flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Крітерії оцінки роботи ТУ ДСА в Дніпропетровській області за 9 місяців 2008 року.

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
щодо результатів роботи територіального управління державної судової адміністрації в Дніпропетровській області за 9місяців 2008 року
  
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДІВ ПРИМІЩЕННЯМИ
 
Станом на 01.10.2008 року вимогам здійснення правосуддя та “Переліку вимог, що пред'являються до приміщень районних (міських) судів” погодженого Головою Ради суддів України 27 червня 2003 року, та затвердженого Головою Державної судової адміністрації України 18 травня 2003 року відповідають приміщення 16 судів, що становить 34,78% від загального числа судів області, а саме: Жовтоводський, Марганецький, Тернівський та Першотравенський міські суди, Нікопольський міськрайонний суд, Індустріальний та Самарський районні суди м. Дніпропетровська, Жовтневий, Тернівський та Центрально-Міський районні суди м.Кривого Рогу, Васильківський, П’ятихатський, Юр’ївський, Покровський, Апостолівський та Петропавлівський районні суди.  
Але хоча приміщення Апостолівського та Петропавлівського районних судів, на які у третьому кварталі 2008 року укладені договори оренди за площею відповідають зазначеним вимогам, вони потребують проведення капітальних ремонтних робіт.  
Частково відповідають вимогам щодо здійснення судочинства приміщення 14 судів, їх технічний стан нормальний або задовільний: Бабушкінський, Ленінський, Красногвардійський районні суди м.Дніпропетровська; Дзержинський, Довгинцівський та Саксаганський районні суди м. Кривого Рогу; Павлоградський та Новомосковський міськрайонні суди, Орджонікідзевський міський суд; Криворізький, Межевський, Петриківський, Софіївський та Дніпропетровський районні суди.
Таким чином, станом на 01.10.2008 року з 46 місцевих судів області:
- повністю відповідають вимогам відправлення правосуддя – 16 судів (34,78%);
- частково відповідають вимогам відправлення правосуддя – 14 судів (30,43%).
Протягом звітного періоду вирішено питання добудови додаткових площ у розмірі 300 кв.м. до приміщення Кіровського районного суду м.Дніпропетровська за адресою: м.Дніпропетровськ, пр.Пушкіна, буд. 29-а. Добудова проводиться за рахунок балансоутримувача приміщення – КП ЖРЕП Кіровського району м.Дніпропетровська.
Приміщення 16 судів можуть бути приведені у відповідність до вимог відправлення правосуддя за умови проведення ремонту, реконструкції та добудови додаткових площ.
Так, два суди області: Криничанський, Царичанський районні суди можуть бути забезпечені належними приміщеннями при вирішенні питання щодо виділення додаткових площ в будівлях, частину яких займають ці суди.
Лише за умови надання або побудови нових приміщень можливо забезпечити приміщеннями, що відповідають вимогам відправлення правосуддя 3 суди області: Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська; Магдалинівський, Томаківський районні суди.
Станом на 01.10.2008 року 46 загальних місцевих судів Дніпропетровської області розміщуються у 54 будівлях. Так, деякі суди займають більше ніж одне приміщення, а саме: Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу розташованих у 3 окремих будівлях, Новомосковський міськрайонний суди, Васильківський та Дніпропетровський мають по два приміщення.
Станом на 01.10.2008 року 30 приміщень судів мають нормальний або задовільний стан, що становить 55,56 % від загальної кількості приміщень судів на звітну дату. Станом на 01.10.2007 року кількість таких приміщень становила 24, що відповідно складало 48 % від загальної кількості приміщень судів на звітну дату.
Відповідно акту аварійного стану приміщень будівля Амур-Нижньодніпровського районного суду м.Дніпропетровська. яка орендується управлінням для розміщення суду визнана аварійною.
Протягом 9 місяців 2008 року виділено додаткові площі для розміщення двох судів області. Так, Довгинцівському районному суду м.Кривого Рогу згідно рішення виконавчого комітету Криворізького міської ради виділено додаткову площу у розмірі 300 кв.м. на І поверсі приміщення за адресою: м.Кривий Ріг вул.Л.Бородича, буд.3. Укладено договір оренди з ГУ УМВС України в Дніпропетровській області щодо надання додаткової площі Покровському районному суду у розмірі 200 кв.м. за адресою: смт. Покровка вул. К.Маркса, буд.134.
Протягом 3 кварталу 2008 року вирішені питання щодо надання Апостолівському та Петропавлівському районним судам інших приміщень та укладено відповідні договори оренди. Так, Апостолівському районному суду надано приміщення загальною площею 700 кв.м. за адресою: м. Апостолове, вул. Визволення буд. 66, та Петропавлівському районному суду надано приміщеннязагальною площею 680 кв.м. за адресою: смт. Петропавлівка, вул. Жовтнева буд. 69. 
Вирішено питання щодо надання Дніпропетровському районному суду додаткового приміщення площею 212,3 кв.м. за адресою: Дніпропетровський район, смт. Ювілейне, вул. Теплична буд. 2. На цей час Регіональним відділенням Фонду державного майна України в Дніпропетровській області проводиться процедура погодження укладення договору оренди.
На виконання регіональної програми «Організаційного забезпечення діяльності судів Дніпропетровської області на 2006-2010 роки» для здійснення заходів щодо забезпечення вільного доступу до приміщень судів людей з обмеженими можливостями з обласного бюджету виділено 100 тис. грн. Проведення робіт з побудови пандусів заплановано на 4 квартал 2008 року. Також Царичанською райдержадміністрацією в межах регіональної програми виділена оргтехніка на суму 5 тис. грн. для забезпечення роботи Царичанського районного суду.
Територіальним управлінням розроблено проект змін та доповнень до регіональної програми «Організаційного забезпечення діяльності судів Дніпропетровської області на 2006-2010 роки», який передбачає проведення капітального ремонту Апостолівського районного суду Дніпропетровської області та збільшення обсягу фінансування з обласного бюджету на ці цілі у 2008 році на 100 тис. гривень. Зазначений проект змін і доповнень до регіональної програми погоджено розпорядженням голови Дніпропетровської облдержадміністрації від 25.06.2008 року №Р-356/0/3-08 та профінансовано у повному обсязі. Зазначені кошти будуть використані за призначенням протягом 4 кварталу. Але для приведення приміщення Апостолівського районного суду до стану здійснення правосуддя необхідно додаткове виділення коштів у розмірі 740 тис.грн.
За результатами проведених переговорів з балансоутримувачем приміщень у 2008 році розпочато проведення капітальних ремонтних робіт приміщень Дзержинського та Жовтневого районних судів м.Кривого Рогу.
Територіальним управлінням проведено роботу щодо передачі із комунальної до державної власності з врахуванням на балансі територіального управління незавершеної будівництвом адміністративної будівлі по вул. Краснозаводській буд. 36 в м.Дніпропетровську, де планувалось розміщення окружного адміністративного суду. Але Дніпропетровський окружний адміністративний суд відмовився від цього приміщення та займає інше приміщення по вул. Академіка Янгеля, 4 в м.Дніпропетровську. Для завершення будівельних робіт необхідне виділення суми у розмірі 8 млн. грн.  
У першому півріччі 2008 року розпочато експлуатацію нових приміщень Новомосковського міськрайонного суду за адресою: м.Новомосковськ, вул. Велика Ковалівка, 10 та Тернівського міського суду за адресою: м.Тернівка, вул. Лермонтова, 15-а. З метою здійснення капітальних ремонтних робіт приміщень проведено процедуру закупівлі та укладено договори на проведення капітального ремонту Новомосковського міськрайонного суду у розмірі 389 996,40 грн. та Тернівського міського суду у розмірі 337 999,20 грн.
Для проведення робіт по побудові газопроводу для Покровського районного суду заплановано суму 60 тис.грн., на теперішній час проводиться експертиза проектної документації.
Проблемним залишається питання проведення реконструкції та приведення у відповідність до вимог відправлення правосуддя Синельниківського міськрайонного суду. Сьогодні проводиться робота по розробці нової проектно-кошторисної документації для виділення фінансування у 2009 році.
У звітному періоді проведено поточні ремонти 11 судів області: Амур-Нижньодніпровського на суму 19 942,80 грн., Красногвардійського райсуду м.Дніпропетровська на суму 19 000,80 грн., Самарського районного суду м.Дніпропетровська на суму 13 264,00 грн., Павлоградського міськрайонного суду на суму 14 953,20 грн., Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу на суму 12 999,60 грн., Центрально-Міського районного суду м. Кривого Рогу на суму 12 999,60 грн., Томаківського районного суду на суму 13 000,00 грн., Покровського районного суду на суму 15 000,00 грн., Апостолівського районного суду на суму 12 991,00 грн., Юр’ївського районного суду на суму 14 368,00 грн., Криничанського районного суду на суму 5 500,80 грн.. Загальна сума проведених поточних ремонтних робіт склала 154 019,80 грн.
Також заплановано проведення поточних ремонтних робіт приміщень ще у 9 судах області: Ленінському, Індустріальному районних судах м.Дніпропетровська, Баглійському районному суді м.Дніпродзержинська, Вільногірському, Марганецькому, Першотравенському міських судах, Межевському, Софіївському, Петропавлівському, Солонянському районних судах на суму, що становить приблизно по 14 тис.грн. на кожний суд.
Погоджується питання додаткового виділення коштів у розмірі 27 330,00 грн. для проведення поточних робіт в приміщенні Апостолівського районного суду.
Продовжує особливо гостро стояти питання обладнання в судах конвойних приміщень, оскільки підрозділами органів внутрішніх справ надсилаються попередження про недоставку підсудних в судове засідання у разі невиконання вимог до цих приміщень.
Територіальним управлінням разом зі спеціальним батальйоном судової міліції «Грифон» виконується рішення спільного семінару-наради за участю начальників територіальних управлінь Державної судової адміністрації України та командирів спеціальних підрозділів судової міліції «Грифон» ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі від 11.12.2007 року №10/11-8936/15/1-7938/07 та спільний наказ МВС України та ДСА України “Про стан виконання спільних наказів Міністерства внутрішніх справ України та Державної судової адміністрації України щодо забезпечення безпеки працівників суду, охорони приміщень судів та покращення їх технічного укріплення” від 06.09.2004 року №1003дск/149/04дск щодо проведення обстеження та складання актів по укріпленню приміщень загальних місцевих судів Дніпропетровської області. 
За 9 місяців 2008 року проведено п’ять спільних нарад з представниками УМВС України в Дніпропетровській області.
               
 ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ
 
46 приміщень судів Дніпропетровської області обладнані охоронною сигналізацією, яка виведена на пульти ВДО або РВВС УМВС України в Дніпропетровській області, що становить 85,19 % загальної кількості приміщень судів.
З 54 приміщень місцевих судів області 11 приміщень суду обладнані протипожежною сигналізацією, але в робочому стані перебуває сигналізація, яка вмонтована в 2 приміщеннях, що становить 3,7 % загальної кількості приміщень судів.
 Для вирішення питання встановлення протипожежної сигналізації в інших судах області проведено моніторинг вартості послуг щодо фінансування відповідних робіт.
За звітний період 2008 року територіальне управління не отримувало коштів за Програмою забезпечення працівників суду, охорони приміщень судів та покращення технічного укріплення на 2007 – 2009 роки, погоджену рішенням Ради суддів України від 08.12.2006 року №120 і схвалену постановою колегії ДСА України від 06.12.2006 року №8/7 для встановлення у судах охоронно-пожежної сигналізації.
На спільній нараді за участю керівництва ГУ МВС в Дніпропетровській області стосовно забезпечення та підтримки громадського порядку в судах, належного технічного оснащення судових установ постало питання щодо можливості охорони судів в нічний час за допомогою технічних засобів сигналізації системи «автодозвон» або системи «тривожна кнопка» з виведенням шлейфів на пульти централізованої охорони чергової частини внутрішніх справ або на пульти підрозділів державної служби охорони при ГУМВС України в області з укладенням відповідних угод на обслуговування. Вартість послуг зі встановлення однієї точки буд-якої із охоронних систем складає орієнтовно 3 тис.грн. 
Забезпечення безпеки суддів та працівників судів під час виконання судом функції по відправленню правосуддя (ст. 133 Закону України “Про судоустрій України”) передбачає, що підтримання громадського порядку в суді, припинення проявів неповаги до суду, а також охорону приміщень суду, виконання функцій щодо державного захисту суддів, працівників суду, забезпечення безпеки учасників судового процесу здійснює СБСМ “Грифон” УМВС України.
Станом на 01.10.2008 року спеціальним батальйоном судової міліції “Грифон” охороняються 16 судів, з яких:
- 6 судів цілодобово – Індустріальний, та Красногвардійський районні суди м.Дніпропетровська Заводський районний суд м. Дніпродзержинська; Новомосковський міськрайонним суд, Жовтоводський міський суд, Межевський районний суд;
- 9 судів на протязі робочого часу - Бабушкінський та Ленінський районні суди м.Дніпропетровська, Саксаганський, Дзержинський, районні суди м. Кривого Рогу; Орджонікідзевський та Першотравенський міські суди, Криворізький, Петриківський та Покровський районні суди;
- 1 суд охороняється два рази на тиждень протягом робочого часу -  Довгинцівський районний суд м. Кривого Рогу.
Крім того, суди області протягом ночі охороняються сторожами:
- за штатним розписом - 5 судів: Красногвардійського, Ленінського, Індустріального районних судів м. Дніпропетровська, Жовтоводського міського суду, П’ятихатського районного суду.
- за трудовими угодами – 11 судів: Амур-Нижньодніпровського, Кіровського, Самарського районних судів м.Дніпропетровська, П’ятихатського, Солонянського, Томаківського, Царичанського районних судів, Орджонікідзевського міського суду, Дніпровського районного суду м.Дніпродзержинська, Нікопольського, Новомосковського міськрайонних судів.
Охорона чотирьох судів, а саме Ленінського районного суду м.Дніпропетровська, Дніпропетровського районного суду, Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу та Марганецького міського суду забезпечується державною службою охорони.
У цей час територіальним управлінням узгоджується питання про охорону СБСМ «Грифон» П’ятихатського, Дніпропетровського та Софіївського районних судів.
У другому кварталі 2008 року у судах області встановлено 10 металодетекторів. Таким чином, станом на 01 жовтня 2008 року металодетектори встановлено в 17 судах, а саме: Бабушкінський, Індустріальний, Красногвардійський, Ленінський та Самарський районні суди м. Дніпропетровська Нікопольському, Павлоградському та Новомосковському міськрайонних судах, Дніпровському, Баглійському та Заводському районних судах м.Дніпродзержинська, Жовтоводському міському суді Довгинцівському, Жовтневому, Центрально-Міському районних судах м. Кривого Рогу, Дніпропетровському та П’ятихатському районних судах, що становить 31,48 % від загальної кількості приміщень судів.
 
 
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
 
Згідно затвердженого кошторису видатків територіального управління державної судової адміністрації в Дніпропетровській області на 2008 рік та на підставі проведеного аналізу забезпечення та потреб судів області складено річний план закупівель.
Тендерним комітетом проведено заплановані процедури закупівель та укладено договори щодо забезпечення судів товарами, роботами та послугами на загальну суму 2 876 687,86 грн.
Так, за проведеними процедурами відкритих торгів зі зменшенням ціни укладено договори щодо закупівлі на суму:
- папір для графічних робіт не крейдований (Папір для ксероксу) -    519 997,50 грн.;
- капітальний ремонт адміністративних об’єктів – Новомосковський міськрайонний суд – 389 996,40 грн., Тернівський міський суд – 337 999,20 грн.;
- послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки -   256 416,00 грн.;
- продукти нафтоперероблення рідкі (бензин А-92) - 284 108,76 грн.;
За проведеними процедурами запиту цінових пропозицій (котирувань) укладено договори щодо закупівлі на такі суми:
- інші фарбувальні матеріали (картриджі та тонери) - 122 900,00 грн.;
- книги у вигляді окремих листків (Продукція печатна у вигляді окремих листків (повістка)  - 149 750,00 грн.;
- носії даних (диски, дискети та ін. магнітні носії)  - 199 000,00 грн.;
- папір та картон гофровані, тара з паперу та картону (Папки, лотки для листів)  -   149 900,00 грн.;
- товари з паперу чи картону шкільні та канцелярські (Журнали реєстраційні, книги бухгалтерські, бланки, ордера та квитанції)  - 153 120,00 грн.;
- прилади для вимірювання фізичних та хімічних величин (метало-детектори)   - 163 500,00 грн.
Проведено процедуру із закупівлі у одного учасника послуг у сфері охорони, громадського порядку і безпеки на суму 150 000,00 грн.
Територіальним управлінням постійно збирається та систематизується інформація про потреби судів у меблях, канцелярських товарах, комп’ютерній техніці та господарських товарах. 
З метою забезпечення новообраних суддів форменим одягом (мантіями) територіальним управлінням укладено договори на виготовлення 40 мантій.
Для забезпечення судів області поштовими конвертами та марками територіальним управлінням укладено договір закупівлі маркованої продукції на загальну суму 503 350,00 грн.
Також протягом звітного періоду поточного року закуплено інших товарів для матеріально-технічного забезпечення судів області на суму 61 878,86 грн.
Складено бюджетний запит до проекту державного бюджету на 2009 рік по фінансовому забезпеченню територіального управління та судів області.
 
ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Потреба місцевих загальних судів Дніпропетровської області в забезпеченні комп’ютерною технікою становить 1547 одиниць, що розраховані на основі штатної чисельності працівників судів без врахування посад технічних робітників, з яких 325 судді та 1222 працівників апарату судів.
Станом на 1 жовтня 2008 року на балансі територіального управління ДСА в Дніпропетровської області знаходиться 388 одиниці комп’ютерів, що складає 25,08 % від загальної кількості комп’ютерної техніки, необхідної для забезпечення  належного рівня роботи судів Дніпропетровської області. Всі комп’ютери перебувають у робочому стані.
Але відповідають сучасним вимогам лише 141 одиниця комп’ютерів 2007 року випуску, що складає 37,1% загальної кількості наявних комп’ютерів. Інша техніка, а це 204 комп’ютери, з яких:
43 одиниці комп’ютерної техніки 2004-2006 року, що складає 11,2%;
139 одиниць комп’ютерної техніки 2003 року – 36,2%;
12 одиниць комп’ютерної техніки 2002 року – 3,1%;
48 одиниць комп’ютерної техніки 1997-2002 року – 12,4%;
морально застарілі та потребують модернізації або заміни на сучасні, але в зв’язку з великою потребою судів області у комп’ютерній техніці, продовжують використовуватись судами.
Модернізація морально застарілих комп’ютерів у звітний період територіальним управлінням не проводилась в зв’язку з тим, що кошторисом управління не передбачено фінансування зазначених витрат. В межах бюджетного фінансування укладено лише договір на отримання послуг з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки на загальну суму 256 416,00 грн.
Протягом звітного періоду в місцевих загальних судах проводяться роботи з встановлення обладнання та підключення послуги доступу до глобальної інформаційної системи за технологією ADSL. Зазначені роботи проводяться в два етапи згідно графіку. Станом на 1 жовтня 2008 року обладнання встановлено та працює в 30місцевихзагальних судах області. В 4 місцевих загальних судах області обладнання не встановлено в зв’язку з виникненням технічних проблем, що вирішуються регіональною службою підтримки ДП «Інформаційні судові системи». За графіком ще в 12 місцевих загальних судах області планується встановити зазначене обладнання.
Станом на 01 жовтня 2008 року локальні мережі, що відповідають стандартам ANSI/EIA/TIA 568 BCat. 5е встановлено в 11 місцевих загальних судах Дніпропетровської області, а саме:
Амурнижньодніпровському районному суді м. Дніпропетровська,
Красногвардійському районному суді м. Дніпропетровська,
Кіровському районному суді м. Дніпропетровська,
Жовтневому районному суді м. Дніпропетровська,
Самарському районному суді м. Дніпропетровська,
Бабушкінському районному суді м. Дніпропетровська,
Індустріальному районному суді м. Дніпропетровська,
Синельниківському міськрайонному суді,
Дніпровському районному суді м. Дніпродзержинська,
Заводському районному суді м. Дніпродзержинська.
Дніпропетровському районному суді Дніпропетровської області.
В цих судах обладнано 337 точок підключення (мережевих розеток) до локальної мережі. Але в зв’язку з тим, що локальна мережа працює в 7 судах області загальна кількість задіяних точок підключення до локальної мережі становить 194 одиниці. Через задіяні точки підключення до локальної мережі відкритий загальний доступ в локальній мережі до 38 принтерів. Знаходяться в неробочому стані локальні мережі в 4 судах: Самарському районному суді м. Дніпропетровська, Бабушкінському районному суді м. Дніпропетровська, Синельниківському міськрайонному суді, Заводському районному суді м. Дніпродзержинська.
З 30 судів Дніпропетровської області, де підключено послуги доступу до глобальної інформаційної системи за технологією ADSL локальні мережі встановлені, працюють та отримують оновлення комп’ютерної правової системи «ЛІГА-ЗАКОН» самостійно за допомогою електронної пошти 4 суди області, в них задіяні 136 точок підключення до локальної мережі, а саме:
- Амур-Нижньодніпровськийрайонний суд м. Дніпропетровська – 57 точок,
- Жовтневийрайонний суд м. Дніпропетровська – 35 точок,
- Красногвардійськийрайонний суд м. Дніпропетровська – 38 точок,
- Дніпропетровськийрайонний суд Дніпропетровськоїобласті – 6 точок.
Територіальним управлінням проведена робота по роз’ясненню судам порядку отримання оновлень комп’ютерної правової системи «ЛІГА-ЗАКОН» з використанням послуги доступу до глобальної інформаційноїсистеми за технологією ADSL та електронної пошти.
Загальна кількість робочих місць з можливістю доступу до мережі Інтернет складає 162 одиниці.
У звітному періоді 2008 року на веб-сайті територіального управління ДСА в Дніпропетровській області опубліковано 4 статті щодо діяльності управління.
 Відповідно до нормативів, затверджених головою ДСА України 15.05.2003 року та погоджених рішенням Ради суддів України 27 червня 2003 року потреба у технічних засобах фіксування судового процесу становить 325 одиниць. На балансі управління перебуває 294 технічних засоби фіксування судового процесу, що становить 90,46 % від потреби. Із зазначеного числа відповідають вимогам лише 185 одиниць техніки - системи «Камертон» та «Оберіг». 109 засобів фіксування «Тритон», що використовуються судами, фактично потребують заміни, оскільки  через моральну застарілість в роботі цих засобів фіксування відбуваються постійні збої, які неможливо усунути. Але в зв’язку з обов’язковістю фіксування цивільного процесу технічними засобами та недостатньою укомплектованістю судів області суди вимушені використовувати засоби фіксування судового процесу, які вже давно мали бути знятті з обліку. В зв’язку з неможливістю відновлення робочого стану через припинення виробництва компонентів, необхідних для ремонту цих засобів територіальним управлінням у третьому кварталі поточного року списано 86 засобів фіксування «Тритон».
З метою своєчасного та належного виконання Рішення колегії Державної судової адміністрації України від 24 липня 2008 року № 3/6 видано наказ по територіальному управлінню Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області від 07 серпня 2008 року № 51-з щодо виконання рішень колегії ДСА України.
Територіальним управлінням проведено узагальнення стану забезпечення функціонування та наповнення Єдиного державного реєстру судових рішень та проінформовано Раду суддів Дніпропетровської області на черговому засіданні, яке відбулося 19 вересня 2008 року. Рішенням ради суддів Дніпропетровської області інформацію прийнято до відома та вирішено звернути увагу голів місцевих загальних судів області на персональну відповідальність за виконання вимог Закону України «Про доступ до судових рішень» від 22.12.2005 року в частині наповнення Єдиного державного реєстру судових рішень.
За перше півріччя 2008 року загальнакількістьрозглянутих справ та матеріалів по всіхкатегоріях в місцевихзагальних судах Дніпропетровськоїобластіскладає – 272414 справ та матеріалів. До Єдиного державного реєструсудовихрішеньмісцевимизагальними судами Дніпропетровськоїобласті станом на 1 вересня 2008 року   відправлено в електронному та  паперовомуваріанті – 118981 копійсудовихрішень, щоскладає 43,68% розглянутих справ та матеріалів. За данимиЄдиного державного реєстру, з моменту створення в базу внесено 607370 судовихрішень по Дніпропетровській області, щоскладає 22,16% з числа направленихза цей період рішень.
Види направлення рішеньдо Єдиного державного реєстру:
- 6 місцевихзагальнихсудівнадсилаютькопіїсудовихрішеньлише в електронномувигляді, а саме:
Амурижньодніпровський районний суд м. Дніпропетровська – 288 рішень,
Індустріальнийрайонний суд м. Дніпропетровська – 16871 рішення, зусіхсудівобластіценайкращіпоказники,
Красногвардійський районний суд м. Дніпропетровська – 4602 рішення,
Дніпровськийрайонний суд м. Дніпродзержинська – 377 рішень,
Марганецький міський суд Дніпропетровськоїобласті – 98 рішень, з 6 судів, якінаправляютьрішення в електронномувиглядіценайгіршіпоказники,
Царичанський районний суд Дніпропетровськоїобласті – 2144 рішення.
- 39 місцевихзагальнихсудівнадсилаютькопіїсудовихрішень в паперовому та електронномувигляді,
Павлоградський міськрайонний суд надіслав до Реєстру – 9483 рішення та Першотравенський міський суд надіслав до Реєстру – 6293 рішення, щоєгарним результатом.
- 16 місцевихзагальнихсудівДніпропетровськоїобластінадсилаютькопіїсудовихрішеньлише в паперовомувигляді.
Головам судів області запропоновано:
- постійно проводити навчання з працівниками апарату судів, які відповідають за надсилання копій судових рішень до інформаційно-технічного адміністратора Реєстру, приділити увагу вивченню положень Закону України «Про доступ до судових рішень», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень», наказу Державної судової адміністрації України від 14.05.2008 року № 37 «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, надсилання, реєстрації, обліку та зберігання копій судових рішень, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру судових рішень»,
- взяти на особистий контроль виконання доручень територіального управління Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області з питань наповнення Єдиного державного реєстру судових рішень,
- вживати заходи дисциплінарного впливу до працівників, яких визначено в судах відповідальними особами за надсилання копій судових рішень до інформаційно-технічного адміністратора Реєстру, винних у порушенні вимог щодо направлення судових рішень до Єдиного державного реєстру.
Також, територіальнимуправліннямрозпочатаробота по узагальненнювикористаннякомп’ютерноїпрограми «АРМ-судді» та «АРМ-відповідальної особи», що входить до складу програмного комплексу «Паром» та отримання  суддями та відповідальними особами електроннихцифровихпідписів.
Станом на 1 жовтня 2008 року працівниками ТОВ „Арт-мастер” в судиДніпропетровськоїобласті в повномуобсязіпоставленімаршрутизаторизоформленнямактів доставки обладнання (форма акту доставки обладнанняпогодженазтериторіальнимуправлінням).
Для модернізації або побудови контурів заземлення та засобів захисту від атмосферної електрики в приміщеннях місцевих загальних судів Дніпропетровської області територіальне управління звернулося з проханням внести зміни в бюджетний запит на 2009 рік на КЕКВ 1139 збільшивши його на суму 3139116 грн.
Територіальнеуправлінняприділяєвеликуувагусприяннюпредставникам ТОВ „Арт-мастер”, якієпідрядноюорганізацією ДП „Інформаційнісудовісистеми” та безпосередньовиконуютьроботи у судах області, у виконаннідоручень ДСА України, налагодженнюспівпраціпід час виконанняробітпредставникамицьогопідприємства в судах Дніпропетровськоїобласті.
На посаду головного спеціаліста з інформаційних технологій місцевих загальних судів станом на 1 жовтня 2008 року призначено 37 осіб, в 9 місцевих загальних судах Дніпропетровської області посада головного спеціаліста з інформаційних технологій залишається вакантною. Найбільш проблемним питанням є відсутність кандидатів на зайняття посади головного спеціаліста з інформаційних технологій, незважаючи на оголошення судів в СМІ, оскільки рівень заробітної плати не відповідає рівню встановлених кваліфікаційних вимог до працівника.
 
ДОГОВІРНА ТА ПРЕТЕНЗІЙНО-ПОЗОВНА РОБОТА
 
Станом на 01 жовтня 2008 року із запланованих 255 договорів укладено 251 договір щодо забезпечення діяльності судів необхідними послугами:
- теплопостачання - заплановано 32 укладено 32
- водопостачання та водовідведення - заплановано: 44 укладено 44
- електроенергія - заплановано: 46 укладено 46
- газопостачання - заплановано 25 укладено 25
- сміття - заплановано: 21 укладено 21
- зв'язок – заплановано 46 укладено 46
- оренда – заплановано 18 укладено 18
- охорона – заплановано 23 укладено 19
За результатами проведених тендерів укладено 31 договір.
На 01 жовтня 2008 року територіальному управлінню Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області пред’явлено 20 претензій, на які у той же день надано обґрунтовані відповіді. Більша частина претензій отримана в зв’язку з невиконанням умов договорів щодо оплати комунальних послуг. Завдяки своєчасно проведеним заходам усі спірні питання вирішенити на стадії претензійної роботи.
За звітний період 2008 року територіальне управління прийнято участь у якості відповідача в 25 судових справах (у тому числі представляло інтереси ДСА України).
Найбільш поширеними є справи:
- щодо права на отримання щомісячного довічного грошового утримання – 7 позовних заяв;
                - про відшкодування моральної шкоди - 4 позови;
- про стягнення компенсації за невикористане обмундирування судді – 4 позови;
- про корупцію в судовій владі України, пов’язану з невиконанням Закону України  «Про доступ до судових рішень» від 22.12.2005р. №3262 – 8 позовів (позивач Шатунова А.Б.).
 
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
 
За дорученням ради суддів Дніпропетровської області територіальним управлінням спільно з членами ради суддів Дніпропетровської області проводиться комплексне вивчення організації діяльності судів області.
Відповідно Графіків комплексних перевірок стану діловодства в судах Дніпропетровської області на І та ІІ півріччя 2008 року, затверджених рішеннями Ради суддів Дніпропетровської області у звітному періоді працівниками ТУ ДСА проведено вивчення роботи таких судів: Кіровського, Бабушкінського, Красногвардійського районних судів м.Дніпропетровська; Баглійського районного суду м. Дніпродзержинська; Тернівського районного суду м. Кривого Рогу; Криворізького, Покровського, Межівського, Широківського, П’ятихатського районних судів Дніпропетровської області та Синельниківського міськрайонного суду Дніпропетровської області. Також за окремим дорученням ради суддів області проведена позачергова контрольна перевірка Кіровського районного суду м. Дніпропетровська.
Результати комплексного вивчення обговорені на засіданнях ради суддів області, виявлені недоліки проаналізовані, зроблені відповідні висновки та пропозиції щодо покращення організації роботи судів. За результатами прийнятих рішень інформація направлена до відповідних судів.
На виконання наказу Державної судової адміністрації України від 23.10.2007 року №672/к «Про граничну чисельність працівників територіальних управлінь державної судової адміністрації» з 01 січня 2008 року до штатного розпису територіального управління державної судової адміністрації в Дніпропетровській області введено сектор інформаційних технологій, забезпечення ведення Єдиного державного реєстру судових рішень та реєстрів суддівських кадрів з посадами завідувача сектору та головного спеціаліста. З 05.05.2008 року введено в дію штатний розпис територіального управління, яким утворено такі структурні підрозділи: сектор забезпечення договірної та претензійно-позовної роботи, сектор з ведення судової статистики, реорганізовано відділ документування, організаційного забезпечення діяльності судів, безпеки суддів та діяльності служби судових розпорядників та сектор матеріально-технічного та господарського забезпечення діяльності судів.
Станом на 01 жовтня 2008 року фактична чисельність працівників територіального управління Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області складає 33 особи, що становить 106,45 % від штатної чисельності, з яких 5 осіб обіймають посади на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку основних працівників.
Наявні три вакантних посади: 1 посада - провідний спеціаліст сектору інформаційних технологій, забезпечення ведення Єдиного державного реєстру судових рішень та реєстрів суддівських кадрів; 1 посада - провідний спеціаліст відділу документування, організаційного забезпечення діяльності судів, безпеки суддів та діяльності служби судових розпорядників та 1 посада - провідний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності.
Для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад 23 вересня 2008 року територіальним управліннямздійснено публікаціюв місцевій газеті “Наше місто” щодо оголошення конкурсу на зазначені посади.
На цей час зараховані на стажування особи, що вперше претендують на посаду державного службовця з метою зайняття всіх зазначених вакансій та проводиться прийом документів на участь у конкурсі.
Стосовно комплектування судів Дніпропетровської області посадами працівників апарату судів проведена наступна робота.
На виконання наказу ДСА України № 667/к від 23.10.2007 року “Про граничну чисельність працівників апарату апеляційних та місцевих загальних судів”, затвердженого розподілу додаткової чисельності та наказу начальника ТУ ДСА в Дніпропетровській області від 10.12.2007 року № 75-З проведено розробку штатних розписів місцевих загальних судів Дніпропетровської області на 2008 рік. З 01.01.2008 року загальну чисельність працівників апарату місцевих загальних судів збільшено на 165 одиниць. До штатних розписів кожного суду введено нові посади – керівника апарату суду, головного спеціаліста з інформаційних технологій, а також консультанта, який суміщає два напрямки роботи: ведення кадрової роботи та аналізу судової статистики, також до штату деяких судів добавлені посади судових розпорядників.
Територіальним управлінням надавались письмові роз’яснення місцевим судам Дніпропетровської області стосовно порядку прийняття працівників на вказані посади, проведено погодження начальником територіального управління кандидатур на посаду керівника апарату суду. До відома голів судів доведено типову посадову інструкцію головного спеціаліста з інформаційних технологій місцевого суду, яка затверджена наказом ДСАУ від 06 лютого 2008 року №10.
В зв’язку з введенням в місцевих загальних судах нових посад проведена робота щодо видачі новим працівникам службових посвідчень встановленого зразка.
Протягом 9 місяців 2008 року територіальним управлінням забезпечено проходження виробничої практики у судах області 210 студентів 4-го та 2-го курсів денної форми навчання Національної юридичної академії України ім. Я.Мудрого, 2 студентів 4-го курсу Академії адвокатури України та 6 студентів 3-го курсу денної форми навчання Київського національного університету імені Тараса Шевченка, про що їм видано відповідні характеристики.
У березні 2008 року відповідно листів Державної судової адміністрації України № 13-990/08 від 20.02.2008 року та Головного управління державної служби України № 20/41/22-08 від 09.02.2008 року в загальних місцевих судах області організовано проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань, проведено щорічну оцінку і в територіальному управлінні. З 912 державних службовців – працівників апарату судів області підлягали щорічній оцінці 688 осіб та отримали підсумкові оцінки: “низька” - 3 особи, “задовільна” – 55 осіб, “добра” – 461 особа, “висока” – 169 осіб. В територіальному управлінні підлягали щорічній оцінці 9 працівників, які отримали оцінку “добре”. За підсумками проведеної роботи до ДСА України направлено відповідний звіт.
На підставі листів Державної судової адміністрації України та Одеської національної юридичної академії територіальним управлінням проведено роботу по інформуванню місцевих загальних судів Дніпропетровської області щодо умов прийому документів абітурієнтів на денну форму навчання факультету підготовки професійних суддів Національної юридичної академії України ім. Я. Мудрого та на денну і заочну форми навчання Інституту підготовки професійних суддів при Одеській національній юридичній академії. Також опубліковано відповідне оголошення в місцевій газеті “Наше місто” щодо умов прийому до зазначених навчальних закладів. За результатами цієї роботи до управління кадрового забезпечення апеляційних і місцевих судів та державної судової адміністрації територіальним управлінням направлено 2 пакети документів стосовно осіб, які виявили бажання навчатися на факультеті підготовки професійних суддів Національної юридичної академії України ім. Я. Мудрого та 3 пакети документів стосовно осіб, які виявили бажання навчатися в Інституті підготовки професійних суддів при ОНЮА.
Територіальним управлінням за результатами попереднього інформування направлено до ДСА України список осіб – працівників судів області, які виявили бажання навчатися у Національній академії державного управління при Президентові України та її регіональних відділеннях в зв’язку з оголошенням цим навчальним закладом прийому слухачів на денну, вечірньо-заочну, заочно-дистанційну форми навчання з освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра за спеціальностями “Управління суспільним розвитком” та “Державне управління”. За результатами проведеного конкурсу сектором кадрової роботи ТУ ДСА в Дніпропетровській області направлено до Дніпропетровського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України необхідний пакет документів на одну особу - керівника Царичанського районного суду Дніпропетровської області щодо направлення на заочну форму навчання за спеціальністю “Державне управління”. 
За дев’ять місяців 2008 року до ДСА України направлено для погодження 9 пакетів документів щодо призначення щомісячного грошового утримання працюючим суддям та щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, 2 пакети щодо виплати вихідної допомоги. Спеціалістами управління надавались роз’яснення працівникам місцевих загальних судів щодо порядку оформлення документів для призначення та виплати щомісячного грошового утримання працюючим суддям, також повідомлено про зміни у нормативно-правових актах, які регулюють зазначені питання.
До ДСА України та Головного управління державної служби України направлено документи для погодження продовження терміну перебування на державній службі стосовно 2 працівників місцевих загальних судів та 1 працівника територіального управління. На цей час одному працівнику суду подовжено термін перебування на державній службі.
На підставі листа ДСА України, територіальне управління направило до місцевих загальних судів Дніпропетровської області узагальнення щодо продовження терміну перебування на державній службі та надало роз’яснення щодо вимог Порядку погодження продовження терміну перебування на державній службі з метою недопущення у подальшому недоліків при оформленні необхідних документів. Особливу увагу звернуто на необхідністьстворення дієвого кадрового резерву, вжиття заходів, спрямованих на виконання Програми підготовки та залучення молоді до державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, створення умов для її професійного зростання, забезпечення якісного підбору осіб для зарахування до кадрового резерву та підвищення його дієвості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 р. № 1444, зокрема, зараховувати молодих державних службовців до кадрового резерву на вищі посади, організовувати їх навчання та стажування.
З нагоди святкування Дня перемоги Великої Вітчизняної війни та згідно з рішенням Ради суддів Дніпропетровської області від 24.04.2008 року територіальним управлінням Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області здійснено привітання учасників Великої Вітчизняної війни – суддів та працівників апарату місцевих загальних судів Дніпропетровської області.
На підставі листа Державної судової адміністрації України проводиться робота з вручення посвідчень суддям у відставці.
На виконання листа Державної судової адміністрації України та на підставі рішення Ради суддів України проведена робота щодо оформлення Карток обліку даних суддів місцевих загальних судів Дніпропетровської області стосовно суддів, яких було призначено на адміністративні посади рішеннями Ради суддів України для подальшого виготовлення посвідчень. На цей час проводиться вручення посвідчень цим суддям.
У третьому кварталі місцевим загальним судам Дніпропетровської області надано роз’яснення щодо порядку обліку, зберігання, використання і виготовлення печаток та штампів. Всім судам області виготовлено нові штампи у кількості 92 одиниці, наявність яких передбачена Інструкцією з діловодства в місцевому загальному суді, з урахуванням змін та доповнень, затвердженими наказом ДСА України від 26.09.2007 р. № 100, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 12.10.2007 р. за № 1170/14437. На підставі відповідних подань апарату судів області з причин зміни місцезнаходження суду та неможливістю подальшої експлуатації в зв’язку зі зносом проведено роботу щодо заміни новими 3 печаток та 11 штампів.
 
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ СУДДІВ ТА
ПРАЦІВНИКІВ АПАРАТУ СУДІВ
 
Територіальне управління Державної судової адміністрації в Дніпропетровської області постійно проводить роботу щодо направлення на курси підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату судів.
Протягом трьох кварталів 2008 року відповідно Концепції національної системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації суддів, працівників апарату судів та Графіка навчального процесу із підвищення кваліфікації суддів, працівників апарату судів на 2008 рік Державної судової адміністрації України, Академії суддів України та Дніпропетровського регіонального відділення  планувалось проведення заходів по підвищенню кваліфікації 193 осіб.  Фактично пройшли навчання на семінарах та курсах підвищення кваліфікації 182 особи - 132 судді місцевих загальних судів Дніпропетровської області та 50 працівників апарату судів (помічники суддів, секретарі судового засідання, керівники апарату суду, судові розпорядники).
Із зазначеного числа суддів 19 суддів пройшли навчання на курсах з підвищення кваліфікації для вперше призначених на посаду суддів, 8 суддів – на курсах підвищення кваліфікації для суддів, що спеціалізуються на розгляді кримінальних справ, 4 суддів – на курсах підвищення кваліфікації для суддів, що спеціалізуються на розгляді цивільних справ, які проводилися в Дніпропетровському регіональному відділенні Академії суддів України. 20 суддів прийняли участь у семінарі на тему “Конвенція про захист прав людини та основоположних свобод: національна практика застосування”, організованому Дніпропетровським регіональним відділенням АСУ в рамках спільної програми Ради Європи та Європейської Комісії “Плекання культури прав людини”. 6 суддів прийняли участь у семінарі-тренінгу на тему “Особливості судового розгляду кримінальних справ, пов’язаних з торгівлею людьми”, що проводився Академією суддів України та Дніпропетровським регіональним відділенням за підтримки ОБСЄ; 4 голови місцевих загальних судів пройшли навчання з підвищення кваліфікації, організованих Академією суддів України та в рамках зазначених навчань – в одноденному та дводенному семінарах на теми: ”Написання судових рішень”, “Міжнародна практика управління судами”.
Крім запланованих відповідно Графіку курсів та семінарів 39 суддів місцевих загальних судів Дніпропетровської області прийняли участь у семінарі на тему: “Про деякі питання, що випливають при розгляді адміністративних справ”, що проводився Дніпропетровським апеляційним адміністративним судом. 32 судді пройшли стажування в апеляційному суді Дніпропетровської області, з них 17 суддів у судовій палаті з цивільних справ, 15 – з кримінальних справ.
Заступник начальника управління та працівники сектору організаційного забезпечення діяльності кваліфікаційних комісій та органів суддівського самоврядування територіального управління прийняли участь у дводенному семінарі для голів, членів кваліфікаційних комісій та начальників і працівників територіальних управлінь Державної судової адміністрації України на тему “Забезпечення діяльності кваліфікаційних комісій суддів: добір кандидатів, атестація і дисциплінарна відповідальність суддів”, організованому Вищою кваліфікаційною комісією суддів України за підтримки проекту “Україна: верховенство права”. У підсумковому семінарі «Забезпечення діяльності кваліфікаційних комісій суддів: добір кандидатів, атестація та дисциплінарна відповідальність суддів» прийняв участь головний спеціаліст сектору організаційного забезпечення діяльності кваліфікаційних комісій та органів суддівського самоврядування територіального управління.
Завідувач сектору з ведення судової статистики територіального управління прийняв участь у одноденному семінарі на тему: “Порядок роботи з комп’ютерною програмою “Судова статистика”: реалізація функцій експорту-імпорту, синхронізації”, організованому Держаною судовою адміністрацією України на виконання наказу “Про затвердження автоматизації судової статистики в місцевих та апеляційних загальних судах” та дводенному семінарі-навчанні з питань судової статистики із працівниками територіальних управлінь, що проводився Державною судовою адміністрацією України та Академією суддів України.
В навчанні із підвищення кваліфікації спеціалістів кадрових служб ТУ ДСА, яке проводила Академія суддів України, прийняв участь спеціаліст сектору кадрової роботи територіального управління.
Територіальним управлінням налагоджено роботу щодо проведення семінарських занять та практикумів з працівниками апарату судів.
Працівники територіального управління постійно залучаються до проведення підвищення кваліфікації працівників судів, які проводяться Регіональним відділенням Академії суддів України за планами навчань з підвищення кваліфікації працівників місцевих загальних судів.
Враховуючи підсумки вивчення організаційної роботи судів області, проведено ряд навчань з ведення первинного обліку судових справ і матеріалів в судах, звітності, аналітичної роботи та роботи з програмно-технологічним комплексом автоматизованої системи «Судова статистика» (Атлант).
Станом на 01.10.2008 року організовано та проведено 8 семінарських занять з питань ведення судового діловодства та судової статистики, а саме:
1)                  Семінар на тему: «Методологія підготовки та подання звітності про стан здійснення правосуддя з розгляду справ та матеріалів у порядку цивільного та адміністративного судочинства» - пройшло навчання 46 осіб;
2)                  Семінар на тему: «Методологія підготовки та подання звітності про стан здійснення правосуддя з розгляду справ та матеріалів у порядку кримінального судочинства» » - пройшло навчання 46 осіб;
3)                  Організаційні семінарські заняття по підготовці до складання та подання звітів про роботу судів за перше півріччя 2008 року» - пройшло навчання 92 особи;
4)                  Семінар на тему: «Методологія ведення аналітичної роботи в місцевих загальних судах» » - пройшло навчання 46 осіб;
5)                  Семінар-практикум з вивчення Інструкції щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу» - пройшло навчання 46 осіб;
6)                  Три семінари-практикуми щодо роботи автоматизованої системи «Судова статистика» (Атлант) (проводились спільно з працівниками регіонального представництва ТОВ «Арт-Мастер»). Навчання проводились індивідуально (1 година на суд) для працівників апарату кожного суду, призначених відповідальними за роботу з програмою - пройшло навчання 92 особи.
 
ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ ТА ОРГАНІВ СУДДІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
 
За 9 місяців 2008 року територіальним управлінням Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області сформовано та направлено до ДСА України у встановлені терміни 9 пакетів документів щодо призначення на посаду професійного судді вперше, з яких 3 пакети документів повернуто на доопрацювання. Документи щодо призначення на посаду судді у межах п’ятирічного строку не готувались.
За звітний період Указом Президента України призначено 16 уддів. 
3 кандидати рекомендовані Вищою Радою юстиції та очікують Указу Президента України, а 1 кандидат не рекомендований Вищою радою юстиції.
             Станом на 01 жовтня 2008 року в судах області рахується 43 вакантні посади суддів, на кожну з яких є кандидати, документи щодо яких знаходяться на різних стадіях підготовки.
За звітний період з посад суддів по області звільнено – 17 осіб
Причини вивільнення вакансій суддів:
- у зв’язку з поданням заяви про відставку – 2;
- у зв’язку з набранням законної сили обвинувальним вироком щодо судді – 1;
- у зв’язку з поданням заяви про звільнення з посади за власним бажанням – 3;
- у зв’язку з обранням до апеляційного суду Дніпропетровської області – 8;
- у зв’язку з обранням до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду - 2;
- у зв’язку з призначенням в межах п’ятирічного строку до Дніпропетровського окружного адміністративного суду -1.
За 9 місяців 2008 року територіальним управлінням сформовано та направлено до ДСА України 12 матеріалів щодо обрання суддів безстроково. Всі документи подані у встановлені строки, зауважень щодо повноти та якості оформлення документів від ДСА України не надходило.
Відповідно до покладених ст.126 Закону України „Про судоустрій України” на Державну судову адміністрацію України повноважень та Положення про територіальні управління державної судової адміністрації, територіальним управлінням проводиться робота по забезпеченню діяльності органів суддівського самоврядування, а саме ради суддів Дніпропетровської області.
Протягом звітного періоду відбулося 7 засідань ради суддів області, а також 2 конференції суддів Дніпропетровської області, які проводились за участю територіального управління.
План роботи територіального управління Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області узгоджений з планом роботи ради суддів Дніпропетровської області та охоплює комплекс основних напрямків роботи, віднесених до повноважень ради суддів.
 За 9 місяців 2008 року відповідно до плану роботи ради суддів області, начальником територіального управління державної судової адміністрації в Дніпропетровської області була підготовлена інформація з питань, віднесених до компетенції управління. А саме:
- про стан матеріально-технічного і кадрового забезпечення та фінансування судів та суддів у 2007 році;
- про хід підготовки до проведення конференції суддів області;
- про фінансове забезпечення судів області на 2008 рік;
- про результати перевірки стану приміщення Апостолівського районного суду Дніпропетровської області;
- про стан комплектування судів посадами суддів та працівників апарату судів;
- про організаційне забезпечення діяльності Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська;
- про порядок виплати надбавок суддям місцевих судів Дніпропетровської області, які обрані до складу ради суддів області та кваліфікаційної комісії суддів загальних місцевих судів Дніпропетровського апеляційного округу;
- про забезпечення суддів місцевих судів області житлом;
- про результати перевірки організації роботи Кіровського районного суду м. Дніпропетровська;
- про внесення змін до надбавок суддям за напруженість в роботі з 1 травня 2008 року;
- про закупівлю металодетекторів та встановлення уніфікованої системи контролю доступу до приміщення суду;
- про зміну черговості забезпечення суддів місцевих судів області житлом;
- про стан виконання вимог Закону України „Про доступ до судових рішень” від 22 грудня 2005 року в частині наповнення Єдиного державного реєстру судових рішень.
Всього підготовлена інформація з 13 питань для доповіді на засіданнях ради суддів Дніпропетровської області. 
За дорученням ради суддів області територіальним управлінням, спільно з членами ради суддів Дніпропетровської області, проводиться комплексне вивчення організації діяльності судів області.
На виконання рішення Ради суддів України № 10 „Про стан організації роботи рад суддів та звернень громадян” від 17 березня 2005 р., територіальним управлінням ДСА в Дніпропетровській області забезпечується розгляд звернень громадян, що надходять на адресу ради суддів області.
Діловодство за цими зверненнями здійснюється відповідно наказу територіального управління ”Про спільні дії ТУ ДСА в Дніпропетровській області та Ради суддів Дніпропетровської області щодо організації роботи зі скаргами” від 06.11.2006 року за № 43-з.
Всі документи, які безпосередньо направлені на якісне забезпечення роботи місцевих судів та суддів, обговорюються на засіданнях ради суддів та погоджуються рішеннями ради суддів Дніпропетровської області.
Протягом 9 місяців 2008 року на адресу ради суддів області надійшло 631 скарг громадян, подань прокурорів і окремих ухвал (із них: подань прокурорів – 18, подань від голів суддів – 6, окремих ухвал – 13, від громадян та організацій – 594).
За вказаний період розглянуто по суті – 543 звернення. 88 звернень знаходиться у проваджені. 25 звернень направлено для розгляду за належністю. 23 звернення залишено без розгляду.
Повторних скарг і звернень надійшло – 44.
З числа усіх скарг і звернень визнано обґрунтованими 40.
З числа обґрунтованих звернень 20 скарг направлено на розгляд голови місцевого суду   для здійснення заходів щодо усунення недоліків в роботі суддів.
Звернення розглянуті в наступні строки:
- до 15 днів – 173 звернення;
- до 1 місяця – 248 звернень;
- до 2 місяців – 122 звернення.
За звітний період радою суддів Дніпропетровської області до кваліфікаційної комісії суддів загальних судів Дніпропетровського апеляційного округу ініційовано 9 подань у відношенні 6 суддів:
- відносно судді Синельниківського міськрайонного суду Дніпропетровської області Козак О.В. ініційовано 2 окремих подання;
- відносно судді Заводського районного суду м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області Стасовської Л.І. - 3 окремих подання;
- відносно судді Кіровського районного суду м. Дніпропетровська Васіної Л.А. – 1подання;
- відносно судді Покровського районного суду Дніпропетровської області Єланського О.Г. – 1подання;
- відносно судді Орджонікідзевського міського суду Томаша В.І. – 1 подання.
Подання відносно судді Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська Чорнобука В.І. відкликане у зв’язку з надходженням до ради суддів області додаткових документів.
 
СТАН ВИКОНАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛИНИ
 
Протягом 9 місяців 2008 року на виконання до територіального управління державної судової адміністрації в Дніпропетровській області з Державної судової адміністрації України та інших центральних органів надійшло 87 контрольних документів, із них з ДСА України – 80, а саме:
- на виконання сектору кадрової роботи надійшло 22контрольних документи;
- на виконання сектору організаційного забезпечення діяльності кваліфікаційних комісій та органів суддівського самоврядування надійшло 9 контрольних документів;
- на виконання відділу документування, організаційного забезпечення діяльності судів, безпеки суддів та діяльності служби судових розпорядників надійшло 29 контрольних документи;
- на виконання сектору матеріально-технічного та господарського забезпечення діяльності судів надійшло 8 контрольних документи;
- на виконання відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності надійшло 18 контрольних документів;
- на виконання сектору з ведення судової статистики надійшло 7 контрольних документів;
- на виконання сектору інформаційних технологій, забезпечення ведення Єдиного державного реєстру судових рішень та реєстрів суддівських кадрів надійшло 10 контрольних документів;
- на виконання всіх відділів надійшло 3 загальних контрольних документи.
Всі контрольні завдання виконані у встановлений термін.
За 9 місяців 2008 року до територіального управління надійшло 113 звернень громадян, в тому числі скарг – 82, заяв – 31. Із зазначеного числа 12 звернень надійшло від підприємств, установ, організацій різної форми власності, 2 звернення від прокуратури Дніпропетровської області, 1 звернення депутата, 98 звернень від громадян.
За змістом всі звернення можна розділити на категорії:
1.       Звернення на дії суддів, пов’язані з тривалим розглядом кримінальних та цивільних справ. Всього за 9 місяців 2008 року надійшло 10 таких звернень. Всі звернення цієї категорії були розглянуті по суті, громадянам надані обґрунтовані письмові відповіді.
2.  Звернення на тривале не ознайомлення з матеріалами кримінальної справи та протоколом судового засідання. Всього надійшло 14 таких звернень.
3. Звернення, в яких громадяни скаржаться на неправомірні з погляду заявників дії суддів, на винесений вирок або поставлене судом рішення, і просять втручання територіального управління в діяльність судів щодо відправлення правосуддя. Всього за звітний період до територіального управління надійшло 60 таких звернень.
4. Звернення, у яких громадяни скаржаться на діяльність працівників суду та організацію роботи судів. За звітний період таких скарг надійшло - 22.
За звітний період до територіального управління надійшло 10 повторних звернень. 4 звернення надсилалися повторно у зв’язку з незгодою заявника з наданою відповіддю на перше його звернення, 6 – з питаннями, які вже були розглянуті та заявниками отримані вичерпні відповіді.
Робота зі зверненнями громадян в територіальному управлінні знаходиться на постійному контролі. При розгляді і вирішенні звернень виконуються вимоги Закону України „Про звернення громадян”. На кожне звернення направляються письмові відповіді, які завжди обґрунтовані та містять тільки перевірену інформацію.
Згідно наказу начальника ТУ ДСА в Дніпропетровській області від 28.12.2007 року №82-з “Про затвердження графіку особистого прийому громадян в ТУ ДСА в Дніпропетровській області” керівниками територіального управління здійснюється особистий прийом громадян другого та четвертого вівторка, третьої середи кожного місяця з 10.00 до 12.00 та з 14.00 до 16.00 години у приміщенні територіального управління за адресою: м.Дніпропетровськ пр.К.Маркса, 57 кім.301. 
 
 
Начальник
територіального управління
Державної судової адміністрації в
Дніпропетровській області                                 А.В. Ігнатьєва