районних судах Дніпропетровської області на загальну суму 1 277 943,76 грн., з яких 421 954,7 грн. на капітальні ремонтні роботи та 855 989,06 грн. на поточні ремонтні роботи.
Продовжується робота по приведенню приміщення Апостолівського районного суду у відповідність вимогам здійсненнення правосуддя. Так, з власником приміщення суду за адресою: м. Апостолове, вул. Визволення буд. 66 за результатами процедури закупівлі у вересні 2009 року укладено договір оренди з встановленням річної орендної плати у розмірі 17 477,24 грн. Тому  територіальним управлінням активно вирішується питання відчуження аварійної будівлі, що раніше займав суд з метою використання отриманих від реалізації коштів на придбання орендованої будівлі по вул. Визволення, 66, за ціною 585 786 грн, що була визначена у 2008 році за результатами незалежного оцінювання та проведення в ній робіт щодо пристосування приміщення відповідно до вимог здійснення правосуддя.
Два суди області: Криничанський, Царичанський районні суди можуть бути забезпечені належними приміщеннями при вирішенні питання щодо виділення додаткових площ в будівлях, частину яких займають ці суди.
Лише за умови надання або побудови нових приміщень можливо забезпечити приміщеннями, що відповідають вимогам відправлення правосуддя 4 суди області: Амур-Нижньодніпровський та Жовтневий районні суди м.Дніпропетровська; Магдалинівський, Томаківський районні суди.
Начальник територіального управління Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області 02 квітня 2009 року прийняв участь у робочій нараді Дніпропетровської обласної державної адміністрації щодо забезпечення Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду відповідним приміщенням.
 
4. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ СУДДІВ
  ТА ОХОРОНИ ПРИМІЩЕНЬ СУДІВ
 
Відповідно до рішення Дніпропетровської обласної ради №507-18/У від 29.01.2006 року «Про обласний бюджет на 2009 рік» та виконання заходів Регіональної програми «Організаційного забезпечення діяльності судів Дніпропетровської області на 2006-2010 роки», Дніпропетровською обласною радою у вересні 2009 року виділено кошти у розмірі 200 тисяч гривень. Данні кошти використані управлінням на закупівлю та встановлення в усіх залах судових засідань у 50 приміщеннях судів системи бездротової тривожної сигналізації, що становить 100% приміщень судів, в яких розташовуються зали судових засідань. (Із 51 приміщення судів, які задіяні для здійснення правосуддя, зали судових засідань розташовані у 50 приміщеннях).
Забезпечення безпеки суддів та працівників судів під час виконання судом функцій по відправленню правосуддя (ст. 133 Закону України «Про судоустрій України») передбачає, що підтримання громадського порядку в суді, припинення проявів неповаги до суду, а також охорону приміщень суду, виконання функцій щодо державного захисту суддів, працівників суду, забезпечення безпеки учасників судового процесу здійснює СБСМ «Грифон» при УМВС України в Дніпропетровській області. За звітний період працівниками батальйону вжито 460 заходів підтримання порядку в судовому засіданні.
В 2009 році додатково, під охорону СБСМ «Грифон» взято 6 судів Дніпропетровської області.
Станом на 01.10.2009 року СБСМ «Грифон» охороняються 22 суди Дніпропетровської області, а саме: Красногвардійський, Бабушкінський, Ленінський, Індустріальний районні суди м. Дніпропетровська, Дніпровський, Заводський районний суд м. Дніпродзержинська, Саксаганський, Дзержинський, Довгинцівський, Жовтневий районні суди м. Кривого Рогу, Новомосковський, Нікопольський міськрайонні суди, Жовтоводський, Орджонікідзевський, Першотравенський, Марганецький міські та Криворізький, Петриківський, П’ятихатський, Криничанський, Покровський, Межевський районні суди області. Охорона шести із зазначених судів здійснюється цілодобово. Таким чином, судовою міліцією охороняється 43,14% приміщень судів, які задіяні для здійснення правосуддя.
Крім того, 16 судів області протягом ночі охороняються сторожами:
Красногвардійський, Кіровський, Самарський, Ленінський, Індустріальний районні суди м. Дніпропетровська, Жовтоводський, Орджонікідзевський міські суди, Дніпровський районний суд м. Дніпродзержинська, Нікопольський, Новомосковський, Синельниківський міськрайонні суди, П’ятихатьський, Апостолівський, Солонянський, Томаківський, Царичанський районні суди.
                Найближчим часом планується забезпечення охорони громадського порядку в Павлоградському міськрайонному суді області співробітниками СБСМ „Грифон”.
44 приміщень судів Дніпропетровської області обладнані охоронною сигналізацією, до якої підключені кабінети канцелярії та архіву судів.
Станом на 01.10.2009 року виведена на пульти ВДО або РВВС УМВС України в Дніпропетровській області та знаходиться в робочому стані охоронна сигналізація в 29 приміщеннях судів.
В інших судах області на цей час проводиться необхідна робота по відновленні технічної працездатності охоронної сигналізації.
Так, для для підключення охоронної сигналізації приміщення Юр’ївського та Покровського районних судів Дніпропетровської області до пульту охорони РВ при ГУМВС потрібне додаткове фінансування робіт з монтажу.
Внаслідок реорганізації у березні 2009 року Ленінського пульту охорони м. Дніпропетровська управлінням проведено роботу щодо пере підключення сигналізації до Кіровського ГСО при УМВС України в Дніпропетровській області і у травні 2009 року здійснено закупівлю ПКП „Грифон – 04М” у кількості 1 шт.
У зв’язку з тим, що Тернівський міський суд, Новомосковський міськрайонний суд, Апостолівський районний суд Дніпропетровської області переїхали до нових будівель, територіальним управлінням проводяться заходи по встановленню та підключенню охоронної сигналізації у цих приміщеннях.
В приміщеннях П’ятихатьського та Широківського районних судів Дніпропетровської області охоронна сигналізація встановлена, але не працює в зв’язку з недостатньою потужністю централізованого пульту охоронної сигналізації П’ятихатьського та Широківського РВ УМВС України в Дніпропетровській області.
У 10 судах області: Кіровському районному суді м.Дніпропетровська, Дзержинському, Тернівському районних судах м.Кривого Рогу, Нікопольському міжрайонному, Тернівському міському, Васильківському, Верхньодніпровському, Криничанському, Межевському, Солонянському районних судах проводяться роботи з відновлення охоронної сигналізації.   
З 51 приміщення місцевих судів області 11 приміщень суду обладнані протипожежною сигналізацією, але в робочому стані перебуває сигналізація, яка вмонтована в 2 приміщеннях, що становить 3,92 % приміщень судів.
 Для вирішення питання встановлення протипожежної сигналізації в інших судах області проведено моніторинг вартості послуг щодо фінансування відповідних робіт.
За звітний період кошторисом не передбачено коштів за Програмою забезпечення працівників суду, охорони приміщень судів та покращення технічного укріплення на 2007 – 2009 роки.
У 2009 році встановлено металодетектори в 17 судах, а саме: у Бабушкінському, Індустріальному, Красногвардійському, Ленінському та Самарському районних судах м. Дніпропетровська, Нікопольському, Павлоградському та Новомосковському міськрайонних судах, Дніпровському та Заводському районних судах м.Дніпродзержинська, Жовтоводському міському суді Довгинцівському та Жовтневому районних судах м. Кривого Рогу, Дніпропетровському, Покровському, Криничанському та П’ятихатському районних судах, що становить 33 % приміщень судів.
Станом на 01.10.2009 року в судах Дніпропетровської області встановлено 9 пунктів пропускної системи та 3 камери схову для речей відвідувачів.
В 39 судах області існує потреба по встановленню 594 грат на вікна, але зазначене питання можливо вирішити лише при надходженні відповідних цільових коштів.
Продовжує особливо гостро стояти питання обладнання в судах конвойних приміщень, оскільки підрозділами органів внутрішніх справ надсилаються попередження про недоставку підсудних в судове засідання у разі невиконання вимог до цих приміщень.
За 9 місяців 2009 року проведено три спільних наради з представниками УМВС України в Дніпропетровській області.
 
5. СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ
(ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДДІВ ЖИТЛОМ, САНАТОРНО-КУРОРТНЕ ЛІКУВАННЯ ТОЩО)
 
За 9 місяців 2009 року згідно договору „Про санаторно-курортне лікування суддів та суддів у відставці та членів їх сімей”   № 131 від 12.12.2007р. укладеного між санаторно–курортним лікувальним центром „Феміда” та територіальним управлінням в 2009 році в санаторії відпочили 3 судді та 2 судді у відставці.
Також територіальним управлінням проведено оплату санаторно-курортного лікування 38 суддям та 10 суддям у відставці.
В списку на поліпшення житлових умов в територіальному управлінні перебувають 13 суддів загальних місцевих судів.
За 9 місяців 2009 року кошти на закупівлю квартир для суддів, що потребують поліпшення житлових умов з державного бюджету не виділялись.
На виконання Регіональної програми «Організаційного забезпечення діяльності судів Дніпропетровської області на 2006-2010 роки» від 22 березня 2006 року № 785-33/VІ у поточному році судді Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу Щеняєвій І.Б. виділено 3-кімнатну квартиру житловою площею 34,5 кв.м. та судді Амур-Нижньодніпровського районного суду м.Дніпропетровська Якименко Л.Г.
                                           
6.  СТАН КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
 
Відповідно штатного розпису територіального управління Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області штатна чисельність працівників становить 31 одиницю. Станом на 01 жовтня 2009 року в територіальному управлінні фактично працює 34 державних службовця, що становить 109,7 % від штатної чисельності. Із 34 працівників управління 4 особи обіймають посади на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку основних працівників (завідувач сектору кадрової роботи, провідний спеціаліст сектору організаційного забезпечення діяльності кваліфікаційних комісій та органів суддівського самоврядування, головний спеціаліст відділу документування, організаційного забезпечення діяльності суддів, безпеки суддів та діяльності служби судових розпорядників, головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності).
Відповідно до штатних розписів судів області штатна чисельність працівників апарату судів становить 1 686 одиниць. Штатна чисельність суддів місцевих загальних судів області на звітну дату становить 325 одиниць.
Для належного відправлення правосуддя, встановленого Законом України «Про судоустрій України» судді мають бути забезпечені відповідною кількістю працівників апарату суду. Так, при штатній чисельності суддів області у 325 одиниць, штатна чисельність помічників суддів становить 273 одиниці і штатна чисельність секретарів судового засідання становить 325 одиниць. Таким чином, в 46 судах області необхідно збільшити посади помічника судді на 52 одиниці. При здійсненні розрахунку не враховувалась штатна чисельність 46 одиниць посад помічників суддів, які окрім виконання обов’язків помічника судді здійснюють заходи із організаційної діяльності суду, ведуть аналітичну роботу та забезпечують діяльність голови суду.
За дорученням Ради суддів Дніпропетровської області територіальним управлінням спільно з членами Ради суддів Дніпропетровської області проводиться комплексне вивчення організації діяльності судів області.
Відповідно Графіка комплексних перевірок стану діловодства в судах Дніпропетровської області на І та ІІ півріччя 2009 року, погодженому головою Ради суддів Дніпропетровської області, у звітному періоді працівниками ТУ ДСА в Дніпропетровській області проведено вивчення стану організації роботи з кадрами та ведення кадрового діловодства 12 судів області: Індустріального суду м. Дніпропетровська; Баглійського та Заводського районних судів м. Дніпродзержинська; Жовтневого, Довгинцівського та Інгулецького районних судів м. Кривого Рогу, Орджонікідзевського та Жовтоводського міських судів, Новомосковського та Нікопольського міськрайонних судів, Верхньодніпровського, Покровського районних судів Дніпропетровської області. В зазначених судах також проводилось вивчення стану організації та ведення діловодства, обліково-статистичної роботи та архіву суду. Під час перевірок в усіх 12 судах виявлено недоліки з питань ведення кадрового діловодства. В Індустріальному районному суді м.Дніпропетровська недоліки усунені під час перевірки. 11 судам області на усунення недоліків надані відповідні терміни. Інформація за результатами перевірок направлена до цих судів.
Повторних перевірок у судах області не проводилось.
Працівниками сектору кадрової роботипостійно надаються консультації працівникам судів з кадрових питань.
У 2009 році управлінням судам області надані письмові роз’яснення: лютий – щодо порядку прийняття на посади державних службовців та прийняття ними присяги; червень – щодо встановлення надбавки за вислугу років службовцям, які працюють в апараті судів та щодо складання табелю обліку робочого часу працівників загальних місцевих судів Дніпропетровської області; липень – щодо щорічної основної відпустки за особливий характер праці. Працівникам територіального управління роз’яснено порядок заповнення та подання декларацій, ознайомлено з нормативно-правовими актами та рекомендаціями, що регламентують декларування доходів.
У березні 2009 року в загальних місцевих судах області організовано проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань за 2008 рік, проведено щорічну оцінку і в територіальному управлінні. З 1105 державних службовців – працівників апарату судів області підлягали щорічній оцінці 612 осіб та отримали підсумкові оцінки: “низька” - 2 особи, “задовільна” – 52 особи, “добра” – 405 осіб, “висока” – 153 особи. В територіальному управлінні підлягали щорічній оцінці 6 працівників, які отримали оцінку “добре”. За підсумками проведеної роботи до ДСА України направлено відповідний звіт.
Відповідно до положень ст. 6 Закону України “Про боротьбу з корупцією”, ст. 13 Закону України “Про державну службу”, на виконання листа Державної судової адміністрації України № 13-1237/09 від 03.03.2009 року, територіальним управлінням здійснено всі необхідні заходи щодо своєчасного та достовірного подання державними службовцями та суддями місцевих загальних судів області, державними службовцями управління відомостей про доходи та зобов’язання фінансового характеру за 2008 рік. Декларації, подані начальником та заступниками начальника управління направлено до Державної судової адміністрації для долучення до особових справ.
До Державної судової адміністрації України направлено 9 пакетів документів щодо осіб, які виявили бажання навчатися на факультеті підготовки професійних суддів Національної юридичної академії України ім. Ярослава Мудрого та 1 пакет особи щодо особи, яка виявила бажання навчатися в Інституті підготовки професійних суддів при Одеській національній юридичній академії.
Територіальним управлінням за результатами попереднього інформування направлено до ДСА України список осіб – працівників судів області та територіального управління, які виявили бажання навчатися у Національній академії державного управління при Президентові України та її регіональних відділеннях в зв’язку з оголошенням цим навчальним закладом прийому слухачів на денну, вечірньо-заочну, заочно-дистанційну форми навчання з освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра за спеціальностями “Управління суспільним розвитком” та “Державне управління”.
Протягом дев’яти місяців 2009 року територіальним управлінням забезпечено проходження виробничої практики у судах області 189 студентів 2-го та 4-го курсу Національної юридичної академії України ім. Я. Мудрого, про що їм видано відповідні характеристики.
У першому півріччі 2009 року відповідно до Положення про порядок виготовлення, обліку, видачі, заміни та знищення посвідчень суддів, суддів, яких призначено на адміністративні посади, суддів у відставці, народних засідателів та присяжних, затвердженого рішенням Ради суддів України від 23.05.2008 року № 70, на виконання листа Державної судової адміністрації України № 12-7321/08 від 14.11.2008 року, територіальним управлінням направлено 9 карток обліку для виготовлення посвідчень суддям та 22 посвідчення для знищення. 
За 9 місяців 2009 року територіальним управлінням Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області сформовано та направлено до ДСА України 23 пакети документів відносно кандидатів на посаду судді вперше та 1 пакет документів щодо призначення на посаду судді апеляційного суду Дніпропетровської області в межах п’ятирічного строку. Всі документи подані у встановлені строки.
Вищою радою юстиції на доопрацювання повернуто 3 пакета документів відносно кандидатів щодо призначення на посаду професійного судді вперше.
Зауважень щодо повноти та якості оформлення документів від ДСА України, Секретаріату Президента України не надходило.
За звітний період Указом Президента України призначено 4 судді. 18кандидатів рекомендовані Вищою Радою юстиції та очікують Указу Президента України.
За 9 місяців 2009 року територіальним управлінням сформовано та направлено до ДСА України 15 матеріалів щодо обрання суддів безстроково. Всі матеріали були направлені відповідно до Плану ВККСУ. Зауважень щодо повноти та якості оформлення документів щодо безстроково обрання не надходило.
Територіальним управлінням забезпечуться діяльність Ради суддів місцевих судів Дніпропетровської області.
На протязі звітного періоду відбулося 9 засідань ради суддів області, а також конференція суддів Дніпропетровської області, які проводились за участю територіального управління.
План роботи територіального управління Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області узгоджений з планом роботи ради суддів загальних судів Дніпропетровської області та охоплює комплекс основних напрямків роботи, віднесених до повноважень ради суддів.
 За 9 місяців 2009 року відповідно до плану роботи ради суддів області, начальником територіального управління Державної судової адміністрації в Дніпропетровської області була підготовлена та надана інформація з 11 питань, віднесених до компетенції управління.
У звітному періоді територіальним управлінням забезпечено ведення діловодство за 586 зверненнями громадян, подань прокурорів та окремих ухвал, що надійшли на адресу Ради суддів області.
За вказаний період розглянуто по суті – 523 звернення. 63 звернення знаходиться у проваджені. 12 звернень відповідно ч.3 ст.7 Закону України «Про звернення громадян» направлено для розгляду за належністю. 22 звернення залишено без розгляду згідно ч.2 ст.8 Закону України «Про звернення громадян» як повторні, 5 звернень відповідно до ч.1 ст.8 Закону України «Про звернення громадян» визнано анонімними, 1 звернення повернуто заявнику для належного оформлення.
З числа усіх скарг і звернень визнано обґрунтованими 56. З числа обґрунтованих звернень 26 направлено на розгляд місцевих судів   для здійснення заходів щодо усунення недоліків у роботі суддів.
Також Радою суддів загальних судів Дніпропетровської області ініційовано та направлено до кваліфікаційної комісії суддів загальних судів Дніпропетровського апеляційного округу ініційовано 17 подань у відношенні 12 суддів.
У звітному періоді до ДСА України направлено для погодження 2 пакети документів щодо призначення щомісячного грошового утримання працюючим суддям місцевих загальних судів Дніпропетровської області та 2 пакети документів щодо виплати вихідної допомоги у зв’язку з виходом судді у відставку, всі документи подані у встановлені строки.
Територіальне управління Державної судової адміністрації в Дніпропетровської області постійно проводить роботу щодо направлення на курси підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату судів.
Відповідно Концепції національної системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації суддів, працівників апарату судів та Графіка навчального процесу із підвищення кваліфікації суддів, працівників апарату судів та державної судової адміністрації на 2009 рік, затвердженого Академією суддів України потребувало підвищення кваліфікації на початок року 42 судді та 104 працівника апарату суду.  
Протягом 9 місяців 2009 року пройшли навчання з підвищення кваліфікації у Академії суддів України 57 суддів місцевих загальних судів що становить 135,71 % від запланованої кількості та 75 працівників апарату судів, що становить 72,12 % від запланованої кількості.
Із зазначеного числа суддів 2 судді прийняли участь у тренінгу на тему “Судова влада та ЗМІ” для суддів-викладачів Академії суддів України, організованому за підтримки ЄК, Ради Європи; 12 суддів місцевих загальних судів, обраних на посаду безстроково, прийняли участь у курсах з підвищення кваліфікації, які проводилися в Дніпропетровському регіональному відділенні Академії суддів України; 3 судді пройшли навчання на курсах підвищення кваліфікації в Академії суддів України, 10 суддів пройшли навчання на курсах підвищення кваліфікації для суддів, вперше призначених на посади, які проводилися в Дніпропетровському регіональному відділенні Академії суддів України, та 2 судді прийняли участь у тренінгу з методики викладання навчальних модулів для новопризначених суддів “Доказове право” та “Управління в залі судових засідань”, організованому Академією суддів України спільно та за підтримки Українсько-Канадського проекту.
Крім запланованих відповідно Графіку курсів та семінарів 137 суддів, що становить 326,19 % від запланованої кількості та 50 працівників апарату місцевих загальних судів, що становить 48,08 % від запланованоїкількості прийняли участь у семінарах, що проводились в апеляційному суді Дніпропетровської області. Так, у семінарах на тему: “Направлення кримінальних справ на додаткове розслідування” та “Про судову практику проти статевої свободи та недоторканості”, що проводились судовою палатою з кримінальних справ прийняли участь 73 особи. Судовою палатою у цивільних справах проведено 7 семінарів. У семінарах на тему “Іпотека. Кредитування. Застава по банківським угодам” та “Житлові правовідносини у цивільному праві” прийняли участь 59 осіб, у семінарах на тему “Деякі питання застосування трудового права” прийняли участь 20 осіб та у семінарі на тему “Деякі питання застосування земельного законодавства та норм цивільно-процесуального права” прийняли участь 20 осіб, у семінарі на тему “Окремі питання спадкового права” прийняли участь 17 осіб, у семінарі на тему “Деякі питання застосування сімейного права” прийняли участь 20 осіб, у семінарі на тему “Вирішення справ щодо самочинного будівництва” прийняли участь 18 осіб. Також судовою палатою у цивільних справах у ІІ кварталі проведено стажування 5 суддів, що призначені на посаду вперше за темами: “Практика застосування судами процесуального законодавства при розгляді цивільних справ. Складання процесуальних документів”, “Відвідування судових засідань колегії суддів судової палати з цивільних справ апеляційного суду Дніпропетровської області”, “Проблемні питання щодо розгляду справ про визнання права власності на самочинне будівництво”, “Нове законодавство та судова практика при розгляді судами цивільних справ про застосування Закону України “Про третейські суди”.
Працівники територіального управління постійно залучаються до проведення підвищення кваліфікації працівників судів, які проводяться Регіональним відділенням Академії суддів України за планами навчань з підвищення кваліфікації працівників місцевих загальних судів.
 В зв’язку зі значним зменшенням у поточному році фінансування витрат на відрядження (КЕКВ 1140) є проблематичною участь суддів та працівників судів в запланованих заходах із підвищення кваліфікації, а також ставиться під загрозу виконання Графіка навчального процесу та проведення запланованих територіальним управлінням семінарів. 
У ІІ кварталі 2009 року проведено 1 семінарське навчання для працівників апарату судів області на тему: “Користування новою версією підсистеми ведення інформації по судовій справі комп’ютерної програми “Судова статистика (Атлант) ” та подання звітів із розгляду справ та матеріалів за І півріччя 2009 року”, у якому прийняли участь 105 осіб.
 
7. ВЗАЄМОДІЯ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
 
01.04.2009 року опубліковано нарис про діяльність ТУ ДСА в Дніпропетровській області, який було включено до відповідного розділу інформаційно-довідникового видання „Судоустрій України”.
23.04.2009 року в офіційному науково-практичному виданні „Вісник Державної судової адміністрації України” було опубліковано статтю начальника територіального управління Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області на тему „Організація судової влади в Дніпропетровській області”. 
Управлінням пролонговано на 2009 рік договори по співробітництву з газетами «Наше місто» та «Вісті Придніпров'я», але у зв’язку з недостатнім фінансуванням з Державного бюджету, публікація статей в вищезазначених газетах здійснюється дуже рідко.
Так, за 9 місяців 2009 року в газетах «Наше місто», «Вісті Придніпров'я» та в інформаційно-правовій газеті «Правник» надруковано усього 2 інформації:
– 1 оголошення про заміщення вакантних посад;
– 1 оголошення про виклик до суду сторони по справі.
Оголошення щодо підготовки документів на обрання суддею безстроково публікуються за рахунок особистих коштів суддів.
За 9 місяців 2009 року на веб-сайті «Судова Влада» було опубліковано наступні інформаційні матеріали в кількості 10 статтей:
- відділ документування, організаційного забезпечення діяльності судів, безпеки суддів та організаційної діяльності служби судових розпорядників – 4 статті 
- сектор кадрової роботи – 2 статті 
-  сектор інформаційних технологій, забезпечення Єдиного державного реєстру судових рішень та реєстрів та реєстрів суддівських кадрів – 2 стаття
-   сектор з ведення судової статистики – 1 стаття
- сектор організаційного забезпечення діяльності кваліфікаційної комісії та самоврядування – 1 стаття
 
8. СТАН ДОТРИМАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ
 
Протягом 9 місяців 2009 року до територіального управління державної судової адміністрації в Дніпропетровській області з Державної судової адміністрації України та інших центральних органів надійшло на виконання 104 контрольних документів, із них з ДСА України – 80. Всі отримані документи призначені до виконання відповідним структурним підрозділам управління та їх керівникам, а саме:
- на виконання сектору кадрової роботи надійшло 44 контрольних документи;
- на виконання сектору організаційного забезпечення діяльності кваліфікаційних комісій та органів суддівського самоврядування надійшло 8 контрольних документи;
- на виконання відділу документування, організаційного забезпечення діяльності судів, безпеки суддів та діяльності служби судових розпорядників надійшло 22 контрольних документів;
- на виконання сектору матеріально-технічного та господарського забезпечення діяльності судів надійшов 4 контрольний документ;
- на виконання відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності надійшло 25 контрольних документів;
- на виконання сектору з ведення судової статистики надійшло 11 контрольних документи;
-   на виконання сектору забезпечення договірної та претензійно-позовної роботи надійшло 8 контрольних документів;
- на виконання сектору інформаційних технологій, забезпечення ведення Єдиного державного реєстру судових рішень та реєстрів суддівських кадрів надійшло 23 контрольних документів.
Всі контрольні завдання виконані у встановлений термін.
Територіальним управлінням виконувалися усі рішення колегій ДСА України вчасно та в повному обсязі.
З метою своєчасного та належного виконання рішень колегії в ТУ ДСА в Дніпропетровській області по кожному рішенню видано накази щодо розподілення та покладення обов’язків по виконанню заходів на працівників управління. Контроль за виконанням усіх наказів здійснює начальник управління.
Інформація про стан виконання рішень колегії направляється у встановлені терміни до ДСА України. Також щоквартально надсилається детальна інформація про стан виконання рішень з позначкою «виконання постійно».
 
9. ІНШЕ
 
Протягом 9 місяців 2009 року до територіального управління надійшло 115 звернень громадян, в тому числі скарг – 66, заяв – 46, депутатське звернення – 3.
Із зазначеного числа 9 звернень надійшло від органів державної влади, 6 звернення від підприємства, 97 звернення від громадян та 3 звернення народного депутата.
За змістом всі звернення можна розділити на категорії:
1. Звернення на дії суддів, пов’язані з тривалим розглядом кримінальних та цивільних справ. Всього за 1 півріччя 2009 рік надійшло 7 таких звернень. Всі звернення цієї категорії направлені на розгляд до судів області.
 2. Звернення на тривале не ознайомлення з матеріалами кримінальної справи та протоколом судового засідання. Всього надійшло 11 таких звернень.
 3. Звернення, в яких громадяни скаржаться на неправомірні з погляду заявників дії суддів, на винесений вирок або поставлене судом рішення, і просять втручання територіального управління в діяльність судів щодо відправлення правосуддя. Всього за звітний період до територіального управління надійшло 23 таких звернень.
У відповідь на ці звернення територіальне управління роз’яснює положення статей 14, 119 та 126 Закону України “Про судоустрій України”, якими визначені повноваження територіального управління та рекомендує скористатися правом апеляційного та касаційного оскарження рішень суду.
4. Звернення, в яких громадяни скаржаться на діяльність працівників суду та організацію роботи судів. За звітний період таких звернень надійшло - 34. Всі звернення цієї категорії розглянуті по суті і громадянам надані обґрунтовані письмові відповіді.
5. Звернення з інших питань – 40.
Протягом І півріччя 2009 року до територіального управління надійшла 1 скарга на організацію роботи ТУ ДСА в Дніпропетровській області. За результатами проведеного в територіальному управлінні службового розслідування, працівнику ТУ ДСА в Дніпропетровській області, до посадових обов’язків якого входить ведення діловодства за зверненнями громадян наказом начальника управління оголошено догану.
Одне депутатське звернення, яке надійшло на адресу ТУ ДСА в Дніпропетровській області було повернуто адресату та роз’яснено повноваження територіального управління, на два інших депутатських звернення територіальне управління надало відповідь в межах своїх повноважень.
З усієї кількості скарг, які надійшли протягом І півріччя 2009 року до територіального управління на порушення судами вимог «Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді» тільки 7 скарг виявилися обґрунтованими.
За січень-вересень 2009 року до територіального управління надійшло – 4 повторних звернення та 2 дублетні. 2 звернення надсилалися повторно у зв’язку з незгодою заявника з наданою відповіддю на перше його звернення. Та інші 2 – з питаннями, які вже були розглянуті та заявниками отримані вичерпні відповіді.
Більшість звернень, що надходили до територіального управління розглядалися у строк до 5 днів – 56 звернень, до 15 днів – 33, до 30 днів – 22, до 40 днів – 1 звернення.
Робота зі зверненнями громадян в територіальному управлінні знаходиться на постійному контролі та ведеться з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”, положень Методики оцінування рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженої Постановою КМУ від 24.06.2009 року №630 та здійснюється моніторинг щодо причин, які породжують надходження повторних звернень, скарг на роботу територіального управління, недотримання установлених чинним законодавством термінів розгляду звернень громадян та безпідставної відмови в задоволені законних вимог заявника. На кожне звернення направляються письмові відповіді, які завжди обґрунтовані та містять тільки перевірену інформацію.
Згідно наказу начальника ТУ ДСА в Дніпропетровській області від 28.12.2007 року №82-з “Про затвердження графіку особистого прийому громадян в ТУ ДСА в Дніпропетровській області” керівниками територіального управління здійснюється особистий прийом громадян другого та четвертого вівторка, третьої середи кожного місяця з 10.00 до 12.00 та з 14.00 до 16.00 години у приміщенні територіального управління за адресою: м.Дніпропетровськ пр.К.Маркса, 57 кім.301. 
У тетироріальному управлінні забезпечується належний рівень ведення претензійно-позовної роботи.
Протягом звітного періоду територіальному управлінню Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області пред’явлено 26 претензій, на які у той же день надано обґрунтовані відповіді. Більша частина претензій отримана в зв’язку з невиконанням умов договорів щодо оплати послуг охорони та оплати за надані комунальні послуги (теплопостачання, водовідведення, тощо). Завдяки своєчасно проведеним заходам усі спірні питання вирішені на стадії претензійної роботи.
За звітний період 2009 року територіальне управління прийнято участь у якості відповідача в 33 судових справах (у тому числі представництво інтересів ДСА України) та у 2 судових справах в якості позивача, з яких по 1 вже прийнято рішення на користь ТУ ДСА.
Найбільш поширеними є справи:
                - про відшкодування моральної шкоди - 6 позовів;
- про стягнення компенсації за невикористане обмундирування судді – 7 позовів (судді Жовтоводського міського суду);
- про визнання не чинними дій та зобов’язання вчинити певні дії – 7 позовів (позивач Шатунова А.Б.).
- про стягнення недоотриманих заробітної плати, довічного грошового утримання, втрати частини заробітної плати, пов’язаної з утриманням податку з доходів фізичних осіб та компенсації частини заробітної плати у зв’язку із затримкою її виплати – об’єднаний позов від 7 позивачів (судді Жовтоводського міського суду)
 
ВИСНОВОК
 
Протягом звітного періоду територіальним управлінням Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області забезпечено ведення діяльності по всім напрямкам роботи, виконання контрольних завдань та рішень колегій ДСА України, рішень конференції та Ради суддів місцевих судів Дніпропетровської області.
Найбільш актуальною проблемою у діяльності управління є недостатність фінансування із державного бюджету для проведення заходів по забезпеченню діяльності судів області: необхідність проведення ремонтних робіт, укріплення та охорони приміщень, обладанання охоронно-пожежної сигналізації та конвойних приміщень.
 
Начальник територіального управління
Державної судової адміністрації в
Дніпропетровській області                                    А.В. Ігнатьєва